Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2012, 12:57
Miekje*
Miekje* is offline
Huhuhu, Carm . Ik vind het nog steeds zo grappig dat jij in de baas zijn tijd meestal ook lekker andere dingen zit te doen.
Oud 13-04-2012, 12:58
Verwijderd
Hee Miekje, je hebt nog maar één sterretje. Het ziet er wel mooi uit , zo lekker niet-meer-in-evenwicht.
Oud 13-04-2012, 13:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Huhuhu, Carm . Ik vind het nog steeds zo grappig dat jij in de baas zijn tijd meestal ook lekker andere dingen zit te doen.
Nou ja, combineer een baan waarbij:
- internet een vereiste is
- je toch regelmatig even een half minuutje moet wachten op eea
=
forumtime!
Oud 13-04-2012, 13:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hee Miekje, je hebt nog maar één sterretje. Het ziet er wel mooi uit , zo lekker niet-meer-in-evenwicht.
Ja, ik werd de twee sterretjes zat . Dankjewel!

Het is wel wennen .
Oud 13-04-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
In de baas zijn tijd.

"terwijl de baas zich op mij uitleeft, zit ik lekker op het forum"
Oud 13-04-2012, 13:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oei, dat is vreemd, mijn naam met maar één sterretje .
OH GOH WAT EEN NORMALE TUSSENDOORGEPLAATSTE NONCHALANTE POST! HEE, JOH, JONGENS, VALT HET JULLIE NIET OP DAT MIEKJE OPEENS EEN STERRETJE MINDER HEEFT? ;d (HUHUHUHU STERRETJE)
Oud 13-04-2012, 13:52
Martiño
Martiño is offline
Oud 13-04-2012, 13:52
Martiño
Martiño is offline
Kusje voor Miekje*
Oud 13-04-2012, 13:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Onderzoek heeft uitgewezen dat als je werkgevers de gelegenheid geeft om af en toe een korte internetbreak te nemen, ze over de algehele linie productiever worden! Het is een soort rookpauze, maar waarbij je niet weggaat van je werkplek, nog steeds bereikbaar bent, en ook weer direct aan de slag kan.
Oud 13-04-2012, 14:04
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Flyaway.
Hai
Oud 13-04-2012, 14:08
Verwijderd
Martino naamzoek wat heb jij een goed bericht geschreven in dat topic over straling
Oud 13-04-2012, 14:11
Martiño
Martiño is offline
Ik schrijf altijd goede berichten natuurlijk

Maar dat is mijn vakgebied natuurlijk, dus ik dan schrijf ik vol vuur, passie en overtuiging!
Oud 13-04-2012, 14:14
Rationeel
Rationeel is offline
ow martin, de realisatie van de brug loopt verder uit
Oud 13-04-2012, 14:19
Martiño
Martiño is offline
Ja, ik vreesde het al! Hoe is de planning nu?
Oud 13-04-2012, 14:20
Verwijderd
Oud 13-04-2012, 14:20
Verwijderd
Vertel.
Oud 13-04-2012, 14:21
Verwijderd
Haha, gewoon.
Oud 13-04-2012, 14:21
Verwijderd
Oh, oké. Gewoon
Oud 13-04-2012, 14:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, ik vreesde het al! Hoe is de planning nu?
eind mei / begin juni
Oud 13-04-2012, 14:27
Verwijderd
ik ben thuis
Oud 13-04-2012, 14:27
Verwijderd
ik ook
Oud 13-04-2012, 14:29
Verwijderd
Ik ook. Maar ik ben al een hele week thuis, dus dan is het niet leuk meer.
Oud 13-04-2012, 14:34
Verwijderd
ik moest weer lopen. en dat duurt een uur voor ik thuis ben. maar ik had gezelschap.
Oud 13-04-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Maar ik ben al een hele week thuis, dus dan is het niet leuk meer.
ik las dat je longontsteking hebt. wat vervelend. heb ik ook eens gehad, dat is echt niet leuk. heel veel beterschap!
Oud 13-04-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
ik moest weer lopen. en dat duurt een uur voor ik thuis ben. maar ik had gezelschap.
Waarom moest je lopen?

Citaat:
ik las dat je longontsteking hebt. wat vervelend. heb ik ook eens gehad, dat is echt niet leuk. heel veel beterschap!
Ach, ik ben al vrij lang ziek, dus dat het nu een naampje heeft maakt me op zich niet zo heel veel uit. Al hoop ik wel dat het nu met medicatie sneller overgaat. Ziek zijn komt me zo ongeveer mijn (ik schreef eerst me ) neus uit. Niet letterlijk, gelukkig.
Oud 13-04-2012, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Brood gewoon bewaren voor morgen en spareribs eten hoewel ik vrees dat je nu al aan t lunchen bent
ik heb al geluncht en ik zou dat brood dan morgen toch niet meer op hebben gegeten maar ik heb wel gerookte hamsoep gehad! Het was geen gerookte hamsoep, het was gerooktehamsoep, maar het was wel lekker.
Oud 13-04-2012, 15:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
*le awake* Niet eens een brak gevoel van gisteren!
Oud 13-04-2012, 15:04
Verwijderd
Eindelijk thuis Weekend
Oud 13-04-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
*le awake* Niet eens een brak gevoel van gisteren!
Wat heb je gedaan dan gisteren? Had je een date met La'Quinella?
Oud 13-04-2012, 15:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat heb je gedaan dan gisteren?
Een leuke nacht gehad!
Oud 13-04-2012, 15:12
Verwijderd
Ik heb zojuist besloten dat ik een master wil halen in epibratie.
Oud 13-04-2012, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fijn geluncht met vriendin maar nu ruik ik heel erg naar eten, bah.
Oud 13-04-2012, 15:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb zojuist besloten dat ik een master wil halen in epibratie.
ik heb m al
Oud 13-04-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
ik heb m al
Bruggen bouwen noem ik geen epibratie, beste Rationeel. Dit is epibratie:

Masha - says
"The international M.A. in New Media & Digital Culture is for students interested in contributing to timely discourse surrounding critical media theory."
Vertaling: "De internationale master in Nieuwe Media en Digitale cultuur is voor studenten die na vier jaar studeren aan de UvA graag niks willen kunnen, maar toch graag met moeilijke termen de indruk willen wekken dat ze niet geheel nutteloos zijn."
Quincy - says
*grinnik* awh!
epibreren als een dolle ^^
Masha - says
"It builds upon the pioneering new media scene that Amsterdam is known for, with an emphasis on the study of Internet culture."
Quincy - says
een master in epibratie, dát is het gewoon!
Masha - says
Vertaling: "Je mag veel op internet."
"Students gain an in-depth knowledge in new media theory, viewed from the perspectives of media archaeological, materialist and other critical traditions, and applied to such topics as blogging, locative media, networks and protocol."
Vertaling: "Wij zitten ook veel op het internet. In deze master leer je maar liefst dertig nieuwe woorden waarmee je 'kijken naar grappige plaatjes van katten' zo kunt verwoorden dat het intelligent en belangrijk klinkt."
Quincy - says
hahaha
Masha - says
"Additionally students may be trained in the areas of info-aesthetics and visualization, with its emphasis on how to read, understand and critique information graphics, interfaces as well as online interactivity."
Quincy - says
nou jij bent niet echt lekker bezig met jezelf motiveren
Masha - says
Vertaling: "We hebben een illegale kopie van Photoshop waarmee je een infographic mag maken. Ook hebben we in Flash een filmpje met rondvliegende woorden gemaakt. Sommige woorden zijn groter dan de andere woorden. Daar gaan we dan naar kijken."
Quincy - says
*proest*
Masha - says
"Among the expertise available to students is the emerging area of digital methods -- Internet research approaches and techniques that are specific to the new medium and the study of natively digital objects."
Quincy - says
een criticaster ben je in ieder geval wel
Masha - says
Vertaling: "Hebben we al gezegd dat je op internet mag? Je mag namelijk op internet."
Quincy - says
maar je begrijpt toch wel dat ze toch gewoon zieltjes moeten winnen
en een goed verkooppraatje is de oorlog voor 3/4e gewonnen hebben, zie Steve Jobs
hoewel dat misschien wat cru is, nu-ie zes voet diep ligt
Masha - says
"To gain a sense of the New Media intellectual culture in Amsterdam, please visit the student blog, Masters of Media, http://mastersofmedia.hum.uva.nl/."
Vertaling: "Hier is onze blog. We hebben al vijftien likes op Facebook. Als je bij ons komt studeren mag je misschien ook wel op de site. Nou, nu moeten we weg. Kusjes!"
Oud 13-04-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
ik heb m al
Oud 13-04-2012, 15:31
Verwijderd
Epibreerbeer
Oud 13-04-2012, 15:32
Verwijderd
de therapiegroep Gezonde Voeding heeft vandaag courgette met pijnboompitten en geitenkaas gemaakt die was lekker. En witlof met kaas en walnoten en aardappelpuree met ui daar heb ik niets van geproefd, het was een heel bord vol. En cake, maar dat hebben ze zelf allemaal opgegeten
Oud 13-04-2012, 15:34
Verwijderd
De groep is trouwens niet voor mensen die te dik zijn ofzo, maar voor mensen die geneigd zijn alleen maar koekjes en noodles te eten. Dus ze leren om de tijd te nemen voor nadenken over eten, dingen kopen op de markt en in de winkel, iets lekkers koken, rustig samen eten, enzovoort. Vandaar de cake.
Oud 13-04-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Epibreerbeer
Het is dat ik te beroerd ben voor een high five, anders had je 'm zó gekregen
Oud 13-04-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Het is dat ik te beroerd ben voor een high five, anders had je 'm zó gekregen
Oud 13-04-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
de therapiegroep Gezonde Voeding heeft vandaag courgette met pijnboompitten en geitenkaas gemaakt die was lekker. En witlof met kaas en walnoten en aardappelpuree met ui daar heb ik niets van geproefd, het was een heel bord vol. En cake, maar dat hebben ze zelf allemaal opgegeten
Dat klinkt allemaal toch wel erg lekker
Oud 13-04-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
x
..wat.
Oud 13-04-2012, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt allemaal toch wel erg lekker
ja, die witlof zag er ook wel lekker uit maar niet net na de lunch
Oud 13-04-2012, 16:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg, voicemail van het UWV, dat er dinsdag a.s. een afspraak voor mij staat. Dat de brief onderweg is en dat ik die maandag waarschijnlijk krijg. Lekker op tijd allemaal. En ik wil dat mijn moeder meegaat, maar die kan vast geen vrij krijgen zo kort van tevoren.
Oud 13-04-2012, 16:16
Verwijderd
Waarvoor is die afspraak?
Oud 13-04-2012, 16:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb (wederom) Wajong aangevraagd.
Oud 13-04-2012, 16:24
Verwijderd
Het ruikt hier naar eten.
Oud 13-04-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Tijdens de lunch met vriendin vroegen wij ons af we ook onze neusvleugels en oren konden bewegen, of we onze wenkbrauwen afzonderlijk van elkaar konden optrekken en hoe schee we eigenlijk konden kijken. Het zag er waarschijnlijk niet uit, geconcentreerde blikken om tot oorbeweging te komen, wat natuurlijk niet lukt
Mijn vader kan zijn oren bewegen! Ik niet, maar ik ben wel heel goed in mijn neusvleugels bewegen.
Oud 13-04-2012, 16:32
Verwijderd
Ik heb echt al de hele dag het achtergrondmuziekje van Theme Hospital in m'n hoofd
Oud 13-04-2012, 16:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb (wederom) Wajong aangevraagd.
Was dat niet afgeschaft of extreem veel minder geworden?

Regels voor berichten