Advertentie | |
|
![]() |
|
Tot op heden werd de verbinding van [mijn straat] naar het internet gerealiseerd via een glasvezel van een externe partij. De capaciteit van deze verbinding was beperkt, en de kosten hoog.
Sinds kort is er overeenstemming bereikt met de Hogeschool Utrecht dat de SSH de glasvezel van de vestiging Amersfoort naar Utrecht kan gebruiken en daarmee de [mijn straat] op het SSHUnet kan aansluiten. Voordeel voor de bewoners is dat er nu een 100 mb netwerk beschikbaar komt net als op de andere SSH complexen. Dat is al gauw 10 maal zo snel als nu. ![]()
|
Verwijderd
|
Met name het moment dat-ie eventjes casual z'n polshorloge af doet. Wat een waanzinnige pianist ![]() En in de comments (dus ik weet niet of het ook waar is, maar ik vermoed van wel): He spent between 24 and 27 hours to learn it because it was "within his technical possibilities". Wat zijn sommige mensen toch bevoorrecht. Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 16:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En deze comment was ook te verwachten: "the last girl he fingered still's in coma"
|
Wat word ik toch gigantisch blij van dit weer <3333 De tuin van m'n ouders is heerlijk, met veel bomen en dus schaduw. En veel vogelgeluiden en verder lekker rustig. Ik ga zo weer lekker in één van de super-de-luxe ligstoelen liggen met een glas ijskoud drinken en het eerste boek van Game of Thrones. En straks wordt er Italiaans voor me gekookt. Wat wil je nog meer
![]()
|
Verwijderd
|
Deze Tatort. Het is namelijk misschien wel de beste die ik ooit heb gezien, en ik kan hem iedereen dan ook warm aanbevelen.
De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik deze Tatort al een tijd terug heb gezien, maar hij is nu herhaald en daardoor zeven dagen lang te bekijken via de ARD Mediathek. |
![]() |
|
Ik heb vandaag heerlijk gechilld met een oud-college/vriendin in Amsterdam, want zij werkt bij 't Rembrandtplein. Dus wij wat op het plein gehangen, biertjes gedronken en in Leiden de meest gigantische en lekkere gepofte aardappel ooit op. En nog meer bier gedronken. En uren lang geouwehoerd en van het weer genoten. <3
||
Citaat:
Daarom is ie alleen te bekijken van 20:00 tot 6:00." ![]() ![]() ![]() Er zit zeker ook geen ondertiteling bij he?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd? Martiño | 500 | 21-12-2012 16:31 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag niet gewaardeerd? Miekje* | 500 | 15-07-2012 19:18 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |