Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kan er niet volgend jaar een alternatief commentaar worden uitgezonden, dat je via DIGITALE TELEVISIE kunt kiezen voor "Normaal en braaf" (Astrid Kersseboom) of "Cynisch en spottend"? Dat laatste lijkt me veel leuker.
|
Haha, een of andere jongen met een lelijke zelfgemaakte jas werd voorbijgelopen door de koninklijke familie. Wordt hem gevraagd of ie dat erg vindt, zegt ie lachend als een boer met kiespijn: "ach, ik vind het prima zo..."
Nee, dat vind je niet prima! Je voelt je genegeerd en overgeslagen en nu ga je thuis in je bedje liggen JANKEN en bij je zelf te rade gaan waarom je zo veel moeite hebt gestoken in je lelijke jas!
||
Citaat:
![]() Nu een rapper die iets teveel frietjes heeft gegeten, doet een poging zijn raptalent te showen met de slechtste flow en metrum in jaren. En hij herhaalt steeds hetzelfde zinnetje. :') Zelfs Lange Frans had dit beter gekund.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn buit: Boek 'De vossen hebben holen' van Rien Poortvliet (ik spaar zijn boeken, en nu heb ik ze allemaal, op een paar kinderboeken na <3) Nog een boek die ik al een tijdje wou hebben, maar waar ik de titel even niet meer van weet :') Mooie vintage oorbellen Een Delftsblauw tegeltje met de tekst: 'This house is clean enough to be healthy, and dirty enough to be happy.'
|
Ik had een fijne koninginnenacht/dag. Gisteren naar de vrijmarkt in Utrecht geweest, en daar heb ik een superleuk retrokoffiezettertje gekocht, veertig/vijftig jaar oud, nooit gebruikt en in uitstekende conditie, in de originele doos met gebruiksaanwijzing en alles. Ik ben bijna bang om hem te gebruiken.
![]()
|
Heb je nog meer gekocht, Martin? Of alleen je koffiezettertje?
Hier stond er vanmiddag een meisje op het grote podium te zingen dat er niks van bakte. Ze was denk ik hoogstens 14 ofzo, en ze zong echt de meest uiteenlopende liedjes die op geen enkele manier bij haar zoete kinderstemmetje pasten. Dus toen zijn mijn vriend en ik ergens naar binnen gelopen waar 'bier 1 euro + bands' naast de deur stond. Het bleek een of ander studentenhol te zijn waar ze folkmetal speelden en er was een junk die helemaal uit zijn dak ging ![]()
|
Ik heb een tijdje over de vrijmarkt geslenterd, een tijdje in het zonnetje op het gras gezeten en daarna nog even door de stad heen, kort over de markten langs de drie podia. En toen toch wel een beetje moe, dus nu weer thuis. Heeeerlijk weer hier, echt warm te noemen op sommige momenten (dat briesje was eigenlijk best lekker!)
Bij gebrek aan oranje kledij enkel twee mooie vlaggetjes op m'n wangen (je moet toch iets he, weinig dagen dat je toe mag geven aan je nationalistische gevoelens ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik mis ineens heel erg dat ik meer ramen had in mijn oude kamer en de zon naar binnen scheen. Ik woon nu op het noorden, dus alleen 's avonds schijnt de zon heel even een klein beetje naar binnen.
|
Ja, kind ik ben doodmoe en doe duizend dingen tegelijk! Ik moet ook al mijn vriendjes whatsappen dat ik dat ding heb gekocht en alles! En ik word helemaal gek van die glitter die ik heb overgehouden aan het feestje van gisteren.
En (dit is misschien een beetje tmi) ik ging zojuist naar het toilet en toen kleefde er opeens een 20 cent muntje aan mijn linkerbil. ![]()
||
Citaat:
![]() En wut ![]()
|
Verwijderd
|
Oh en mag ik er jullie even op wijzen dat het vandaag 2 jaar geleden is dat dit plaatsvond:
Heel het 'saaitopic moet naar Onzin of weg omg!!' drama Good job daar trouwens, Miekje! En ja, dat was sarcastisch. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Het is in ieder geval niet zo dat ik spontaan eurocent-vormige schubben op mn billen krijg. Zou ook rare taferelen opleveren als ik zou moeten betalen in de supermarkt.
||
Citaat:
(dit zeg ik natuurlijk omdat ik tegenwoordig forumbaas ben en als gevolg daarvan automatisch hypocriet ben geworden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het is PHILIPS he! Dit is gewoon kwaliteit! En hier zit tenminste geen printplaatje in dat na vijf jaar zegt dat hij geen koffie meer mag zetten.
|
![]() |
|
|