Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2012, 10:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ipv handjes geeft prins Pieter Christiaan een BOKS
Oud 30-04-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Als jullie naar rommelmarkten gaan, waarom ga je dan? Let je specifiek op bepaalde dingen of is het meer mensen kijken onder het genot van fuckloads rommel?

Zelf houd ik altijd mijn ogen open voor doosjes met oude speelgoedautootjes; er zal maar eens 'n Dinky Toy tussen zitten. Ook ga ik altijd even door platendozen heen (niet dat ik precies weet wat zeldzaam is of niet, ik ben natuurlijk geen lopende Collector, maar hey: 'n gokje voor 'n euro) en boeken.
Ik kijk bij bakken met strips wel altijd of ik niet Superman #1 zie liggen En ik houd een oog open voor leuke curiosa. Bij boeken blijf ik weg, want die wil ik al heel snel en met 7 kilo aan boeken over straat struinen is geen feest.
Oud 30-04-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Haha, ipv handjes geeft prins Pieter Christiaan een BOKS
Vast afgekeken bij Obama.

Oud 30-04-2012, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk bij bakken met strips wel altijd of ik niet Superman #1 zie liggen En ik houd een oog open voor leuke curiosa. Bij boeken blijf ik weg, want die wil ik al heel snel en met 7 kilo aan boeken over straat struinen is geen feest.
Mhm. Gelukkig kan je boeken heel snel scannen; 9 van de 10 keer is het een doos met van die stuiverromans Ik zag nog wel een boek van de Donkere Toren liggen, in het Engels no less, maar omdat er zo'n vieze vetklep bij stond heb ik 'm maar laten liggen.
Oud 30-04-2012, 11:37
Martiño
Martiño is offline
Ugh. Ik zit onder de glitters.
Oud 30-04-2012, 11:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, het mocht weer niet ontbreken hoor, de ZEEPKIST.
Oud 30-04-2012, 11:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kan er niet volgend jaar een alternatief commentaar worden uitgezonden, dat je via DIGITALE TELEVISIE kunt kiezen voor "Normaal en braaf" (Astrid Kersseboom) of "Cynisch en spottend"? Dat laatste lijkt me veel leuker.
Oud 30-04-2012, 12:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, een of andere jongen met een lelijke zelfgemaakte jas werd voorbijgelopen door de koninklijke familie. Wordt hem gevraagd of ie dat erg vindt, zegt ie lachend als een boer met kiespijn: "ach, ik vind het prima zo..."

Nee, dat vind je niet prima! Je voelt je genegeerd en overgeslagen en nu ga je thuis in je bedje liggen JANKEN en bij je zelf te rade gaan waarom je zo veel moeite hebt gestoken in je lelijke jas!
Oud 30-04-2012, 12:07
Verwijderd
Ik vind dat jij het alternatieve commentaar maar moet verzorgen, Noedel
Oud 30-04-2012, 12:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind dat jij het alternatieve commentaar maar moet verzorgen, Noedel

Nu een rapper die iets teveel frietjes heeft gegeten, doet een poging zijn raptalent te showen met de slechtste flow en metrum in jaren. En hij herhaalt steeds hetzelfde zinnetje. :') Zelfs Lange Frans had dit beter gekund.
Oud 30-04-2012, 12:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bea kijkt toe hoe een stel ritmisch gehandicapte kinderen een percussie-voorstelling geven. "Nouja", denkt ze waarschijnlijk, "het ziet er beter uit dan het Paralympics-tennis van daarnet".
Oud 30-04-2012, 12:19
Verwijderd
Ik ga zometeen even inhaken bij dat schouwspel op TV.
Oud 30-04-2012, 12:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Aw, Beatrix gaf wel even een een lief bedankwoordje. Willem-Alexander houdt het nog net droog!
Oud 30-04-2012, 12:52
Noedelhap
Noedelhap is offline

Oud 30-04-2012, 13:05
Verwijderd
Ik heb niet gekeken, ik kon het niet opbrengen. Ik heb de tv even aangezet, maar toen stapten ze net de bus in om naar Veenendaal te gaan. Dus toen ging ik maar verder maffen.
Oud 30-04-2012, 13:11
Verwijderd
Neil Patrick Harris is m'n nieuwe held trouwens. /latetrain
Oud 30-04-2012, 13:22
Verwijderd
Wat een godallejezus warm weer trouwens. Zal ik eens checken of mijn gehandicapte broertje al wakker is om wat zoetwaterkrakens een poets te bakken of zal ik gewoon dat boek van kereltje Pechtold uitlezen, al dan niet buiten.
Oud 30-04-2012, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Wat een godallejezus warm weer trouwens.
Ik ga zo laat mogelijk naar buiten voor boodschappen. De rest van de middag en avond sluit ik me op met How I Met Your Mother, wat Emmy-awards shows en films.

Lekker kluizenaren
Oud 30-04-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo laat mogelijk naar buiten voor boodschappen. De rest van de middag en avond sluit ik me op met How I Met Your Mother, wat Emmy-awards shows en films.

Lekker kluizenaren
Myeah. Ik overwoog nog even Arnhem aan te doen, maar de onwaarschijnlijke drukte op 't station in fucking Didam en óvervolle treinen hielden me tegen. Wat dan wel leuk is; zo pak je toch even een WO2-erinnerung mee zo op Koninginnedag. Ongetwijfeld dat Bea terugdenkt aan de onvergetelijke vakantie in Engeland uit die tijd
Oud 30-04-2012, 15:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als jullie naar rommelmarkten gaan, waarom ga je dan? Let je specifiek op bepaalde dingen of is het meer mensen kijken onder het genot van fuckloads rommel?
Ik neus altijd voor boeken, leuke vintage sieraden, dvd's en/of leuke curiosa. Ik had vandaag als doel: vind een mooie typemachine. Werkend. Maar dat is dus niet gelukt. Ik heb wel een hele mooie antieke gezien, maar die werkte niet, dus helaasch.

Mijn buit:
Boek 'De vossen hebben holen' van Rien Poortvliet (ik spaar zijn boeken, en nu heb ik ze allemaal, op een paar kinderboeken na <3)
Nog een boek die ik al een tijdje wou hebben, maar waar ik de titel even niet meer van weet :')
Mooie vintage oorbellen
Een Delftsblauw tegeltje met de tekst: 'This house is clean enough to be healthy, and dirty enough to be happy.'
Oud 30-04-2012, 16:04
Martiño
Martiño is offline
Ik had een fijne koninginnenacht/dag. Gisteren naar de vrijmarkt in Utrecht geweest, en daar heb ik een superleuk retrokoffiezettertje gekocht, veertig/vijftig jaar oud, nooit gebruikt en in uitstekende conditie, in de originele doos met gebruiksaanwijzing en alles. Ik ben bijna bang om hem te gebruiken. En gisteravond fijn gedanst en vanmiddag lekker ontbeten in de zon <33 wat een heerlijk weer was het in utrecht
Oud 30-04-2012, 16:06
Miekje*
Miekje* is offline
Hier in Delft is het ook heerlijk weer! Iedereen zit hier in t-shirt/hemdje op het terras. De Beestenmarkt loopt echt over. Het is nu alleen wel iets minder zonnig dan eerder vandaag.
Oud 30-04-2012, 16:07
Martiño
Martiño is offline
Ja, ik ben net weer in Den Bosch en hier is het weer fris en bewolkt geworden. In Utrecht is/was de lucht echt strakblauw.
Oud 30-04-2012, 16:08
Martiño
Martiño is offline
En ik ben zo blij met mijn koffiezettertje <33 Even een foto uploaden
Oud 30-04-2012, 16:12
Miekje*
Miekje* is offline
Heb je nog meer gekocht, Martin? Of alleen je koffiezettertje?

Hier stond er vanmiddag een meisje op het grote podium te zingen dat er niks van bakte. Ze was denk ik hoogstens 14 ofzo, en ze zong echt de meest uiteenlopende liedjes die op geen enkele manier bij haar zoete kinderstemmetje pasten. Dus toen zijn mijn vriend en ik ergens naar binnen gelopen waar 'bier 1 euro + bands' naast de deur stond. Het bleek een of ander studentenhol te zijn waar ze folkmetal speelden en er was een junk die helemaal uit zijn dak ging .
Oud 30-04-2012, 16:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een tijdje over de vrijmarkt geslenterd, een tijdje in het zonnetje op het gras gezeten en daarna nog even door de stad heen, kort over de markten langs de drie podia. En toen toch wel een beetje moe, dus nu weer thuis. Heeeerlijk weer hier, echt warm te noemen op sommige momenten (dat briesje was eigenlijk best lekker!)

Bij gebrek aan oranje kledij enkel twee mooie vlaggetjes op m'n wangen (je moet toch iets he, weinig dagen dat je toe mag geven aan je nationalistische gevoelens ), zie fototopic.
Oud 30-04-2012, 16:18
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had helemaal niks oranje of rood/wit/blauw . Geen idee waarom, heb ik nooit eigenlijk.
Oud 30-04-2012, 16:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou heel erg van me verkleden, dus als ik iets oranjes zou hebben zou ik dat ook direct aantrekken Nu mag het!
Verwijderd
Ik heb over de rommelmarkt gelopen en er was weinig aan, maar ik kwam veel mensen tegen en dat was gelukkig wel gezellig Veel bij zitten kletsen <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik had wel een heel mooi blauw jurkje aan, blauw mag ook hoor, het zit in de vlag
Oud 30-04-2012, 16:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb je nog meer gekocht, Martin? Of alleen je koffiezettertje?
Ik heb een hekel aan vrijmarkten eigenlijk, de drukte, de rommel, het oranje volk, maar een vriend wilde perse gaan want hij zocht een oude koffiemolen. En toen zag ik opeens het koffiezettertje staan en was ik op slag verliefd. Kwam ook goed uit, want ik ben een tijdje geleden van de Senseo afgestapt (of nouja, de Senseo is van mij afgestapt ) en was de cafétiere en het espressopotje eigenlijk ook wel weer zat.
Oud 30-04-2012, 16:25
Martiño
Martiño is offline
Ik was zo verliefd dat ik totaal vergat af te dingen! Een mooie oud-Hollandse traditie, bij uitstek geschikt voor onze nationale feestdag, gewoon genegeerd. Maar €15,- vond ik wel een aardige deal voor een kek stukje retro-kitchenwear.
Oud 30-04-2012, 16:30
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriend heeft nog twee ridders op de kop getikt voor 6 euro . Ook door middel van afdingen, want de beste man wou er een tientje voor hebben. Dacht het toch mooi even niet!
Oud 30-04-2012, 16:33
Miekje*
Miekje* is offline
Martin, waar blijft de foto nou? Ik ben wel benieuwd naar je retro keukenhebbeding!
Oud 30-04-2012, 16:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik mis ineens heel erg dat ik meer ramen had in mijn oude kamer en de zon naar binnen scheen. Ik woon nu op het noorden, dus alleen 's avonds schijnt de zon heel even een klein beetje naar binnen.
Oud 30-04-2012, 16:37
Martiño
Martiño is offline
Ja, kind ik ben doodmoe en doe duizend dingen tegelijk! Ik moet ook al mijn vriendjes whatsappen dat ik dat ding heb gekocht en alles! En ik word helemaal gek van die glitter die ik heb overgehouden aan het feestje van gisteren.

En (dit is misschien een beetje tmi) ik ging zojuist naar het toilet en toen kleefde er opeens een 20 cent muntje aan mijn linkerbil.
Oud 30-04-2012, 16:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Kind"
Oud 30-04-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
En (dit is misschien een beetje tmi) ik ging zojuist naar het toilet en toen kleefde er opeens een 20 cent muntje aan mijn linkerbil.
wtf
Oud 30-04-2012, 16:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, kind ik ben doodmoe en doe duizend dingen tegelijk! Ik moet ook al mijn vriendjes whatsappen dat ik dat ding heb gekocht en alles!

Ohja, want je hebt ook nog een leven buiten het forum om, natuurlijk . /drama

En wut .
Oud 30-04-2012, 16:40
Verwijderd
Het is hier op mijn kamer ook heel leuk!
Oud 30-04-2012, 16:44
Verwijderd
Oh en mag ik er jullie even op wijzen dat het vandaag 2 jaar geleden is dat dit plaatsvond:

Heel het 'saaitopic moet naar Onzin of weg omg!!' drama

Good job daar trouwens, Miekje!

En ja, dat was sarcastisch.
Oud 30-04-2012, 16:46
Miekje*
Miekje* is offline
Huhu, ja, ik denk er nog weleens aan als ik het nummer in de topictitel van Saai zie. 'Jaja, ik weet nog, bij de 1000...'
Oud 30-04-2012, 16:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja, want je hebt ook nog een leven buiten het forum om, natuurlijk . /drama
Af en toe lijkt het wel alsof ik hier constant online ben, maar ik forum gewoon heel veel tussen de bedrijven door.

Citaat:
wtf
Citaat:
En wut .
Ja ehm ik denk dat ik wel een idee heb hoe die daar kwam maar dat is een verhaal dat ik liever niet het internet op gooi
Het is in ieder geval niet zo dat ik spontaan eurocent-vormige schubben op mn billen krijg. Zou ook rare taferelen opleveren als ik zou moeten betalen in de supermarkt.
Oud 30-04-2012, 16:48
Verwijderd
Ik had toen helaas een maandban, en kon niet meelezen en posten, maar LL was zo lief om alles voor me te copy-pasten in een wordbestand

Ik heb het pasgeleden weer helemaal gelezen
*heeft ECHT ECHT geen leven*
Oud 30-04-2012, 16:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huhu, ja, ik denk er nog weleens aan als ik het nummer in de topictitel van Saai zie. 'Jaja, ik weet nog, bij de 1000...'
Ja, ach, water onder de brug enzo.

(dit zeg ik natuurlijk omdat ik tegenwoordig forumbaas ben en als gevolg daarvan automatisch hypocriet ben geworden )
Oud 30-04-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, ach, water onder de brug enzo.

(dit zeg ik natuurlijk omdat ik tegenwoordig forumbaas ben en als gevolg daarvan automatisch hypocriet ben geworden )
Oh godver
Oud 30-04-2012, 16:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja ehm ik denk dat ik wel een idee heb hoe die daar kwam maar dat is een verhaal dat ik liever niet het internet op gooi
Het is in ieder geval niet zo dat ik spontaan eurocent-vormige schubben op mn billen krijg. Zou ook rare taferelen opleveren als ik zou moeten betalen in de supermarkt.
Omg, Martin goez partehanimal .
Oud 30-04-2012, 16:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
- Feestje was leuk, behalve de glitters die ik dus overal op mijn lijf, op mn kleren, in mn haar en over een paar uur waarschijnlijk ook in de rest van mn huis heb zitten
- Ik schijt twintig cent muntjes
- Ik heb een superleuk koffiezettertje gekocht (kijk Miekje*, hier staat hij dan):

[afbeelding]

Met originele doos etc!
Spoiler
Wat vet gaaf! Hij heeft vast ook zo'n oude stekker?
Oud 30-04-2012, 16:56
Martiño
Martiño is offline
haha, nee
Oud 30-04-2012, 16:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat vet gaaf! Hij heeft vast ook zo'n oude stekker?
Ja, zo'n oude die je gewoon in een stopcontact moet stoppen?

Het is PHILIPS he! Dit is gewoon kwaliteit! En hier zit tenminste geen printplaatje in dat na vijf jaar zegt dat hij geen koffie meer mag zetten.

Regels voor berichten