Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2012, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar, persoonlijke vraag wellicht, maar waar huilen jullie dan zoal om? Om te kijken welke situaties dat zijn, en hoe ik daar nu zelf mee omga.
Om kutsituaties in mijn leven inderdaad. Om nare herinneringen die soms opeens boven komen drijven. Stress. Machteloosheid. Dat soort ongein.
Oud 10-05-2012, 21:30
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Maar, persoonlijke vraag wellicht, maar waar huilen jullie dan zoal om? Om te kijken welke situaties dat zijn, en hoe ik daar nu zelf mee omga.
eigenlijk bijna altijd over mijn kind.
Oud 10-05-2012, 21:30
Verwijderd
Oh ja, nare herinneringen ook ja
Oud 10-05-2012, 21:31
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en als ik bezorgd ben om iets/iemand.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb vanochtend nog gejankt om mijn vermoeidheid en dat ik in een dip zit en niet weet hoe ik eruit kom. En omdat ik bang ben voor de toekomst. Daar huil ik de laatste tijd veel om. Frustratiehuilen. Een paar maanden geleden is m'n hond doodgegaan en daar heb ik ook flink om gehuild. Verder krijg ik de laatste paar maanden werkelijk bij elk televisieprogramma tranen in m'n ogen, van zielige scenes of blije.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
eigenlijk bijna altijd over mijn kind.
In welk opzicht?
Oud 10-05-2012, 21:32
Verwijderd
Hoevaak PER MAAND? uhmmmm
Bij mij kun je beter vragen hoe vaak per week, of eigenlijk, per dag . Nee kijk, vroegah huilde ik best wel eens, maar niet zo ontzettend vaak. Maarja! Ik ben volgens mij van de prednison vrij labiel geworden. Maarrrrr ik heb waarschijnlijk ook veul vaker enorme lachbuien dan jullie! Of "gewoon" hyperbuien. Dus over het algemeen ben ik veel vrolijker dan vroeger, ook al huil ik meer. Bovendien huil ik ook ontzettend veel van het lachen.
Oud 10-05-2012, 21:35
Verwijderd
Oh en vroeger snapte ik ook totaal niet hoe je kon huilen om een boek of een film, nou, tegenwoordig kan ik de tv nog niet aan zetten of ik begin al bijna te janken . Dan wordt er een kindje geboren en dan doe ik en dan gaat er iemand dood en dan doe ik . En dan zie ik een mooie bloem en dan doe ik
Oud 10-05-2012, 21:36
Verwijderd
Mja, kutsituaties in m'n leven. Ik zat er net over na te denken, maar eigenlijk heb ik net zoveel/weinig reden om te huilen als 2 jaar geleden. Ik doe het alleen niet meer.
Maar ik ben ook wel een ster in vermijdingsgedrag en ergens niet over nadenken, eigenlijk ook niet echt goed.
Oud 10-05-2012, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Om boeken huil ik niet zo snel, maar om films kan ik wel wat traantjes laten, hoor! Niet echt jankenjanken, maar soms moet ik wel even een traantje wegpinken.
Oud 10-05-2012, 21:37
Verwijderd
Hallo.
Oud 10-05-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ugh, nu gaat het over huilen. Kunnen we het niet over seks en piemels hebben? .sann naamzoek, waar ben je als we je nodig hebben!
BIER EN PIEMELS JALALALALALALALALAA
Oud 10-05-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Oh en vroeger snapte ik ook totaal niet hoe je kon huilen om een boek of een film, nou, tegenwoordig kan ik de tv nog niet aan zetten of ik begin al bijna te janken . Dan wordt er een kindje geboren en dan doe ik en dan gaat er iemand dood en dan doe ik . En dan zie ik een mooie bloem en dan doe ik
Ja, dit had ik dus eerst heel erg, maar zelfs dát is minder geworden.

Ik snap mezelf niet meer
Oud 10-05-2012, 21:41
Verwijderd
Bedankt voor het delen van jullie ERVARINGEN trouwens. *grouphugt*

(:'))
Oud 10-05-2012, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 10-05-2012, 21:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hallo.
*Met zijn allen* 'Hallo, Deadlock!'

Welkom in de praatgroep :')
Oud 10-05-2012, 21:43
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
In welk opzicht?
Ik ben niet zo'n thee en koekjes moeder en dat vind ik zielig voor hem. Hij is gewoon m'n zwakke plek en ik maak me altijd zorgen om hem
Oud 10-05-2012, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet zo'n thee en koekjes moeder en dat vind ik zielig voor hem. Hij is gewoon m'n zwakke plek en ik maak me altijd zorgen om hem
Ik ben ook zo denk ik. Ik moet maar geen kinderen krijgen, want ik ben al zo'n doemdenker. Met kinderen zou ik nooit meer een nacht rustig slapen waarschijnlijk.
Oud 10-05-2012, 21:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar heeft ie dan gezegd dat ie het jammer vindt dat je geen thee zet, koekjes bakt en alles 'catert', zoals een klassieke moeder dat doet?

Want je bent vast wel zorgzaam voor hem, alleen dan op een andere manier, toch?
Oud 10-05-2012, 21:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht laatst na over het huilen bij films en series en was er echt even van overtuigd dat ik alleen traantjes wegpink, geen echte huilbuien. En toen dacht ik ineens, 'oja, die ene aflevering van McLeod's Daugherts () waarin Claire van een klif afrijdt!' Die aflevering heb ik echt al wel vier keer gezien en elke keer jank ik echt keihard. En bij The boy in the Striped Pyjamas. En bij Hachi, die film over de trouwe hond. Die keek ik vlak na mijn hond dood ging, geen goed plan
Oud 10-05-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Meeste kinderen hebben geen thee en koekjes moeder! Ten minste, ik had het niet, en sowieso in mijn basisschool groep hadden mensen geen thee en koekjes moeders. Bijna alle moeders werkten eigenlijk gewoon niets mis mee toch?
Oud 10-05-2012, 21:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat versta je onder een thee-en-koekjes-moeder Zeppelin?
Oud 10-05-2012, 21:50
Zeppelin
Zeppelin is offline
nou ja, ik heb gewoon het idee dat ik een bepaalde aandacht niet aan hem kan geven omdat ik daar te egoistisch voor ben. Laat ik het thee met koekjes dan breder nemen, als een metafoor.
Oud 10-05-2012, 21:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nou ja, ik heb gewoon het idee dat ik een bepaalde aandacht niet aan hem kan geven omdat ik daar te egoistisch voor ben. Laat ik het thee met koekjes dan breder nemen, als een metafoor.
Daar geloof ik helemaal niks van. Ik ken je natuurlijk niet goed, maar hoe je op het forum over je zoon praat en hoe je hem helpt, dat is echt niet egoïstisch te noemen.
Oud 10-05-2012, 21:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Achja, de valkuil van een thee-en-koekjes-moeder is dat ze haar kind(eren) teveel vertroetelt en verwent, dus als je een beetje balans kunt vinden tussen aandacht/geen aandacht, is het al prima. Niks om je druk over te maken.
Oud 10-05-2012, 21:56
Verwijderd

Ik vind dit zo'n lekker nummer hè.
Oud 10-05-2012, 21:59
Verwijderd
God hebben jullie dat ook, dat als je je tas pakt om je portemonnee te zoeken en je kan hem dan niet vinden dat je meteen denkt dat je hem kwijt bent ?

En dan draai je je om en ligt het ding gewoon op tafel.
Oud 10-05-2012, 21:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je had toch al een stageplek Miekje? Is dat misgegaan?
Ik hoopte dat dat hem zou worden, maar die mevrouw was vergeten dat ze al iemand hadden lopen die periode. Een klasgenootje van mij, nota bene .
Oud 10-05-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
God hebben jullie dat ook, dat als je je tas pakt om je portemonnee te zoeken en je kan hem dan niet vinden dat je meteen denkt dat je hem kwijt bent ?

Ja, elke dag.

Ik ben altijd heel para op m'n spullen, dus ik kijk onderweg ook vrij vaak of ik m'n mobiel en m'n portemonnee nog heb. En dan denk je even dat je 'm kwijt bent en dan krijg je meteen een halve hartverzakking.
Oud 10-05-2012, 22:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ja Ik schrik me dan helemaal dood en ga panisch door de tas heen rommelen enzo. Ik had laatst hetzelfde met m'n telefoon, dacht dat ik 'm bij vriendin had laten liggen, maar hij zat gewoon in m'n (heel kleine) tas.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd heel para op m'n spullen, dus ik kijk onderweg ook vrij vaak of ik m'n mobiel en m'n portemonnee nog heb.
Oh dat doe ik ook

Vooral als ik naar de trein moet, zodra ik in de trein zit ga ik eerst controleren of ik al mijn spullen heb enzo.
Verwijderd
Citaat:
Oh dat doe ik ook

Vooral als ik naar de trein moet, zodra ik in de trein zit ga ik eerst controleren of ik al mijn spullen heb enzo.
Ja inderdaad. En dan controleer ik altijd mijn drie 'meest dierbare bezitten', mijn portemonnee, iPod, telefoon. In die volgorde, want ik zou het erger vinden als ik mijn iPod zou kwijtraken denk ik dan mijn telefoon.
Oud 10-05-2012, 22:02
Verwijderd
Maar eigenlijk heb ik m'n iPod altijd in, dus ik hoor het meteen als ik hem ineens kwijt ben, whehe.
Oud 10-05-2012, 22:03
Verwijderd
Ik heb altijd portemonnee, sleutels, telefoon. Ja, en iPod, maar die heb ik ook in, dus dat valt op. En als ik die niet aan heb, dan controleer ik hem als laatste ook volgens mij
Oud 10-05-2012, 22:05
Verwijderd
Ohja, grapje, sleutels inderdaad ook. Maar die hebben een apart vakje, dus daar ben ik minder bang voor. Mijn telefoon hoort eigenlijk ook in dat vakje, maar soms zit hij er niet in, en dan ga ik weer bijna dood.

Jaja, het leven van een controlfreak gaat niet over rozen.
Oud 10-05-2012, 22:05
mollerator
mollerator is offline
Ik controleer altijd of ik m'n sleutels bij me heb, maar in Guatemala had ik ze dus per ongeluk in m'n kamer laten liggen. Toen moest ik de reservesleutel halen bij de receptie. De receptionist kon geen Engels...
Oud 10-05-2012, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben steeds heel erg bang dat ik m'n sleutels binnen heb laten liggen, want ik vergeet steeds extra sleutels aan m'n oud-huisgenootje te geven. Dan trek ik de deur achter me dicht, doe 'm op slot en 3 minuten later vraag ik me af of ik m'n sleutels wel bij me heb
Verwijderd
Ook zo leuk ja!

Maar wij gaan geloof ik nu weg ongeveer. Dus fijne avond!
Verwijderd
Citaat:
Ik controleer altijd of ik m'n sleutels bij me heb, maar in Guatemala had ik ze dus per ongeluk in m'n kamer laten liggen. Toen moest ik de reservesleutel halen bij de receptie. De receptionist kon geen Engels...
En toen heb je het met HANDEN EN VOETEN uitgebeeld?
Oud 10-05-2012, 22:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zie dat het al 11 uur is geweest en dat is bijna half 12 en dat is bijna 12 uur en omg dat is laat snel op bed, want ik ben verdorie nog eerder weggegaan bij stage omdat ik zo moe was
Oud 10-05-2012, 22:08
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
En toen heb je het met HANDEN EN VOETEN uitgebeeld?
Ja en met m'n tekenskills
Oud 10-05-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ja en met m'n tekenskills
aw
Oud 10-05-2012, 22:13
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, ik voel me helemaal niet zo heppie vanavond . /v-lid
Oud 10-05-2012, 22:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar geloof ik helemaal niks van. Ik ken je natuurlijk niet goed, maar hoe je op het forum over je zoon praat en hoe je hem helpt, dat is echt niet egoïstisch te noemen.
Dit. Volgens mij ben je juist een superchille moeder en zal hij dat alleen maar meer gaan waarderen als hij ouder wordt. Ik heb ook geen 'thee en koekjes' moeder, ze werkte fulltime, ook 's avonds laat en ik ben half opgevoed door m'n oma, maar ik respecteer m'n ma wel duizentveel, want ik weet dat ze hard werkte om mij een goed leven te bezorgen.
x.
Oud 10-05-2012, 22:40
Verwijderd
Citaat:
*Met zijn allen* 'Hallo, Deadlock!'

Welkom in de praatgroep :')
<3
Oud 10-05-2012, 23:19
Verwijderd
STeef en Noedel, hebben jullie wat of ketsen jullie alleen?
Oud 10-05-2012, 23:39
Verwijderd
Allebei niet.
Oud 10-05-2012, 23:45
Verwijderd
Heujjj antwoord
Oud 10-05-2012, 23:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is een vraag voor de v-leden : hoe vaak per maand janken jullie gemiddeld?
5-10 keer. Het ligt aan mijn bui. Maar ik ben, zoals je weet, een enorme jankerd. Zelfs een merci reclame kan me een jankbui bezorgen. Een goeie film, serie, boek. Ik jank alleen maar
Oud 11-05-2012, 00:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is Hugo een wanstaltige film, ik heb moeite met de film afkijken

Regels voor berichten