Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2012, 20:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoor ook steeds een baby huilen, maar het is niet die van mij, dus het zal wel
Oud 13-05-2012, 20:43
Verwijderd
@Sann: Oh, dat had ik nog niet gezien! Poging 2 op Lowlands dan En 26e lijkt mij een prima idee!
Oud 13-05-2012, 20:46
Verwijderd
Toptoptoptop!
Oud 13-05-2012, 20:55
Verwijderd
Het was een fijne dag! Ik deed rustig aan en vanmiddag kwam vriendinnetje voor haar laatste (als ze slaagt) biologiebijles. Tijdje knallen, pauze, tijdje knallen, pizza eten, tijdje knallen, ontspannen voor de buis . En ik ben nog een klein ommetje gaan wandelen met een verpleegkundige (nouja, ik zit, zij zwoegt). En nu lig ik weer in mijn bedje en ik denk dat ik vroeg ga slapen want ik heb afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslaapt.
Oud 13-05-2012, 20:57
Verwijderd
Het woord 'knallen' gebruiken in die context, mijn god.

Kusjes hoor Lentekriebel, niks persoonlijks ofzo
Oud 13-05-2012, 20:58
Verwijderd
Ja dat zal wel
Oud 13-05-2012, 21:19
Verwijderd
Krentenlibelle, ik vind het maar wat irritant dat je sorry zegt op psych
Oud 13-05-2012, 21:21
Verwijderd
Oh... Maar ik houd gewoon niet van ruzie
Oud 13-05-2012, 21:23
Verwijderd
Een lievere wereld begint bij jezelf enzo.
Oud 13-05-2012, 21:26
Verwijderd
Je bent te goed voor deze wereld
Oud 13-05-2012, 21:30
Verwijderd
Oud 13-05-2012, 21:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
inderdaad zeg, je gaat daar toch niet je excuses voor aanbieden?
Oud 13-05-2012, 21:34
Verwijderd
Ja maar ik wil geen bitch met een agressieprobleem zijn
Oud 13-05-2012, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dan ben je dat toch niet? Je deed helemaal niet bitchy
Oud 13-05-2012, 21:41
Verwijderd
Gekke Lentekriebel.
Oud 13-05-2012, 21:41
Verwijderd
Ja ach, wie weet biedt hij ook nog zijn excuses aan.
Oud 13-05-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Gekke Lentekriebel.
Dat is geen nieuws toch?
Oud 13-05-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen nieuws toch?
Oud 13-05-2012, 21:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja ach, wie weet biedt hij ook nog zijn excuses aan.
uhhuh
Oud 13-05-2012, 21:43
Verwijderd
Heuj ik denk dat ik nu voor het eerst op psych heb gepost
Oud 13-05-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Heuj ik denk dat ik nu voor het eerst op psych heb gepost
En? hoe beviel het?
Oud 13-05-2012, 22:01
Verwijderd
Ik heb volgens mij precies gezegd wat ik er graag had willen zeggen
Verwijderd
En verder blijf ik er weer ver van weg!
Verwijderd

Hele weekend 'gezongen'. Of nou ja, de twee regels + een paar willekeurige halve zinnen die we kenden
Oud 14-05-2012, 00:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zit nu enorm te wachten op de nieuwe Game of Thrones. *ongeduldig*
Oud 14-05-2012, 07:39
Verwijderd
Ha ja, op maandag is er altijd een fijne voorraard nieuwe afleveringen van fijne series <3

EN

EN

ik kwam er bij toeval achter dat ook de voorstelaflevering van DE NIEUWE BOER ZOEKT VROUW erop was *rondren met wapperende handjes*

dus nu ga ik aan mn scriptie werken en daarna mag ik dat kijken als beloning.
Oud 14-05-2012, 08:12
Verwijderd
@Lentekriebel: Ik bedoelde naar de fysiotherapeut maar ik was zo ontsteld dat ze het woord 'heup' niet leek te kennen dat ik dat kennelijk heb getypt
Oud 14-05-2012, 08:18
Verwijderd
Citaat:
@Lentekriebel: Ik bedoelde naar de fysiotherapeut maar ik was zo ontsteld dat ze het woord 'heup' niet leek te kennen dat ik dat kennelijk heb getypt
Oud 14-05-2012, 09:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
die woorden lijken ook zo lekker niet op elkaar
Oud 14-05-2012, 09:09
Verwijderd
Dat was het engste telefoontje uit mijn hele leven eindelijkj eens gepleegd na maanden/jaren en talloze nachtmerries :') ik moest zelfs een beetje overgeven van de zenuwen
maar de scriptiemeneer is niet ziedend dat ik twee jaar lang awol ben geweest en hij wil me nog begeleidereren misschien gaat het dan echt gebeuren ooit. afstuderen.
Oud 14-05-2012, 09:14
Verwijderd
Citaat:
die woorden lijken ook zo lekker niet op elkaar
ik had het ook helemaal niet gezien ofzo tot Lentekriebel me erop wees en toen heb ik tien minuten de slappe lach gehad
Oud 14-05-2012, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Dat was het engste telefoontje uit mijn hele leven eindelijkj eens gepleegd na maanden/jaren en talloze nachtmerries :') ik moest zelfs een beetje overgeven van de zenuwen
maar de scriptiemeneer is niet ziedend dat ik twee jaar lang awol ben geweest en hij wil me nog begeleidereren misschien gaat het dan echt gebeuren ooit. afstuderen.
nouja 't is ook niet alsof je in de tussentijd niets anders hebt uitgevoerd! maar fijn dat hij je nog wil begeleiden
Oud 14-05-2012, 09:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik kwam er bij toeval achter dat ook de voorstelaflevering van DE NIEUWE BOER ZOEKT VROUW erop was *rondren met wapperende handjes*
Hm, ik wil het op zich wel zien, lekker ERGEREN aan Yvon
Oud 14-05-2012, 09:16
Verwijderd
Citaat:
nouja 't is ook niet alsof je in de tussentijd niets anders hebt uitgevoerd! maar fijn dat hij je nog wil begeleiden
Nee ik heb best een goed excuus (a) maar het was natuurlijk niet zo netjes van mij dat ik nooit wat van me heb laten horen
Oud 14-05-2012, 09:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom was je twee jaar geleden dan AWOL-style gekapt met je scriptie?
Oud 14-05-2012, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik wil het op zich wel zien, lekker ERGEREN aan Yvon
Ik zit me nu al te verkneukelen.

"Driekus, jij hebt MAAR LIEFST dríe brieven gekregen! "

Voorpret <3 Jammer dat het nog zo lang duurt, na die ene voorstelaflevering.
Oud 14-05-2012, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben fier op jou! Oh ik kan me zo goed voorstellen hoe je dood gaat van de zenuwen voor zoiets.
Oud 14-05-2012, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Waarom was je twee jaar geleden dan AWOL-style gekapt met je scriptie?
Ik had alleen nog maar een schrijfplan en toen was het van: hela, zwanger ;x en als rasechte procrastineerbeer heb ik dat natuurlijk aangegrepen om mezelf toe te staan "een tijdje" wat minder aan mn studie te doen
Oud 14-05-2012, 09:19
Verwijderd
Er zat er wel weer een bij waarvan ik dacht, nou zijn er negen boeren waar je brieven naar kan sturen als vrouw en waarom zou je dan in vredesnaam uitgerekend díe schrijven!
Oud 14-05-2012, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Er zat er wel weer een bij waarvan ik dacht, nou zijn er negen boeren waar je brieven naar kan sturen als vrouw en waarom zou je dan in vredesnaam uitgerekend díe schrijven!
Waarschijnlijk vrouwen met een bijzonder laag zelfbeeld. Hopen dat ze dan bij de sukkel van de klas wel een kansje maken.
Oud 14-05-2012, 09:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zit me nu al te verkneukelen.

"Driekus, jij hebt MAAR LIEFST dríe brieven gekregen! "

Voorpret <3 Jammer dat het nog zo lang duurt, na die ene voorstelaflevering.
Driekus Ja, en dan een van het gezicht af te lezen teleurstelling van de lachende boer met kiespijn met de woorden: "Ach, geeft niet hoor...liever ÉÉN rake brief dan 100 missers..."

En dat die ene dan een dikke zeug blijkt te zijn, die hij van Yvon GELIJK moet bellen.
Oud 14-05-2012, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Driekus Ja, en dan een van het gezicht af te lezen teleurstelling van de lachende boer met kiespijn met de woorden: "Ach, geeft niet hoor...liever ÉÉN rake brief dan 100 missers..."

En dat die ene dan een dikke zeug blijkt te zijn, die hij van Yvon GELIJK moet bellen.
precies <3
Oud 14-05-2012, 09:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel me steeds aangesproken als ik ergens 'Yvon' lees.
Oud 14-05-2012, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk vrouwen met een bijzonder laag zelfbeeld. Hopen dat ze dan bij de sukkel van de klas wel een kansje maken.
Ik vind het wel grappig dat vaak degenen die maar een paar brieven kregen, gewoon wél een serieuze relatie krijgen met een van hun briefschrijfsters, of soms alleen een paar dates maar daardoor het zelfvertrouwen om een vrouw uit hun dorp aan te spreken en een serieuze relatie te krijgen, terwijl bij degenen die honderden brieven krijgen het altijd maar afwachten is of er wat bij zit
Oud 14-05-2012, 09:37
Noedelhap
Noedelhap is offline

Daar sta je dan, met je misvormde KOMKOMMERS.

...Of met een 'spannende' boeketroman. Alsof dat niet erg genoeg was, hij heet ook nog eens DOEDE.
Oud 14-05-2012, 09:40
Verwijderd
Ja, ik denk dat die niet mee doen.
Spoiler want Klaverhap moet nog kijken
Spoiler
Oud 14-05-2012, 09:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Btw, wtf. Op St. Maarten landen vliegtuigen zo:

Oud 14-05-2012, 09:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ai, ik belde net mijn eigen dokter over die brandwonden en ik mag er over een half uur al heen komen. Blijkbaar toch iets om me zorgen over te maken dan
Oud 14-05-2012, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Ai, ik belde net mijn eigen dokter over die brandwonden en ik mag er over een half uur al heen komen. Blijkbaar toch iets om me zorgen over te maken dan
of hij/zij had gewoon nog een gaatje daar!

Meestal hebben huisartsen tussen 11:00 en 12:00 ruimte voor visites rijden, dingen die tussendoor komen, etc. En naar een brandwond kijken kan wel het beste binnen een dag, wie weet zou je anders in de tussentijd al je blaren openkrabben en er allerlei zalfjes op smeren die niet op blaren mogen enzo

maar je bent intussen vast al onderweg!
Oud 14-05-2012, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Btw, wtf. Op St. Maarten landen vliegtuigen zo:

[filmpje]
Ja I know In het eerste jaar rechten krijg je daar een arrest over (gaat over aansprakelijkheid) omdat er dus soms mensen van het strand waaien door de jetblast (?) en alles Toen heb ik een halve middag filmpjes zitten kijken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten