Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Zeuren maakt niet uit ik zeurde ook tegen iedereen tijdens mijn eindexamens, dat mag . En je Nederlands ging vast beter dan verwacht!
Ik zeur eigenlijk niet zo heel veel, daarom moest ik het hier even kwijt. Veel klasgenootjes willen helemaal niet praten over examens of de inhoud en tegen mijn ouders durf ik niet zo heel veel te klagen/zeuren.
En ik hoop eigenlijk ook wel dat Nederlands beter ging dan ik verwacht, maar dan kijk ik weer naar het correctiemodel en dan denk ik steeds 'oh, dat had ik toch écht niet' .
Advertentie
Oud 15-05-2012, 20:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee maar kom op, wortels zijn toch niet te eten. Dat maakt hutspot ook niet te eten.

Kijk, andijviestamppot met spekjes, DAAR kun je mee thuiskomen.
Oud 15-05-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Nee maar kom op, wortels zijn toch niet te eten. Dat maakt hutspot ook niet te eten.

Kijk, andijviestamppot met spekjes, DAAR kun je mee thuiskomen.
Jongeeee goede hutspot is boemlauw. Ik weet zeker dat je smaakpapillen eerst een vreugdedansje doen om daarna keihard klaar te komen als je van mijn hutspot smikkelt.
Oud 15-05-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zeur eigenlijk niet zo heel veel, daarom moest ik het hier even kwijt. Veel klasgenootjes willen helemaal niet praten over examens of de inhoud en tegen mijn ouders durf ik niet zo heel veel te klagen/zeuren.
En ik hoop eigenlijk ook wel dat Nederlands beter ging dan ik verwacht, maar dan kijk ik weer naar het correctiemodel en dan denk ik steeds 'oh, dat had ik toch écht niet' .
Ach. Ik was ervan overtuigd dat ik 3 keer een onvoldoende had gehaald. En dan heb ik het niet over 5.4 maar over echt 3-en en 4-en. En ik had onvoldoende, en dat was een 4. Dus het valt altijd allemaal mee.
Oud 15-05-2012, 20:17
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi.
Oud 15-05-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Hoi.
Hoi! Hoe gaat het met je onderzoekskleuters? Of, ik bedoel eigenlijk, hoe gaat het met je onderzoek?
Oud 15-05-2012, 20:22
Lorelei
Lorelei is offline
Goed. Denk ik. Ik vind het maar eng want ik word volledig in het diepe gegooid door m'n begeleidster omdat ze zelf veel te veel persoonlijke omstandigheden heeft waardoor ze nauwelijks aanspreekbaar is. Maar naar mijn mening gaat het goed en anders is het maar pech

Morgen weer 2 kinderen testen

En hoe gaat het met jouw eindexamens (behalve Nederlands )?
Oud 15-05-2012, 20:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jongeeee goede hutspot is boemlauw. Ik weet zeker dat je smaakpapillen eerst een vreugdedansje doen om daarna keihard klaar te komen als je van mijn hutspot smikkelt.
Nou, als die pokermeet eens om de hoek komt kijken, misschien waag ik dan een hapje!
Oud 15-05-2012, 20:25
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh sorry, ik was even vergeten dat als jij iets vindt, of het nu over film of eten gaat, je er automatisch van uit gaat dat jouw smaak de smaak is die iedereen zou moeten aanhangen! Excuses! Hutspot en erwtensoep zien er inderdaad ontzettend onsmakelijk uit! Bah bah.
Oh sorry, ik was even vergeten dat ik iedere keer als ik mijn mening uit nadrukkelijk dien te vermelden dat deze subjectief en persoonlijk is, omdat mensen anders denken dat ik denk een feitelijke stelling te poneren.
Oud 15-05-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Oh sorry, ik was even vergeten dat ik iedere keer als ik mijn mening uit nadrukkelijk dien te vermelden dat deze subjectief en persoonlijk is, omdat mensen anders denken dat ik denk een feitelijke stelling te poneren.
*gniffel* Ik voel je pijn.
Oud 15-05-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Nou, als die pokermeet eens om de hoek komt kijken, misschien waag ik dan een hapje!
Ik doe mijn best! Maar er komt steeds shit tussen
Oud 15-05-2012, 20:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, nee, ik bedoel juist dat de eetlust bij mij dan vaak een beetje weg is. Terwijl ik me soms dan echt wel beter kan voelen als ik wat eet, maar daar wil ik dan helemaal niet aan denken..
Ja dat heb ik als ik misselijk ben en helemaal als ik koorts heb. Maar nu heb ik echt alleen buikpijn en dat voel ik dan vooral zodra ik iets eet en drink. Terwijl ik wel zin heb in eten en drinken.

Citaat:
Even mijn kut uit de knoop halen hoor, brb,
Ik moest hierom lachen
Oud 15-05-2012, 20:36
Verwijderd
Gibberish is toch wel een fenomenaal woord.
Oud 15-05-2012, 20:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik dacht dat je het 'Jibberish' schreef. Omdat je anders gibberish zegt in plaats van djibberish.
Oud 15-05-2012, 20:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik dacht dat je het 'Jibberish' schreef. Omdat je anders gibberish zegt in plaats van djibberish.
Het is toch ook ginger en general en George. De malle Engelsen zijn gewoon niet zo consequent met hoe je hun letters uitspreekt.
Oud 15-05-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Goed. Denk ik. Ik vind het maar eng want ik word volledig in het diepe gegooid door m'n begeleidster omdat ze zelf veel te veel persoonlijke omstandigheden heeft waardoor ze nauwelijks aanspreekbaar is. Maar naar mijn mening gaat het goed en anders is het maar pech

Morgen weer 2 kinderen testen

En hoe gaat het met jouw eindexamens (behalve Nederlands )?
Wanneer ben je klaar met je onderzoek? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er uitkomt. Morgen heb ik pas mijn tweede examen (wiskunde b), dus hoe het behalve Nederlands gaat, kan ik nog niet zeggen.
Oud 15-05-2012, 20:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is toch ook ginger en general en George. De malle Engelsen zijn gewoon niet zo consequent met hoe je hun letters uitspreekt.
ooooh wacht dat maakt wel zin ja! het is 'dj' voor de i en de e en 'g' voor de a, o en u, net als in het Italiaans, maar waar de italianen dan 'gi' schrijven als ze dja, djo of dju willen horen, schrijven de Engelsen een j. Makes sense!
Oud 15-05-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Oh sorry, ik was even vergeten dat als jij iets vindt, of het nu over film of eten gaat, je er automatisch van uit gaat dat jouw smaak de smaak is die iedereen zou moeten aanhangen! Excuses! Hutspot en erwtensoep zien er inderdaad ontzettend onsmakelijk uit! Bah bah.
Citaat:
<3 ga door
Oud 15-05-2012, 21:25
Martiño
Martiño is offline
Neuh, de knoop is er inmiddels uit
Oud 15-05-2012, 21:28
Turk February
Turk February is offline
No hard feelings hoor, Martiño.
Oud 15-05-2012, 21:39
Verwijderd
Godver wat heb ik klote gewerkt.

Het was sowieso al een klote-onderzoek om te moeten uitvoeren, omdat het zo verschrikkelijk kut in elkaar zat.
Ik kreeg een vrouw aan de lijn die wel mee wilde werken, maar het mocht echt niet langer duren dan de 6 minuten die ik zei dat het zou duren.

Vervolgens heeft ze HEEL DE TIJD ZITTEN LULLEN, waardoor ik er onmogelijk nog tussenkwam. Toen wilde ik verder gaat met m'n vragen, zegt ze: 'ja, het duurt nu al een stuk langer dan 6 minuten hè?'

Dus zat echt even van:

Toen zei ik: 'ja mevrouw, maar u heeft me net een lang verhaal verteld, dus daar kan ik niet zoveel aan doen'.

Zegt ze: 'oh, dus nu moet ik ineens korter antwoorden??? Weet je zo hoeft het voor mij niet, dag!!''

En toen zat ik:

maar vooral:

Oud 15-05-2012, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahw! Wat voor onderzoek moet je doen?
Oud 15-05-2012, 21:59
Verwijderd
Gelukkig hoefde het alleen vanavond.

Over wat men van de veehouderij en de vleesproductie vindt. En het was in opdracht van het ministerie van Economie en Landbouw, maar de vragen waren allemaal zo belachelijk gekleurd, en gingen alleen maar over het antibioticagebruik in de vleesproductie.

Voor domme mensen is het allemaal veel te lastig (en er zitten domme mensen bij hoor, dan vraag je 'waar denkt u aan als ik zeg veehouderij in Nederland en vleesproductie?', en dan is het de bedoeling dat ze iets zeggen in de richting van megastallen, dierenwelzijn, al dat soort gedoe, maar heel veel mensen zeggen 'ja ehh..... boeren? Koeien'), en voor slimme mensen zit het allemaal veel te slecht en te belachelijk in elkaar. Die vraagstelling is af en toe om te janken.

Maar goed, wil er niet meer over praten.

Oh ja wacht, ik vroeg aan een vrouw (die ene hele domme) 'bent u vegetariër of veganist?' Zegt ze: 'ehh.... ja, ik ben veganist... ik eet gewoon vlees'.

Je snapt toch niet dat sommige mensen het dagelijks leven doorkomen met zo'n intellect.
Oud 15-05-2012, 22:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jezus Nou als je nog mensen nodig hebt dan mag je mij wel bellen hoor, dan ga ik de antwoorden geven die je wil horen enzo
Oud 15-05-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
jezus Nou als je nog mensen nodig hebt dan mag je mij wel bellen hoor, dan ga ik de antwoorden geven die je wil horen enzo
Mochten we maar bellen wie we wilden
Oud 15-05-2012, 22:05
Verwijderd
Er zitten 5 vragen bij in deze vorm:

'Als u het antibioticumgebruik in de veehouderij vergelijkt met ziektes die van dieren op mensen overgebracht kunnen worden, zoals de Q-koorts, maakt u zich dan over het antibioticumgebruik in de veehouderij meer zorgen, evenveel zorgen, of minder zorgen dan de Q-koorts?'

Godsamme. Ik snap best dat mensen dan even niet weten wat ze moeten antwoorden.

Vraag gewoon 'waar maakt u zich meer zorgen om, antibioticagebruik of Q-koorts?'

Maar nee hoor, de samenstellers maken het lekker zo kut en ingewikkeld mogelijk, zowel voor de interviewers als voor de respondenten. Ik snap dat echt niet hè.
Oud 15-05-2012, 22:05
Verwijderd
Maar nu genoeg over m'n werk!
Oud 15-05-2012, 22:06
Zeppelin
Zeppelin is offline
Zo raar is het toch niet om 'boeren of koeien' te antwoorden op zo'n vraag dat heeft er toch ook mee te maken.
Oud 15-05-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Zo raar is het toch niet om 'boeren of koeien' te antwoorden op zo'n vraag dat heeft er toch ook mee te maken.
Jawel, maar ik zou zelf denk ik meer in de richting denken van 'veel dieren in kleine ruimtes' en al dat soort dingen.

Maar goed, misschien is dat ook wel omdat ik het op m'n scherm heb staan en al in die richting zit te denken, dat is waar.
Oud 15-05-2012, 22:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
maar wel heel irritant zo'n wijf die er dan maar besluit een einde aan te maken als het mevrouw te lang duurt. Doe dan niet mee :')
Oud 15-05-2012, 22:10
Verwijderd
Ik snap echt niet dat iemand zo kan denken. Zelf zit ze heel de tijd irrelevant te lullen, en dan wil ik er tussenkomen en dan duurt het ineens allemaal te lang omdat het nog niet afgelopen is, wtf
Oud 15-05-2012, 22:12
Verwijderd
Q-koorts
Oud 15-05-2012, 22:13
Verwijderd
Ja, Zep heeft dat nog een tijdje gehad.
Oud 15-05-2012, 22:14
Verwijderd
Meh ik wil naar huis. Maar mijn plichtsgevoel :')
Oud 15-05-2012, 22:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mochten we maar bellen wie we wilden
oh dat mag dan weer niet

Citaat:

'Als u het antibioticumgebruik in de veehouderij vergelijkt met ziektes die van dieren op mensen overgebracht kunnen worden, zoals de Q-koorts, maakt u zich dan over het antibioticumgebruik in de veehouderij meer zorgen, evenveel zorgen, of minder zorgen dan de Q-koorts?'

Vraag gewoon 'waar maakt u zich meer zorgen om, antibioticagebruik of Q-koorts?'

Maar nee hoor, de samenstellers maken het lekker zo kut en ingewikkeld mogelijk, zowel voor de interviewers als voor de respondenten. Ik snap dat echt niet hè.
Jezus, ik moest die vraag ook een paar keer lezen voor k ongeveer de strekking begreep
Oud 15-05-2012, 22:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Sowieso een onzinnige vraag, want je weet dan niet of die mensen zich überhaupt zorgen maken over die dingen. Waarom niet gewoon: "hoeveel zorgen maakt U zich over de Q-koorts en hoeveel zorgen over antibiotica?"
Oud 15-05-2012, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Sowieso een onzinnige vraag, want je weet dan niet of die mensen zich überhaupt zorgen maken over die dingen. Waarom niet gewoon: "hoeveel zorgen maakt U zich over de Q-koorts en hoeveel zorgen over antibiotica?"
Ja, ook.

Ach heel die vragenlijst zou ik weleens stevig willen afbranden naar de samenstellers toe.
Oud 15-05-2012, 22:19
Verwijderd
Blub.
Oud 15-05-2012, 22:19
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
dan vraag je 'waar denkt u aan als ik zeg veehouderij in Nederland en vleesproductie?', en dan is het de bedoeling dat ze iets zeggen in de richting van megastallen, dierenwelzijn, al dat soort gedoe, maar heel veel mensen zeggen 'ja ehh..... boeren? Koeien')
Wel een schitterend idee dat die mensen blijkbaar denken dat het Ministerie van Economie en Landbouw een associatiespelletje met ze wil spelen.
Oud 15-05-2012, 22:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bezuinig eerst maar eens op die kutambtenaren die die vragen verzinnen, overheid!
Oud 15-05-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Bezuinig eerst maar eens op die kutambtenaren die die vragen verzinnen, overheid!
Het is een totaal onzinning kutonderzoek.

Want we vragen ook 'zou u meer geld aan vlees uitgeven als....

- de dieren beter behandeld zouden worden?
- het biologisch vlees was?
- Er minder antibiotica gebruikt zou worden?

En natuurlijk zegt het gros van die mensen uit correctheid 'ja', dus wat heb je dan in godsnaam aan die onderzoeksresultaten.
Oud 15-05-2012, 22:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dat zouden ze dus helemaal niet
Oud 15-05-2012, 22:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zou eerlijk 'nee' antwoorden, want mijn portemonnee komt eerst, dierenwelzijn later
Oud 15-05-2012, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eerlijk 'nee' antwoorden, want mijn portemonnee komt eerst, dierenwelzijn later
Ja, ik zou ook op sommige dingen nee antwoorden. Maar je hoort gewoon dat sommige mensen aarzelen omdat ze het tegen mij moeten zeggen.

En omdat de vraagstelling zo gekleurd is dat het echt lijkt alsof ik van Wakker Dier ben en ze in elkaar kom slaan als ze niet de juiste antwoorden geven.
Oud 15-05-2012, 22:33
Verwijderd
Ohja, en een vrouw vond ik dat 'een bekende stem' had, en toen was ik eigenlijk heel benieuwd wie ze dan bedoelde.
Oud 15-05-2012, 22:36
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ohja, en een vrouw vond ik dat 'een bekende stem' had, en toen was ik eigenlijk heel benieuwd wie ze dan bedoelde.
victoria koblenko
Oud 15-05-2012, 22:36
Verwijderd
Citaat:
victoria koblenko
Ik dacht daar serieus nog aan omdat LP dat weleens zegt :')
Oud 15-05-2012, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ik moest die vraag ook een paar keer lezen voor k ongeveer de strekking begreep
Ehr, nou ben ik niet bepaald het helderste sterretje aan de hemel, maar zo moeilijk is het toch niet?
Oud 15-05-2012, 22:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh mensen, ik heb net voor het eerst in tijden weer eens op mijn bankrekening gekeken, en nu wou ik dat ik 't niet had gedaan.
Ik snap het echt niet, ik had deze maand een paar honderd euro meer loon én ik had 300 euro bijgeleend van de IB, en alsnog is mijn geld nu op, terwijl ik helemaal geen grote uitgaven heb gedaan ofzo. Wtf. Hoe moet dit in Godsnaam als ik straks geen stufi meer krijg?!
Oud 15-05-2012, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ehr, nou ben ik niet bepaald het helderste sterretje aan de hemel, maar zo moeilijk is het toch niet?
Het is misschien niet zo heel moeilijk (als je het zo ziet staan) maar voor een telefonisch onderzoek wel verschrikkelijk inefficient, zeker als je die vraag 5 keer moet stellen in een iets andere vorm.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten