Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het gewoon saai om naar te kijken meestal. En ja, het is wel leuk als ze winnen. Maar ik vind het leuker als er een Nederlander wint bij een sport die ik wél leuk vind
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik snap je minachting voor de voetbalwereld wel, maar dat gaat voor het EK/WK eventjes niet op, vind ik!
||
Citaat:
Een stel dronken malloten die alleen maar kunnen schreeuwen en zich hullen in debiele outfits. Ik vind zelfs Carnaval leuker.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Noedelhap: En clubvoetbal is lang niet altijd bagger. Helaas treffen we het in Nederland niet wat competitie betreft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, misschien is het hier anders dan in Friesland, maar ik vind dat moeilijk te geloven. In Friesland is het zo dat met EK's en WK's alle mensen die normaal gesproken niets met voetbal hebben ineens naar kroegen gaan, daar zich helemaal lam zuipen en daarna mensen gaan lastig vallen omdat ze half dronken zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, als je in het centrum van een grote stad woont, of vlakbij een stadion, zul je er sneller last van hebben.
En ik heb nog nooit rellen gezien n.a.v. een WK of EK-wedstrijd. Of opstootjes. Het fanatisme bij clubsupporters is vaak sterker en vaker aanwezig dan bij land-supporters. Denk aan Ajax-Feyenoord, hoevaak die F-side en Vak S wel niet met elkaar in aanraking komen... Zulke taferelen heb je zelfs bij Nederland-Duitsland niet eens ![]()
||
Citaat:
![]() Maar iemand anders zei dat het altijd wel pijn blijft doen ennn dat ik 't ook niet elke dag moet doen. Maar ik zit nu dus op dag 2, dus als jouw theorie klopt zou het morgen geen pijn meer moeten doen, maar dat betwijfel ik. Ik voel m'n bilspieren al als ik gewoon zit. Raar gevoel. Ik wist niet eens dat er spieren verstopt zaten onder die kwabben van me. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Spierpijn is niet ineens over toch
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb teveel MTV gekeken, denk ik. Daar sporten mensen zich elke dag helemaal de tering, want ze MOETEN binnen een x aantal weken op een bepaald gewicht zitten, want anders FALEN ze.
Die coaches geven foutieve informatie! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|