Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Erg. Het is wel het EK hoor, dat is toch leuk om te volgen?
Qft. Gelukkig zijn wij er nog!
Advertentie
Oud 22-05-2012, 15:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijne is mooier
Ik zie alleen een gepiercete homo met een veeg stront op zijn wang.
Oud 22-05-2012, 15:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is de photoshopkunst van para die je nu beledigt hoor onder andere.
Oud 22-05-2012, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Erg. Het is wel het EK hoor, dat is toch leuk om te volgen?
Ach, ik vind het best leuk als oranje wint hoor, maar tot die tijd kan het me niet interesseren. Als ze ver komen zou ik nog wel eens iets enthousiaster kunnen worden. Misschien.
Oud 22-05-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee. Wat boeit het mij nou dat 'Oranje' wint. Kutteam. Kutsport. Kutkleur.
En voetbal is echt te saai voor woorden.
De sfeer eromheen, de gezamenlijke feestvreugde, de mooie doelpunten, de overwinning op Duitsland en Spanje!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De sfeer eromheen, de gezamenlijke feestvreugde, de mooie doelpunten, de overwinning op Spanje!
Fixed.
Oud 22-05-2012, 15:42
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ach, ik vind het best leuk als oranje wint hoor, maar tot die tijd kan het me niet interesseren. Als ze ver komen zou ik nog wel eens iets enthousiaster kunnen worden. Misschien.
Ik niet
Oud 22-05-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het wel overleef.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Fixed.
al is je fixje nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee hoor, Para kan er ook niks aan doen dat Duitsers een lelijke vlag hebben.
Oud 22-05-2012, 15:44
Verwijderd
Ik vind het gewoon saai om naar te kijken meestal. En ja, het is wel leuk als ze winnen. Maar ik vind het leuker als er een Nederlander wint bij een sport die ik wél leuk vind maar daar maakt niemand zoveel heisa over. Ik denk dat ik het leuker had gevonden als er niet zo'n verschrikkelijke wereld omheen had gezeten.
Oud 22-05-2012, 15:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het wel overleef.

Citaat:
al is je fixje nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!
Jajajaja, we zullen zien!
Citaat:
Nee hoor, Para kan er ook niks aan doen dat Duitsers een lelijke vlag hebben.
Er is niks mis met de Duitse vlag GAAN WE ZO BEGINNEN
Oud 22-05-2012, 15:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En nu ga ik roken en wat te eten zoeken, want ik sterf van de honger.
Oud 22-05-2012, 15:47
Verwijderd
Dat is wel echt zo, en niet omdat ik Duitsland haat ofzo, maar ik vind de Duitse vlag zo vreselijk lelijk. Hij straalt zoveel vijandigheid uit. Die kleurencombi, bah.
Maar misschien komt het ook wel door nazi's en de oorlog en de oude beelden.
Oud 22-05-2012, 15:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het gewoon saai om naar te kijken meestal. En ja, het is wel leuk als ze winnen. Maar ik vind het leuker als er een Nederlander wint bij een sport die ik wél leuk vind maar daar maakt niemand zoveel heisa over. Ik denk dat ik het leuker had gevonden als er niet zo'n verschrikkelijke wereld omheen had gezeten.
Nouja, clubvoetbal en hooligans zijn ook bagger, maar op het WK/EK komt wat breder volk op af, niet alleen maar paupers.

Ik snap je minachting voor de voetbalwereld wel, maar dat gaat voor het EK/WK eventjes niet op, vind ik!
Oud 22-05-2012, 15:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De sfeer eromheen, de gezamenlijke feestvreugde, de mooie doelpunten, de overwinning op Duitsland en Spanje!
De 'sfeer' eromheen is dezelfde als die op bijv. Koninginnedag.
Een stel dronken malloten die alleen maar kunnen schreeuwen en zich hullen in debiele outfits. Ik vind zelfs Carnaval leuker.
Oud 22-05-2012, 15:48
Verwijderd
Ik heb wel liever dat Duitsland wint, want anders komen Henk en Ingrid zeker weer 'lekker feestvieren in de hoofdstad '. De sfeer eromheen en de gezamenlijke feestvreugde zijn alleen maar leuk als je in Alkmaar woont, ofzo.
Oud 22-05-2012, 15:50
Verwijderd
Maar een lelijke vlag hebben ze wel, daar kun je niet omheen.
Oud 22-05-2012, 15:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zelfs Hitler veranderde de vlag tijdelijk, kun je nagaan.
Oud 22-05-2012, 15:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind geen enkele vlag mooi hoor. De Britse misschien.
Oud 22-05-2012, 16:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is wel echt zo, en niet omdat ik Duitsland haat ofzo, maar ik vind de Duitse vlag zo vreselijk lelijk. Hij straalt zoveel vijandigheid uit. Die kleurencombi, bah.
Maar misschien komt het ook wel door nazi's en de oorlog en de oude beelden.
De meeste Duitsers die ik ken vinden hem ook lelijk

Citaat:
Ik heb wel liever dat Duitsland wint, want anders komen Henk en Ingrid zeker weer 'lekker feestvieren in de hoofdstad '. De sfeer eromheen en de gezamenlijke feestvreugde zijn alleen maar leuk als je in Alkmaar woont, ofzo.
Ik heb 11 jaar lang in Alkmaar gewoond en daar was dat ook niet leuk
Oud 22-05-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
We zijn naar the Lion King geweest (de musical) want daar was Rationeel nog nooit naar toe geweest en we hebben toeristje gespeeld want ik was nog nooit in Londen geweest
Okay, South Park-grappen kom er maar in!

Citaat:
Bedoel je nou te zeggen dat ik niet goed genoeg ben om een huwelijksaanzoek te krijgen?
Ja.

Citaat:
Btw een vraagje aan alle sporters: Hoe lang duurt 't voordat je de 'omg, spierpijn, ik kan niet bewegen, uuuh' fase voorbij bent? Heb vanochtend netjes weer de rits aan oefeningen gedaan, maar potverdulleme, wat voelt dat naar. Beter krijg ik hier een hele strakke booty van, want atm kan ik er amper op zitten. :'D
Vroeger, toen ik nog redelijk fanatiek sportte was de "tweede" dag het beroerdst, daarna gaat 't vrij snel weer bergopwaarts edit: Hm, "bergopwaarts" is niet helemaal wat ik zoek, qua bewoording
Oud 22-05-2012, 16:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Supertof! En oja, had je dit niet voor je verjaardag gekregen van Rationeel? En Londen is zoooo leuk ja!
Klopt!

@Quintiano: En bedankt.
Oud 22-05-2012, 16:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh, 'couch potato' werd bij Made vertaald als 'gameverslaafde'
Oud 22-05-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
@Quintiano: En bedankt.
At your servers!

Citaat:
Huh, 'couch potato' werd bij Made vertaald als 'gameverslaafde'
Bankpieper
Oud 22-05-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nouja, clubvoetbal en hooligans zijn ook bagger, maar op het WK/EK komt wat breder volk op af, niet alleen maar paupers.

Ik snap je minachting voor de voetbalwereld wel, maar dat gaat voor het EK/WK eventjes niet op, vind ik!
Oh, dat vind ik zo mogelijk alleen maar erger. Want ik associeer dat toch echt voornamelijk met paupers en bier.
Oud 22-05-2012, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bankpieper
Precies, wel correct blijven
Oud 22-05-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat vind ik zo mogelijk alleen maar erger. Want ik associeer dat toch echt voornamelijk met paupers en bier.
Yep, iedereen die van voetbal houdt (of het waardeert) is een alcoholische brulpauper

@Noedelhap: En clubvoetbal is lang niet altijd bagger. Helaas treffen we het in Nederland niet wat competitie betreft.
Oud 22-05-2012, 16:27
Verwijderd
Oh, nee hoor. Er zullen heel veel mensen zijn die dat niet zijn, maar tijdens EK's en WK's is het gehalte paupers en bier toch vele malen hoger dan bij "gewone" wedstrijden.
Oud 22-05-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Oh, nee hoor. Er zullen heel veel mensen zijn die dat niet zijn, maar tijdens EK's en WK's is het gehalte paupers en bier toch vele malen hoger dan bij "gewone" wedstrijden.
Hm, ik heb juist heel andere ervaringen. Ongeveer precies het tegenovergestelde
Oud 22-05-2012, 16:33
Verwijderd
Tsja, misschien is het hier anders dan in Friesland, maar ik vind dat moeilijk te geloven. In Friesland is het zo dat met EK's en WK's alle mensen die normaal gesproken niets met voetbal hebben ineens naar kroegen gaan, daar zich helemaal lam zuipen en daarna mensen gaan lastig vallen omdat ze half dronken zijn .
Oud 22-05-2012, 16:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hm, ik heb juist heel andere ervaringen. Ongeveer precies het tegenovergestelde
qft
Oud 22-05-2012, 16:35
Verwijderd
Nou ja dat is natuurlijk ook niet iedereen, maar het is wel altijd met EK's of WK's. Maar goed, dan kun je mij niet wijsmaken dat dat met álle wedstrijden zo is, want dan zou je geen enkel weekend normaal daar kunnen rondlopen natuurlijk
Oud 22-05-2012, 16:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tsja, misschien is het hier anders dan in Friesland, maar ik vind dat moeilijk te geloven. In Friesland is het zo dat met EK's en WK's alle mensen die normaal gesproken niets met voetbal hebben ineens naar kroegen gaan, daar zich helemaal lam zuipen en daarna mensen gaan lastig vallen omdat ze half dronken zijn .
ja maar, ja maar.. bij gewone wedstrijden heb je zo ontzettend veel hooligans en aso's, bij EK en WK's heb je gewoon ontzettend veel dronken mensen.
Oud 22-05-2012, 16:38
Verwijderd
In Friesland heb je niet zo extreem veel hooligans en aso's. Althans, ik heb er nog nooit last van gehad. Wel van EK's en WK's
Oud 22-05-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
In Friesland heb je niet zo extreem veel hooligans en aso's. Althans, ik heb er nog nooit last van gehad. Wel van EK's en WK's
Die mensen hébben dan ook niets om over/voor te rellen
Oud 22-05-2012, 16:45
Verwijderd
Klopt
Oud 22-05-2012, 16:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, integendeel
Oud 22-05-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, integendeel
Dit ja, er zijn alleen vooral meer mensen
Oud 22-05-2012, 17:00
Verwijderd
Nou ja, lees nog een keer wat ik heb gezegd dan . Ik heb werkelijk nog nooit last gehad van wat voor wedstrijd dan ook, maar bij EK's en WK's was het altijd raak. Het is hier dan misschien anders, maar dat verandert toch niets aan mijn ervaring
Oud 22-05-2012, 17:03
Verwijderd
Meh, moet je eens op Utrecht CS komen wanneer Utrecht Ajax thuis ontvangt. Of andersom, natuurlijk. Minkukels, die mensen
Oud 22-05-2012, 17:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, als je in het centrum van een grote stad woont, of vlakbij een stadion, zul je er sneller last van hebben.

En ik heb nog nooit rellen gezien n.a.v. een WK of EK-wedstrijd. Of opstootjes. Het fanatisme bij clubsupporters is vaak sterker en vaker aanwezig dan bij land-supporters. Denk aan Ajax-Feyenoord, hoevaak die F-side en Vak S wel niet met elkaar in aanraking komen...
Zulke taferelen heb je zelfs bij Nederland-Duitsland niet eens
Oud 22-05-2012, 17:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vroeger, toen ik nog redelijk fanatiek sportte was de "tweede" dag het beroerdst, daarna gaat 't vrij snel weer bergopwaarts edit: Hm, "bergopwaarts" is niet helemaal wat ik zoek, qua bewoording
Ik snap je punt, hoor.
Maar iemand anders zei dat het altijd wel pijn blijft doen ennn dat ik 't ook niet elke dag moet doen.
Maar ik zit nu dus op dag 2, dus als jouw theorie klopt zou het morgen geen pijn meer moeten doen, maar dat betwijfel ik. Ik voel m'n bilspieren al als ik gewoon zit. Raar gevoel. Ik wist niet eens dat er spieren verstopt zaten onder die kwabben van me.
Oud 22-05-2012, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je in het centrum van een grote stad woont, of vlakbij een stadion, zul je er sneller last van hebben.

En ik heb nog nooit rellen gezien n.a.v. een WK of EK-wedstrijd. Of opstootjes. Het fanatisme bij clubsupporters is vaak sterker en vaker aanwezig dan bij land-supporters. Denk aan Ajax-Feyenoord, hoevaak die F-side en Vak S wel niet met elkaar in aanraking komen...
Zulke taferelen heb je zelfs bij Nederland-Duitsland niet eens
Inderdaad! Alhoewel er bij de wedstrijd waarin we(JA WE VERDOMME) uitgeschakeld worden altijd veel agressiviteit in de stad, maar dat zijn gewoon relatief onschuldige vechtpartijen.
Oud 22-05-2012, 17:15
Verwijderd
Spierpijn is niet ineens over toch ? Mijn spierpijn is de tweede dag altijd het ergste, en dan daarna wordt het wel snel weer minder. Maar als je weer gewoon opnieuw gaat sporten, door je spierpijn heen lijkt me dat je het niet genoeg rust geeft om zo snel te herstellen, en dat je er morgen gewoon weer opnieuw last van hebt ?
Oud 22-05-2012, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik snap je punt, hoor.
Maar iemand anders zei dat het altijd wel pijn blijft doen ennn dat ik 't ook niet elke dag moet doen.
Maar ik zit nu dus op dag 2, dus als jouw theorie klopt zou het morgen geen pijn meer moeten doen, maar dat betwijfel ik. Ik voel m'n bilspieren al als ik gewoon zit. Raar gevoel. Ik wist niet eens dat er spieren verstopt zaten onder die kwabben van me.
Ik heb mij eens door mijn vader uit laten leggen dat het überhaupt beter is om tussen het sporten door ongeveer een dag te rusten. Je spieren enzo hebben tijd nodig om te herstellen van de inspanning. Als je dan te vroeg weer gaat sporten doe je eigenlijk je eerdere actie teniet.
Oud 22-05-2012, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een broccolibriequiche in de oven staan. Nu ruikt het hier wel een beetje voetig
Oud 22-05-2012, 17:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb teveel MTV gekeken, denk ik. Daar sporten mensen zich elke dag helemaal de tering, want ze MOETEN binnen een x aantal weken op een bepaald gewicht zitten, want anders FALEN ze.
Die coaches geven foutieve informatie!
Oud 22-05-2012, 17:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb een broccolibriequiche in de oven staan. Nu ruikt het hier wel een beetje voetig
Ik dacht 'wat is een Broccolibrie?'. En toen bedacht ik me dat het geen kruising is tussen een groente en een vogel.

Regels voor berichten