Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het maar NIKS dat ze het Journaal gaan aanpassen om minder 'saai' te zijn. Door presentatoren te laten staan enzo. Ze doen het al jaren zittend!
Al die moderne foefjes tegenwoordig! *zwaait met rollator*
Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 18:45. |
![]() |
|
Het decor en de stijl doen me nu vooral heel erg denken aan EénVandaag. Ik snap ook niet wat er mis is met het huidige format van het achtuurjournaal. Een andere leader en achtergrond snap ik wel, maar een compleet nieuw jasje?
![]()
|
Verwijderd
|
Nou het fietsen was wel oke, ik heb aan de idyllische waterkant gezeten alwaar allemaal roeiers voorbijkwamen van de Delftsche Roeivereniging (stel ik me zo voor).
En nu heb ik koud gedoucht, maar het hielp geen FUCK, want ik heb het nog steeds warm, en ondanks de flesjes water die ik gedronken heb, heb ik nog steeds een soortvan hoofdpijn. Straks Joan kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens heb ik O+, en dat weet ik omdat mijn mamma O- heeft, en dan moeten ze wel weten welke bloedgroep ik had en of mijn moeder een spuitje nodig had zodat ze d'r volgende kind niet ging verwoesten als hij ook een +je had. Enzo. En ik heb nog nooit bloed gegeven. Er ook nog nooit echt over nagedacht eigenlijk. En ik moet nog steeds dat donorformulierding invullen. En schijnbaar ook nog verzinnen wát ik dan allemaal zou willen doneren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar als beide ouders a hebben zou het wel kunnen dat je 0 hebt inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik geef in de praktijk hooguit twee keer per jaar bloed omdat ze di, wo en vr open zijn van 9 tot 4 en op maandag van 13 tot 8. Dus als ik iets te doen heb op maandagavond, gaat het al mis. Ik snap niet waarom ik afhankelijk moet zijn van hun uitnodigingen en niet gewoon kan aangeven van 'he ik kan nu en het is lang genoeg geleden, tot morgen'
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik kan supergoed bloed geven (als mijn ijzer hoog genoeg is), meestal heb ik tussen de 3 en 5 minuten nodig om het zakje vol te maken. Betekent dat dat ik ook sneller doodbloed als ik ernstig gewond ben, trouwens? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook naar dat Bodies, the Exhibition geweest, en dat trok ik prima, totdat we bij de bloedvat-afdeling kwamen, en je dus zag hoeveel bloedvaten de mens door zijn lichaam heeft lopen. Toen werd ik ook een beetje slap in de benen. Ik vind dat op een of andere manier een naar onderwerp.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Toen ze bij mij ooit bloed gingen prikken keek ik wel de andere kant op als de naald erin ging, maar verder had ik er niet zo'n problemen mee.
En ik bedacht me gister ofzo dat ik misschien ook wel eens mijn haar heel kort kan knippen en het (afknipte stuk) kan doneren. Maar toen dacht ik dat er minstens 25 centimeter af zou moeten en zo lang is mijn haar net aan (met dode punten eraan ![]() Ohwacht, volgens deze is het weer 25 centimeter. Tsk.
|
|