Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2012, 15:40
xrampage
xrampage is offline
dat verschilt denk ik je merkt het vanzelf en het nut is dat het niet meer stinkt en dat er geen irrirtaties enzo komen

btw: 100 reacties!

Laatst gewijzigd op 31-05-2012 om 15:41. Reden: 100 reacties
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:46
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Dat zal denk ik een paar weken duren. Misschien langer, misschien korter. Ligt er ook aan hoe vaak je het doet. Maar het lijkt me nu allemaal wel duidelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:54
ralph94
ralph94 is offline
Ik doe het sowieso in de douche 's ochtends maar 's avonds als me handen droog zijn lukt het beter
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:57
xrampage
xrampage is offline
wat? naar achter doen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:16
ralph94
ralph94 is offline
Ja.. En volgens mij is nog niet alles schoon want heb t nog niet helemaal naar achter gekregen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:17
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ah, met seks bedoelde ik meer aftrekken/vingeren/pijpen/beffen en neuken is daadwerkelijk penetreren. Zonder condoom zou je kunnen proberen, zou best kunnen dat dat scheelt, maar alleen doen als je je daar prettig bij voelt natuurlijk.
Citaat:
Na hoelang zou ik hem er helemaal overheen moeten krijgen ? En wat is het nut eigenlijk van smegma weghalen?
serieus, laat je niet pijpen tot je je fatsoenlijk hebt gewassen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:18
xrampage
xrampage is offline
die kans is er wel ja maarja i d8 toen ook van yes hij gaat verder naar achter tot ik wat wits tegen kwam en er een walm stank in men gezicht kwam... nja ik wil je niet bang maken ofzo hoor vertel alleen wat er bij mij gebeurde
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:22
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
serieus, laat je niet pijpen tot je je fatsoenlijk hebt gewassen.
Dat komt er ook bij inderdaad. Aangezien je aangeeft dat jullie het vaker gedaan hebben ga ik er vanuit dat ze het oké vond. Heb je al eens aan je vriendin gemerkt dat ze het pijpen onaangenaam vindt?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:25
ralph94
ralph94 is offline
Nee en ik wist dit ook geeneens, dat t niet goed was zeg maar en we vonden t allebij ook oke maar ik zal het natuurlijk met dr over hebben. Maar als ik m naar achter trek stinkt t behoorlijk maar ik zie niets wits ?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:26
xrampage
xrampage is offline
miss zit het dan wat verder naar achter
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:35
ralph94
ralph94 is offline
Ik heb ook gelezen dat als je hem maar over de helft krijgt je last hebt van fimosis of so? Moet ik hier nu al bang voor zijn?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:38
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Nee, je hoeft niet bang te zijn. Gewoon goed wassen (zonder shampoo) de komende tijd, dan neemt de stank vanzelf af.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:40
Pluis
Pluis is offline
phimosis is een vernauwing van de voorhuid aan de voorkant, en dat kan problemen opleveren met plassen en schoonhouden en seks. Maar ik heb ook wel mannen gezien (tijdens m'n opleiding) die gewoon 80 zijn geworden met een voorhuid die ze niet helemaal terug kunnen trekken. En die hadden ook kinderen. Bang hoef je er dus niet voor te zijn. Als je ontstekingen of irritaties aan je eikel/penis krijgt dan merk je dat vanzelf.
Als je graag wil dat je voorhuid wat wijder wordt moet je élke dag oefenen, en als het moeilijk gaat kun je inderdaad een zalfje krijgen van de dokter dat ervoor zorgt dat de huid wat dunner wordt.

Oh en dat je kruis niet altijd even fris ruikt is niet zo gek, het wordt daar natuurlijk best wel broeierig en warm overdag (en niet alleen onder je voorhuid, ik heb het over het hele gebied). Na een douche stinkt het vast niet meer.
Oud 31-05-2012, 16:45
ralph94
ralph94 is offline
Nee na een douche inderdaad niet meer, het is eerder het zweet. Maar bedankt iedereen voor alles ben een heel stuk wijzer geworden over mijn lichaam haha. Maar nog een vraag; is t niet slim om er eerst voor te zorgen dat hij helemaal over mijn eikel kan en gewoon alle witte dingen weg halen in olaats van elke keer aanraken enzo ? Want hoe precies moet ik t aanraken met een washandje
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:48
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Maak het schoon met een washandje, dan doe je het allebei tegelijk. Terwijl je dat doet rek je je voorhuid een beetje op. En dat iedere dag.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:49
Pluis
Pluis is offline
Nee, die wittigheid op zich is niet eng ofzo, het is gewoon huidsmeer vermengd met bacteriën, maar bacteriën leven overal op je huid. Ieder mens draagt zo'n 1,5 kg aan bacteriën met zich mee en dat is niet erg zolang ze niet in een wondje terecht komen en gaan infecteren.
De truc met het washandje is dacht ik gesuggereerd om het allemaal wat minder gevoelig te maken toch? Ik zou dan gewoon met een schoon washandje zonder zeep over je blote eikel wrijven. Niet te hard of lang natuurlijk, want anders schuur je de boel kapot.
Oud 31-05-2012, 16:50
ralph94
ralph94 is offline
Er omheen of alleen over de bovenkant?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:52
Pluis
Pluis is offline
Er omheen en als het lukt ook een beetje het washandje onder het velletje proberen te frotten.
Oud 31-05-2012, 17:14
ralph94
ralph94 is offline
En als ie helemaal over t randje van de eikel heen kan?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 17:18
xrampage
xrampage is offline
dan heb je je doel bereikt!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 17:38
ralph94
ralph94 is offline
dan hoeft ie dus niet verder? en dan vanaf dat moment elke dag schoonhouden dan moet het dus goed komen?

En ik vroeg me af, als je nou sex hebt en bijvoorbeeld de eerste keer voel je het, dan wordt het toch hoe vaker hoe minder je voelt. Ofja hoe minder slechte dingen je voelt bedoel ik. Hoe lekkerder het wordt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 18:31
Pluis
Pluis is offline
Nee hij kán dan niet verder, daar houdt het gewoon op met je voorhuid. Net als dat je wang op een gegeven moment ophoudt. Ja hoor dan komt het helemaal goed.
En seks wordt meestal wel beter naar mate je meer ervaring hebt (net als dat je beter wordt in masturberen)
Oud 31-05-2012, 18:58
ralph94
ralph94 is offline
Ja dat klopt, maar de eerste keer masturberen was ook lekker dus ja.. Is de eerste keer seks dan ook lekker? Want heb nu door deze ervaringen echt het gevoel alsof ik er gewoon nog veel pijn aan ga hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:03
Lente
Lente is offline
als je bang bent, moet je gewoon nog even wachten. en als je het wel gaat proberen, zorg er dan vooral ook voor dat je vriendin opgewonden genoeg is want anders gaat het moeilijk en stroef en doet het misschien daardoor (bij jullie allebei) pijn.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:21
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja we hebben het nog nooit gedaan en mij is verteld dat vrouwen hoe dan ook pijn hebben bij de eerste keer en meestal ook bloeden. Maarja we kunnen het altijd proberen en zodra het pijn doet kunnen we altijd nog stoppen.. Het komt vanzelf wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:24
Lente
Lente is offline
voor het kleine kansje dat dit allemaal echt is: dat is niet waar. ik denk dat je 6 stappen te snel gaat en dat jullie nog heel veel andere dingen kunnen proberen/ontdekken voor jullie echt seks hebben. het klinkt namelijk niet alsof het op deze manier een succes gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:29
ralph94
ralph94 is offline
Hoe bedoel je? wat zouden we nog moeten ontdekken?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:37
Pluis
Pluis is offline
Wat lente denk ik bedoelt is dat je niet per sé elke keer dat jullie elkaar zien een stapje verder hoeft. Je hóeft niet nu al seks te hebben als je je samen nog prima vermaakt met strelen en elkaars lichaam ontdekken.
En de eerste keer seks is gewoon heel klunzig, maar daarmee ook leuk. En het hoeft haar geen pijn te doen en ze hoeft ook niet te bloeden. Als je je op je gemak voelt bij elkaar dan komt het vanzelf goed
Oud 31-05-2012, 19:42
Lente
Lente is offline
ja ook, maar ik bedoel vooral dat je misschien niet alleen je eigen lichaam moet leren kennen, maar ook dat van je vriendin. Een uitspraak als dat vrouwen altijd pijn hebben de eerste keer, bevestigt dat wel een beetje.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:43
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja na anderhalf jaar verkering.. We zijn er allebij al meer dan een maand, zo niet twee maanden klaar voor maar ze was een paar keer ongesteld vandaar dat het niet ging.. we hebben het nu twee keer geprobeerd en ja alles behalve de seks doen we gewoon al een heel lange tijd.. En ik heb hierover, alles wat hier verteld is enzo, al met haar gehad en ze weet dat ik nu ook bezig ben om het minder gevoelig te maken en zo dus ..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:46
Lente
Lente is offline
echt??? je hebt alles al gedaan terwijl je niet wist hoe je je moest wassen????
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 19:55
ralph94
ralph94 is offline
nou ja precies.. misschien heeft dat ook wel een reden, vroeger toen ik een jaar of 8 was moesten we bij voetbal, ofja moesten we, dat deed iedereen naakt douchen. Of we waren 10 of so maar in die richting en toen deed iemand dus dat huidje er over heen en toen bleef die vast zitten nou dat leek me zo pijnlijk dat ik dacht dat dat niet normaal was.. maarja als je het aan 10 mensen vraagt doen 10 mensen dat maar ik wist dat gewoon niet..

En tja alles wat we doen is gewoon lekker, dus hoefde ook nergens over na te denken?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 20:50
ralph94
ralph94 is offline
Krijg hem er nu al bijna overheen.. 80 % denk ik al na een paar dagen.. Is dat goed of ga ik dan veels te snel ? Het doet geen pijn alleen als ik t aanraak om t witte spul eraf te halen dan wel en dat lukt dan ook niet heel goed
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 20:54
Pluis
Pluis is offline
Zolang het geen pijn doet als je je velletje terugtrekt is het goed. Dat het pijn doet als je je eikel zelf aanraakt is niet zo raar, die is gewoon gevoelig.
Oud 31-05-2012, 21:07
ralph94
ralph94 is offline
En dat wordt steeds minder als ik het goed begrijp? Nou als ik t velletje terugtrek voel ik wel wat maar geen dikke pijn of so en als ik hem dan bijna bij mn eikel even tegenhoud om wat heel zachtjes aan te raken dan doet t alleen pijn aan mn eikel
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 21:29
Pluis
Pluis is offline
Jep, dat went.
Oud 31-05-2012, 21:39
ralph94
ralph94 is offline
Oke dus t is niet erg dat als je t nog nooit in je leven hebt gedaan t wel binnen 4 dagen kan ?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 21:48
Pluis
Pluis is offline
Nee, als het niet zou kunnen dan zou het wel inscheuren, dat proberen we je het hele topic al te vertellen.
Oud 31-05-2012, 22:04
ralph94
ralph94 is offline
Ja ik wil gewoon alles zeker weten.. Sorry
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 22:18
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Ja ik wil gewoon alles zeker weten.. Sorry
Ga maar een tijdje (paar weken) aan de gang met de tips die we je hebben gegeven, dan horen we binnenkort wel hoe het ervoor staat, goed?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 22:27
ralph94
ralph94 is offline
Jep is goed maar ik verwacht dat als t zo doorgaat dat t dan dit weekend al tot over de eikel is hoor
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 14:23
bloodyb
bloodyb is offline
In principe moet je voor het seksen eerst je voorhuid naar beneden doen en dan het condoom er over heen doen. Probeer dat maar eens met aftrekken. Als dat nog te gevoelig is dan moet je eens proberen het condoom er over te doen met je voorhuid over je eikel. Suc6
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 14:42
ralph94
ralph94 is offline
Maar waarom zou je dat moeten doen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 15:41
Verwijderd
DEAR GOD WTF IS WRONG WITH YOU

laat je besnijden, dan heb je opeens geen vragen meer, wat een leven zal je dan opeens hebben!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 16:59
ralph94
ralph94 is offline
Nee dat laat ik niet doen, lijkt me vreselijk
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:32
Verwijderd
Minder vreselijk dan een rottende eikel van 4 jaar opgespaard smegma denk ik? Ik eet wat later vanavond denk ik.. :\
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:29
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja dat kwam gewoon omdat ik t niet wist.. En als je er niet tegen kan waarom lees je dit dan?

Ik neem aan als je eikel nat geworden is of so in bad hoef je m toch niet helemaal droog te maken he?

En had wel meer "smegma" verwacht dan want er zit niet eens zo heel veel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:28
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
DEAR GOD WTF IS WRONG WITH YOU

laat je besnijden, dan heb je opeens geen vragen meer, wat een leven zal je dan opeens hebben!
Citaat:
Minder vreselijk dan een rottende eikel van 4 jaar opgespaard smegma denk ik? Ik eet wat later vanavond denk ik.. :\
Doe eens normaal. Of reageer niet als je niks zinnigs toe te voegen hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 21:20
Verwijderd
Dit is niet zinnig? Hij heeft een vriendin die hier dingen mee moet doen en het is vreselijk ongezond, blijkbaar wil dit er bij die jongen niet normaal in, dus probeer ik het zo duidelijk te maken..

zal ik het anders brengen dan?

Gewoon naar achter halen en schoonmaken die hap, als t niet meer terugkomt dan is het inderdaad te nauw en zal een operatie toch noodzakelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 21:25
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Waar lees jij dat het er bij hem niet in wil? Kennelijk heeft deze jongen van niemand geleerd dat je het regelmatig moet ontbloten en schoon hoort te houden daarzo, dat is het hele punt. Het is helemaal niet te nauw dus een operatie is nergens voor nodig, dat zou hoogstens het geval zijn wanneer zijn toompje te kort is.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten