![]() |
|
phimosis is een vernauwing van de voorhuid aan de voorkant, en dat kan problemen opleveren met plassen en schoonhouden en seks. Maar ik heb ook wel mannen gezien (tijdens m'n opleiding) die gewoon 80 zijn geworden met een voorhuid die ze niet helemaal terug kunnen trekken. En die hadden ook kinderen. Bang hoef je er dus niet voor te zijn. Als je ontstekingen of irritaties aan je eikel/penis krijgt dan merk je dat vanzelf.
Als je graag wil dat je voorhuid wat wijder wordt moet je élke dag oefenen, en als het moeilijk gaat kun je inderdaad een zalfje krijgen van de dokter dat ervoor zorgt dat de huid wat dunner wordt. Oh en dat je kruis niet altijd even fris ruikt is niet zo gek, het wordt daar natuurlijk best wel broeierig en warm overdag (en niet alleen onder je voorhuid, ik heb het over het hele gebied). Na een douche stinkt het vast niet meer.
|
![]() |
Nee na een douche inderdaad niet meer, het is eerder het zweet. Maar bedankt iedereen voor alles ben een heel stuk wijzer geworden over mijn lichaam haha. Maar nog een vraag; is t niet slim om er eerst voor te zorgen dat hij helemaal over mijn eikel kan en gewoon alle witte dingen weg halen in olaats van elke keer aanraken enzo ? Want hoe precies moet ik t aanraken met een washandje
|
![]() |
|
Nee, die wittigheid op zich is niet eng ofzo, het is gewoon huidsmeer vermengd met bacteriën, maar bacteriën leven overal op je huid. Ieder mens draagt zo'n 1,5 kg aan bacteriën met zich mee en dat is niet erg zolang ze niet in een wondje terecht komen en gaan infecteren.
De truc met het washandje is dacht ik gesuggereerd om het allemaal wat minder gevoelig te maken toch? Ik zou dan gewoon met een schoon washandje zonder zeep over je blote eikel wrijven. Niet te hard of lang natuurlijk, want anders schuur je de boel kapot.
|
![]() |
dan hoeft ie dus niet verder? en dan vanaf dat moment elke dag schoonhouden dan moet het dus goed komen?
En ik vroeg me af, als je nou sex hebt en bijvoorbeeld de eerste keer voel je het, dan wordt het toch hoe vaker hoe minder je voelt. Ofja hoe minder slechte dingen je voelt bedoel ik. Hoe lekkerder het wordt |
![]() |
|
Nee hij kán dan niet verder, daar houdt het gewoon op met je voorhuid. Net als dat je wang op een gegeven moment ophoudt. Ja hoor dan komt het helemaal goed.
En seks wordt meestal wel beter naar mate je meer ervaring hebt ![]()
|
Wat lente denk ik bedoelt is dat je niet per sé elke keer dat jullie elkaar zien een stapje verder hoeft. Je hóeft niet nu al seks te hebben als je je samen nog prima vermaakt met strelen en elkaars lichaam ontdekken.
En de eerste keer seks is gewoon heel klunzig, maar daarmee ook leuk. En het hoeft haar geen pijn te doen en ze hoeft ook niet te bloeden. Als je je op je gemak voelt bij elkaar dan komt het vanzelf goed ![]()
|
![]() |
Nou ja na anderhalf jaar verkering.. We zijn er allebij al meer dan een maand, zo niet twee maanden klaar voor maar ze was een paar keer ongesteld vandaar dat het niet ging.. we hebben het nu twee keer geprobeerd en ja alles behalve de seks doen we gewoon al een heel lange tijd.. En ik heb hierover, alles wat hier verteld is enzo, al met haar gehad en ze weet dat ik nu ook bezig ben om het minder gevoelig te maken en zo dus ..
|
![]() |
|
![]() |
nou ja precies.. misschien heeft dat ook wel een reden, vroeger toen ik een jaar of 8 was moesten we bij voetbal, ofja moesten we, dat deed iedereen naakt douchen. Of we waren 10 of so maar in die richting en toen deed iemand dus dat huidje er over heen en toen bleef die vast zitten nou dat leek me zo pijnlijk dat ik dacht dat dat niet normaal was.. maarja als je het aan 10 mensen vraagt doen 10 mensen dat maar ik wist dat gewoon niet..
En tja alles wat we doen is gewoon lekker, dus hoefde ook nergens over na te denken? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is niet zinnig? Hij heeft een vriendin die hier dingen mee moet doen en het is vreselijk ongezond, blijkbaar wil dit er bij die jongen niet normaal in, dus probeer ik het zo duidelijk te maken..
zal ik het anders brengen dan? Gewoon naar achter halen en schoonmaken die hap, als t niet meer terugkomt dan is het inderdaad te nauw en zal een operatie toch noodzakelijk zijn |
![]() |
|
Waar lees jij dat het er bij hem niet in wil? Kennelijk heeft deze jongen van niemand geleerd dat je het regelmatig moet ontbloten en schoon hoort te houden daarzo, dat is het hele punt. Het is helemaal niet te nauw dus een operatie is nergens voor nodig, dat zou hoogstens het geval zijn wanneer zijn toompje te kort is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Erge geestelijke problemen Anoniem_1337 | 27 | 28-03-2010 11:13 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 | |
Liefde & Relatie |
even een paar dringende vraagjes die ik heel graag wil weten *thx* **~yvie~** | 7 | 18-10-2002 19:36 |