Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry, een beetje bitchy vandaag
![]() Ik bedoel het niet naar overigens, maar het is zo makkelijk om af te geven op apothekersassistenten die ook maar gewoon hun werk doen en dat ook nog eens nauwkeurig moeten doen met een hoop papierwerk terwijl ze vaak ook constant op de vingers worden gekeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
over dit he jongens (sorry voor wall of text):
Citaat:
Vinden jullie dat we maar gewoon met zijn twee moeten gaan en het stelletje het lekker laten uitzoeken wanneer ze naar de efteling gaan? Ik ben bang dat dat niet soepel gaat verlopen tussen mij en het meisje, die dus wel een goede vriendin is. Ik ben ook alleen pissig op haar vriend, niet op haar. pf. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik wilde bijna in dat topic al antwoorden maar zij kan haar vriend ook porren van joh regel eens. Wat je doet is groepsmail of whatsapp ofzo (iig niet los) en zeggen: oh jammer dat jullie voorlopig niet kunnen. Moeten we maar wat anders verzinnen. Vervolgens kijk je of je in de zomer nog wat gepland krijgt en doe je nu waar je zin in hebt. Vindt dat vriendinnetje het kut dan zorgt ze wel nav de 'ah jammer joh' dat er toch iets geregeld wordt voor komende periode.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zo boos. Ik kan niet zomaar details geven, maar een paar klootzakken proberen tweehonderd euro van me los te peuteren.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: