Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2012, 15:02
Verwijderd
sta je een uur te wachten op kut tabletjes van vitamine D. in een kut apotheek waar ze niet snel kunnen werken.
Advertentie
Oud 01-06-2012, 15:04
Martiño
Martiño is offline
Kun je die kut tabletjes niet kopen in een kut supermarkt of een kut drogist zodat die apothekersassistenten niet te maken hebben met jouw kut ongeduldigheid terwijl ze gewoon hun kut werk doen?
Oud 01-06-2012, 15:07
Verwijderd
Citaat:
sta je een uur te wachten op kut tabletjes van vitamine D. in een kut apotheek waar ze niet snel kunnen werken.
Jij hebt toch wel bijzonder veel pech he, meid?
Oud 01-06-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Kun je die kut tabletjes niet kopen in een kut supermarkt of een kut drogist zodat die apothekersassistenten niet te maken hebben met jouw kut ongeduldigheid terwijl ze gewoon hun kut werk doen?
Rawr <3
Oud 01-06-2012, 15:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
arm schaap! dat is gewoon een onmenselijke tijd. Ik snap nooit hoe mensen dat volhouden!
Ik had 't er ook vrij zwaar mee. Heb uiteindelijk maar iets van 2 uur geslapen en het ging opzich best lekker, maar het laatste uur was vreselijk. Ik kon gewoon echt niet meer vrolijk en vriendelijk zijn door al die debielen. Ik was ook niet chagrijnig tegen ze, maar van binnen moest ik steeds bijna huilen van hun domheid/kutheid (En dit overdrijf ik niet eens). Op een gegeven moment liet ik ook alles vallen en kon ik amper meer een normale zin vormen.
En nu ben ik thuis en heb ik natuurlijk geen zin meer om te slapen. Ugh.

Oh en volgende week heb ik alleen maar vroeg en ook op maandag, terwijl ik zondag heb vrij gevraagd voor een concert (Tenacious D!) wat wrs laat gaat worden. FML!

Citaat:
Cheap! Waar heb je die gevonden?
Ebay! Ik koop alles op ebay. Die man verkocht maar 1 paar, maar als je goed zoekt vind je daar zat goeie deals.

Ik hoop over 4 uur een paar Vans Razors te hebben, want ik heb er ooit (13 jaar geleden) 4 paar van gehad en ze zijn ZO fijn, maar de enige die ik nu nog heb zijn helemaal naar de klote en ze worden niet meer gemaakt en zijn op internet ook nergens te vinden, dus FINGERS CROSSED!
Oud 01-06-2012, 15:21
Martiño
Martiño is offline
Sorry, een beetje bitchy vandaag

Ik bedoel het niet naar overigens, maar het is zo makkelijk om af te geven op apothekersassistenten die ook maar gewoon hun werk doen en dat ook nog eens nauwkeurig moeten doen met een hoop papierwerk terwijl ze vaak ook constant op de vingers worden gekeken.
Oud 01-06-2012, 15:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oud 01-06-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:

Ik bedoel het niet naar overigens, maar het is zo makkelijk om af te geven op apothekersassistenten die ook maar gewoon hun werk doen en dat ook nog eens nauwkeurig moeten doen met een hoop papierwerk terwijl ze vaak ook constant op de vingers worden gekeken.
maaktnie , ik heb mn dag vandaag ook niet echtr. en honger...en wachten geen goeie combi. maar ze werken wel erg sloom vind ik.
Oud 01-06-2012, 15:37
Verwijderd
Het is vrijdagmiddag. Je hebt genoeg gelegenheid op een ander moment te gaan als je het nu te druk vindt.
Oud 01-06-2012, 15:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
over dit he jongens (sorry voor wall of text):
Citaat:
Vriendlief en k hebben een bevriend stelletje meegevraagd naar de efteling. Het plan was dat we komende week zouden gaan. Maar nu heeft de jongen van het stelletje opeens allemaal examens en de rest van de tijd moet hij leren en hij kan dus geen enkele van de dagen die we hebben voorgesteld. Hij stelt zelf ook geen andere dagen voor. En hij dacht nu opeens dat we in de vakantie zouden gaan. Hij reageert ook niet op e-mails, hij laat zijn vriendin sms-en of ik moet hem maar bellen als ik meteen antwoord wil.
Ik heb echt nu al spijt dat we hem hebben meegevraagd en niet iemand anders. En we hebben nog niet eens een datum. Wat een gezeik zeg.

Vinden jullie dat we maar gewoon met zijn twee moeten gaan en het stelletje het lekker laten uitzoeken wanneer ze naar de efteling gaan? Ik ben bang dat dat niet soepel gaat verlopen tussen mij en het meisje, die dus wel een goede vriendin is. Ik ben ook alleen pissig op haar vriend, niet op haar. pf.
Oud 01-06-2012, 15:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Toch is het frappant dat de apotheek hier om de hoek er echt 20 minuten over doet om m'n recept te fixen en die in driebergen zelfs wel een halfuur, terwijl de apotheek op de Biltstraat het binnen 5 a 10 minuten weet te doen.
Oud 01-06-2012, 15:40
Verwijderd
Ik wilde bijna in dat topic al antwoorden maar zij kan haar vriend ook porren van joh regel eens. Wat je doet is groepsmail of whatsapp ofzo (iig niet los) en zeggen: oh jammer dat jullie voorlopig niet kunnen. Moeten we maar wat anders verzinnen. Vervolgens kijk je of je in de zomer nog wat gepland krijgt en doe je nu waar je zin in hebt. Vindt dat vriendinnetje het kut dan zorgt ze wel nav de 'ah jammer joh' dat er toch iets geregeld wordt voor komende periode.
Oud 01-06-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Het is vrijdagmiddag. Je hebt genoeg gelegenheid op een ander moment te gaan als je het nu te druk vindt.
nee dan heb ik school en ze moesten perse deze week gehaald worden. en mijn vader zou ze overdag halen maar vergat het steeds, dus nu moest ik gaan.
Oud 01-06-2012, 15:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wilde bijna in dat topic al antwoorden maar zij kan haar vriend ook porren van joh regel eens. Wat je doet is groepsmail of whatsapp ofzo (iig niet los) en zeggen: oh jammer dat jullie voorlopig niet kunnen. Moeten we maar wat anders verzinnen. Vervolgens kijk je of je in de zomer nog wat gepland krijgt en doe je nu waar je zin in hebt. Vindt dat vriendinnetje het kut dan zorgt ze wel nav de 'ah jammer joh' dat er toch iets geregeld wordt voor komende periode.
Jahe? Ik wilde vanavond naar hun toegaan om te kijken of we een afspraak kunnen maken, maar als daar niet direct iets uit komt dan denk ik dat ik inderdaad maar zo'n mail stuur.
Oud 01-06-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Toch is het frappant dat de apotheek hier om de hoek er echt 20 minuten over doet om m'n recept te fixen en die in driebergen zelfs wel een halfuur, terwijl de apotheek op de Biltstraat het binnen 5 a 10 minuten weet te doen.
misschien hebben ze daar geen personeelstekort er is vaak een tekort aan apothekersassistenten.
Oud 01-06-2012, 15:44
Verwijderd
ik heb nog een treinkaartje van het kruitvat, die zijn geldig tot 3 juni. Dus. Waar zal ik dit weekend eens naar toe gaan
Oud 01-06-2012, 15:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
misschien hebben ze daar geen personeelstekort er is vaak een tekort aan apothekersassistenten.
Maar ik bedoel: vanaf het moment dat ik geholpen word. Dus niet zozeer de wachttijd in de rij. Dan kunnen ze nog wel langzamer zijn door overspannenheid of zo Maar het gaat me dus echt om de tijd die het kost vanaf het moment dat ik zeg wat ik nodig heb tot het moment dat ik betaald heb en wegloop.
Verwijderd
Citaat:
over dit he jongens (sorry voor wall of text):

Vinden jullie dat we maar gewoon met zijn twee moeten gaan en het stelletje het lekker laten uitzoeken wanneer ze naar de efteling gaan? Ik ben bang dat dat niet soepel gaat verlopen tussen mij en het meisje, die dus wel een goede vriendin is. Ik ben ook alleen pissig op haar vriend, niet op haar. pf.
Ik zou zeggen: stel voor dat jullie dan met zijn drieën gaan. Wil zij dat niet, dan ga je met z'n tweeën en gaan jullie met z'n vieren samen gewoon een andere keer iets doen.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
kruitvat,
Boem

Ik zou kijken of er ergens een leuke tentoonstelling oid is waar je anders niet zo snel naartoe zou zijn gegaan
Oud 01-06-2012, 16:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mja, andere werkwijze wellicht. Soms is het nu eenmaal zo simpel dat ze jouw recept, in de hoeveelheid die jij nodig hebt, gewoon op voorraad hebben liggen en dus kunnen pakken en overhandigen. Als die andere apotheek om welke reden dan ook (kan ook bijv. uit kostenbesparing zijn) dat niet heeft en nog alles bij elkaar moet zoeken en dan ook aan de soms absurde berg papierwerk moet beginnen die de IGZ dan weer verplicht stelt, kan het soms wel even duren ja.
Oud 01-06-2012, 16:21
Martiño
Martiño is offline
Neemt niet weg dat het voor de klant/patiënt vervelend is. Maar ik ken een hoop apothekersassistenten (werken we nauw mee samen) en als je hoort wat daar allemaal bij komt kijken... ik zou er gek van worden.
Oud 01-06-2012, 16:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik heb nog een treinkaartje van het kruitvat, die zijn geldig tot 3 juni. Dus. Waar zal ik dit weekend eens naar toe gaan
Den Bosch! Rondvaart op de Binnendieze en dan het Jheronimus Bosch Art Center, heel mooi uitzicht over de stad!
Oud 01-06-2012, 16:25
Martiño
Martiño is offline
En daarna natuurlijk naar de verkadefabriek voor een voorstelling of film, dat is misschien wel het leukste theater/filmhuis/cultureel centrum/café/restaurant van Den Bosch en Nederland!
Oud 01-06-2012, 16:25
Martiño
Martiño is offline
Aldus Absinthe en mij
Oud 01-06-2012, 16:26
Martiño
Martiño is offline
(ik word verder niet betaald door de VVV hoor)
Martiño
Martiño is offline
He verdeurie, stomme lusi, combobreaker!
Verwijderd
Enthousiasme is goed, Martin!
Verwijderd
Ik wil hem wel verwijderen en reposten?
Oud 01-06-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
nee dan heb ik school en ze moesten perse deze week gehaald worden. en mijn vader zou ze overdag halen maar vergat het steeds, dus nu moest ik gaan.
Jij hebt geen school gedurende de volledige openingstijd. En als dat wel zo is, ga je naar een apotheek die in het weekend of een avond open is. Het gaat niet om een noodrecept, je kon dit allang zien aankomen (je krijgt ze voor een maand vooruit en weet exact welke dag ze op zijn). Beetje bij jezelf naar een oplossing zoeken kan geen kwaad.
Oud 01-06-2012, 16:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil hem wel verwijderen en reposten?
Oud 01-06-2012, 16:29
Martiño
Martiño is offline
Dat is lief van je!
Oud 01-06-2012, 16:31
Verwijderd
Ik moest er wel een smilie bijzetten zodat het geen dupiclaat was
Oud 01-06-2012, 16:35
Martiño
Martiño is offline
hihi
Oud 01-06-2012, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Dat kunnen zelfs forumbazen niet! Alleen de floodcontrol is er af bij ons. En we mogen ook niet twee berichten binnen 60 seconden rapporteren
Oud 01-06-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
En daarna natuurlijk naar de verkadefabriek voor een voorstelling of film, dat is misschien wel het leukste theater/filmhuis/cultureel centrum/café/restaurant van Den Bosch en Nederland!
Citaat:
Aldus Absinthe en mij
Oud 01-06-2012, 17:13
Verwijderd
Ik ben zo boos. Ik kan niet zomaar details geven, maar een paar klootzakken proberen tweehonderd euro van me los te peuteren. En anders sturen ze me het land uit, ofzo. Ik ben zo boos. Niet zozeer wanhopig, want ik heb allemaal mensen die voor me op willen komen en mijn eigen mond, maar ik vind het zo'n naaistreek.
Oud 01-06-2012, 17:18
Vowel
Vowel is offline
Voor de mensen die A Song of Ice and Fire lezen (of GoT kijken, natuurlijk):

Oud 01-06-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo boos. Ik kan niet zomaar details geven, maar een paar klootzakken proberen tweehonderd euro van me los te peuteren. En anders sturen ze me het land uit, ofzo. Ik ben zo boos. Niet zozeer wanhopig, want ik heb allemaal mensen die voor me op willen komen en mijn eigen mond, maar ik vind het zo'n naaistreek.
De fik erin. En aids.
Oud 01-06-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
dat is echt dom. ram ze, van mij mag je.doe ze maar sjpienen.
Oud 01-06-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
dat is echt dom. ram ze, van mij mag je.doe ze maar sjpienen.
Yeah, doe ze maar sjpienen, die schurken!
Oud 01-06-2012, 18:04
Verwijderd
jazeker.
Oud 01-06-2012, 18:06
Verwijderd
Ik kan het woord 'schurken' trouwens niet anders lezen dan met de stem van Willem Oltmans Gevolgd door een welgemeende 'rótzakken!'
Oud 01-06-2012, 18:32
Zeppelin
Zeppelin is offline
wtf is spjienen?
Oud 01-06-2012, 18:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huh, hoe willen ze dat voor elkaar krijgen dan?
Oud 01-06-2012, 18:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou zeggen: stel voor dat jullie dan met zijn drieën gaan. Wil zij dat niet, dan ga je met z'n tweeën en gaan jullie met z'n vieren samen gewoon een andere keer iets doen.
Het kan zijn dat we een datum hebben, (heel handig: mijn vriendje kwam net zomaar vier dagen te vroeg opdagen dus we hebben het met zijn vieren kunnen bespreken <3) en de kaartjes zijn geldig tot augustus dus we hebben afgesproken dat als het nu echt niet lukt, we in augustus gaan. En dan ga ik gewoon nog twee kaartjes halen en dan ga ik komende week met alleen mijn vriendje
Oud 01-06-2012, 19:34
Verwijderd
Trillend ooglid; Y U NO STOP
Oud 01-06-2012, 19:36
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Trillend ooglid; Y U NO STOP
Haha oh damn, dat is irritant hè? Soms gaat dat echt een paar minuten door en het voelt zo heftig dat ik het idee heb dat iedereen mijn oog ziet bewegen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.
Oud 01-06-2012, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Haha oh damn, dat is irritant hè? Soms gaat dat echt een paar minuten door en het voelt zo heftig dat ik het idee heb dat iedereen mijn oog ziet bewegen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.
Ik word er zo zoetjes aan een beetje gallisch van Anderen zien mijn ooglid namelijk ook hardcore trillen.
Oud 01-06-2012, 19:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb eindelijk honger, maar ik kan niks eten
Oud 01-06-2012, 19:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik word er zo zoetjes aan een beetje gallisch van Anderen zien mijn ooglid namelijk ook hardcore trillen.
Echt? Hoe heftig is dat bij jou dan?

Ik heb wel eens met mijn trillende ooglid voor de spiegel gestaan maar ik kon het niet zien, hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten