Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja ze hebben daar een brug die opengaat en dat is DE attractie van de stad.
![]() En ik heb een tafelmedaillon gekocht met Lenin erop, en een heel toffe magneet. Er staat een Russische vlag op en als je vanaf de linkerkant kijkt Putin, en als je dan je hoofd draait verandert hij in Medvedev. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had gewoon geen zin om daarop te reageren.
Wat ik wel net achterkwam - Rusland heeft zijn eigen hyves, vkontakte. Als vrouw kun je daarop niet instellen dat je partner een vrouw is, en als man niet dat je partner een man is. Wat... onaardig van ze. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sneijder zat er trouwens goed in. Godezijdank. |
![]() |
||
Citaat:
En technisch spelen we goed (aanvallend) voetbal, want we krijgen regelmatig prima kansen voor de spits(en), die dan helaas falen op het moment suprème. Verdediging laat te wensen over, alsmede de wisselkwaliteiten van Bert. Dat gepaard met enkele individuele egotrip-fuckups van niet nader te noemen spelers maakt dat het uitmondde in een verlies.
|
Dit vind ik een smerig topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859142 Iemand met een navelfetisj vraagt wat voor navels iedereen heeft en post foto's van zijn eigen navel. Die bloedt, want de jongen had er naar eigen zeggen mee 'gekloot'. IEUWWWWWWWW
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat Affelay en Robben eens op hun 'eigen' plek spelen; Robben op links en Affelay op rechts. Dan krijgt Van Persie ook fatsoenlijke ballen. Voorts; haal óf Van Bommel óf De Jong eruit voor een meer aanvallende/creatieve speler. Laat Sneijder "naar voren" spelen naast Van Bommel, dan kan Van Persie lekker Huntelaar schaduwen én hebben we werkende vleugels. Eigenlijk precies zoals Bert van Marwijk speelde in 't laatste kwartier, op de vleugels na dan. Als-ie zó aan de wedstrijd was begonnen had je na 20 minuten met 2-0 voor gestaan en krijg je een galleryplay wedstrijd. Nu lijkt het trouwens wel of ik alleen maar Johan Derksen na zit te papegaaien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben misschien niet direct de aangewezen persoon om dit te vertellen, want ik lig nu ook in bed. Maar op schoolreisje zijn onze ritmes expres door de war gestuurd. ![]() |
![]() |
|
|