Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2012, 22:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik wil ook wel miljoenen verdienen terwijl ik m'n werk niet goed doe. Dat lijkt me wel wat.
Oud 09-06-2012, 22:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dit vind ik trouwens ook wel hatelijk:

Een geweldige ervaring, zo noemde minister Edith Schippers vandaag haar deelname aan de Oranjeparade van het Vrijheidsplein naar het Metaliststadion in Charkov.

"De Oekraïeners langs de kant van de weg stonden met open mond te kijken en dat kan ik me ook goed voorstellen", aldus Schippers, die de Nederlandse regering vertegenwoordigt op de tribune tijdens de eerste EK-wedstrijd van Oranje. "Mensen met oranje leeuwen en klompen op hun hoofd, Zeeuwse pakjes aan; het was geweldig en onvergetelijk."

Godverdomme mens, ga werken voor je geld ipv snoepreisjes maken van belastinggeld
Oud 09-06-2012, 22:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wil ook wel miljoenen verdienen terwijl ik m'n werk niet goed doe.
Ach, wat is goed. Het is natuurlijk allemaal maar subjectief. Uiteindelijk gaat het erom dat er mooi gevoetbald wordt en dat het spannend is, niet om wie er wint. Een verhaal dat slecht afloopt, kan nog wel een goed verhaal zijn. Sterker nog, liever een paar verrassingen in het spel en dan verliezen dan een saaie, clichématige winst.

Citaat:
"Mensen met oranje leeuwen en klompen op hun hoofd, Zeeuwse pakjes aan; het was geweldig en onvergetelijk."
Als ze dat al geweldig en onvergetelijk vindt, moet ze eens bij mij thuis langskomen. Doe ik een fopneus op. Uren pret.
Oud 09-06-2012, 23:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ach, wat is goed. Het is natuurlijk allemaal maar subjectief. Uiteindelijk gaat het erom dat er mooi gevoetbald wordt en dat het spannend is, niet om wie er wint. Een verhaal dat slecht afloopt, kan nog wel een goed verhaal zijn. Sterker nog, liever een paar verrassingen in het spel en dan verliezen dan een saaie, clichématige winst.
Ja, maar mooi voetbal was (mede omdat ze slecht speelden) ook ver te zoeken. Ik kan erg genieten van mooie moves/passes/doelpunten, ook al zijn ze van de tegenstander. Maar dit was én niet goed, en niet leuk om te kijken.
Oud 10-06-2012, 01:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaaptijd!
Oud 10-06-2012, 07:04
Verwijderd
"Within 12 hours your blood oxygen level will have increased to normal and carbon monoxide levels will have dropped to normal."

Oud 10-06-2012, 07:35
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
"Within 12 hours your blood oxygen level will have increased to normal and carbon monoxide levels will have dropped to normal."

way to go girlfriend
Oud 10-06-2012, 09:02
Verwijderd
St Petersburg is heel tof, maar het voelt een beetje leugenachtig om als Bosschenaar oohh en aahhh te roepen bij een brug met lampjes die opengaat.

En ik heb een vriendje. ofzo.
Oud 10-06-2012, 09:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Whut
Oud 10-06-2012, 09:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
St Petersburg is heel tof, maar het voelt een beetje leugenachtig om als Bosschenaar oohh en aahhh te roepen bij een brug met lampjes die opengaat.

Ofzo?
Oud 10-06-2012, 09:35
Verwijderd
Citaat:

wat
Oud 10-06-2012, 09:36
Verwijderd
Citaat:

Oud 10-06-2012, 09:39
Verwijderd
Jazeker
Oud 10-06-2012, 09:39
Verwijderd
Oh, Sarah! Wat heeft deze meneer voor rare zwarte shit op zijn wangen?

Oud 10-06-2012, 09:41
Verwijderd
Ja ze hebben daar een brug die opengaat en dat is DE attractie van de stad. Of nou ja, niet DE, maar wel zodanig dat er magneten verkocht worden met die brug. Hij gaat midden in de nacht open, en dan staan er allemaal toeristen aan de Neva die met open mond dit spektakel bestuderen.

En ik heb een tafelmedaillon gekocht met Lenin erop, en een heel toffe magneet. Er staat een Russische vlag op en als je vanaf de linkerkant kijkt Putin, en als je dan je hoofd draait verandert hij in Medvedev. En ik ben in de Isaak-kathedraal geweest. Iedereen liep daar zonder hoofddoek, zelfs de mensen die iconen verkochten. Oh en ik heb een icoon gekocht voor mijn pleegbroertje, het helpt tegen slechte ogen. En Nederlanders gezien, dat was een heel grappig moment. Ik staarde hun helemaal aan en alles. En ik heb in de metro rondjes gereden. omgomg. <3
Oud 10-06-2012, 10:15
Turk February
Turk February is offline
Ook gewoon niet reageren op het ding waar iedereen verbaasd om was.
Oud 10-06-2012, 10:23
Verwijderd
Ik had gewoon geen zin om daarop te reageren.

Wat ik wel net achterkwam - Rusland heeft zijn eigen hyves, vkontakte. Als vrouw kun je daarop niet instellen dat je partner een vrouw is, en als man niet dat je partner een man is. Wat... onaardig van ze. Niet dat ik het nu nodig heb, want hee, ik VOLDOE aan ALLE NORMEN. Maar toch.
Oud 10-06-2012, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar mooi voetbal was (mede omdat ze slecht speelden) ook ver te zoeken. Ik kan erg genieten van mooie moves/passes/doelpunten, ook al zijn ze van de tegenstander. Maar dit was én niet goed, en niet leuk om te kijken.
Misschien hadden 'we' meer oefenduels moeten spelen Alle gekheid op een stokje; het tactische falen van Bert is niets nieuws. Het enige wrange is dat de criticasters gelijk hebben gekregen en Bert niet. Ten koste van drie héél dure punten. Hoewel ik Duitsland en Portugal nou ook niet bepaald indrukwekkend vond (maar wél dreigender dan Nederland).

Sneijder zat er trouwens goed in. Godezijdank.
Oud 10-06-2012, 11:31
Verwijderd
Citaat:

ofzo hoe doe je dat ofoz
Oud 10-06-2012, 11:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Misschien hadden 'we' meer oefenduels moeten spelen Alle gekheid op een stokje; het tactische falen van Bert is niets nieuws. Het enige wrange is dat de criticasters gelijk hebben gekregen en Bert niet. Ten koste van drie héél dure punten. Hoewel ik Duitsland en Portugal nou ook niet bepaald indrukwekkend vond (maar wél dreigender dan Nederland).

Sneijder zat er trouwens goed in. Godezijdank.
Nouja, Bert speelde ons 2 jaar geleden wel naar de finale. Ik twijfel er niet aan dat Bert een goede coach is.
En technisch spelen we goed (aanvallend) voetbal, want we krijgen regelmatig prima kansen voor de spits(en), die dan helaas falen op het moment suprème. Verdediging laat te wensen over, alsmede de wisselkwaliteiten van Bert. Dat gepaard met enkele individuele egotrip-fuckups van niet nader te noemen spelers maakt dat het uitmondde in een verlies.
Oud 10-06-2012, 11:35
Verwijderd
een vriend van me moet vandaag voor de laaste curses van stijldansen zn diploma halen en ik kan er niet bij zijn door die SE-week waar ik voor moet leren. en mijn ouders zijn er wel.
Oud 10-06-2012, 11:36
Turk February
Turk February is offline
Dit vind ik een smerig topic:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859142

Iemand met een navelfetisj vraagt wat voor navels iedereen heeft en post foto's van zijn eigen navel. Die bloedt, want de jongen had er naar eigen zeggen mee 'gekloot'.

IEUWWWWWWWW
Oud 10-06-2012, 11:38
Verwijderd
tja die mensen heb je.
Oud 10-06-2012, 11:42
Verwijderd
Ik zou onderstaande graag willen citeren als waarheid en feit.

Citaat:
IEUWWWWWWWW
Oud 10-06-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Nouja, Bert speelde ons 2 jaar geleden wel naar de finale. Ik twijfel er niet aan dat Bert een goede coach is.
En technisch spelen we goed (aanvallend) voetbal, want we krijgen regelmatig prima kansen voor de spits(en), die dan helaas falen op het moment suprème. Verdediging laat te wensen over, alsmede de wisselkwaliteiten van Bert. Dat gepaard met enkele individuele egotrip-fuckups van niet nader te noemen spelers maakt dat het uitmondde in een verlies.
Maar je gaat voorbij aan het gegeven dat het succes van Bert toen toe te schrijven was aan individuele kwaliteiten van o.a. Robben die, wanneer hij naar binnen trok, zo'n beetje alles snoeihard in de kruising roste. Als Robben dat níet doet, verkracht hij vaak een bruikbare voorzet naar Van Persie. En wat gisteren ook duidelijk was; Robben z'n trucje is zo zoetjes aan geen nieuws meer. Dan heb je dus gewoon geen rechtervleugel. Succes Van Persie

Laat Affelay en Robben eens op hun 'eigen' plek spelen; Robben op links en Affelay op rechts. Dan krijgt Van Persie ook fatsoenlijke ballen. Voorts; haal óf Van Bommel óf De Jong eruit voor een meer aanvallende/creatieve speler. Laat Sneijder "naar voren" spelen naast Van Bommel, dan kan Van Persie lekker Huntelaar schaduwen én hebben we werkende vleugels. Eigenlijk precies zoals Bert van Marwijk speelde in 't laatste kwartier, op de vleugels na dan. Als-ie zó aan de wedstrijd was begonnen had je na 20 minuten met 2-0 voor gestaan en krijg je een galleryplay wedstrijd.

Nu lijkt het trouwens wel of ik alleen maar Johan Derksen na zit te papegaaien Wel grappig was dat ik tijdens de wedstrijd begon over die vleugelspelerts, dat ik het maar onnozel vind van Van Marwijk als Robben niet alles in de kruising rost hem tóch rechts opstelt en de commentator een split second later dat aanhaalt
Oud 10-06-2012, 11:46
Verwijderd
Citaat:

Iemand met een navelfetisj vraagt wat voor navels iedereen heeft en post foto's van zijn eigen navel. Die bloedt, want de jongen had er naar eigen zeggen mee 'gekloot'.

IEUWWWWWWWW
Teh fuck Ik heb nog nooit met m'n navel """""gekloot"""""
Oud 10-06-2012, 11:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Laat Affelay en Robben eens op hun 'eigen' plek spelen; Robben op links en Affelay op rechts. Dan krijgt Van Persie ook fatsoenlijke ballen. Voorts; haal óf Van Bommel óf De Jong eruit voor een meer aanvallende/creatieve speler. Laat Sneijder "naar voren" spelen naast Van Bommel, dan kan Van Persie lekker Huntelaar schaduwen én hebben we werkende vleugels. Eigenlijk precies zoals Bert van Marwijk speelde in 't laatste kwartier, op de vleugels na dan. Als-ie zó aan de wedstrijd was begonnen had je na 20 minuten met 2-0 voor gestaan en krijg je een galleryplay wedstrijd.
Tja, het probleem is natuurlijk dat Van Marwijk jou niet even heeft gebeld.
Oud 10-06-2012, 11:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

IEUWWWWWWWW
Ik heb ook een hekel aan dat topic.
Oud 10-06-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ben ook maar één van de malloten hoor, ik maak me geen illusies
Oud 10-06-2012, 11:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik werd ook omringd door een stuk of 20 bondscoaches. Maar het meest sneue vond ik nog die mensen die in de kroeg zaten die duidelijk normaal geen interesse in/kennis van voetbal hebben die toch 'enthousiast meedoen' ondanks dat ze er geen bal van snappen of het ze eigenlijk weinig kan schelen.
Oud 10-06-2012, 11:56
Verwijderd
Zijn hier trouwens meer mensen die wel 'ns pluisjes in de navel hebben? Fascinerend blijft dat toch, zo'n keurig propje stof.
Oud 10-06-2012, 12:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen
Oud 10-06-2012, 12:14
Verwijderd
middag is het.
ik heb zin in patat.
Oud 10-06-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen
Hoi!

Citaat:
middag is het.
ik heb zin in patat.
Phoebe leeft in Phoebe-tijd, dat is Amsterdamtijd -3 uur.

Friet.
Oud 10-06-2012, 12:22
Verwijderd
ik wist niet dat nederland tijdverschil had.
Oud 10-06-2012, 12:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
PATAT.

En nee man, ik ga thee zetten
Oud 10-06-2012, 12:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik wist niet dat nederland tijdverschil had.
Met Rusland wel he duuhhh
Oud 10-06-2012, 12:24
Verwijderd
ik had het over nederland geen rusland.
Oud 10-06-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Met Rusland wel he duuhhh
Je mist mijn grapje geloof ik. Of ik mis iets.

Frietfrietfrietfriet altijd meer friet dan jullie patat puntje je kan me nooit ongedaan maken puntje met pen geschreven punt met onwisbare inkt punt.
Oud 10-06-2012, 12:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is goeiemorgen zeg als ik net wakker ben, ook al is het middag?
Oud 10-06-2012, 12:26
Verwijderd
als ik offline ben, krijg ik nog alle breichten te zien op FB. wat een programma.
Oud 10-06-2012, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Dat is goeiemorgen zeg als ik net wakker ben, ook al is het middag?
Nee, dat je een verstoord ritme hebt.

Ik ben misschien niet direct de aangewezen persoon om dit te vertellen, want ik lig nu ook in bed. Maar op schoolreisje zijn onze ritmes expres door de war gestuurd.
Oud 10-06-2012, 12:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je moeder heeft een verstoord ritme!

Nee, ik ging laat slapen. Maar woensdag ga ik weer werken, dus dan krijg ik weer een somewhat normaal ritme.
Oud 10-06-2012, 12:40
Turk February
Turk February is offline
Ik vind dit lied erg grappig.

Oud 10-06-2012, 13:04
Turk February
Turk February is offline
Oud 10-06-2012, 13:28
Verwijderd
Ik noem het zowel friet als patat.
Oud 10-06-2012, 13:32
Verwijderd
Ik ben in ongeveer vier dagen echt superveel afgevallen.
Oud 10-06-2012, 13:42
Verwijderd
ik moet dus friet gaan zeggen.
maar alle mensen die in mn buurt wonen zeggen patat,. dat is zeker een oud kaartje.
Oud 10-06-2012, 14:28
Turk February
Turk February is offline
Als ik mensen zie met een outie, dan wil ik hem altijd pakken met een tang.

Spoiler
Oud 10-06-2012, 14:31
Verwijderd
Zo vaak zie je die toch niet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten