Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is je ratje gewoon rustig of echt sloom? Reageert ze anders dan normaal? En eten is goed ![]() Dat haar ontlasting wat groenig is, kan komen omdat ze wat minder heeft gegeten (wat dus waarschijnlijk is, aangezien ze nu honger heeft).
|
Verwijderd
|
Mijn moeder en ik spellen canasta en zijn bezig met het opzoeken van Engelse koningen van onze kaarten. We hebben kaarten uit Engeland, eentje met Kings and queens of England (met een plaatje, hun naam en van wanneer tot wanneer ze geregeerd hebben. Nu weet ik dat Engeland in 955 tot 959 geregeerd is door King Edwy, die slecht 15 was toen hij op de troon kwam en 20 toen hij dood ging. En we hebben een kaartspel met Shakespeares flowers, wat best mooi is en allemaal bloemetjes heeft met bijbehorende passages uit stukken van Shakespeare <3
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op dit moment is ze inderdaad aan het drinken ![]() Vrijdag liep ze in ieder geval nog goed rond. Ze kwam uit de kooi naar me toe op bed enzo. Maar ik vond het al gek dat ze niet direct het laddertje opklom naar me toe om snoepjes te komen halen. Ik dacht dat ze het gewoon niet meer snapte. Ik heb ze pas weer een week bij me nadat ze 3 maanden uit logeren zijn geweest omdat ik zelf ziek was. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond wonen op 3 hoog al kut. Is best een klim als je zware boodschappen hebt, een (toen nog) baby en een kinderwagen dat dagelijks allemaal naar boven en naar beneden moest worden gezeuld. Maar 9 hoog ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ze gewoon nog eet en drinkt, kun je best wachten tot morgen met naar de DA gaan.
|
Jeetje, wat kan mijn moeder zeuren, zeg
![]() ![]()
|
Ik word zo blij van plantjes verzorgen <3. Mijn Spathiphyllum is er weer bijna bovenop nadat mijn moeder hem vergeten had water te geven. De bladeren zijn nog maar een heel klein beetje geel, maar wel weer mooi stevig en net toen ik de dode bladeren wegknipte, zag ik allemaal nieuwe, jonge bladeren groeien <3.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom zijn Belgen zoveel scherper dan Nederlanders?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde niet de Nederlandse taal per se. Ik bedoelde meer dat Kat veel van talen houdt in het algemeen, en hun grammatica's. En in dat geval bijt een studie geschiedenis wel, aangezien je, voor zover ik weet, geen taal krijgt. Ik denk dat je het er wel bij kan doen, maar ja
![]() Over taal gesproken ![]() Ik heb een 7 gemiddeld gehaald op mijn Akkadisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Goed zo! ![]() |
![]() |
|
|