Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ctrl-Alt-q is linkerpink op linker Ctrl, linkerduim op linker Alt, middelvinger op q, hoewel ik voor de ä meestal "+a doe, dan druk ik met willekeurige vingers aan mijn linkerhand Shift in, en met mijn rechterwijsvinger de '/", vervolgens met linkerwijsvinger de a.
||
Citaat:
![]() Ik werd laatst wel weer met 'mevrouw' aangesproken, dus misschien moet ik toch maar weer eens naar de kapper. ![]()
|
||
Citaat:
maar mijn vader zei ook ooit over mij dat ik als de zoon ben die hij nooit gehad heeft, dus wrs ligt daar het probleem.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Martin je avatar!!!
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Ik heb net een 'brownie in a mug' gemaakt. Op het plaatje op de int0rwebz zag het er erg lekker uit, maar in feite is het gewoon een vettige chocolade pannenkoek in mokvorm. Ik=misselijk. *braak*
Citaat:
Ik vind het stom van mezelf dat ik me altijd zo door m'n vader laat opfokken. ![]()
|
Ik ken het. Ik wilde bijvoorbeeld gisteren leuk een jurkje aan, maar dan wel met mijn laarsjes. Maar die vindt mijn moeder te grof voor zoiets liefs en toen was ik ook gelijk opgefokt en heb ik een broek aangetrokken. Terwijl ik vind dat het prima kan, maar goed he.
Of dan sta ik op het punt om weg te gaan en dan zegt ze "Hou je dat aan?" ![]()
|
![]() Ik krijg vrijwel nooit commentaar op m'n kleren/uiterlijk. M'n ouders hebben ook m'n regenboog-altoowtijd meegemaakt en vonden mijn wijde broeken en blauwe haar ook prima. Ik krijg eigenlijk alleen wel eens opmerkingen als ik een rokje/jurkje aan heb want 'omg, je lijkt zo net een meisje!' ![]() ![]() Daarom vond ik de opmerking denk ik extra raar en kut, want m'n vader geeft altijd alleen maar eerlijk commentaar op m'n uiterlijk, en dan ook alleen als ik erom vraag. ![]()
|
|