Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat er een š in zit. En Word kan die letter niet zelf maken, die moet ik constant copy-pasten en dat is best wel vervelend. Ik typ liever Nin-subur en dat Word het verandert naar Nin-šubur omdat ik dat ooit heb gezegd dat hij dat moet doen, dan dat ik telkens Nin-(copypaste)šubur type bij wijze van
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van die mensen die "ja, maargoed, ik moet nu eigenlijk weg" opvatten als een aanmoediging om maar stug door te praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom gaat iedereen er maar vanuit dat ik heel graag zo veel mogelijk en oneindig lang fysiotherapie wil? Nu moet ik de neuroloog gaan bellen voor een doorverwijzing van hem want dan kan ik oneindig veel fysiotherapie krijgen, maar ik wil dat helemaal niet! Ik ben potdomme de hele week alleen maar bezig met artsen, hulpverleners ed en het wordt alleen maar meer ipv minder. Ik ben het zat! Maar als de fysio belt dan durf ik dat niet te zeggen en dan zeg ik alleen maar ja en amen en en dan kan ik mezelf wel weer voor mijn kop slaan.
|
![]() |
|
Ja nouja, ze lijkt niet zo goed te snappen dat je liever minder/geen fysiotherapie wil. Ze kwam me ontzettend verheugd vertellen dat mijn aandoening wel op de chronische lijst stond en dat ik elke week fysiotherapie kon krijgen. En dan kom je bij probleem 2, want mijn aandoening staat helemaal niet op de chronische lijst, maar zij vindt dat mijn aandoening wel onder 'infantiele encefalopathie' valt, maar dat is kwatsj, maar dan denkt ze dat ik dom ben als ik zeg dat dat niet klopt. Bovendien kom ik bij de fysio voor mijn spieren, die verzwakt zijn door de medicijnen en niet door de encefalopathie. Maar goed, nu moet ik dus wel bij mijn neuroloog een doorverwijzing gaan vragen, terwijl ik al lang weet dat dat niet klopt! En ik houd helemaal niet van bellen en en en. Goed, ik ben een beetje gefrustreerd.
|
![]() |
|
|