Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2012, 09:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee, meer van de combinatie eerst kanoën, dan roeien en dan 250 meter heel hard proberen te roeien op de ergo
ohzo, ja dan zou ik ook wel spierpijn hebben
Advertentie
Oud 15-08-2012, 09:45
Verwijderd
Het is ook niet hele erge spierpijn ofzo hoor, maar als ik dat inderdaad alleen maar van ergoën had gekregen dan was het wel triest geweest .

Weet iemand trouwens of je in word een bepaald woord standaard kan laten vervangen voor een ander woord? Dus zeg maar, als je x typt, word het automatisch verandert in y?
Oud 15-08-2012, 09:48
Verwijderd
Niet dat ik weet. Er is wel een vervangoptie.

Vraag het clippy
Oud 15-08-2012, 09:49
Geel
Geel is offline
Apate, dat kan! Ik weet niet welke word je hebt maar in 2010 (volgens mij heb ik 2010 ) Moet je linksboven op dat blauwe knopje klikken waar op de engelse versie 'File' staat en daarna op Options en daarna op Autocorect options. Daarna wordt het vanzelf duidelijk
Oud 15-08-2012, 09:49
Verwijderd
Hmz. Nou ja.

Oh dank je wel Geel!
Oud 15-08-2012, 10:00
Verwijderd
Citaat:
als je x typt, word het automatisch verandert in y?
Oioioi.
Oud 15-08-2012, 10:04
Hazel
Hazel is offline
Oud 15-08-2012, 10:13
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1864750

wat hij heeft like 8 posts.
Oud 15-08-2012, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Oioioi.
Wat is er oioioi?
Oud 15-08-2012, 10:14
Verwijderd
Ahhw.

Citaat:
Wat is er oioioi?
Het word niet, het wordt. Het wordt niet verandert, het wordt veranderd.

Plusjes moeten wel het goede voorbeeld geven, hè.
Oud 15-08-2012, 10:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mensen, dit is toch geen weer om op te ruimen en te poetsen? Het zweet druipt langs mijn lichaam! Bahhhhhhh!
Oud 15-08-2012, 10:15
Verwijderd
Lieve schat, het is niet Wordt het of het Wordt. Het gaat over Microsoft Word

Of Word voor mij woord X naar woord Y kon veranderen, automatisch.
Oud 15-08-2012, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Het is ook niet hele erge spierpijn ofzo hoor, maar als ik dat inderdaad alleen maar van ergoën had gekregen dan was het wel triest geweest .

Weet iemand trouwens of je in word een bepaald woord standaard kan laten vervangen voor een ander woord? Dus zeg maar, als je x typt, word het automatisch verandert in y?
ja, met autocorrectie.
Oud 15-08-2012, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Lieve schat, het is niet Wordt het of het Wordt. Het gaat over Microsoft Word

Of Word voor mij woord X naar woord Y kon veranderen, automatisch.
Dan moet het met een hoofdletter!

*verschuilt zich terug onder grote steen*
Oud 15-08-2012, 10:19
Verwijderd
Ach. Je kunt niet alles goed doen
Oud 15-08-2012, 10:19
Verwijderd
Ik weet niet meer hoe je in het autocorrectie-schermpje komt.
Oud 15-08-2012, 10:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dan moet het met een hoofdletter!

*verschuilt zich terug onder grote steen*
Awhhhhh zo erg is het niet! Niet huilen! Kom maar weer onder je steen vandaan, heus, we zullen je niet slaan!
Verwijderd
Citaat:
Ach. Je kunt niet alles goed doen
Jawel! Of ja, je kan er in elk geval naar streven.
Verwijderd
Je kunt het trouwens voor 1 document makkelijk doen door te klikken op zoeken en dan 'vervangen'.
Oud 15-08-2012, 10:27
Verwijderd
Geel had het al uitgelegd Sarah maar bedankt .

Maar het is voor mij handiger om gewoon alles in 1 keer in autocorrect te zetten, omdat ik het anders toch constant zelf direct ga aanpassen ipv het allemaal in een keer achteraf te doen.
Oud 15-08-2012, 10:29
Verwijderd
Ja, ik zet altijd wel autocorrect aan voor mijn steeds terugkerende typfouten
Oud 15-08-2012, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Mensen, dit is toch geen weer om op te ruimen en te poetsen? Het zweet druipt langs mijn lichaam! Bahhhhhhh!
Voel je je zo?
Oud 15-08-2012, 10:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Voel je je zo?
[afbeelding]
Ja behoorlijk zo ja! Maar laat ik nog maar even verder gaan met mijn kamer
Oud 15-08-2012, 10:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het is nu 27 graden op mijn kamer en dit is nog ongeveer het koelste moment van de dag. Aan het eind van de middag gaat de zon op mijn kamer staan en dan is het echt niet meer uit te houden. Mehhh
Oud 15-08-2012, 10:42
Verwijderd
Omg, die hond
Oud 15-08-2012, 10:42
Verwijderd
Rolgordijntje ophangen, aan de kant van je kamer donker, aan de andere kant zilverkleurig helpt een hoop.
Oud 15-08-2012, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Omg, die hond
'het is hier warm en moeilijk en ik ga NIET meer uit de schaduw'
Oud 15-08-2012, 10:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Rolgordijntje ophangen, aan de kant van je kamer donker, aan de andere kant zilverkleurig helpt een hoop.
Oud 15-08-2012, 10:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Geel had het al uitgelegd Sarah maar bedankt .

Maar het is voor mij handiger om gewoon alles in 1 keer in autocorrect te zetten, omdat ik het anders toch constant zelf direct ga aanpassen ipv het allemaal in een keer achteraf te doen.
Waarom typ je het dan niet gewoon meteen goed?
Oud 15-08-2012, 10:57
Verwijderd
Omdat er een š in zit. En Word kan die letter niet zelf maken, die moet ik constant copy-pasten en dat is best wel vervelend. Ik typ liever Nin-subur en dat Word het verandert naar Nin-šubur omdat ik dat ooit heb gezegd dat hij dat moet doen, dan dat ik telkens Nin-(copypaste)šubur type bij wijze van
Oud 15-08-2012, 10:59
Verwijderd
Mijn buik doet zo'n pijn.
Oud 15-08-2012, 11:01
Qimm
Qimm is offline
wtf ik heb like 30 muggenbulten en mijn wederhelft geen 1. Het is wel weer duidelijk wie het lekkerst is...
Oud 15-08-2012, 11:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn buik doet zo'n pijn.
*thee geeft*
Oud 15-08-2012, 11:07
Verwijderd
Foei, zeg. Sommige mensen moet je ook niet aanmoedigen te gaan praten (lees: een terloopse opmerking maken) want dan houden ze nooit meer op met oeverloos gewauwel Zeven minuten in standje "Goh!", "Oh!", "Uhhuh."
Oud 15-08-2012, 11:08
Verwijderd
CR

ik heb al 4300 woorden
Oud 15-08-2012, 11:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus ik werd wakker van de hitte. En omdat ik denk ik op mijn arm lag, want die tintelde als een malle.
Oud 15-08-2012, 11:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik moet afwassen en het zijn vooral pannen, dat is niet leuk. En ik moet eten kopen want ik heb geen eten meer in huis, maar ik wil eerst wat eten want ik heb honger, maar dan moet ik eerst eten gaan kopen. ARGH!
Oud 15-08-2012, 11:19
Verwijderd
ik ga nu naar mijn opa en oma. Doei!!

en het is 30 graden
Oud 15-08-2012, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Foei, zeg. Sommige mensen moet je ook niet aanmoedigen te gaan praten (lees: een terloopse opmerking maken) want dan houden ze nooit meer op met oeverloos gewauwel Zeven minuten in standje "Goh!", "Oh!", "Uhhuh."
jaaa echt
Van die mensen die "ja, maargoed, ik moet nu eigenlijk weg" opvatten als een aanmoediging om maar stug door te praten.
Oud 15-08-2012, 11:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, zelfs ik heb het warm en dat zegt wat. Ik ga maar eens uit bed, ik zou wel een tosti lusten ofzo
Oud 15-08-2012, 11:29
Carn
Carn is offline
ik kan zo 123 niemand opnoemen uit mn vriendengroep die een kwaaltje heeft. Ja, misschien een blessure ofzo. Of kinderen.
Oud 15-08-2012, 11:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR

ik heb al 4300 woorden
Goed zooooo
Oud 15-08-2012, 11:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, dat zou inderdaad wel kunnen helpen.. Maar ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen dus dat ga ik nu niet meer aanschaffen. Overigens is een groot deel van het probleem dat de gang nóg tien keer zo heet is, omdat er dikke verwarmings/warmwaterbuizen doorheen lopen die niet geïsoleerd zijn. In de winter trouwens wel prettig, want ik heb het afgelopen jaar dus maar 3 dagen de verwarming aan hoeven doen, toen het -20 was en je was is binnen een halve dag droog
Oud 15-08-2012, 11:33
Verwijderd
Zijn er hier toevallig ook mensen die een klein stukje van mijn tekst willen doorlezen op spelfouten enzo?
Oud 15-08-2012, 11:37
Verwijderd
Ja hoor, stuur maar door. Ik ga wel eerst even de computer opnieuw opstarten, maar dat duurt niet zo lang.
Oud 15-08-2012, 11:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
jaaa echt
Van die mensen die "ja, maargoed, ik moet nu eigenlijk weg" opvatten als een aanmoediging om maar stug door te praten.
Zulke mensen aan de telefoon.. Dan zeg je dat je nu echt moet ophangen en dan is het 'ooh, ok, maar wanneer zie ik je dan? Ik kan morgen en overmorgen niet, maar de dag erna? Oh dan kan jij niet? wat heb je te doen dan? Oh wat leuk!' enz. enz. en dan ben je weer een half uur verder...
Oud 15-08-2012, 11:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Waarom gaat iedereen er maar vanuit dat ik heel graag zo veel mogelijk en oneindig lang fysiotherapie wil? Nu moet ik de neuroloog gaan bellen voor een doorverwijzing van hem want dan kan ik oneindig veel fysiotherapie krijgen, maar ik wil dat helemaal niet! Ik ben potdomme de hele week alleen maar bezig met artsen, hulpverleners ed en het wordt alleen maar meer ipv minder. Ik ben het zat! Maar als de fysio belt dan durf ik dat niet te zeggen en dan zeg ik alleen maar ja en amen en en dan kan ik mezelf wel weer voor mijn kop slaan.
Oud 15-08-2012, 11:47
Verwijderd
Misschien kun je het voorzichtiger vragen? Als 'wanneer kan ik de fysiotherapie gaan afbouwen' ofzo?
Oud 15-08-2012, 11:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja nouja, ze lijkt niet zo goed te snappen dat je liever minder/geen fysiotherapie wil. Ze kwam me ontzettend verheugd vertellen dat mijn aandoening wel op de chronische lijst stond en dat ik elke week fysiotherapie kon krijgen. En dan kom je bij probleem 2, want mijn aandoening staat helemaal niet op de chronische lijst, maar zij vindt dat mijn aandoening wel onder 'infantiele encefalopathie' valt, maar dat is kwatsj, maar dan denkt ze dat ik dom ben als ik zeg dat dat niet klopt. Bovendien kom ik bij de fysio voor mijn spieren, die verzwakt zijn door de medicijnen en niet door de encefalopathie. Maar goed, nu moet ik dus wel bij mijn neuroloog een doorverwijzing gaan vragen, terwijl ik al lang weet dat dat niet klopt! En ik houd helemaal niet van bellen en en en. Goed, ik ben een beetje gefrustreerd.
Oud 15-08-2012, 11:56
Verwijderd
Jeetje, wat een stom verhaal inderdaad

*kopje thee aan Snebbeltje geeft*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten