Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat Casper ook steeds relaxter wordt en het ook écht leuk wordt om hem bij me te hebben en dat het niet meer een "Ok, dit moet even want ik wil graag dat je tam wordt en GVD DOE NU EENS RELAXED KUTBEEST". Ik word er heel blij van om te merken dat er zoveel verschil zit in karakter en dat ze zo verschillen en zo relaxed zijn! Ik waardeer het gescharrel in de kooi heel erg en dat ze rechtop gaan staan en zo ongeveer de ruimte inschreeuwen "AAI MIJ EN KIJK EENS EN IK HEB AANDACHT NODIG"! En dat ik al in de gaten heb dat, wanneer ze heel er druk zijn dat ik ze dan gewoon moet laten rennen en wanneer ze zich gaan wassen dat ze dan rustiger worden en en en en en en omfg. Ik word bijzonder blij van mijn ratten
![]() |
![]() |
|
Omg do want
![]()
|
During a Saturday fundraiser in Beverly Hills, Calif., which took in $6 million, Mitt Romney expressed his concerns over Ann Romney’s emergency landing on Friday. The candidate cast doubt on the mechanical design of airplane windows, in a general sense.
“When you have a fire in an aircraft, there’s no place to go, exactly, there’s no — and you can’t find any oxygen from outside the aircraft to get in the aircraft, because the windows don’t open. I don’t know why they don’t do that. It’s a real problem. So it’s very dangerous....” he said.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Oh en een hele mooie deal met het aanschaffen van laminaat. Er waren nog 12 dozen van een bepaald mooi en kwalitatief goed laminaat en omdat het de laatste dozen waren, waren ze ik denk wel voor de helft van de normale prijs. En toen gingen we alles even heel goed opmeten en kwamen we erop uit dat we precies 12 dozen nodig hadden (in acht genomen dat je altijd wat verspilt). Dus zijn we snel die shit gaan halen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-10-2012 om 13:29. |
![]() |
|
Mijn zeepbel is uit elkaar gespat, mijn metronoom loopt niet precies goed
![]() Ontopic: Zondagavond had ik ondanks ruim op tijd vertrekken de laatste trein naar utrecht gemist door allemaal kutte aansluitingen en vertragingen. De enige trein die nog ging was naar Keulen (of naar plekken waar ik echt niks mee kon ![]() |
![]() |
|
Nouja, het verschil is natuurlijk zo miniem dat het voor het menselijk brein niet te onderscheiden is. En ze lopen niet perfect synchroon met elkaar, maarja, dat doet niks. En in het filmpje zijn ze natuurlijk expres niet synchroon gestart.
*aai*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Daarnet in de trein stapte een moeder met kinderwagen en superschattig klein meisje in.
Vraagt ze aan de conducteur die de deur dichtdoet: "Wat is dat?" Conducteur: "Dat is een sleutel." Zij: "Gaat daarmee je trein werreke?" Awww. <3 Een gozer was trouwens opgestaan voor de moeder met kinderwagen, en toen zei de conducteur: "Nou, van jou hoef ik je kaartje niet te zien hoor." Dubbel awww ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd? Verwijderd | 500 | 31-08-2012 16:37 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag niet gewaardeerd? Miekje* | 500 | 15-07-2012 19:18 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |