Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2012, 02:17
Verwijderd
Dekadent - The Deliverance of the Fall. Doommetal om ten onder mee te gaan, zoals het hoort.
Advertentie
Oud 22-09-2012, 02:50
Verwijderd
Mezelf. Ik voel me erg gelukkig. En het fijne is dat dit niet meer afhangt van andere mensen. Ik voel me zo bevrijd maar ook ineens vertrouwd met hoe ik ben! Hoera!
Oud 22-09-2012, 03:01
Verwijderd
en ik heb een date donderdag met een heeeeeel erg knappe meneer die graag allemaal vieze dingen met mij wil doen
Oud 22-09-2012, 03:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mezelf. Ik voel me erg gelukkig. En het fijne is dat dit niet meer afhangt van andere mensen. Ik voel me zo bevrijd maar ook ineens vertrouwd met hoe ik ben! Hoera!
Hoera indeed!

Citaat:
en ik heb een date donderdag met een heeeeeel erg knappe meneer die graag allemaal vieze dingen met mij wil doen
:'D
Oud 22-09-2012, 07:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oud 22-09-2012, 08:46
Qimm
Qimm is offline
Zonneschijn!
Oud 23-09-2012, 20:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik mocht eerder weg van de kermis en ik kreeg meer geld dan verwacht. Volgende week maar eens een nieuwe broek kopen.
Oud 23-09-2012, 20:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 23-09-2012, 20:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die postte mijn broer gisteren idd al op fb en heb er wel even om gegniffeld
Oud 24-09-2012, 22:26
Verwijderd
Dat Casper ook steeds relaxter wordt en het ook écht leuk wordt om hem bij me te hebben en dat het niet meer een "Ok, dit moet even want ik wil graag dat je tam wordt en GVD DOE NU EENS RELAXED KUTBEEST". Ik word er heel blij van om te merken dat er zoveel verschil zit in karakter en dat ze zo verschillen en zo relaxed zijn! Ik waardeer het gescharrel in de kooi heel erg en dat ze rechtop gaan staan en zo ongeveer de ruimte inschreeuwen "AAI MIJ EN KIJK EENS EN IK HEB AANDACHT NODIG"! En dat ik al in de gaten heb dat, wanneer ze heel er druk zijn dat ik ze dan gewoon moet laten rennen en wanneer ze zich gaan wassen dat ze dan rustiger worden en en en en en en omfg. Ik word bijzonder blij van mijn ratten <3
Oud 25-09-2012, 02:49
Carn
Carn is offline

Dat was POTVERDOMME puik voor een supportact (die ik al vaker heb gezien maar nu kwam het er ferm uit), meteen de LP meegenomen.
Oud 25-09-2012, 13:30
Martiño
Martiño is offline
Omg do want http://www.wickedlasers.com/arctic
Oud 25-09-2012, 13:35
Carn
Carn is offline
During a Saturday fundraiser in Beverly Hills, Calif., which took in $6 million, Mitt Romney expressed his concerns over Ann Romney’s emergency landing on Friday. The candidate cast doubt on the mechanical design of airplane windows, in a general sense.
“When you have a fire in an aircraft, there’s no place to go, exactly, there’s no — and you can’t find any oxygen from outside the aircraft to get in the aircraft, because the windows don’t open. I don’t know why they don’t do that. It’s a real problem. So it’s very dangerous....” he said.
Oud 25-09-2012, 13:46
Martiño
Martiño is offline
Wat een doofus is het toch nouja, laten we maar zeggen dat dit de nasleep van de schrik was
Oud 25-09-2012, 13:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
During a Saturday fundraiser in Beverly Hills, Calif., which took in $6 million, Mitt Romney expressed his concerns over Ann Romney’s emergency landing on Friday. The candidate cast doubt on the mechanical design of airplane windows, in a general sense.
“When you have a fire in an aircraft, there’s no place to go, exactly, there’s no — and you can’t find any oxygen from outside the aircraft to get in the aircraft, because the windows don’t open. I don’t know why they don’t do that. It’s a real problem. So it’s very dangerous....” he said.
Oud 25-09-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-09-2012, 14:35
Hazel
Hazel is offline
De clip van Only Love van Ben Howard, deels opgenomen in mijn oude buurtje in Brooklyn <3
Oud 27-09-2012, 08:27
Missy
Missy is offline
Kermis.
Oud 27-09-2012, 08:52
Verwijderd
Oud 27-09-2012, 14:23
Verwijderd
mijn vrienden
Oud 27-09-2012, 14:52
Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Kermis.
Hier ook! Al ben ik geen liefhebber.
Oud 27-09-2012, 16:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Storyboard af voor klant Nu even boodschappen en BIER halen om het te vieren.
Oud 27-09-2012, 22:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn conditie. Vandaag in totaal zo'n 25km gefietst en 4 km gewandeld schat ik. En tussendoor nog wat geklust!
Oud 27-09-2012, 22:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn conditie. Vandaag in totaal zo'n 25km gefietst en 4 km gewandeld schat ik. En tussendoor nog wat geklust!
Wow, goed bezig!
Oud 27-09-2012, 22:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en een hele mooie deal met het aanschaffen van laminaat. Er waren nog 12 dozen van een bepaald mooi en kwalitatief goed laminaat en omdat het de laatste dozen waren, waren ze ik denk wel voor de helft van de normale prijs. En toen gingen we alles even heel goed opmeten en kwamen we erop uit dat we precies 12 dozen nodig hadden (in acht genomen dat je altijd wat verspilt). Dus zijn we snel die shit gaan halen
Oud 27-09-2012, 23:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Apates FUCKING LIEVE SMSJE <3
Oud 28-09-2012, 06:56
Verwijderd
Oud 28-09-2012, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Apates FUCKING LIEVE SMSJE <3
<3
Oud 28-09-2012, 12:14
Verwijderd
Nieuwe afleveringen van TBBT, HIMYM en TaHM!
Oud 28-09-2012, 15:14
Miekje*
Miekje* is offline
Het trimweekend <3
Oud 28-09-2012, 17:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wtf, hoe werkt dat?!!
Oud 28-09-2012, 21:21
Verwijderd
ik heb van paranoide zeer zeer kostbaar fetisjmateriaal gekregen <33
Oud 30-09-2012, 20:43
Verwijderd
Lieve mensen, en het nieuwe album van The Tallest Man on Earth <3
Oud 30-09-2012, 22:19
Verwijderd
Mijn vriendje heeft een nieuwe serie ontdekt: Once upon a time! Dat waardeer ik! Ik waardeer heide en heideplantjes en dat mijn poriën eindelijk normaal doen nu ik drie keer per week boven een bak kokend water hang.
Oud 01-10-2012, 01:13
Verwijderd
Oud 01-10-2012, 09:29
Hazel
Hazel is offline
http://hipsterhitler.com/

Oud 01-10-2012, 09:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wtf, hoe werkt dat?!!
Zo te zien 'wiebelt' de ondergrond mee. Dus deze zal waarschijnlijk door de beweging van de metronomen in een bepaalde frequentie mee gaan wiebelen, waardoor door de beweging ook de andere metronomen die frequentie gaan hanteren. Hier is een leuk woord voor maar dat ontschiet me eventjes Schrödinger naamzoek.
Oud 01-10-2012, 09:57
Carn
Carn is offline
ohja, iets met oscillatie en resonantie ofzo.
Oud 01-10-2012, 10:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die bully lijkt anders wel geintimideerd. En wat moet je anders zeggen irl?
Oud 01-10-2012, 10:53
Verwijderd
Ik waardeer Babel van Mumford & Sons.
Oud 01-10-2012, 13:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo te zien 'wiebelt' de ondergrond mee. Dus deze zal waarschijnlijk door de beweging van de metronomen in een bepaalde frequentie mee gaan wiebelen, waardoor door de beweging ook de andere metronomen die frequentie gaan hanteren. Hier is een leuk woord voor maar dat ontschiet me eventjes Schrödinger naamzoek.
Mja, je krijgt allemaal krachten, maar omdat de krachten naar links niet precies even sterk zijn als de krachten naar rechts, krijg je een resulterende kracht naar één richting, en omdat de ondergrond niet stabiel is begint deze in de tegengestelde beweging mee te bewegen. Je krijgt daardoor een schommeleffect, waardoor de metronomen langzaamaan in fase mee gaan bewegen (ze hebben in het begin hun eigen beweging, maar hebben natuurlijk allemaal een minieme afwijking ten opzichte van elkaar, dus op een gegeven moment loopt de tafel in fase met de metronoom en vanaf dat moment draagt de metronoom bij aan de resulterende kracht die wordt uitgeoefend op het oppervlak en loopt hij in fase). Je ziet ook dat één metronoom (aan de rechterkant) heel erg lang bijna precies in tegenfase beweegt, totdat er onvermijdelijk een kleine afwijking in zijn faseverschil komt waardoor hij uiteindelijk meebeweegt met de rest (als je goed luistert hoor je ook opeens een tikje dat naast het ritme van de rest loopt en dan opeens weer meeloopt met de rest).

Laatst gewijzigd op 01-10-2012 om 13:29.
Oud 02-10-2012, 07:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn zeepbel is uit elkaar gespat, mijn metronoom loopt niet precies goed

Ontopic:
Zondagavond had ik ondanks ruim op tijd vertrekken de laatste trein naar utrecht gemist door allemaal kutte aansluitingen en vertragingen. De enige trein die nog ging was naar Keulen (of naar plekken waar ik echt niks mee kon ), en daar sliep mijn vriend toevallig bij zijn opa dus toen ging ik daar ook heen. GEWELDIG dagje keulen gehad samen, gister. <3 ik ben echt heel blij!
Oud 02-10-2012, 10:13
Martiño
Martiño is offline
Nouja, het verschil is natuurlijk zo miniem dat het voor het menselijk brein niet te onderscheiden is. En ze lopen niet perfect synchroon met elkaar, maarja, dat doet niks. En in het filmpje zijn ze natuurlijk expres niet synchroon gestart.

*aai*
Oud 02-10-2012, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Drie docenten die zeiden dat ze mij en mijn vriend 'een intelligent stel' vinden
Oud 02-10-2012, 18:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nouja, het verschil is natuurlijk zo miniem dat het voor het menselijk brein niet te onderscheiden is. En ze lopen niet perfect synchroon met elkaar, maarja, dat doet niks. En in het filmpje zijn ze natuurlijk expres niet synchroon gestart.

*aai*
deze speech van troost waardeer ik.
Oud 02-10-2012, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Drie docenten die zeiden dat ze mij en mijn vriend 'een intelligent stel' vinden
Doet je vriend eigenlijk dezelfde opleiding?
Oud 05-10-2012, 19:59
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriend en ik hebben een reisje gewonnen naar de Ardennen
Oud 05-10-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend en ik hebben een reisje gewonnen naar de Ardennen
zo wat tof zeg
Oud 06-10-2012, 18:07
Verwijderd

Funny cuz its true.
Oud 07-10-2012, 11:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Daarnet in de trein stapte een moeder met kinderwagen en superschattig klein meisje in.

Vraagt ze aan de conducteur die de deur dichtdoet: "Wat is dat?"
Conducteur: "Dat is een sleutel."
Zij: "Gaat daarmee je trein werreke?"

Awww. <3

Een gozer was trouwens opgestaan voor de moeder met kinderwagen, en toen zei de conducteur: "Nou, van jou hoef ik je kaartje niet te zien hoor." Dubbel awww

Regels voor berichten