Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2012, 15:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou overigens niet koud of warm worden van borstvoedende vrouwen in het wild. That said, ik weet niet of ik er fan van zou zijn als mijn betere helft dat zou doen.
En je slechtere helft?
Oud 04-09-2012, 15:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja natuurlijk, zo lang het een klein beetje discreet is is het toch geen probleem...

hihi nouja, ken gebeuren!
Tenzij je een lelijk wijf bent met vieze tetten, dan mag het niet. Babies zijn al fckng lelijk, en dan krijg je de rest er ook nog opeens bij
Oud 04-09-2012, 15:57
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En je slechtere helft?
Oud 04-09-2012, 15:57
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik gebruik het enkel te pas.
Oud 04-09-2012, 16:01
Verwijderd
Wat is er nou weer mis met negers margot?
Oud 04-09-2012, 16:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Negerzweet is correct Nederlands voor koffie
Oud 04-09-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Oude, typische Amsterdamse vrouw voor me in de Lidl:

"Ach, jij hebt maar één ding. Wat zielig. Ga maar voor, hoor. Ja zeg, één dingetje. Misschien mag je ook wel voor die meneer. Hallo, meneer!" (De man is een toerist.) "Deze man heeft one ding. One. Mag hij voor you? Jaaaa, zie je. Eén dingetje maar, ik denk, kom op zeg."
Wat was het ding?
Oud 04-09-2012, 16:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tenzij je een lelijk wijf bent met vieze tetten, dan mag het niet. Babies zijn al fckng lelijk, en dan krijg je de rest er ook nog opeens bij
!!

Citaat:
Kennis van mij is (donor)vader geworden en aww wat een supermooie (niet alleen lieve ) foto's <3 *smelt smelt smelt*
Het is echt een MOOIE baby. Echt een fraai glad gezichtje, redelijk symmetrisch, geen rimpels of vouwtjes, mooi tegen het ovale aan vormpje. Maar goed, ze heeft dan ook wel een superknappe vader, dus wellicht zijn het de goede genen ofzo
Oud 04-09-2012, 16:14
Hazel
Hazel is offline
Wil je ook kinderen, Martino?
Oud 04-09-2012, 16:16
Verwijderd
(donor)vader? Heeft hij een soort van sugardaddy deal oid?

Oef, ik had even bijna een kind minder. Was de jongste naar bed aan het brengen en toen ik terugkwam was de andere weg en stond de poortdeur open daar kon hij tot vandaag niet bij. Gelukkig liep hij 20 meter verder rond te dralen bij een paar oudere buurtkinderen that mini-heartattack
Oud 04-09-2012, 16:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is echt een MOOIE baby. Echt een fraai glad gezichtje, redelijk symmetrisch, geen rimpels of vouwtjes, mooi tegen het ovale aan vormpje. Maar goed, ze heeft dan ook wel een superknappe vader, dus wellicht zijn het de goede genen ofzo
Dan nog; herriemakende ETs zijn het. Kleine meevaller als t om aan te zien is
Oud 04-09-2012, 16:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tjonge jonge, mijn vader is een beetje gestrest ofzo. Of ik mijn kamer heb opgeruimd. Ik ben net 2 dagen thuis, ik heb de kans nog niet gehad er überhaupt een zooi van te maken nadat mijn moeder random dingen in random lades heeft gedaan, waardoor ik de helft van mijn spullen kwijt ben. Granted, als ik het zelf opruim, weet ik 9 van de 10 keer ook niet meer waar ik het gelaten heb, maar ik vind het minder erg als ik het zelf heb gedaan. Hij deed gelijk lichtelijk geirriteerd toen ik zei dat het helemaal geen zooi was. Pff.
Oud 04-09-2012, 16:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bij mijn broer in de straat was er een keer een baby uit het raam de dakgoot ingeklommen. Bedje stond bij het raam, raam open, maar het kind had eerder nog geen klimkunsten vertoond. Mehhh dan krijg je ook een hartstilstand. Het is allemaal wel goed gekomen hoor maar pfoe.
Oud 04-09-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn broer in de straat was er een keer een baby uit het raam de dakgoot ingeklommen. Bedje stond bij het raam, raam open, maar het kind had eerder nog geen klimkunsten vertoond. Mehhh dan krijg je ook een hartstilstand. Het is allemaal wel goed gekomen hoor maar pfoe.
ugh
Oud 04-09-2012, 16:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oef, ik had even bijna een kind minder. Was de jongste naar bed aan het brengen en toen ik terugkwam was de andere weg en stond de poortdeur open daar kon hij tot vandaag niet bij. Gelukkig liep hij 20 meter verder rond te dralen bij een paar oudere buurtkinderen that mini-heartattack
Oei, dat is schrikken.

Ik zal je maar niet vertellen van die keer dat ik bij mijn opa en oma bleef slapen en ze me 's ochtends niet meer in bed konden vinden.
Oud 04-09-2012, 16:31
Verwijderd
Je was als een verhuisde kat zelf naar huis teruggelopen midden in de nacht ofzo?
Oud 04-09-2012, 16:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
(donor)vader? Heeft hij een soort van sugardaddy deal oid?
Ja, een van zijn beste vriendinnen wilde heel graag een kind, maar heeft geen man. En hij is homo (en uitstekend voortplantingsmateriaal, als ik dat mag zeggen. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen), en hij wil/kan geen fulltime vader zijn, maar vond het wel leuk om nageslacht te hebben.
Dus zij is de moeder (en de "ouder") en voedt het kind dus op, en hij is (op enige afstand) in het leven van zijn dochtertje aanwezig.

Citaat:
Dan nog; herriemakende ETs zijn het. Kleine meevaller als t om aan te zien is
Nouja, dat heeft die kennis dus wel goed geregeld dan wel een knap kind, geen krijsende nachten.
Oud 04-09-2012, 16:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je was als een verhuisde kat zelf naar huis teruggelopen midden in de nacht ofzo?
Nee, ik had het raam opengemaakt en zat/stond op de vensterbank. Van de vijfde verdieping.
Oud 04-09-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
En je slechtere helft?
Mijn pronte cup AA leent zich niet voor borstvoeding
Oud 04-09-2012, 16:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De tering, wat is het zwaar, weer naar school moeten. Ik ben al de hele tijd aan het slapen dan wel aan de pijnstillers. Alleen nog zangles en dan mag ik naar huis en voor de eggie slapen
Oud 04-09-2012, 16:38
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn pronte cup AA leent zich niet voor borstvoeding
Valt me van je tegen
Oud 04-09-2012, 16:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mja zo demonstratief gebeurt kan ik me voorstellen dat men zich er aan stoort. Maar het kan ook gewoon zo discreet dat je niks ziet. En mensen die zich daar aan ergeren kunnen mijn shiny metal ass bijten. Wat willen ze dan, dat moeders met baby's huisarrest krijgen zolang ze borstvoeden ;x
Van het weekend voedde ik in het verste hoekje in een restaurant waar dus niemand zat. En toen kwam er een groep van vijf mensen aan, begeleid door de GARCON ;x die hadden blijkbaar net die tafel waar ik zat gereserveerd. Dat was dan weer een beetje awkward.

(ook @ "GARÇON" )
Oud 04-09-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, een van zijn beste vriendinnen wilde heel graag een kind, maar heeft geen man. En hij is homo (en uitstekend voortplantingsmateriaal, als ik dat mag zeggen. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen), en hij wil/kan geen fulltime vader zijn, maar vond het wel leuk om nageslacht te hebben.
Dus zij is de moeder (en de "ouder") en voedt het kind dus op, en hij is (op enige afstand) in het leven van zijn dochtertje aanwezig.

Nouja, dat heeft die kennis dus wel goed geregeld dan wel een knap kind, geen krijsende nachten.
goed geregeld dan
Citaat:
Nee, ik had het raam opengemaakt en zat/stond op de vensterbank. Van de vijfde verdieping.
aaaaah hoe oud was je toen?
Oud 04-09-2012, 16:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
aaaaah hoe oud was je toen?
Ehm, drie of vier ofzo?

Ik heb ook eens op die leeftijd op het balkon (mijn slaapkamer had niet echt een balkon, maar meer een richeltje met een hekje zegmaar) gestaan belde de overbuurvrouw op. En mijn oppas heeft eens een keer het overbuurmeisje naar binnen moeten praten, die stond op de eerste verdieping in de plantenbak
Oud 04-09-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Valt me van je tegen
Ik val mezelf geregeld tegen
Oud 04-09-2012, 16:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik schaam me echt diep, maar ik heb toen ik een jaar of 9 was een keer expres in het raam gestaan, om mijn moeder te pesten want ik had mijn zin niet gekregen Ik voel me nog steeds schuldig.
Oud 04-09-2012, 16:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is er mis met het woord 'neger'? Negroide man is te politiek correct (en teveel moeite om uit je strot te krijgen) en 'donkere' is zoals mijn oma het zou zeggen.
Oud 04-09-2012, 16:45
Verwijderd
ik ga altijd op het dak zitten. En dat mag niet.
Oud 04-09-2012, 16:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik schaam me echt diep, maar ik heb toen ik een jaar of 9 was een keer expres in het raam gestaan, om mijn moeder te pesten want ik had mijn zin niet gekregen Ik voel me nog steeds schuldig.
Ai.

Een vriendinnetje van mij heeft dat ook gedaan op die leeftijd.
Spoiler

Geen leuke grapjes.
Oud 04-09-2012, 16:47
Martiño
Martiño is offline
Ik was een echt spookje als peuter en kleuter. Heb eens een keer (toen ik net op het randje zat van wel/niet een middagdutje) bij mijn oma (andere oma, eerlijk de last verdelen ) de hele logeerkamer overhoop gehaald, alle kasten opengedaan en uitgehaald en weetikveel en ook eens een keer met een bus talkpoeder mijn hele slaapkamer bepoederd
Oud 04-09-2012, 16:48
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik val mezelf geregeld tegen
Ja, en nu mij ook foute boel dit
Verwijderd
Citaat:
Toen ik een puppy was, hield ik uit nijd altijd mijn adem in tot ik blauw aan begon te lopen. Echt een succesformule, totdat een dokter tegen mijn moeder zei 'LOL, lekker blauw aan laten lopen, joh.' En toen was ineens mijn succesformule GESLOOPT
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja.

Vaak zijn het de lelijkste vrouwen die er het meest exhibitionistisch over doen. Dus die floepen zonder gène hun hele uiertiet eruit, en lopen dan pas naar de kinderwagen om met veel poespas hun te dikke baby eruit te tillen.

Zolang het discreet gebeurt en het niet vies oogt, mag het.
Oud 04-09-2012, 16:49
Verwijderd
Ik deed mijn overgelovige oma altijd pesten als kleuter.
Oud 04-09-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Wat is er mis met het woord 'neger'? Negroide man is te politiek correct (en teveel moeite om uit je strot te krijgen) en 'donkere' is zoals mijn oma het zou zeggen.
En iemand negeren. Lekker ambigu
Oud 04-09-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, en nu mij ook foute boel dit
Even naar LJH, brb
Oud 04-09-2012, 16:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb als kleuter mijn opa eens opgesloten in het schuurtje, echt deur dicht, sleutel omgedraaid. En daarna weggelopen. Dat verhaal krijg ik nog steeds af en toe te horen
Oud 04-09-2012, 16:54
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb vandaag een menselijk brein ontleed.
Oud 04-09-2012, 16:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gahaaf Vertel!
Oud 04-09-2012, 16:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Letterlijk?
Oud 04-09-2012, 16:57
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Even naar LJH, brb
Oud 04-09-2012, 16:58
Hazel
Hazel is offline
Ik vraag me altijd af of mensen die het woord neger gebruiken dat ook durven als aanspreekvorm.
Oud 04-09-2012, 17:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gahaaf Vertel!
Nou.. Het stinkt maar het was wel cool. We waren nog lang niet klaar hoor en gaan morgen verder. Maareh, we hebben de vliesjes eraf gepeuterd en daarna hebben we de (slagaders) verwijderd en bekeken. En de cranial nerves (waar ik het nederlandse woord niet voor weet). En toen de hersen doormidden gesneden zodat we de twee helften los van elkaar hadden. En zo
Oud 04-09-2012, 17:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh my. Vriendinnetje belde net. Haar huisgenootje is overleden. Bahbahbah.
Oud 04-09-2012, 17:01
Verwijderd
Ik spreek negers doorgaans aan met hun voornaam.
Oud 04-09-2012, 17:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En als je die even vergeten bent met "hee neger"?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou.. Het stinkt maar het was wel cool. We waren nog lang niet klaar hoor en gaan morgen verder. Maareh, we hebben de vliesjes eraf gepeuterd en daarna hebben we de (slagaders) verwijderd en bekeken. En de cranial nerves (waar ik het nederlandse woord niet voor weet). En toen de hersen doormidden gesneden zodat we de twee helften los van elkaar hadden. En zo
Lijkt me echt heel tof om te doen

Ik heb alleen een keer een koeienoog en -hart ontleed en dat vond ik ook al heel tof.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He bah wat naar! Wat is er gebeurd?
Oud 04-09-2012, 17:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af of mensen die het woord neger gebruiken dat ook durven als aanspreekvorm.
Citaat:
Dit ja

Regels voor berichten