Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
(donor)vader? Heeft hij een soort van sugardaddy deal oid?
![]() Oef, ik had even bijna een kind minder. Was de jongste naar bed aan het brengen en toen ik terugkwam was de andere weg en stond de poortdeur open ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tjonge jonge, mijn vader is een beetje gestrest ofzo. Of ik mijn kamer heb opgeruimd. Ik ben net 2 dagen thuis, ik heb de kans nog niet gehad er überhaupt een zooi van te maken nadat mijn moeder random dingen in random lades heeft gedaan, waardoor ik de helft van mijn spullen kwijt ben. Granted, als ik het zelf opruim, weet ik 9 van de 10 keer ook niet meer waar ik het gelaten heb, maar ik vind het minder erg als ik het zelf heb gedaan. Hij deed gelijk lichtelijk geirriteerd toen ik zei dat het helemaal geen zooi was. Pff.
|
Bij mijn broer in de straat was er een keer een baby uit het raam de dakgoot ingeklommen. Bedje stond bij het raam, raam open, maar het kind had eerder nog geen klimkunsten vertoond. Mehhh dan krijg je ook een hartstilstand. Het is allemaal wel goed gekomen hoor maar pfoe.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal je maar niet vertellen van die keer dat ik bij mijn opa en oma bleef slapen en ze me 's ochtends niet meer in bed konden vinden. ![]()
|||
Citaat:
Dus zij is de moeder (en de "ouder") en voedt het kind dus op, en hij is (op enige afstand) in het leven van zijn dochtertje aanwezig. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (ook @ "GARÇON" ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook eens op die leeftijd op het balkon (mijn slaapkamer had niet echt een balkon, maar meer een richeltje met een hekje zegmaar) gestaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Een vriendinnetje van mij heeft dat ook gedaan op die leeftijd.
Spoiler
Geen leuke grapjes. ![]() |
![]() |
|
Ik was een echt spookje als peuter en kleuter. Heb eens een keer (toen ik net op het randje zat van wel/niet een middagdutje) bij mijn oma (andere oma, eerlijk de last verdelen
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vaak zijn het de lelijkste vrouwen die er het meest exhibitionistisch over doen. Dus die floepen zonder gène hun hele uiertiet eruit, en lopen dan pas naar de kinderwagen om met veel poespas hun te dikke baby eruit te tillen. Zolang het discreet gebeurt en het niet vies oogt, mag het.
|
Ik heb als kleuter mijn opa eens opgesloten in het schuurtje, echt deur dicht, sleutel omgedraaid. En daarna weggelopen. Dat verhaal krijg ik nog steeds af en toe te horen
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb alleen een keer een koeienoog en -hart ontleed en dat vond ik ook al heel tof.
|
|