Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ja oké, het trouwen zelf duurt maar één dag, maar je hebt ook nog alle voorbereidingen en daarna kun je nog aan de gang met fotoalbums maken en zo, dus in totaal ben je zo een jaar kwijt, als je wilt
Ik moest hier aan denken:

Ik geloof dat ik zoiets niet zo heel tof zou vinden, juist omdat je dan alle voorbereidingen mist Losstaand dat ik het wel heel lief vind en dat ik uiteraard ja zou zeggen als mijn vriend zoiets zou regelen en en en en en bla, maar na een maand of wat zou ik er geloof ik ineens bij stil staan dat ik getrouwd ben en daar zelf helemaal niks in te zeggen heb gehad en dat ik daar wel moeite mee zou hebben. Maar goed, controlfreak tot en met enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2012, 19:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik wil ooit wel trouwen, vooral in het buitenland is het handig als ze erkennen dat je samen bent.
Ja, precies. En dan heb ik niet eens ziekenhuis-opnames meegemaakt, maar wel dat de Amerikaanse douanemeneer me zonder pardon terugstuurde naar de wachtrij omdat we niet getrouwd waren. Tsss.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 20:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
[filmpje]

Ik geloof dat ik zoiets niet zo heel tof zou vinden, juist omdat je dan alle voorbereidingen mist Losstaand dat ik het wel heel lief vind en dat ik uiteraard ja zou zeggen als mijn vriend zoiets zou regelen en en en en en bla, maar na een maand of wat zou ik er geloof ik ineens bij stil staan dat ik getrouwd ben en daar zelf helemaal niks in te zeggen heb gehad en dat ik daar wel moeite mee zou hebben. Maar goed, controlfreak tot en met enzo
Het ziet er geweldig uit, maar ik geloof dat ik er toch ook niet zo blij mee zou zijn. Bijv. het feit dat je er helemaal niet zo 'prachtig' uitziet als je had bedacht ooit, als je zo'n soepjurk aan krijgt en je je grijze jurkje er nog onder draagt. En dat je vader je niet weggeeft, zoals je altijd had gedroomd (mits dat nog kan natuurlijk). En dat je zelf je getuigen niet hebt kunnen vragen, laat staan kiezen. Etc.

Ontopic: ik weet nog niet zo goed of ik wil trouwen. Ik denk het wel, omdat ik toch wel dezelfde naam wil dragen als hij en als mijn gezin. En hoewel het net zo veel betekent als wanneer je elkaar zonder ring en altaar zegt van elkaar te houden en bij elkaar te blijven, vind ik het toch wel een mooie belofte. Van geregistreerd partnerschap zie ik het voordeel niet zo in ten opzichte van trouwen, maar ik heb me er niet al te diep in verdiept.
Oud 09-10-2012, 23:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
[filmpje]

haha fuck ik heb echt keihard zitten janken hierbij
Bij het aanzoek dan, zo trouwen zou ik ook niet zo perfect vinden geloof ik. Inderdaad omdat je er niet zo mooi uitziet als je zou willen en het is ook heel erg een show en helemaal niet zo persoonlijk en intiem, allemaal vreemden erbij en een presentator als priester. Dat trouwen zou ik anders willen.

Laatst gewijzigd op 09-10-2012 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 21:26
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Het ziet er geweldig uit, maar ik geloof dat ik er toch ook niet zo blij mee zou zijn. Bijv. het feit dat je er helemaal niet zo 'prachtig' uitziet als je had bedacht ooit, als je zo'n soepjurk aan krijgt en je je grijze jurkje er nog onder draagt. En dat je vader je niet weggeeft, zoals je altijd had gedroomd (mits dat nog kan natuurlijk). En dat je zelf je getuigen niet hebt kunnen vragen, laat staan kiezen. Etc.
those were exactly my thoughts! zo'n huilogen, dat hysterisch zijn heel de tijd, die jurk die nog open staat en waaronder je je grijze jurkje nog kan zien, ... jakkes nee!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 08:49
Verwijderd
Ik heb gisteren wellicht mijn trouwpak gevonden
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 15:26
Lorelei
Lorelei is offline
Pff, als mijn vriend zoiets zou regelen (wat ik overigens niet van je verwacht, Rationeel naamzoek ) dan zou ik echt niet bezig zijn met dat het niet zo is als ik had gewild. Desnoods geef je later nog een tweede feest waarin je alles wel zo regelt als je had gewild. Natuurlijk is t ook niet mijn droombruiloft maar ik zou 't lief vinden dat-ie er zoveel moeite in steekt en zo. Dat weegt zwaarder dan mijn plaatje van een perfect feestje.
Oud 15-10-2012, 17:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb gisteren wellicht mijn trouwpak gevonden

'wellicht', trouwens? Je hebt iets gevonden maar nog niet gekocht?
Reageren

Regels voor berichten