Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2012, 07:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb serieus overwogen om allemaal van dit soort dingen bij je te doen om je te zieken
Wat niet is kan nog komen. Ze is tenslotte volgende week jarig en zo.
Oud 02-10-2012, 08:08
Verwijderd
zulke dingen zijn alleen intens grappig als een paar weken daarvoor je relatiestatus is gewijzigd.

Spoiler
Oud 02-10-2012, 08:25
Verwijderd
Aargh ik ben zo ontzettend inefficient aan het studeren Ik ben vooral aan het kijken hoeveel bladzijdes het nog is voor deze ellendige paragraaf voorbij is
Oud 02-10-2012, 08:51
Verwijderd
Pff, studeren is maar moeilijk de laatste tijd
Oud 02-10-2012, 09:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Kijk superleuk, allemaal diepzinnige teksten op zijn muur.
lekker voor je
Oud 02-10-2012, 09:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik heb de poster even gederpt. Gewoon, omdat het kan.
Oud 02-10-2012, 09:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Internet. Bedankt voor het mij leren dat rapen op z'n Engels moet worden uitgesproken. Wtf brain.
Ik moest even denken over wat je ermee bedoelde.
Citaat:
[afbeelding]

Ik heb de poster even gederpt. Gewoon, omdat het kan.

Ik besefte zojuist dat dit mijn laatste jaar op deze school is Echt, wtf, waar blijft de tijd enzo.
Oud 02-10-2012, 10:09
Martiño
Martiño is offline
*vrolijkheid en regenboogjes in het topic strooit*
Oud 02-10-2012, 10:10
Martiño
Martiño is offline
Klaverhap naamzoek, het spijt me, maar ik mis mijn regenboogje. Ik denk dat ik tot ziens (maar niet vaarwel) ga zeggen tegen Pato, ondanks zijn coolheid
Oud 02-10-2012, 11:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Klaverhap naamzoek, het spijt me, maar ik mis mijn regenboogje. Ik denk dat ik tot ziens (maar niet vaarwel) ga zeggen tegen Pato, ondanks zijn coolheid
Ik vond m ook al niks, tijd voor regenboogjes en wolkjes idd!
Oud 02-10-2012, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Dexter is zowaar weer eens n beetje spannend
Yeah, gisteren ook S07E01 gekeken
Oud 02-10-2012, 11:22
Verwijderd
gare week heb ik : vannacht werken, woensdag eruit, donderdag en vrijdag weer nacht, zaterdag eruit. Zondag en maandag weer erin, dinsdag eruit. Dan woe en do weer nacht. Ik ga daarna maar eens lekker lang vrij nemen.
Oud 02-10-2012, 11:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vond m ook al niks, tijd voor regenboogjes en wolkjes idd!
Vanavond maar even veranderen dan
Oud 02-10-2012, 11:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Yeah, gisteren ook S07E01 gekeken
Ik vond het ook cool
Ben echt blij dat het weer begonnen is <3
Oud 02-10-2012, 12:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn zeepbel is uit elkaar gespat, mijn metronoom loopt niet precies goed

Ontopic:
Zondagavond had ik ondanks ruim op tijd vertrekken de laatste trein naar utrecht gemist door allemaal kutte aansluitingen en vertragingen. De enige trein die nog ging was naar Keulen (of naar plekken waar ik echt niks mee kon ), en daar sliep mijn vriend toevallig bij zijn opa dus toen ging ik daar ook heen. GEWELDIG dagje keulen gehad samen, gister. <3 ik ben echt heel blij!
Volgens mij doe je dit expres

Citaat:
Ik heb er drie waarvan er twee nog gewoon uitzenden? Op een van de twee heb je dan wel om en om The Daily Show en The Colbert Report maar het is wél uitzending
Wij hebben er maar 1
Oud 02-10-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er drie waarvan er twee nog gewoon uitzenden? Op een van de twee heb je dan wel om en om The Daily Show en The Colbert Report maar het is wél uitzending
Maar die zijn alletwee best prima
Oud 02-10-2012, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Maar die zijn alletwee best prima
Meh, ik kan Colbert niet vaker dan één keer per nacht aanhoren
Oud 02-10-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij doe je dit expres
"Liebchen ich habe mein letzte zug verpaßt und es gibt nur nog eine im richtung Köln!?!?!?! HILFE!!!!"
Oud 02-10-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Meh, ik kan Colbert niet vaker dan één keer per nacht aanhoren
Colbert is duidelijk de mindere ja maar i kijk the Daily Show gewoon op de website want ik vind die interviews op het einde vaak super interessant en die zijn online vaak een stuk langer
Oud 02-10-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Colbert is duidelijk de mindere ja maar i kijk the Daily Show gewoon op de website want ik vind die interviews op het einde vaak super interessant en die zijn online vaak een stuk langer
Ja dat laatste vergeet ik dus altijd
Oud 02-10-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ja dat laatste vergeet ik dus altijd
Ik ben nu die van gisternacht aan het kijken, zo interview met the governator
Oud 02-10-2012, 14:28
Verwijderd
Mijn dag is echt veel te productief
Oud 02-10-2012, 14:28
Verwijderd
Tijd voor compensatie
Oud 02-10-2012, 14:29
Macrador
Macrador is offline
Bier?
Oud 02-10-2012, 14:30
Verwijderd
Nee zo'n feest wordt het nou ook weer niet. Morgenavond misschien en anders vrijdag.
Oud 02-10-2012, 14:31
Verwijderd
Gewoon een aflevering HIMYM en dan weer doorbikkelen.
Oud 02-10-2012, 14:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morgenavond misschien
Ja.
Oud 02-10-2012, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Je gaat niet mee toch? En ik heb de dinner invite afgeslagen bij Minke, want te veel shit om te doen Hoewel het wel tijd wordt om even je huisje te komen bekijken, dus misschien moet ik wel even langskomen
Oud 02-10-2012, 14:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je gaat niet mee toch? En ik heb de dinner invite afgeslagen bij Minke, want te veel shit om te doen Hoewel het wel tijd wordt om even je huisje te komen bekijken, dus misschien moet ik wel even langskomen
Correct. En ik dacht dat we ergens gingen eten. Hmm.
Oud 02-10-2012, 14:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb lekker twee uurtjes in het plantsoen gezeten Eerst een uurtje alleen, met m'n boek. En daarna kwam een vriendin mij spontaan gezelschap houden.
Oud 02-10-2012, 14:54
Verwijderd
Ik kwam net een ex-vriendin van mijn moeder tegen en die vond me qua uiterlijk niks verandert op een klein beetje in het gezicht na.
Oud 02-10-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Correct. En ik dacht dat we ergens gingen eten. Hmm.
Ah, dan heb je de memo nog niet gekregen denk ik. Ze smste eergisteren ofzo, maar ik ga het niet redden om voor 21.00 ergens te zijn. Maar daarna een biertje in je huis lijkt me wel gaaf
Oud 02-10-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb lekker twee uurtjes in het plantsoen gezeten Eerst een uurtje alleen, met m'n boek. En daarna kwam een vriendin mij spontaan gezelschap houden.
Toch wel op een bankje of zo eah? ;;d;D:;d;;d;;;D:;d;d;;d;D

Oud 02-10-2012, 15:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat?
Oud 02-10-2012, 15:06
Verwijderd
mijn kat zit voor de tv.
Oud 02-10-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Wat?
In het plantsoen
Oud 02-10-2012, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In het plantsoen
Ik heb mijn post nu 5 keer herlezen op zoek naar een onbedoelde dubbele betekenis, maar ik kan 'm niet vinden Waarom is het grappig of ik al dan niet op een bankje heb gezeten in het plantsoen??

Ik voel me heel dom
Oud 02-10-2012, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn post nu 5 keer herlezen op zoek naar een onbedoelde dubbele betekenis, maar ik kan 'm niet vinden Waarom is het grappig of ik al dan niet op een bankje heb gezeten in het plantsoen??

Ik voel me heel dom
Nou, ik zag je even zitten, pontificaal geparkeerd midden in een plantsoen. Tussen de struikjes en takjes, en zo. Dat de dorpelingen je ook al gebombardeerd hebben tot 'Plantsoenmeisje'.

Geen reden om je dom te voelen, het was heel flauw. Meh
Oud 02-10-2012, 15:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, ik zag je even zitten, pontificaal geparkeerd midden in een plantsoen. Tussen de struikjes en takjes, en zo. Dat de dorpelingen je ook al gebombardeerd hebben tot 'Plantsoenmeisje'.

Jezus Wat een stomme grap. Bovendien, er is heel veel GRAS in het plantsoen (dat eigenlijk een behoorlijk park is, maar nou eenmaal plantsoen heet), waar mensen op zitten, dat is bepaald geen uitzondering. Voor het geval dat je het écht graag wil weten: ik zat aan de rand van een vijver en later inderdaad op een bank.
Oud 02-10-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Jezus Wat een stomme grap. Bovendien, er is heel veel GRAS in het plantsoen (dat eigenlijk een behoorlijk park is, maar nou eenmaal plantsoen heet), waar mensen op zitten, dat is bepaald geen uitzondering. Voor het geval dat je het écht graag wil weten: ik zat aan de rand van een vijver en later inderdaad op een bank.
Jaha, ik heb al bekend
Oud 02-10-2012, 15:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaw. Voel JIJ je nu dom?
Oud 02-10-2012, 15:31
Verwijderd
Nou, je zal mij nooit horen claimen het helderste sterretje aan de hemel te zijn. That said, ik voel me niet echt dom maar ik word soms wel moe van mezelf
Oud 02-10-2012, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Herkenbaar
Oud 02-10-2012, 15:36
Verwijderd
Wanneer word jij dan moe van jezelf?
Oud 02-10-2012, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
O vaak genoeg vaak als ik te moeilijk doe over dingen, teveel nadenk.
Oud 02-10-2012, 15:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, geheel wat anders. Mijn vader sms'te mij net of ik volgende week 'even' en rondleiding door het museum kan geven aan een groep Nederlandse en Russische leerlingen van 25
Oud 02-10-2012, 15:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik word vaak moe van mezelf als ik lang niet geslapen heb.
Oud 02-10-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
O vaak genoeg vaak als ik te moeilijk doe over dingen, teveel nadenk.
Ooh, bij mij beperkt het zich hoofdzakelijk tot slechte humor

Citaat:
Oh, geheel wat anders. Mijn vader sms'te mij net of ik volgende week 'even' en rondleiding door het museum kan geven aan een groep Nederlandse en Russische leerlingen van 25
Leuk toch!

Citaat:
Oud 02-10-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat andere mensen het meest moe worden van dit soort opmerkingen van jou ze zijn zo flauw dat je moet lachen, maar toch is het eigenlijk helemaal niet grappig. En dat is dan weer wel grappig.
Oud 02-10-2012, 15:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ooh, bij mij beperkt het zich hoofdzakelijk tot slechte humor

Leuk toch!
Flauwe humor heb ik trouwens ook wel. Soms zijn dingen veel grappiger in mijn hoofd dan in het echt

Nee, helemaal niet leuk Ik heb nog nooit een rondleiding gegeven. En al helemaal niet voor een hele grote groep internationale scholieren. Ik zie het niet echt zitten.

Regels voor berichten