Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat mijn moeder het ook niet echt relaxed zou vinden als ik elk weekend over de vloer kwam. Maar goed, wij zijn dan ook wel een beetje van de 'geen nieuws = goed nieuws' stempel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is ook een beetje wisselwerking. Kijk, als ik naar huis wil dan is dat altijd goed. Mijn ouders gaan het me niet verbieden. Maar ze gaan ervan uit dat ik in Leiden een leven opbouw, dus dat ik niet elke week thuiskom. En bovendien, zij willen ook wel eens wat rust ![]() ![]() Ik vind mensen die elk weekend naar huis gaan stiekem ook een beetje apart en eng ![]() |
![]() |
|
De Action is goedgekeurd! Ik heb er 5 papierlades gekocht, voor 1,12 p/s!
En wat hebben ze er veeeeel, wat is het groooot. Ik wilde eigenlijk ook nog boeddhabeeldjes, aardewerken bloempotten en kandelaars meenemen, en toen bedacht ik me dat ik geen tuin had. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan toch alsnog een leven opbouwen in Leiden, maar wel (ik zeg maar wat) om de 2 maanden naar je ouders toe? Zeker op jouw leeftijd, je bent nog geen 30 ofzo. edit: ik zeg niet dat het MOET ofzo, zelf weten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In jouw geval is het anders vanwege chronisch ziek zijn
![]() Maar ik blijf het alsnog wel apart vinden hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tsja, ik heb niet zoveel behoefte daaraan. Ik heb het gewoon druk in de weekenden en ik kan nou eenmaal niet op één dag heen en weer. Anders zou ik vast wel 1 keer per 2 maanden gaan. Hebben jullie echt heel vaak niets te doen in het weekend allemaal dan ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik net op mezelf woonde, het eerste jaar ongeveer, ging ik wel elk weekend. Toen had ik maar 3 dagen school, dus ik was toen alsnog de helft van de week bij m'n ouders.
Ach, wennen en opbouwen. Tot ik steeds minder ging, en nu ongeveer eens in de 4/5 weken. Meestal heb ik daar dan ook meteen een afspraak met vriendinnen of kapper/tandarts ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja
![]() Dat snap ik dan ook niet van mijn beste vriendin, die woont nu in Utrecht en vroeger woonde ze bij mij in de straat. Die is dus nog bij haar oude huisarts, en als ze ziek is dan gaat ze eerst lekker 2.5 uur met het openbaar vervoer om maar bij haar huisarts te komen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik heb heel vaak niks te doen in het weekend. Sowieso zijn mijn weken nogal leeg (en dus alleen), daarom waardeer ik het gezelschap ook echt wel.
|
Verwijderd
|
Mjah. Ik ken niet zo heel erg veel mensen die elk weekend naar hun ouders gaan. Wel 1 iemand die gewoon elke week standaard een dag bij z'n ouders ging eten, en die ging dan echt alleen maar eten. En blijven slapen enzo, maar die had daar dan geen feestjes en alles.
Nou ja, en mijn beste vriendin, maar die gaat überhaupt niet echt naar feestjes, dus in dat opzicht of ze dan hier of daar zit, maakt ook niet uit. |
![]() |
|
Mens0n, ik zit met een dilemma: Ik zou dus eigenlijk vanavond naar een concert gaan van een bandje wat ik heel tof vind en dit is hun enige show in Nederland, maarrr ik zou er alleen heengaan.
Net werd ik gebeld door een vriend van me uit Roffa die ongeveer 3 maanden per jaar in Nederland is, of ik mss vanavond naar hem toe wil komen voor bier enzo. Zal ik gewoon de band skippen en naar m'n mattie gaan?
|
Verwijderd
|
Ik vind het nu moeilijk om elke week mijn ouders te zien en ze wonen drie straten verderop
![]() ![]() Toen in in Groningen woonde, ging ik de eerste anderhalf jaar bijna elke week naar mijn ouders en daarna minder tot uiteindelijk om de week. Maar Theodoor woonde natuurlijk ook in Enschede. En sociale activiteiten in Groningen waren eigenlijk vooral doordeweeks, als ik iets in het weekend te doen had was dat in enschede. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Of gewoon een excursie met een studievereniging. Alhoewel dat misschien dan alweer niet zo is? Ik weet niet, eigenlijk is iedereen hier wel lid van zijn studievereniging, want het is goedkoop en dan krijg je korting op je boeken en alles. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, laten we mij niet als voorbeeld nemen, want ik ben nou niet echt het doorsnee mens. En, nu ga je weer uit van het studievereniging-studentenleven, zoals jij dat hebt. Nogmaals, er zijn genoeg studenten die hun studentenleven heel anders inrichten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja
![]() En ik weet dat er mensen zijn die hun studentenleven anders inrichten, maar die kom ik in ieder geval niet/nauwelijks tegen. Mijn studiegenootjes niet, mijn huisgenootjes niet, nou ja, uiteraard mijn verenigingsgenoten ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In den beginne probeerde ik wel elke week langs te gaan, maar door werk in het weekend of de parentals die ineens op stap gaan als ik wil langskomen, loopt het toch ietsje anders. edit: Ik heb ook nooit bij een vereniging gezeten, want ik heb vrienden zat van mezelf, dus soms zoek ik hun op voor een biertje en soms (vaak) zit ik in m'n eentje op de bank. dan vermaak ik mezelf ook wel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, mijn eerste opmerking naar jou in deze discussie ging erover dat ik 4 maanden wel erg lang vond (alsnog zelf weten hoor), niet dat je dan ook meteen elk weekend moet gaan, wat jij er nu van maakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, dat is gewoon puur te wijten aan afstand. Ik heb vaak genoeg 1 dag niets te doen, daar niet van, maar dan ga ik niet naar huis natuurlijk.
Verder ![]() Het is maar 4 maanden ![]() ![]() |
![]() |
|
|