Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2012, 18:54
Verwijderd
Je kan haar ook opbellen.
Advertentie
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Q: Dat is een beetje lastig he, als ze niet komt opdagen. Duhuh.
Verwijderd
Ja, maar hoe ik ben niet bepaald in staat om op de trein te springen en naar haar toe te gaan of wel?

Citaat:
Je kan haar ook opbellen.
Zoals ik al zei kan ik niet bellen vanwege mijn stem op het moment. En ik haat bellen en zij haat bellen ook. Dus dat doen we sowieso eigenlijk nooit.
Oud 27-11-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Q: Dat is een beetje lastig he, als ze niet komt opdagen. Duhuh.
Ja eh, /care? Dan blijft het toch gewoon even liggen? Het is niet alsof vriendinlief daar wakker van gaat liggen, getuige het gebrek aan aandacht voor Ing.
Oud 27-11-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, /care? Dan blijft het toch gewoon even liggen? Het is niet alsof vriendinlief daar wakker van gaat liggen, getuige het gebrek aan aandacht voor Ing.
Dit, ja.
Oud 27-11-2012, 18:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar dat is het punt dus! Het blijft sinds juli al liggen.

Serieus, ik ben de enige die zit op te letten, geloof ik
Oud 27-11-2012, 18:58
Verwijderd
Nee, maar ik misschien wel ?

Nou is dat niet zo, ik slaap altijd prima ondanks problemen (behalve koorts. Koorts is een bitch) maar ik vind het wel vervelend dat ik het al zo lang heb laten liggen. Het zit wel gewoon in mijn hoofd, samen met andere dingen die ik dus al sinds juli met haar wil bespreken en dit is dan sinds 2 maanden, maar op een gegeven moment wil je niet meer echt wachten..
Oud 27-11-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat is het punt dus! Het blijft sinds juli al liggen.

Serieus, ik ben de enige die zit op te letten, geloof ik
Nou, dan blijft 't toch tot februari liggen als dat -blijkbaar- nodig is? Seriously, ik zie het probleem niet zo. En als rond februari de interesse van Ing tot het absolute nulpunt is gedaald, nou, dan scheelt dat ook weer moeite. Win/win.
Oud 27-11-2012, 19:10
Verwijderd
zusje en Q: hebben jullie toevallig nog foto's van mijn surprise van vorig jaar? Ik ben ze kwijt en op de site van cw staan ze ook niet.
Oud 27-11-2012, 19:17
Verwijderd
mijn harde schijf is ook één grote bende met mappen van alle computers die ik heb gehad in de afgelopen jaren. Maar ik geloof dat ik alles ben langsgegaan. mijn gedicht kan ik ook al nergens vinden, kutzooi
Oud 27-11-2012, 19:21
Verwijderd
Zaterdag moet ik mee naar een discotheek, en ik haat het. want warmte + flikker lampen + veel mensen = flauw vallen.
Oud 27-11-2012, 19:21
Verwijderd
Waarom moet je mee?
Oud 27-11-2012, 19:24
Verwijderd
Mijn vrienden en niet zo'n echte vrienden willen het perse omdat ik nooit mee ga en ze vonden een keertje leuk als ik meeging. als ik niet kom komen ze me persoonlijk halen.
Oud 27-11-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Zaterdag moet ik mee naar een discotheek, en ik haat het. want warmte + flikker lampen + veel mensen = flauw vallen.
Warmte = een hempje met vestje aandoen en als het niet gaat doe je het vestje uit. En genoeg drinken (zonder alcohol).
Oud 27-11-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn vrienden en niet zo'n echte vrienden willen het perse omdat ik nooit mee ga en ze vonden een keertje leuk als ik meeging. als ik niet kom komen ze me persoonlijk halen.
Oh my fucking god hoe naar voor je.
Verwijderd
Citaat:
Warmte = een hempje met vestje aandoen en als het niet gaat doe je het vestje uit. En genoeg drinken (zonder alcohol).
Ik ben eens keertje van zo'n lamp flauwgevallen en dat was eng.
Verwijderd
Citaat:
zusje en Q: hebben jullie toevallig nog foto's van mijn surprise van vorig jaar? Ik ben ze kwijt en op de site van cw staan ze ook niet.
Volgens mij wel. Ik zal vanavond als ik thuis ben even checken. PM eens iets van een mail- of MSN-adres die je gebruikt én waarvan je het password nog weet?
Oud 27-11-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben eens keertje van zo'n lamp flauwgevallen en dat was eng.
Dan ga je ergens anders staan
Oud 27-11-2012, 19:28
Verwijderd
Dat werkt zeg.
ik ga gewoon en dan rapen ze me maar op samen met diegene die zich ltijd vol zuipt.
Oud 27-11-2012, 19:30
Verwijderd
Jezus, dan zeg je toch dat je niet wil? Ze kunnen je echt niet dwingen hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind falafel erg lekker. /random opmerking
ik ook. Vooral als het van mijn afhaaladresje komt.
Citaat:
Volgens mij wel. Ik zal vanavond als ik thuis ben even checken. PM eens iets van een mail- of MSN-adres die je gebruikt én waarvan je het password nog weet?
oh echt?! Jeej
voorletter.achternaam@gmail nog steeds
Verwijderd
Ja natuurlijk werkt dat. Je hoeft niet als een schaap het 'tzelfde te doen als de vorige keer en flauw te vallen
Oud 27-11-2012, 19:32
Verwijderd
leuke vriendinnen inderdaad uitgaan is geen verplichting hoor.
Oud 27-11-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
oh echt?! Jeej
voorletter.achternaam@gmail nog steeds
Mm, als ik me niet vergis wel. Maar pin me er niet op vast. Alles wat ik kan vinden van de surprise mail ik je wel toe, dan
Oud 27-11-2012, 19:35
Verwijderd
bij voorbaat dank!
Oud 27-11-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ja natuurlijk werkt dat. Je hoeft niet als een schaap het 'tzelfde te doen als de vorige keer en flauw te vallen
dat gaat vanzelf.
Oud 27-11-2012, 20:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik mag Theo Maassen wel.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, ik heb toen geen foto's gemaakt.
Noedelhap
Noedelhap is offline
@ Frayne: Wat een gedoe; als die vriendin niet caret, zal ze ook niet caren om zo'n mailtje. Dus gewoon lekker negeren, want zo iemand ben je toch liever kwijt dan rijk. Wat een drama maken jullie er van.

@ Sadye: Jij moet je ook niet aanstellen; gewoon niet gaan als je geen zin hebt. Een beetje gedwongen meegaan omdat je vrienden het willen, kom op zeg.
Oud 27-11-2012, 20:05
Verwijderd
Nou ja met mensen die een vriendschap van 15 jaar zonder pardon opzij schuiven is iets mis. Dus als ze dat doet dan is er behoorlijk wat mis met haar, als jullie dat allemaal doen is er ook behoorlijk wat mis met jullie.

Zonder dat er natuurlijk sprake is van weet ik veel wat, dat de een de vader van de ander vermoord ofzo.
Oud 27-11-2012, 20:09
Verwijderd
@Frayne: Maar moet die vriendschap dan per sé gedefinieerd worden (Als in: "We blijven vrienden" of "we houden er nu mee op")? Kun je ook nu gewoon niks van je laten horen en dan bekijken wanneer je weer iets van haar hoort? Als ze je tof vindt, dan hoor je vanzelf iets van haar en als zij je de energie niet meer waard vindt, dan merk je dat ook en is het ook prima zo.
Niet dat ik je dilemma niet snap hoor, maar ik heb het al wel eens mee gemaakt dat het alleen van mijn kant kwam en dan hield ik op met contacten en moeite doen. De mensen die contact opnamen, bleken tof. De rest was de energie gewoon niet waard.

Ik ga ik sollicitatiebrief schrijven voor een functie waar ik al drie maanden in werk. Bwugh.
Oud 27-11-2012, 20:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja met mensen die een vriendschap van 15 jaar zonder pardon opzij schuiven is iets mis. Dus als ze dat doet dan is er behoorlijk wat mis met haar, als jullie dat allemaal doen is er ook behoorlijk wat mis met jullie.

Zonder dat er natuurlijk sprake is van weet ik veel wat, dat de een de vader van de ander vermoord ofzo.
Maar het gaat toch al maanden zo? Krijg je er dan zelf geen genoeg van? Het scheelt je een hoop kopzorgen.
Oud 27-11-2012, 20:13
Verwijderd
Ja, dat gedefinieerd worden wel ja. Als in, ik heb te weinig tijd voor gewoon een beetje random vriendschappen. Ik maak nu heel bewust tijd voor mensen en dat moet ik wel een soort van plannen. Mjah, dan is het toch wel handig om te weten of zij daar nog zin in heeft, maar dat hoor ik vanzelf wel nu mocht ze nog een keertje zich lang genoeg kunnen losrukken van studeren om hier een half uurtje te zitten . Als ze die tijd niet heeft dan ga ik ook geen tijd voor haar vrijmaken.
Oud 27-11-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Maar het gaat toch al maanden zo? Krijg je er dan zelf geen genoeg van? Het scheelt je een hoop kopzorgen.
Nee, het ging één keer zo waarbij ik er erg van baalde, dat aangaf en meteen zei 'ja, je hebt de neiging om heel vaak dingen af te zeggen en daar baal ik van'. Dat was 2 maanden terug en sinds toen hebben we "ruzie" en spreken we niet meer.

Maar ik heb het nu op mijn manier opgelost en of jullie het er nu mee eens zijn of niet en het verstandig vinden of niet het lijkt me voor de rest die hier al tijd en moeite in heeft gestoken nogal vervelend om de hele discussie opnieuw te voeren. Vooral als eigenlijk niemand het hele verhaal leest, wat toch vrij essentieel is.
Oud 27-11-2012, 20:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben twee uur weggeweest en het gaat nog steeds over hetzelfde
Oud 27-11-2012, 20:16
Verwijderd
Nee hoor, het ging allang weer over andere dingen, maar toen had Noedel er nog wat ideeën over.
Oud 27-11-2012, 20:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee hoor, het ging allang weer over andere dingen, maar toen had Noedel er nog wat ideeën over.
Oh

Overigens begrijp ik heel goed waarom dit lastig is en zou ik er ook grote moeite mee hebben om een /care-houding aan te nemen. Het gaat tenslotte niet om een vage kennis, maar om je beste vriendin. Ik heb pas iets soortgelijks meegemaakt en vond het echt superkut. Eigenlijk zit ik er no steeds wel mee. Dus laat al die mannen maar kletsen!
Oud 27-11-2012, 20:19
Verwijderd
Ik kan me het wel heel goed voorstellen hoor Frayne, ik hoop dat je er uit komt Al reactie op je mailtje?
Oud 27-11-2012, 20:19
Verwijderd
Nee, maar het is dan ook avond enzo .
Oud 27-11-2012, 20:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik heb een grappig plaatje voor jullie
Oud 27-11-2012, 20:24
Miekje*
Miekje* is offline
honden <3
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mag ik nu misschien een heel lang klaagverhaal ophangen?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht anderhalve seconde 'ik zie niks grappigs'.
Oud 27-11-2012, 20:25
Verwijderd
Uiteraard! Ik heb heel lang een klaagverhaal opgehangen, dus jij mag zeker.
Oud 27-11-2012, 20:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mag ik nu misschien een heel lang klaagverhaal ophangen?
Kom maar op! Het forum is nou eenmaal al heel lang gebombardeerd tot klaagmuur
Oud 27-11-2012, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Ik heb een grappig plaatje voor jullie
[afbeelding]
Awesome, die ogen van dat beest. David Bowie-stylo
Oud 27-11-2012, 20:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kan het niet aan mensen irl kwijt, dus daarom dat ik naar dit prachtige forum kom.
Ik ben een beetje bang, want de afgelopen week ofzo, heb ik steeds vaker dat ik in mijn ooghoeken rare dingen zie. Ik zie steeds beestjes lopen. Eerst een paar keer wat kleine beestjes, een spin of een muis of dat soort dingen. Nouja, meer schimmen, maar waarvan ik dacht dat het een muis of een spin zou moeten zijn. Maar ze waren er niet. Ok, ik kan me vergist hebben. Maar nu net ging ik een sigaretje roken en ik zag toch echt vrij duidelijk een kat langs mijn benen lopen en daarna onder de stoel verdwijnen. Maar ook echt verdwijnen. Er zat geen kat onder de stoel. Er kan echt geen kat geweest zijn, maar ik heb 'm echt gezien. Ik word gek Ik ben zo bang nu en ik kan het niemand zeggen, want dan denkt men dat ik weer ziek ben en ik heb niet het idee dat ik weer ziek ben. Maar ik ben wel heel bang.
Oud 27-11-2012, 20:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Awesome, die ogen van dat beest. David Bowie-stylo
Zulke ogen hebben alle syberische husky's (ze kunnen ook lichtbruin zijn):

Maar zijn uitdrukking doet 't hem wel, ja
Oud 27-11-2012, 20:33
Verwijderd
*aai* Ik snap dat je bang bent! Maar als je het houdt dan moet je het wel tegen iemand zeggen hoor Snebbel.
Oud 27-11-2012, 20:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik kan het niet aan mensen irl kwijt, dus daarom dat ik naar dit prachtige forum kom.
Ik ben een beetje bang, want de afgelopen week ofzo, heb ik steeds vaker dat ik in mijn ooghoeken rare dingen zie. Ik zie steeds beestjes lopen. Eerst een paar keer wat kleine beestjes, een spin of een muis of dat soort dingen. Nouja, meer schimmen, maar waarvan ik dacht dat het een muis of een spin zou moeten zijn. Maar ze waren er niet. Ok, ik kan me vergist hebben. Maar nu net ging ik een sigaretje roken en ik zag toch echt vrij duidelijk een kat langs mijn benen lopen en daarna onder de stoel verdwijnen. Maar ook echt verdwijnen. Er zat geen kat onder de stoel. Er kan echt geen kat geweest zijn, maar ik heb 'm echt gezien. Ik word gek Ik ben zo bang nu en ik kan het niemand zeggen, want dan denkt men dat ik weer ziek ben en ik heb niet het idee dat ik weer ziek ben. Maar ik ben wel heel bang.
Hè bah, wat naar Hoe vaak heb je dit? De hele dag door?

Regels voor berichten