Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Serieus, ik ben de enige die zit op te letten, geloof ik ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, maar ik misschien wel
![]() Nou is dat niet zo, ik slaap altijd prima ondanks problemen (behalve koorts. Koorts is een bitch) maar ik vind het wel vervelend dat ik het al zo lang heb laten liggen. Het zit wel gewoon in mijn hoofd, samen met andere dingen die ik dus al sinds juli met haar wil bespreken en dit is dan sinds 2 maanden, maar op een gegeven moment wil je niet meer echt wachten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() voorletter.achternaam@gmail nog steeds ![]() |
![]() |
|
@ Frayne: Wat een gedoe; als die vriendin niet caret, zal ze ook niet caren om zo'n mailtje. Dus gewoon lekker negeren, want zo iemand ben je toch liever kwijt dan rijk. Wat een drama maken jullie er van.
@ Sadye: Jij moet je ook niet aanstellen; gewoon niet gaan als je geen zin hebt. Een beetje gedwongen meegaan omdat je vrienden het willen, kom op zeg.
|
Verwijderd
|
Nou ja
![]() Zonder dat er natuurlijk sprake is van weet ik veel wat, dat de een de vader van de ander vermoord ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Frayne: Maar moet die vriendschap dan per sé gedefinieerd worden (Als in: "We blijven vrienden" of "we houden er nu mee op")? Kun je ook nu gewoon niks van je laten horen en dan bekijken wanneer je weer iets van haar hoort? Als ze je tof vindt, dan hoor je vanzelf iets van haar en als zij je de energie niet meer waard vindt, dan merk je dat ook en is het ook prima zo.
Niet dat ik je dilemma niet snap hoor, maar ik heb het al wel eens mee gemaakt dat het alleen van mijn kant kwam en dan hield ik op met contacten en moeite doen. De mensen die contact opnamen, bleken tof. De rest was de energie gewoon niet waard. Ik ga ik sollicitatiebrief schrijven voor een functie waar ik al drie maanden in werk. Bwugh. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, dat gedefinieerd worden wel ja. Als in, ik heb te weinig tijd voor gewoon een beetje random vriendschappen. Ik maak nu heel bewust tijd voor mensen en dat moet ik wel een soort van plannen. Mjah, dan is het toch wel handig om te weten of zij daar nog zin in heeft, maar dat hoor ik vanzelf wel nu mocht ze nog een keertje zich lang genoeg kunnen losrukken van studeren om hier een half uurtje te zitten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb het nu op mijn manier opgelost en of jullie het er nu mee eens zijn of niet en het verstandig vinden of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens begrijp ik heel goed waarom dit lastig is en zou ik er ook grote moeite mee hebben om een /care-houding aan te nemen. Het gaat tenslotte niet om een vage kennis, maar om je beste vriendin. Ik heb pas iets soortgelijks meegemaakt en vond het echt superkut. Eigenlijk zit ik er no steeds wel mee. Dus laat al die mannen maar kletsen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kan het niet aan mensen irl kwijt, dus daarom dat ik naar dit prachtige forum kom.
Ik ben een beetje bang, want de afgelopen week ofzo, heb ik steeds vaker dat ik in mijn ooghoeken rare dingen zie. Ik zie steeds beestjes lopen. Eerst een paar keer wat kleine beestjes, een spin of een muis of dat soort dingen. Nouja, meer schimmen, maar waarvan ik dacht dat het een muis of een spin zou moeten zijn. Maar ze waren er niet. Ok, ik kan me vergist hebben. Maar nu net ging ik een sigaretje roken en ik zag toch echt vrij duidelijk een kat langs mijn benen lopen en daarna onder de stoel verdwijnen. Maar ook echt verdwijnen. Er zat geen kat onder de stoel. Er kan echt geen kat geweest zijn, maar ik heb 'm echt gezien. Ik word gek ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|