Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() En ja! Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan het komende jaar tot september zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel doen jongens. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan niet doorgaan met Kunstgeschiedenis want dan loop ik het risico dat de examencommissie me geen dispensatie geeft en dan moet ik daar dus mee stoppen. Verplicht. Uitschrijven voor februari zorgt ervoor dat ik niet verder kan, maar dan kan ik met zekerheid in september weer beginnen. Assyriologie blijf ik ingeschreven, maar mag ik maximaal twee vakken volgen, want voor de andere 4 vakken voldoe ik niet aan de toegangseisen. Kortom: 10 ects ipv 50 ects. Die twee vakken is 1 geschiedenisvak wat leuk is en een kerncurriculum wat supermakkelijk is. Als in, de kerncurricula(?) die er zijn zijn altijd supermakkelijk. Dus tsja. Ik weet niet eens zeker dat ik die 2 vakken wel ga doen, mijn studie adviseur vind dat een slecht plan, maar ik denk dat ik dan in ieder geval nog wat studieritme enzo hou. Ik kan altijd gewoon zeggen 'Yo, lukt toch niet, later.' en het dan volgend jaar nog een keer proberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zelf ook liever 2 uurtjes per dag studeren, dan helemaal niet, zeker als je toch wel meer dan tien uur per dag wakker bent. Dan heb je tenminste een beetje structuur. Ik ben nooit langdurig ziek geweest maar als ik gewoon ziek ben ga ik ook altijd maar wat studeren, behalve in het begin als ik 23 uur per nacht slaap. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Is duurder om me helemaal uit te schrijven
![]() ![]() ![]() ![]() En technisch gezien zou ik dan mijn kamer uit moeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had noten-vruchtenrijst gemaakt met roerbakspul. Het roerbakspul bevatte: een half zakje chinese roerbakgroenten dat Theodoor had uitgekozen, een blik zwarte bonen, een blik bamboescheutjes, rode peper, stemgember, knoflook, bosui en zijdetofu, wat minder soja-achtig smaakt dan 'gewone' tofu, maar wat helemaal verkruimelde. Het zag er saai (bamboe-achtig) uit en alles smaakte vooral naar zwarte bonen. En zwarte bonen smaken dus helemaal niet spannend, die smaken gewoon vrijwel hetzelfde als bruine bonen. Dat wist ik niet, want ik had dat blik zwarte bonen ooit gekocht omdat het me interessant leek.
|
![]() |
|
De keuken is semi-opgeruimd, de afwas semi-gedaan. Nu nog douchen en de kamer opruimen. En RUSTEN. Want ouders+broer komen al over 2,5 uur. Oja, en natuurlijk de brievenbus met enige regelmaat controleren
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vegetarische worstjes waren drie jaar geleden in elk geval helemaal niet lekker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|