Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2012, 13:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mij ook?
Natuurlijk!
Oud 05-12-2012, 13:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als het in Friesland is kom ik
Oud 05-12-2012, 13:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn keuken ziet eruit als een slagveld
Oud 05-12-2012, 13:50
Verwijderd
Mag ik dan ook komen?
Oud 05-12-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je bij jou in Friesland?
Nou, ik bedoelde eigenlijk in Leiden, maar toen bedacht ik me dat ik voorlopig nog wel even hierzit . Leeuwarden is misschien wel een beetje ver.

En Kat, jij moet komen want ik heb jou nog altijd niet gemeet
Oud 05-12-2012, 13:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mag ik dan ook komen?
Ja maar natuurlijk! Je moet zelfs
Oud 05-12-2012, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik bedoelde eigenlijk in Leiden, maar toen bedacht ik me dat ik voorlopig nog wel even hierzit . Leeuwarden is misschien wel een beetje ver.

Nouja, moet, moet, ik kan niet zo vaak, en ik heb ook niet zo vaak geld, en Leeuwarden is zéker te ver.

Wij moeten nog steeds levenswegmeeten! Uomi Little Phoebe naamzoek!
Verwijderd
OMG JA dat is waar ook. Nou, ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen dat ik genoeg tijd heb
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Hmm, ja ik zit financieel een beetje krapjes, maar op zich kan ik best een keer naar Leeuwarden komen
Oud 05-12-2012, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leeuwarden Leiden is misschien wel een beetje ver.
Oud 05-12-2012, 14:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Of we doen meerdere meets. 1 in Friesland, 1 in Utrecht
Oud 05-12-2012, 14:03
Verwijderd
Overal meeten!
Oud 05-12-2012, 14:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
De taart staat in de koelkast om op te stijven, ik ben zeer benieuwd.
Oud 05-12-2012, 14:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben DRIE UUR met die taart bezig geweest
Verwijderd
Ik zit dit jaar een beetje vol

Maar een kopje thee in Utrecht kan vast wel een x
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nouja, moet, moet, ik kan niet zo vaak, en ik heb ook niet zo vaak geld, en Leeuwarden is zéker te ver.

Wij moeten nog steeds levenswegmeeten! Uomi Little Phoebe naamzoek!
Leeuwarden is tyfusver ja van ALLES ook

En ja!
Citaat:
OMG JA dat is waar ook. Nou, ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen dat ik genoeg tijd heb
Dit bedacht ik me vandaag ook, dat je ongetwijfeld tijd had om oneindig met me te AoEen binnenkort
Oud 05-12-2012, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet van Groningen
Oud 05-12-2012, 14:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, maar Groningen is ook ver van ALLES
Oud 05-12-2012, 14:10
Verwijderd
Bij de SPOOR zat wel een bon voor een high tea, ik weet niet meer waar.
Oud 05-12-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:

En ja!

Dit bedacht ik me vandaag ook, dat je ongetwijfeld tijd had om oneindig met me te AoEen binnenkort
Nou, dan moet ik thuis zijn! Als in, in Leiden! Mijn laptop heeft geen AoE en trekt het ook niet. Dus je moet nog even wachten.

Maar ik kan het komende jaar tot september zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel doen jongens.
Oud 05-12-2012, 14:13
Verwijderd
Het glazen huis is trouwens ook wel misschien een aanleiding voor een enschedemeet
Oud 05-12-2012, 14:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, dan moet ik thuis zijn! Als in, in Leiden! Mijn laptop heeft geen AoE en trekt het ook niet. Dus je moet nog even wachten.

Maar ik kan het komende jaar tot september zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel doen jongens.
Ja godver
Oud 05-12-2012, 14:15
Verwijderd
Ja, maar bedenk eens. In januari ben ik écht wel weer thuis (mag ik toch hopen), dus dan kun je vanaf januari tot september superveel met mij AoE-en!
Oud 05-12-2012, 14:16
Verwijderd
Kruidnotendeeg blijft sowieso een beetje squishy, dat krijg je er niet uitgebakken. Kruidnoten worden pas hard als ze afkoelen.
Verwijderd
Gaat je studie echt de rest van het jaar op pauze? Dat is wel balen ik dacht eerst dat je zei tot februari
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar bedenk eens. In januari ben ik écht wel weer thuis (mag ik toch hopen), dus dan kun je vanaf januari tot september superveel met mij AoE-en!
Wtf, hoezo tot september? Heb ik iets gemist?
Verwijderd
Citaat:
Kruidnotendeeg blijft sowieso squishy, dat krijg je er niet uitgebakken. Kruidnoten worden pas hard als ze afkoelen.
Ja, dat is waar. Je kunt het er op zich wel uitbakken, maar als je ze bakt tot ze hard zijn kun je er ruiten mee ingooien als ze afgekoeld zijn.
Oud 05-12-2012, 14:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, je kapt met je studie voor dit jaar. Waarschijnlijk slim, scheelt weer geld en de kans is klein dat je dan vakken over moet doen.

En gezien je toch een prut/pretstudie doet, maakt het ook geen fuck uit
Oud 05-12-2012, 14:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en kwart over 3 en pikkedonker
Oud 05-12-2012, 14:18
Verwijderd
Echt waar? hier is het helemaal niet donker. Maar het is hier dan ook heel zonnig.
Oud 05-12-2012, 14:19
Verwijderd
Zo, lekker ontbijten met mini-pizzaatjes
Verwijderd
Citaat:
Gaat je studie echt de rest van het jaar op pauze? Dat is wel balen ik dacht eerst dat je zei tot februari
Citaat:
Wtf, hoezo tot september? Heb ik iets gemist?
Ja nee nou. Moeilijk verhaal. Korte versie:

Ik kan niet doorgaan met Kunstgeschiedenis want dan loop ik het risico dat de examencommissie me geen dispensatie geeft en dan moet ik daar dus mee stoppen. Verplicht. Uitschrijven voor februari zorgt ervoor dat ik niet verder kan, maar dan kan ik met zekerheid in september weer beginnen.
Assyriologie blijf ik ingeschreven, maar mag ik maximaal twee vakken volgen, want voor de andere 4 vakken voldoe ik niet aan de toegangseisen.

Kortom: 10 ects ipv 50 ects. Die twee vakken is 1 geschiedenisvak wat leuk is en een kerncurriculum wat supermakkelijk is. Als in, de kerncurricula(?) die er zijn zijn altijd supermakkelijk. Dus tsja. Ik weet niet eens zeker dat ik die 2 vakken wel ga doen, mijn studie adviseur vind dat een slecht plan, maar ik denk dat ik dan in ieder geval nog wat studieritme enzo hou. Ik kan altijd gewoon zeggen 'Yo, lukt toch niet, later.' en het dan volgend jaar nog een keer proberen.
Verwijderd
Citaat:
En gezien je toch een prut/pretstudie doet, maakt het ook geen fuck uit
Zo sprak Little Phoebe, trotse bezitter van een diploma technische natuurkunde
Oud 05-12-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:

Ik kan niet doorgaan met Kunstgeschiedenis want dan loop ik het risico dat de examencommissie me geen dispensatie geeft en dan moet ik daar dus mee stoppen. Verplicht. Uitschrijven voor februari zorgt ervoor dat ik niet verder kan, maar dan kan ik met zekerheid in september weer beginnen.
Assyriologie blijf ik ingeschreven, maar mag ik maximaal twee vakken volgen, want voor de andere 4 vakken voldoe ik niet aan de toegangseisen.

Kortom: 10 ects ipv 50 ects. Die twee vakken is 1 geschiedenisvak wat leuk is en een kerncurriculum wat supermakkelijk is. Als in, de kerncurricula(?) die er zijn zijn altijd supermakkelijk. Dus tsja. Ik weet niet eens zeker dat ik die 2 vakken wel ga doen, mijn studie adviseur vind dat een slecht plan, maar ik denk dat ik dan in ieder geval nog wat studieritme enzo hou. Ik kan altijd gewoon zeggen 'Yo, lukt toch niet, later.' en het dan volgend jaar nog een keer proberen.
Ah, dat scheelt een hoop, ja.

Ik zou zelf ook liever 2 uurtjes per dag studeren, dan helemaal niet, zeker als je toch wel meer dan tien uur per dag wakker bent. Dan heb je tenminste een beetje structuur. Ik ben nooit langdurig ziek geweest maar als ik gewoon ziek ben ga ik ook altijd maar wat studeren, behalve in het begin als ik 23 uur per nacht slaap.
Oud 05-12-2012, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Je kan ook gewoon een jaar vrij nemen ipv halfslachtig een paar vakken volgen. Bijna hetzelfde, als ik het zo hoor.
Citaat:
Oud 05-12-2012, 14:23
Verwijderd
Is duurder om me helemaal uit te schrijven . Mijn ouders betalen 177 euro (ofzoiets) per maand aan collegegeld en ik krijg 266 euro aan stufi en studenten ov . Als ik me utischrijf dan heb ik geen stufi / ov meer. Vooral ov is rampzalig, want ik kan ook niet echt bepaald direct fulltime ergens gaan werken natuurlijk

En technisch gezien zou ik dan mijn kamer uit moeten.
Oud 05-12-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 05-12-2012, 14:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is duurder om me helemaal uit te schrijven . Mijn ouders betalen 177 euro (ofzoiets) per maand aan collegegeld en ik krijg 266 euro aan stufi en studenten ov . Als ik me utischrijf dan heb ik geen stufi / ov meer. Vooral ov is rampzalig, want ik kan ook niet echt bepaald direct fulltime ergens gaan werken natuurlijk

En technisch gezien zou ik dan mijn kamer uit moeten.
Oh doe dan maar gewoon lekker halfslachtig studeren
Oud 05-12-2012, 14:25
Verwijderd
Heb jij inmiddels gefixt dat ze je wiskunde B laten volgen op je gekke school, Etmakas?
Oud 05-12-2012, 14:25
Verwijderd
Ik kook meestal van recepten en dan zit Theodoor soms zo van 'wtf wanneer ga je weer eens normaal eten maken'. Dus toen kookte ik maandag zonder recept en toen werd het heel vies
Oud 05-12-2012, 14:26
Verwijderd
Ha ik heb net een gratis lunch gewonnen door een weddenschap
Oud 05-12-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik kook meestal van recepten en dan zit Theodoor soms zo van 'wtf wanneer ga je weer eens normaal eten maken'. Dus toen kookte ik maandag zonder recept en toen werd het heel vies
Dat zal 'm leren.
Oud 05-12-2012, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij de SPOOR zat wel een bon voor een high tea, ik weet niet meer waar.
In GRONINGEN

Citaat:
Kruidnotendeeg blijft sowieso een beetje squishy, dat krijg je er niet uitgebakken. Kruidnoten worden pas hard als ze afkoelen.
Ah oke. Misschien gaat het dan nog wat worden met die taart

Citaat:
Ah, dat scheelt een hoop, ja.

Ik zou zelf ook liever 2 uurtjes per dag studeren, dan helemaal niet, zeker als je toch wel meer dan tien uur per dag wakker bent. Dan heb je tenminste een beetje structuur. Ik ben nooit langdurig ziek geweest maar als ik gewoon ziek ben ga ik ook altijd maar wat studeren, behalve in het begin als ik 23 uur per nacht slaap.
Dit is inderdaad een goede overweging. Het is absoluut prettig om iets nuttigs te doen te hebben. Op dit moment zit ik bijvoorbeeld een beetje in het niet-studeren-zwarte-gat. De valkuil van blijven studeren is natuurlijk wel dat je snel teveel doet (want interessant of gewoon strebertje/perfectionist).
Oud 05-12-2012, 14:28
Verwijderd
Ik had noten-vruchtenrijst gemaakt met roerbakspul. Het roerbakspul bevatte: een half zakje chinese roerbakgroenten dat Theodoor had uitgekozen, een blik zwarte bonen, een blik bamboescheutjes, rode peper, stemgember, knoflook, bosui en zijdetofu, wat minder soja-achtig smaakt dan 'gewone' tofu, maar wat helemaal verkruimelde. Het zag er saai (bamboe-achtig) uit en alles smaakte vooral naar zwarte bonen. En zwarte bonen smaken dus helemaal niet spannend, die smaken gewoon vrijwel hetzelfde als bruine bonen. Dat wist ik niet, want ik had dat blik zwarte bonen ooit gekocht omdat het me interessant leek.
Oud 05-12-2012, 14:30
Verwijderd
Theodoor vond trouwens dat ook dit gerecht niet onder 'normaal eten' viel.
Chick Rock
Chick Rock is offline
De keuken is semi-opgeruimd, de afwas semi-gedaan. Nu nog douchen en de kamer opruimen. En RUSTEN. Want ouders+broer komen al over 2,5 uur. Oja, en natuurlijk de brievenbus met enige regelmaat controleren
Verwijderd
Wat is stemgember?

Ik ga me vanavond wagen aan de vegetarische worstjes. Daarna heb ik het weer even gehad met de vegetarische producuten, want zowel de tofublokjes als het vegagehakt vond ik niet veel.
Oud 05-12-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Wat is stemgember?

Ik ga me vanavond wagen aan de vegetarische worstjes. Daarna heb ik het weer even gehad met de vegetarische producuten, want zowel de tofublokjes als het vegagehakt vond ik niet veel.
van die zoete bolletjes gember in gembersiroop!

Vegetarische worstjes waren drie jaar geleden in elk geval helemaal niet lekker maar je maakt ook juist de saaie dingen, je moet de dingen hebben met een land of streek in de titel!
Oud 05-12-2012, 14:32
Verwijderd
Ik eet nu iets van 10 dagen vegetarisch, met een kleine misser vrijdag toen ik emo-eten ging halen bij de snackbar. Oh en de salami op de mini-pizzaatjes, maar dat realiseerde ik me pas toen ik ze al had gekocht.
Oud 05-12-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Wat is stemgember?

De worstjes zijn smerig. Ik had die in tien jaar tijd één keer gehaald en toen deed ik er een in de magnetron en toen smolt hij. Dat moet je niet kunnen doen als je wil pretenderen een worstje te zijn, vind ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten