Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik noem honden die ik niet ken ook hij, maar als ik weet dat het een vrouwtje is (en nog erger, als het mijn eigen hond zou zijn!) zou ik die hond echt wel haar noemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit nu op de bank met de laptop op schoot en ik heb thee gezet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En beterschap!
||
Citaat:
![]()
|
Uuuh, net 2 vreemde mannen over de vloer. Gascontroleurs dus, maar ik schrok me best wel een spreekwoordelijk hoedje toen ik de deur open deed. De oppermonteur had een ongeluk gehad ofzo en zijn gezicht zag er uit als een kruising tussen dat van Quasi Modo en Michael Myers.
Heel lullig en ik probeerde er ook verder niet naar te kijken, maar toch vond ik 't een beetje creepy. Ook omdat ik er sowieso al niet van hou als er mensen in m'n huis zijn. ![]()
|
Trimm: Ik vind het ook altijd irritant als er vreemden in m'n huis rondscharrelen, ik dacht dat ik de enige was
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, ik ook niet. Vijf minuutjes is prima, even de meterstand opnemen ofzo. Maar als ze langer blijven, weet ik nooit wat ik moet doen. Mee kijken voelt alsof ik achterdochtig ben en ik geloof heus wel dat ze hun werk goed doen. Een boek gaan lezen ofzo voelt alsof ik heel lui ben terwijl zij hard aan het werk zijn. Meestal ga ik dan maar wat halfbakken studeren, echt concentreren lukt ook niet dan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|