Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2012, 10:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga het doen
Advertentie
Oud 11-12-2012, 11:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een plukje paars kan best.
Ik neem aan dat je niet je hele do wou verven.
Oud 11-12-2012, 11:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn dag is trouwens raarrr. Gistren op m'n werk voelde ik m al klote en ik ging ik bijna van m'n stokkie, maar na n tijdje ging het wel weer. Maar toen ik in de bus zat naar huis was ik zo misselijk en ben ik thuis meteen naar m'n nest gegaan (zonder te eten). Ik moest wel 6 keer opstaan omdat ik moest pissen, terwijl ik amper had gedronken. Ik werd r zelfs n paar keer wakker van. Super irri. En toen ging m'n wekker vroeg, omdat m'n huisgenote zogenaamd niet thuis kon zijn en er een man komt om naar de gasleiding t kijken en nu is ze wel gewoon thuis. Wtf man.
Ik ben door dat steeds wakker worden echt tantoe moe, ookal lag ik om 12 uur al in bed. Stom.
Oud 11-12-2012, 11:18
Verwijderd
Kut, foto van Uomi gemist.
Oud 11-12-2012, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik weet dat het een kutvraag is. Zijn jullie je er in ieder geval (actief) van bewust dat het vrouwelijke dieren zijn of dacht je toen je de vraag las "oh ja, da's waar ook!"?
Ja, daar ben ik me wel van bewust. Ik dénk dat ik wel 'haar' zou zeggen, in ieder geval bij koeien, bij kippen weet ik het niet zeker.

Hierdoor moet ik aan twee dingen denken:
1. De film Barnyard waarin stieren uiers hebben
2. Mijn vroegere buren die een hond van het vrouwelijk geslacht hadden, maar het altijd hadden over 'hij'
Oud 11-12-2012, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar ben ik me wel van bewust. Ik dénk dat ik wel 'haar' zou zeggen, in ieder geval bij koeien, bij kippen weet ik het niet zeker.

Hierdoor moet ik aan twee dingen denken:
1. De film Barnyard waarin stieren uiers hebben
2. Mijn vroegere buren die een hond van het vrouwelijk geslacht hadden, maar het altijd hadden over 'hij'
Bij een hond heb ik het meestal ook over een 'hij', of hij nu een vrouwtje of een mannetje is.
Oud 11-12-2012, 11:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij een hond heb ik het meestal ook over een 'hij', of hij nu een vrouwtje of een mannetje is.
Maar als het je eigen hond is toch niet?
Oud 11-12-2012, 11:28
Verwijderd
Weet (ik schreef 'beetje' ) ik niet, ik zou nooit een eigen hond willen hebben, en ik kan me ook niet zo goed indenken hoe dat zou zijn en hoe ik hem zou noemen, maar ik begrijp wel dat je het raar vindt.
Oud 11-12-2012, 11:30
Verwijderd
Hoi mensen ik ben ziek en ik vind het altijd raar als mensen mijn vrouwtjeskonijn hij noemen maar het schijnt verwarrend te zijn dat ze Daan heet
Oud 11-12-2012, 11:32
Verwijderd
Beterschap Sarah!

Citaat:
maar het schijnt verwarrend te zijn dat ze Daan heet
En dit klonk heel lief! <3 Als ze 'Daantje' heette, dan zou het makkelijker zijn, denk ik.
Oud 11-12-2012, 11:32
Verwijderd
Beterschap Sarah!

Ik noem katten en honden die ik niet ken meestal ook hij. Behalve lapjeskatten want dat zijn eigenlijk altijd vrouwtjes.
Oud 11-12-2012, 11:33
Verwijderd
Kan iemand me even schoppen? Ik had anderhalf uur om iets nuttigs te doen, en dat deed ik niet en nu zijn er nog maar 20 minuten over.
Oud 11-12-2012, 11:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik noem honden die ik niet ken ook hij, maar als ik weet dat het een vrouwtje is (en nog erger, als het mijn eigen hond zou zijn!) zou ik die hond echt wel haar noemen.
Oud 11-12-2012, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Beterschap Sarah!

En dit klonk heel lief! <3 Als ze 'Daantje' heette, dan zou het makkelijker zijn, denk ik.
Dank je!
Ja ik vond Daan wel een uniseks naam, en het is best een stoer konijn.
Oud 11-12-2012, 11:36
Verwijderd
Ik ben ook een keer mensen tegengekomen die honden 'het' noemen, dat vind zelfs ik een beetje ver gaan, geloof ik.
Oud 11-12-2012, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het hond
Oud 11-12-2012, 11:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een plukje paars kan best.
Ik neem aan dat je niet je hele do wou verven.
Ik heb altijd plukjes paars, groen en rose en rood enzo Ik wil of een dip, of de onderste helft
Oud 11-12-2012, 11:38
Verwijderd
Op de basisschool waren in groep zes nog mensen die dachten dat alle honden jongetjes waren en alle katten meisjes.
Oud 11-12-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Het hond
Ja, haha, zo bedoel ik het toch niet
Oud 11-12-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Op de basisschool waren in groep zes nog mensen die dachten dat alle honden jongetjes waren en alle katten meisjes.
Dat heb ik volgens mij nog nooit gehoord.
Oud 11-12-2012, 11:42
Verwijderd
Theodoor gaat yoghurt en muesli voor me kopen want brood en beschuit heb ik al geprobeerd maar dat kreeg ik niet weg, en ik wil morgen weer beter zijn en daarvoor moet ik wel iets eten.
Oud 11-12-2012, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, haha, zo bedoel ik het toch niet
Weet ik
Oud 11-12-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Weet ik
Oh
Oud 11-12-2012, 11:46
Verwijderd
Ik weet eigenlijk helemaal niet zo goed wanneer ik kan gebruiken, dus ik doe maar wat.
Oud 11-12-2012, 11:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet ineens weer heel goed waarom ik ook alweer geen yoghurt eet 's ochtends. Bwuh, maagzuur.
Oud 11-12-2012, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ineens weer heel goed waarom ik ook alweer geen yoghurt eet 's ochtends. Bwuh, maagzuur.
oh echt? maar hoe zuur yoghurt is, valt echt in het niet bij maagzuur! maar misschien wil je lichaam gewoon niet zo veel eiwit op een lege maag, dat kan natuurlijk ook.

Ik zit nu op de bank met de laptop op schoot en ik heb thee gezet eigenlijk wil ik ook paracetamol, maar dan moet ik de trap weer op.
Oud 11-12-2012, 12:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
oh echt? maar hoe zuur yoghurt is, valt echt in het niet bij maagzuur! maar misschien wil je lichaam gewoon niet zo veel eiwit op een lege maag, dat kan natuurlijk ook.

Ik zit nu op de bank met de laptop op schoot en ik heb thee gezet eigenlijk wil ik ook paracetamol, maar dan moet ik de trap weer op.
Oja, ligt het daar niet aan? Ik heb wel chronisch last van maagzuur, met medicijnen en alles. En als ik sojayoghurt eet gaat het wel goed. Of zitten daar geen eiwitten in?

En beterschap!
Oud 11-12-2012, 12:10
Verwijderd
Ik noem onze katten supervaak het. Maar ze zijn eigenlijk ook het, want gecastreerd/gesteriliseerd.

Maar dat is ook meer van 'Het wil geloof ik eten...' 'Het is op de piano gesprongen en heeft de vaas omgegooid' waarbij ik dan bij 'Het...' naar de betreffende kat wijs.
Oud 11-12-2012, 12:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je bent toch niet direct onzijdig als je bent gesteriliseerd, gekke Frayne
Oud 11-12-2012, 12:11
Verwijderd
Jawel. Wel als je een kat bent in ons huis.
Oud 11-12-2012, 12:12
Verwijderd
Yoghurt heeft een ph van 4 a 5, en maagzuur van rond de 2. Sojayoghurt bevat ook wel eiwit, ja. Misschien is het dan iets anders in yoghurt waardoor je zelf meer maagzuur gaat maken.
Oud 11-12-2012, 12:13
Verwijderd
Eigenlijk worden vrouwtjeskatten toch net zo goed gecastreerd, en niet gesteriliseerd? Dus dat de hele eierstokken eruit worden gehaald ipv dat er alleen klemmetjes op de eileiders worden gezet
Oud 11-12-2012, 12:17
Verwijderd
Ik weet niet wat ze doen . Alleen dat steriliseren ongeveer 2 keer zo duur is
Oud 11-12-2012, 12:19
Qimm
Qimm is offline
dat heet ook castreren geloof ik ja, het verwijderen van de voortplatingsmeuk (testikels óf eierstokken) heet hetzelfde.
Oud 11-12-2012, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yoghurt heeft een ph van 4 a 5, en maagzuur van rond de 2. Sojayoghurt bevat ook wel eiwit, ja. Misschien is het dan iets anders in yoghurt waardoor je zelf meer maagzuur gaat maken.
Oh, hm dan weet ik het ook niet. Ik krijg er in ieder geval standaard last van
Oud 11-12-2012, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk worden vrouwtjeskatten toch net zo goed gecastreerd, en niet gesteriliseerd? Dus dat de hele eierstokken eruit worden gehaald ipv dat er alleen klemmetjes op de eileiders worden gezet
juh
Oud 11-12-2012, 13:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Uuuh, net 2 vreemde mannen over de vloer. Gascontroleurs dus, maar ik schrok me best wel een spreekwoordelijk hoedje toen ik de deur open deed. De oppermonteur had een ongeluk gehad ofzo en zijn gezicht zag er uit als een kruising tussen dat van Quasi Modo en Michael Myers.
Heel lullig en ik probeerde er ook verder niet naar te kijken, maar toch vond ik 't een beetje creepy. Ook omdat ik er sowieso al niet van hou als er mensen in m'n huis zijn.
Oud 11-12-2012, 13:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De kijker was wel enthousiast over het huis, vond alleen mijn kamer wat klein. Zoals het nu is ingericht, lijkt dat ook zo, valt best mee. Maar nog even afwachten dus.
Oud 11-12-2012, 13:14
Chevy
Chevy is offline
Trimm: Ik vind het ook altijd irritant als er vreemden in m'n huis rondscharrelen, ik dacht dat ik de enige was M'n vrienden doen daar altijd heel chill over maar ik schop monteurs/bouwvakkers enzo het liefst zo snel mogelijk er weer uit. Niets persoonlijks overigens, ik wil gewoon geen vreemde mensen in m'n huis.
Oud 11-12-2012, 14:19
Verwijderd
Mijn hand is verbrand aan de verwarming.
Oud 11-12-2012, 14:32
Verwijderd
Ik houd ook niet van vreemden in huis.
Oud 11-12-2012, 14:38
Verwijderd
Nee, ik ook niet. Vijf minuutjes is prima, even de meterstand opnemen ofzo. Maar als ze langer blijven, weet ik nooit wat ik moet doen. Mee kijken voelt alsof ik achterdochtig ben en ik geloof heus wel dat ze hun werk goed doen. Een boek gaan lezen ofzo voelt alsof ik heel lui ben terwijl zij hard aan het werk zijn. Meestal ga ik dan maar wat halfbakken studeren, echt concentreren lukt ook niet dan.
Oud 11-12-2012, 14:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gewoon wat te drinken aanbieden en dan in de buurt blijven. Tenzij je /care hebt, dan gewoon chillen. Je betaalt hem om te werken, dus waarom zou je dan niet gaan zitten met een boek.
Oud 11-12-2012, 14:42
Verwijderd
Ik bied ze wel wat te drinken aan dat doet Theodoor dan weer nooit meestal blijft hij ervoor thuis want voor hem is dat makkelijker, maar laatst zijn twee mannen elk drie uur met onze badkamer bezig geweest en hebben ze niets te drinken gekregen
Oud 11-12-2012, 14:49
Verwijderd
Ik luister kinderen voor kinderen liedjes en kijk de filmpjes in plaats van dat ik even die hard ga leren voor mijn finals of zo.
Oud 11-12-2012, 14:50
Verwijderd
Ach, je kent het vast wel goed genoeg en waarom vandaag doen wat je morgen kan uitstellen?
Oud 11-12-2012, 14:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik bied ze wel wat te drinken aan dat doet Theodoor dan weer nooit meestal blijft hij ervoor thuis want voor hem is dat makkelijker, maar laatst zijn twee mannen elk drie uur met onze badkamer bezig geweest en hebben ze niets te drinken gekregen
Wat erg toen ik een paar dagen bij mijn beste vriendin was, kwam er ook een vent voor weetikveel, de afvoer ofzo. Ik fluisterde dat ze hem wat te drinken moest aanbieden, maar dat durfde ze niet Moest ik, in haar huis, hem iets te drinken aanbieden.
Oud 11-12-2012, 14:58
Verwijderd
een meisje die in de 2e bij mij in klas zat durfde niet eens een broodje in de kantine te halen, omdat ze dan het moest zeggen wat ze wilde. Ze vindt dat eng. Moest ik voor haar uren in de rij gaan staan. maar dat deed ik dus niet.
Oud 11-12-2012, 15:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou zo iemand gewoon laten verhongeren. Op een gegeven moment moet ze dan wel haar bek opentrekken.
Oud 11-12-2012, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godver, ik heb geen geld meer op m'n rekening, what happened

Regels voor berichten