Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2012, 17:04
Verwijderd
Oh, op die fiets.
Advertentie
Oud 12-12-2012, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ja in een paprika zit vaak een klein paprikaatje, die zijn lekker.
Hier was een keer iets mee, maar ik weet niet meer wat. Iemand op Viva die er een fobie voor had, of zo?
Oud 12-12-2012, 17:12
Verwijderd
Afhaker!
Verwijderd
Ik weet ook niet meer wie me erover vertelde.

/goed verhaal

Weet iemand of studentenverenigingen over 't algemeen een budget hebben voor promotiemateriaal? Ik vraag me af of ik iemand geld moet vragen voor iets.
Verwijderd
Oei, honger maar geen eten
Oud 12-12-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Hier was een keer iets mee, maar ik weet niet meer wat. Iemand op Viva die er een fobie voor had, of zo?
Ja Ik wilde het net gaan posten, maar toen las ik jouw post al.
Oud 12-12-2012, 17:15
Verwijderd
Citaat:

/goed verhaal

Weet iemand of studentenverenigingen over 't algemeen een budget hebben voor promotiemateriaal? Ik vraag me af of ik iemand geld moet vragen voor iets.
Ja, of de meeste hebben wel een promotiecomissie oid en die hebben ook gewoon budget. Stel je er niet al te veel bij voor overigens.
Oud 12-12-2012, 17:15
Verwijderd
Bij ons waren de kosten vooral drukkosten, want de rest deden we zelf, dus dat was ook zo'n beetje het enige waarvoor begroot werd.
Oud 12-12-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:

/goed verhaal

studievereniging wel, studentenverening dus vast ook wel. Geen enorme budgetten maar wel wat.
Oud 12-12-2012, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Afhaker!
Ik ben niet zo gevat vandaag
Oud 12-12-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:

/goed verhaal

Onze vereniging heeft het wel. Ten minste, de commissie die de Najaars organiseert krijgt budget mee voor promotie en de promotiecommissie voor in de introductieweek en de commissie die de lenteroeiers proberen te werven.
Oud 12-12-2012, 17:18
Verwijderd
Het is inderdaad niet zo heel veel behalve in de introductieweek. Daarvoor moet er namelijk een enorme partytent gehuurd en een bar en dergelijke en dat kost nou eenmaal geld :')
Oud 12-12-2012, 17:20
indigo
indigo is offline
Oi ik werd gebeld terwijl ik chill zat te forummen dat ik een baan heb per januari! Ik ben nog helemaal beduusd, maar wel .
Oud 12-12-2012, 17:20
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Oud 12-12-2012, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Oi ik werd gebeld terwijl ik chill zat te forummen dat ik een baan heb per januari! Ik ben nog helemaal beduusd, maar wel .
Wat gaaf Gefeliciteerd
Oud 12-12-2012, 17:22
indigo
indigo is offline
Dankjulliewel ! Ik was aanvankelijk afgewezen maar ze hebben toch een tweede vacature, dus blijkbaar had ik de tweede voorkeur. Ik had er al helemaal op gerekend dat ik pas in februari een baan heb, maar pffff .
Verwijderd
Dank! Het is overigens een vereniging op Harvard Dat vergroot mijn kansen op betaald werk. Maar ze zijn wel nieuw, dus dat verkleint ze weer.

Ik doe wel van 'hm hm hm ik werk meestal niet voor gratis, want ik moet er eten van kopen, dus hier hebben jullie een schuldgevoel, maar als jullie veel interesse maar geen budget hebben en jullie zijn goed in smeken en dankbaar zijn dan valt er wellicht wat te regelen'.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Cool, gefeliciteerd Wat voor baan?
Oud 12-12-2012, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 12-12-2012, 17:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat je ouders het niet kunnen, soit. Maar best gek dat je oma's niet konden breien. In die tijd leerde je dat toch standaard van je moeder of op school? Mijn moeder leerde zelfs nog breien op school.
Misschien konden ze het wel, maar ik heb het ze beiden nooit zien doen.

Citaat:
Maar Pheebs moet ik je leren breien dan ?
Jaaaaaaaa
Citaat:
Wat lul je, oma miek kon heel goed breien, haken en naaien. Ze heeft voor mij heel veel gemaakt toren ik baby was en nog en keer een rode trui toen ik 7 was. Ik heb zelfs nog en keer gebreid met haar toen ik het op school had geleerd.
Citaat:
En oma gelderland had een grote naaidoos waar ook breinaalden enzo inzaten dus ik neem aan dat zij het ook kon maar haar heb ik het nooit zien doen.
Oh nou, ik heb ze allebei nog nooit zien breien.
Oud 12-12-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet zo gevat vandaag
Haak lekker bij mij aan dan!
Oud 12-12-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Dank! Het is overigens een vereniging op Harvard Dat vergroot mijn kansen op betaald werk. Maar ze zijn wel nieuw, dus dat verkleint ze weer.

Ik doe wel van 'hm hm hm ik werk meestal niet voor gratis, want ik moet er eten van kopen, dus hier hebben jullie een schuldgevoel, maar als jullie veel interesse maar geen budget hebben en jullie zijn goed in smeken en dankbaar zijn dan valt er wellicht wat te regelen'.
Hebben ze jou benadert of jij hun? Of wil je ze nog benaderen?
Oud 12-12-2012, 17:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Godver *haak aan*
Oud 12-12-2012, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. De draad is ongelijkmatig, soms dik, soms dun. Maar blijkbaar is de verdeling dik-dun precies hetzelfde steeds. En daardoor krijg ik in mijn breiwerk steeds op dezelfde plekken dun breiwerk en op andere plekken dik breiwerk.
Oud 12-12-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Godver *haak aan*
Ja, zo is het niet in de haak natuurlijk.
Oud 12-12-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Hebben ze jou benadert of jij hun? Of wil je ze nog benaderen?
Ik hen Ik stalk mensen nu actief. "HALLO! Jullie hebben duidelijk beter design nodig. Giev geld, dan doe ik het voor jullie. Kusjes."
Oud 12-12-2012, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik hen Ik stalk mensen nu actief. "HALLO! Jullie hebben duidelijk beter design nodig. Giev geld, dan doe ik het voor jullie. Kusjes."
Ik vermoed te weten welke studentenvereniging het is en ik vind ook dat ze je geld moeten gieven Harvardstudenten zwemmen sowieso in het geld. Vind ik.
Oud 12-12-2012, 17:36
Verwijderd
Omg, die mensen hebben vast ook college van Sandel, omg hij is mijn nieuwe idool, omg.
Oud 12-12-2012, 17:43
Verwijderd
Ik denk ook dat je weet welke 't is, ja. Ik had een paar weken terug al een mailtje naar ze opgesteld maar ze zijn pas sinds anderhalve week goedgekeurd door de belangrijke Harvardmensen die bepalen wie een officiële vereniging mag zijn, dus ik verstuur 'm nu pas. Geld
Oud 12-12-2012, 17:45
indigo
indigo is offline
Citaat:
Cool, gefeliciteerd Wat voor baan?
Dankjulliewel! Op een Spoedeisende Hulp als arts-assistent . Ik ben nog even aan het bijkomen van mijn shock . Maar eerst eten met vriendje!
Oud 12-12-2012, 17:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dankjulliewel! Op een Spoedeisende Hulp als arts-assistent . Ik ben nog even aan het bijkomen van mijn shock . Maar eerst even met vriendje!
Oeh, wat gaaf zeg Dat klinkt goed!
Oud 12-12-2012, 17:46
Verwijderd
Pff wat gaat januari een grafmaand worden zeg. Een paar major projects die live moeten gaan en dat gaat een partij problemen opleveren, daar lusten de honden geen brood van
Oud 12-12-2012, 18:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wil je eens even een eind breien aan die woordgrappen van je?

Of hou je gewoon teveel van een goede pun(nik)?
Oud 12-12-2012, 18:03
Verwijderd
ik denk dat ik vandaag maar eens om half 10 in bed kom. Leren en winter maakt je moe.
Oud 12-12-2012, 18:20
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo, piep0l. Het was zo'n kutdag vandaag
Oud 12-12-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook dat je weet welke 't is, ja. Ik had een paar weken terug al een mailtje naar ze opgesteld maar ze zijn pas sinds anderhalve week goedgekeurd door de belangrijke Harvardmensen die bepalen wie een officiële vereniging mag zijn, dus ik verstuur 'm nu pas. Geld
Hoe gaat het met je andere project?

Citaat:
Dankjulliewel! Op een Spoedeisende Hulp als arts-assistent . Ik ben nog even aan het bijkomen van mijn shock . Maar eerst eten met vriendje!
Wat goed
Oud 12-12-2012, 18:23
Verwijderd
Ik loop al drie weken op m'n superhoge pumps te stuntelen in de veronderstelling dat ik er vanzelf aan zal wennen, maar ze doen nog steeds zo belachelijk veel pijn

Maar ze zijn zo mooi
Oud 12-12-2012, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Hallo, piep0l. Het was zo'n kutdag vandaag
Awh hoezo ?

Wat bestaan er ontiegelijk veel soorten bijbels . Holy shit.
Oud 12-12-2012, 18:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Awh hoezo ?

Wat bestaan er ontiegelijk veel soorten bijbels . Holy shit.
Gewoon. De lessen waren kut, want we hadden immuniteit met pathologie en dat was moeilijk. Vervolgens kregen we scheikunde, waar ik al slecht in ben, dus dat ging ook niet goed. En vervolgens hadden we bij een les EHBOD allemaal presentaties waar de hele klas zenuwachtig voor was, en we waren pas half 5 klaar. Bluh.

En wat voor Bijbel zoek je? Ik ben christelijk opgevoed en heb redelijk veel verstand van Bijbels
Oud 12-12-2012, 18:30
Verwijderd
Ik ben ook benaderbaar voor bijbeladviezen! Ik heb er zelfs apps over.
Oud 12-12-2012, 18:32
Miekje*
Miekje* is offline
Zijn die er, ja?
Oud 12-12-2012, 18:35
Verwijderd
Ik moet een bijbel voor mijn studie. Maar mijn moeder mailt haar ex-collega al. Die is über-christelijk en haar man is pastoor (oid) en die weten waarschijnlijk precies wat voor bijbel ik moet hebben .
Oud 12-12-2012, 18:36
Turk February
Turk February is offline
Zo, tijd om aan de kerstfilms te beginnen. Wat moet ik vanavond kijken, Die Hard of Nightmare Before C?
Oud 12-12-2012, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Zijn die er, ja?
Bijbel-app! De hele Bijbel op je telefoon!
Oud 12-12-2012, 18:40
Verwijderd
ik heb alleen de kleuter bijbel met veel plaatjes en wenig tekst.
Oud 12-12-2012, 18:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik moet een bijbel voor mijn studie. Maar mijn moeder mailt haar ex-collega al. Die is über-christelijk en haar man is pastoor (oid) en die weten waarschijnlijk precies wat voor bijbel ik moet hebben .
Ligt eraan voor welk doeleind je hem moet gebruiken, binnen je studie. Ik denk dat een gewone Statenvertaling met kanttekeningen voor een studie over het algemeen het beste werkt. Het is dan wel ontcijferend lezen, maar het is de 'schoonste' vertaling. Of je neemt de Herziene Statenvertaling. Die is iets beter leesbaar.
Oud 12-12-2012, 18:44
Verwijderd
Ik had vorig jaar een studiebijbel
Oud 12-12-2012, 18:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bijbel-app! De hele Bijbel op je telefoon!

Ik wil niet echt een smartphone, maar mijn schoonpa heeft nu een galaxy tab 2 en dat ding is me daar toch gaaf
Oud 12-12-2012, 18:45
Verwijderd
dus:
Citaat:
Ik ben ook benaderbaar voor bijbeladviezen!
Oud 12-12-2012, 18:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had vorig jaar een studiebijbel
IS dat niet gewoon een bijbel met kanttekeningen?

Regels voor berichten