Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ingrediënten (voor 4 personen, 4 borden) 4 teentjes knoflook 500 g cherrytomaatjes Olijfolie om in te bakken 1 ui 1 bosje basilicum 800 g gepelde tomaten 350 ml water 0.5 oud wit brood 3 el zwarte olijven (zonder pit) zout versgemalen peper Doe de cherrytomaatjes met een fijngehakt teentje knoflook en olijfolie in een ovenschaal, en 10 minuten in de oven op 180 graden. Fruit in de pan een uitje en een teentje knoflook. Doe er eventueel fijngehakte steeltjes basilicum bij (die kunnen wel meegekookt worden, blaadjes niet). De gepelde tomaten, en 350 ml water, zout en peper, en 10 minuten laten inkoken. Dan de olijven erbij, de cherrytomaatjes uit de oven, en ongeveer 5 (oude) witte boterhammen in blokjes gesneden. Even nog doorroeren tot je een soort pap hebt. Blaadjes basilicum erover en klaar! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan ook op andere plaatsen dan de benen ontstaan, bijvoorbeeld op de buik door een te hete kruik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bwugh, wat een drukte bij de albert heyn. Ik dacht: Ben vast nog wel op tijd als ik om half elf ga. NIET DUS. Er zou een systeem in moeten zetten met verkeersregelaars of een lopende band waar je op gaat staan en dan langs alle schappen wordt gebracht en als je iets vergeten bent moet je gewoon weer vooraan beginnen. Wanttttt een hele kudde mensen loslaten in een veel te volle AH werkt duidelijk niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn pagina staat ook opeens vol met dit soort foto's:
Spoiler
En hij is lid van allemaal groepen waarop mensen roepen dat seks met negers gelijkstaat aan zoöfilie. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|