Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2012, 09:09
Verwijderd
Ik heb een vrij arelaxte bier-duizendsoortenwijn-43-nogmeerbierkater.
Advertentie
Oud 27-12-2012, 09:18
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, uitgeslapen, vriendje weg, vakantie Straks maar eens aan de zeer verlate voorjaarsschonmaak van mijn kamer beginnen, want ik kan nu letterlijk nergens meer bij. Ik hou mezelf voor, dat als het vandaag af komt, ik mezelf ga belonen door te beginnen in mijn nieuwe boeken <3
Oud 27-12-2012, 09:18
Verwijderd
Wat zit iedereen toch longontsteking te krijgen met kerst!
Oud 27-12-2012, 09:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog nooit longontsteking gehad *afklopt*

Sarah, is het niet zo dat longontsteking en bronchitis hetzelfde zijn? Dat zat ik me pas te bedenken. Klinkt logisch.
Oud 27-12-2012, 09:48
Verwijderd
Nee, een longontsteking is een ontsteking van de longblaasjes en een bronchitis is een ontsteking van de longbuisjes (ofwel bronchi)!

Oud 27-12-2012, 09:57
Verwijderd
Naar de tandarts En Miekje, wat een leuk topic op letteren! Ik ga er vanmiddag in reageren
Oud 27-12-2012, 10:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, een longontsteking is een ontsteking van de longblaasjes en een bronchitis is een ontsteking van de longbuisjes (ofwel bronchi)!

[afbeelding]
Ach so! Danku voor de uitleg! Die krijg ik ongetwijfeld ook nog wel een keer op school, maar we zijn pas net met pathologie begonnen.
Citaat:
Naar de tandarts En Miekje, wat een leuk topic op letteren! Ik ga er vanmiddag in reageren
Dankje Ik miste hem al steeds, dus toen heb ik hem maar zelf gemaakt.
Oud 27-12-2012, 10:42
Verwijderd
ik heb 1 keer longontsteking gehad. Maar dat wist ik pas achteraf dus ik was gewoon naar school en alles gegaan.
Oud 27-12-2012, 10:44
Verwijderd
Mijn broertje is naar de dokter, want hij werd wakker met een dik rood oog en mijn vreesde het ergste. Opa kwam binnen en zei: dat hadden wij vroeger vaak, dat gaat wel over. Maar mijn vader moet perse alles laten onderzoeken.
Oud 27-12-2012, 12:05
Verwijderd
Op sommige plekken in Azië is de helft van de kinderen blind omdat hun ogen door ontstekingen, parasieten en verrottingen worden weggevroten.
Oud 27-12-2012, 12:47
Verwijderd
Op alle plekken in Nederland gaat 95% van de oogontstekingen vanzelf over en de rest met oogdruppeltjes
Oud 27-12-2012, 13:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kreeg vroeger zalfjes in mijn ontstoken ogen. Naar vond ik dat. Maar ik was toen nog een hele kleine snebbel.
Oud 27-12-2012, 13:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En dan s ochtends walker worden en je ogen niet open kunnen krijgen omdat ze aan elkaar plakken van al het pus. Naarrrrrr
Oud 27-12-2012, 13:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat vond ik ook naar ja dat was het ergste van de hele oogontsteking.
Oud 27-12-2012, 13:40
Verwijderd
Jezus Christus wat een grafochtend. Vaker over moeten geven tussen 08:00 en 10:00 dan de afgelopen vijftien jaar bij elkaar, kankerkutmigraine.
Oud 27-12-2012, 13:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
He bah Q Beterschap!
Oud 27-12-2012, 13:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Intercity's hebben tegenwoordig ook internet <3
Oud 27-12-2012, 13:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh, maar de accu van mijn laptop houdt het tegenwoordig niet lang meer uit
Oud 27-12-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
He bah Q Beterschap!
Och nou, het ergste is al wel achter de rug. Het is nu genieten van de 'nagloei' tot vanavond laat probably. Gelukkig heb ik wel m'n medicijn lang genoeg binnen gehouden, want dat kwam er vrij snel weer uit toen ik ging liggen, meh.
Oud 27-12-2012, 14:06
Verwijderd
Nou, aparte kerstdagen gehad. Het ging ineens slechter met m'n opa, net toen we daar waren. Moeite met ademhalen, en in de war. Het was een heel gedoe, en erg schrikken, en eigenlijk waren we daarna niet meer heel erg in de stemming voor gezelligheid.
Vind het ook zo naar voor m'n moeder en m'n oma Hij kan nu bijna niks meer.
Oud 27-12-2012, 14:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat vervelend Ste, sterkte!

Ik wil deze awesomeness even met jullie delen, gevonden na op te zoeken wie welke stem in Belle en het Beest deed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Gelderman
Die vent heeft echt zo achterlijk veel gedaan het kan er bij mij niet in dat Vladimir (Anastasia) dezelfde stem heeft als Robin Hood.

Oh, en er liggen croissantjes in de oven, mijn handen ruiken heel lekker naar dat deeg nu <3
Oud 27-12-2012, 14:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat vervelend stefenootje. Sterkte!
Oud 27-12-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Apate ik heb je kaartje HIJ IS ECHT SUPERGAAF OMG. Dankjewel!
Oeps je heet geen apate meer Frayne naamzoek!
Oud 27-12-2012, 14:31
Verwijderd
Ik vind het fijn om rond en op feestdagen te werken. Weinig mensen aanwezig, ander sfeertje, veel minder getetter en gezeur aan je kop, lekker chillen.
Oud 27-12-2012, 15:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
De gemeente Haren wil graag met u het nieuwe jaar inluiden. U bent daarom van harte uitgenodigd voor onze nieuwjaarsreceptie met een hapje en een drankje op dinsdag 8 januari 2013 van 16.00 tot 18.00 uur in het gemeentehuis.

De receptie wordt muzikaal begeleid met me*dewerking van ’t Clockhuys CKC: het trio ‘Timing3’.

Graag zien wij u de 8e januari!

Tweeten die handel!
Oud 27-12-2012, 15:26
Verwijderd
Wat is Il Capo Dei Capi een ongekend brute serie trouwens

Citaat:
Tweeten die handel!
*grinnik*
Oud 27-12-2012, 15:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben aan The Vampires Diaries begonnen, omdat Vowel (naamzoek) me dat ooit aanraadde en ik mezelf eindelijk over mijn 'het is vast net als Twilight' gevoel heb heen gezet, en het is best oke tot nu toe. Het is niet supergoed en het stinkt toch wel een beetje naar Twilight, maar oldskool vampieren die niet tegen zonlicht kunnen en what not en ik ben benieuwd wat er hierna gebeurt, dus dat is wel goed.
Oud 27-12-2012, 15:55
Verwijderd
Wat is er nou in godsnaam "oldschool" aan zonlicht versus vampieren
Oud 27-12-2012, 16:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is er nou in godsnaam "oldschool" aan zonlicht versus vampieren
Euh, de nieuwe versie glinstert in het zonlicht.

BUUUUURN MOTHERFUCKER WE DON'T NEED NO WATER!!!
Oud 27-12-2012, 16:08
Verwijderd
Ja eh, dat Twilight op het idee komt shit te verkrachten maakt het nog niet 'oldschool' Gewoon negeren, heel dat Twilight evenals de perversiteiten die het de vampieren aandoet Alsof je een nieuwe kabouterserie gaat maken en denkt 'Hey, het is misschien wel leuk als de kaboutertjes even groot als normale mensen zijn, kekeke!'
Oud 27-12-2012, 16:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
True Blood is anders ook flink gay, al weet ik niet wat er met hun gebeurt als ze in de zon liggen. Godzijdank is het nooit zo ver gekomen dat ik dat heb gezien.
Oud 27-12-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
True Blood is anders ook flink gay, al weet ik niet wat er met hun gebeurt als ze in de zon liggen. Godzijdank is het nooit zo ver gekomen dat ik dat heb gezien.
TB is alle remmen los, maar ze houden daar de tradities tenminste wel in ere. En Russell is een van de tofste characters ever, right up there met Lestat, Lious, Dracula, Nosferatu etcetera
Oud 27-12-2012, 16:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh noes, je kijkt dat serieus? Wat een teleurstelling
Oud 27-12-2012, 16:32
Verwijderd
Dit is een goed moment om mijn avatar nieuwjaar-proof te maken.
Oud 27-12-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Oh noes, je kijkt dat serieus? Wat een teleurstelling
Ik begrijp de teleurstelling niet.
Oud 27-12-2012, 16:40
Verwijderd
Zo.
Oud 27-12-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aan The Vampires Diaries begonnen, omdat Vowel (naamzoek) me dat ooit aanraadde en ik mezelf eindelijk over mijn 'het is vast net als Twilight' gevoel heb heen gezet, en het is best oke tot nu toe. Het is niet supergoed en het stinkt toch wel een beetje naar Twilight, maar oldskool vampieren die niet tegen zonlicht kunnen en what not en ik ben benieuwd wat er hierna gebeurt, dus dat is wel goed.
Welk seizoen kijk je? Ik heb net 1 en 2 af. En in januari beginnen we met drie
Oud 27-12-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Zo.

Ik snap 'm niet
Oud 27-12-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:

Ik snap 'm niet
Een slang!!! 2013 is het jaar van de slang!

Oud 27-12-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Een slang!!! 2013 is het jaar van de slang!

Nou, dan zat ik er toch niet ver van af toen ik even moest denken aan het DOS-klassiekertje Pizza Worm:

De link met het jaar van de slang had ik niet gelegd
Oud 27-12-2012, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik begrijp de teleurstelling niet.
Ik vind True Blood stom en had nooit verwacht dat jij dat serieus tof zou vinden. Mijn ex keek het ook, dus het zal wel een nerd ding zijn ofzo. Ik vond er geen reet aan, alleen die ginger was leuk.

Citaat:
Welk seizoen kijk je? Ik heb net 1 en 2 af. En in januari beginnen we met drie
Ik moet aan aflevering 3 beginnen ik heb seizoen 1 helemaal klaar staan, maar kijk altijd de eerste 5 afleveringen voordat ik definitief mijn oordeel vel.
Oud 27-12-2012, 17:08
Verwijderd
Achso. Ik vind seizoen 2 eigenlijk leuker dan seizoen 1, maar je moet ergens beginnen hè. Als ik tvd kijk, dan doen we dat meestal 's avonds, en dan durf ik niet zo goed meer alleen terug naar mijn kamer te lopen
Oud 27-12-2012, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind True Blood stom en had nooit verwacht dat jij dat serieus tof zou vinden. Mijn ex keek het ook, dus het zal wel een nerd ding zijn ofzo. Ik vond er geen reet aan, alleen die ginger was leuk.
Je kan het best stom vinden en zo hoor, farbeit from me daar wat van te zeggen, maar het is domweg géén slechte serie. En wat ik al zei; Youtube Russell Edgington en z'n finest moments in TB. Als dat je niet aanspreekt ben je een vampierkneus en begrijp je er niets van
Oud 27-12-2012, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Achso. Ik vind seizoen 2 eigenlijk leuker dan seizoen 1, maar je moet ergens beginnen hè. Als ik tvd kijk, dan doen we dat meestal 's avonds, en dan durf ik niet zo goed meer alleen terug naar mijn kamer te lopen
Ik vind het niet eng tot nu toe ik roep elke keer 'nee, domme hoer, je gaat dood' en dan gaan ze dood
Citaat:
Je kan het best stom vinden en zo hoor, farbeit from me daar wat van te zeggen, maar het is domweg géén slechte serie. En wat ik al zei; Youtube Russell Edgington en z'n finest moments in TB. Als dat je niet aanspreekt ben je een vampierkneus en begrijp je er niets van
Meh, teveel moeite, True Blood is gewoon niet voor mij.
Oud 27-12-2012, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens ben je een vampierenkneus als je team Edward Cullen bent.
Oud 27-12-2012, 17:20
Verwijderd
Ik ben team-weerwolf.
Oud 27-12-2012, 17:21
Verwijderd
Want: Dolfje Weerwolfje. <3 Professor Lupos. <3
Oud 27-12-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Meh, teveel moeite, True Blood is gewoon niet voor mij.
Tsja. Dan is het jouw verlies
Oud 27-12-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Je bent een vampierkneus als je suggereert dat echte vampieren 'oldschool' zijn als een zonnebankje pakken fataal voor ze is, MWAH.
Oud 27-12-2012, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vampieren zijn wel een beetje 1897 hoor. Waarom jullie vandaag de dag 'de vampier' nog zo interessant vinden is mij een raadsel.

Regels voor berichten