Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij eten nu een family size havermoutpannenkoek
![]() 1 banaan 1 ei kopje havermout (pak daarvoor zo'n standaard theeglas, volgens mij moet het zo'n 230 ml zijn) halve tot driekwart kop melk snuf kaneel in de blender en dan in de pan! Deze keer heb ik het met het overgebleven fruit gemaakt: een halve banaan, een halve peer en een paar druiven, ook best lekker. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
EMG, dit is vet
![]()
|
En dit is ook behoorlijk gaaf
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het Hebreeuws had vroeger geen tegenwoordige tijd.
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, het fietsen ging prima, maar ik denk dat het me nu niet meer lukt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jongens, wat zal ik doen? Een paspoort of een id-kaart aanvragen? Mijn budget is niet zo toereikend dat ik het allebei kan doen (ook een beetje onzin, vind ik). En ik wil eigenlijk een paspoort, voor de zekerheid (want het kan goed dat ik voor mijn studie ofzo een keer weet ik veel waarnaartoe moet). Dus dan is een paspoort handig. Maar het is verre van handig in je tas, terwijl je een id-kaart zo in je portemonnee schuift. Wat nu?!
|
Verwijderd
|
ID kaart ja. Die kun je ten minste gewoon in je portemonnee doen. Ik zou anders constant bang zijn dat ik mijn paspoort kwijt was, ik zou hem ook duizend keer vergeten omdat hij in een andere tas zat etc.
En dan als je ineens toch zo nodig naar een ander continent moet dan vraag je alsnog een paspoort aan. Mijn vriend heeft ook allebei omdat hij geen zin heeft om zijn paspoort overal naartoe te verslepen. Maar goed, toen ging hij naar China en moest ie wel een paspoort. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|