Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2013, 09:06
Verwijderd
Oeh, Anderling!
Advertentie
Oud 24-01-2013, 09:08
Verwijderd
Zij is echt mijn favoriet in de serie. Van die heerlijk sarcastische en ironische opmerkingen. Prachtrol!
Oud 24-01-2013, 09:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fenks. Bewijs dat dat hele BMI gebeuren dikke (huhuh) bullshit is.
Dat is ook zo. Zelfs degenen die dit soort dingen bedenken roepen dat, toch altijd raar als mensen er zo veel waarde aan hechten.

Citaat:
“We know that BMI is a good indicator of population level trends, but not always a good indicator at an individual level."
Oud 24-01-2013, 09:21
Verwijderd
Ik ben vergeten/snap niet hoe je de 2,5ste macht van iets uitrekent.

En ik ben weer ziek, godver.
Oud 24-01-2013, 09:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben vergeten/snap niet hoe je de 2,5ste macht van iets uitrekent.
http://www.telegraph.co.uk/health/he...e-new-BMI.html
Oud 24-01-2013, 09:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg ziek pijn
Oud 24-01-2013, 09:35
Verwijderd
Danku. 19,9, dat is wel een mooi getal, maar in mijn geval betekent het vooral dat ik veel te weinig spiermassa heb.

Oh yes, ik leer het nog eens, zag zowaar op tijd mijn eigen spelfout.
Oud 24-01-2013, 09:40
Verwijderd
Oke, ik vind die nieuwe methode echt niet leuk
Oud 24-01-2013, 09:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Danku. 19,9, dat is wel een mooi getal, maar in mijn geval betekent het vooral dat ik veel te weinig spiermassa heb.
Ja, hier ook 19,2

Het probleem is dat ik geen een sport leuk vind En na een lange dag school/stage heb ik echt geen zin in bewegen, dan wil ik alleen nog maar op de bank met een kat en thee en koekjes.
Oud 24-01-2013, 09:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb prima genoeg spiermassa en ik ga er zo lekker een paar kilootjes bij trainen
Oud 24-01-2013, 09:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg mijn vader en ik liggen allebei half te slapen op de bank, allebei overal pijn en alles. Pff.
Oud 24-01-2013, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, hier ook 19,2

Het probleem is dat ik geen een sport leuk vind En na een lange dag school/stage heb ik echt geen zin in bewegen, dan wil ik alleen nog maar op de bank met een kat en thee en koekjes.
Hmm lastig ja. Ik sport op zich wel genoeg (al zijn dat niet de dingen waar je echt spieren van krijgt), maar door ziekte is er van 't beetje kracht dat ik had niks overgebleven. Maarrrr, in de zomer kan ik het weer gaan opbouwen.
Oud 24-01-2013, 10:20
Verwijderd
Hahaha, ik hoorde net heel hard gerommel en gepiep in de kooi, was Balthasar uit de hangmat gevallen
Oud 24-01-2013, 10:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het eerste kwartier van Downton Abbey gekeken en wat een fijne sfeer worrdt er tot nu toe neer gezet!
Oud 24-01-2013, 11:02
Verwijderd
Mijn schoonmoeder is goed in communiceren: "Ja, ze hadden bloed afgenomen en de uitslag daarvan was 6.9 en daarom is ze zo moe" en "Ja, en vroeger werd er dan bloed afgenomen bij de navelstreng maar nu is dat met 27 weken en ja, ik weet het ook niet allemaal maar nu is dat gewoon anders."

Duidelijk verhaal
Oud 24-01-2013, 11:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb gisteren suikerloze koekjes gebakken (maar met honing, kokos en cranberry's). Ik mis de suiker wel een klein beetje
Oud 24-01-2013, 11:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoewel... best lekker eigenlijk, alleen iets minder zoet.
Oud 24-01-2013, 12:14
Verwijderd
Ik vind dat als je 't Engelse 'cranberry' zegt in plaats van gewoon 'veenbes', je niet vervolgens alsnog het Nederlandse meervoud mag gebruiken. Dus koekjes kunnen met cranberry, cranberries of veenbessen zijn, maar niet met cranberry's. Miekje naamzoek, die doet dat ook zo.

Oud 24-01-2013, 12:16
Verwijderd
Tevens vind ik dat hipsters moeten ophouden met 'latte' zeggen in plaats van 'koffie verkeerd', maar daar hebben jullie verder niet zoveel mee te maken.
Oud 24-01-2013, 12:17
Verwijderd
Dus jij zat een beetje met cranberries in je hoofd, hm? In your heaaaheaaaaad.
Oud 24-01-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Tevens vind ik dat hipsters moeten ophouden met 'latte' zeggen in plaats van 'koffie verkeerd', maar daar hebben jullie verder niet zoveel mee te maken.
thanks a latte voor de tip, hahahahahahahaha!
Oud 24-01-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Dus jij zat een beetje met cranberries in je hoofd, hm? In your heaaaheaaaaad.
Nu heb ik ook veenbessen in m'n hoofd
Oud 24-01-2013, 12:20
Verwijderd
ik begrijp nu hoe je het gemiddeld geinvesteerd vermogen moet uitrekenen. Economie is best grappig, er staan allemaal woorden en die woorden hebben allemaal een verborgen betekenis met een rekenmethode die er voor staat.
Oud 24-01-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat al die meuk sowieso niet gedronken dient te worden. 't Is toch fedomme geen KOFFIE, stelletje oelewappers.
Oud 24-01-2013, 12:21
Verwijderd
ik ben geen dagelijks gebruiker van koffie, maar als ik het drink dan inderdaad niet met melk, iew!
Oud 24-01-2013, 12:21
Verwijderd
wel een halve kilo suiker natuurlijk.
Oud 24-01-2013, 12:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was op zoek naar cacaopoeder in de AH, dat ging ongeveer zo:

Hallo mevrouw, mag ik iets vragen? Ik ben op zoek naar cacaopoeder, waar kan ik dat vinden?
- Cacaopoeder?!
Ja, om mee te bakken.
- Om mee te BAKKEN??!
Ja, daar maak je bijvoorbeeld chocoladetaart mee.
- Nee, DAT hebben we hier niet hoor.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu weet ik niet waar ik dan wél cacaopoeder kan kopen als verdorie de AH het al niet heeft.
Verwijderd
Citaat:
Toen ik bij de koffiehoek in het UMCG vroeg om een koffie verkeerd, zei de mevrouw 'dat hebben we niet!'
Dus toen bestelde ik maar een latte

Oh en toen ik in Brugge een cappucino bestelde kreeg ik gewoon koffie maar dan met een hele toef slagroom erop! Maakt mij niet uit, ik hou wel van slagroom, maar waarom noem je het dan cappucino
Oud 24-01-2013, 12:31
Verwijderd
Wut, natuurlijk hebben ze wel cacaopoeder in de AH. Toch? Zo vaak koop ik geen cacao, maar ik heb het tot nu toe altijd bij kleine supermarkten gekocht. Ik denk dat die vrouw gewoon eigenlijk bedoelde 'ik weet niet wat dat is'
Oud 24-01-2013, 12:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wut, natuurlijk hebben ze wel cacaopoeder in de AH. Toch? Zo vaak koop ik geen cacao, maar ik heb het tot nu toe altijd bij kleine supermarkten gekocht. Ik denk dat die vrouw gewoon eigenlijk bedoelde 'ik weet niet wat dat is'
Dat mens was ook een beetje... apart. En google vertelt mij dat het niet bij de bakspullen staat, maar op het schap waar ook nesquik staat. En ik was m'n boodshappenlijstje vergeten, dus moet toch terug voor boter
Oud 24-01-2013, 12:33
Verwijderd
Citaat:
thanks a latte voor de tip, hahahahahahahaha!

Ik weet zelf overigens ook pas sinds een paar jaar dat het 't zelfde ding is.

Spoiler
Oud 24-01-2013, 12:34
Verwijderd
Ik weet ook nooit zeker of mokka nou gewoon koffie+chocola is, of iets anders dat op zichzelf staat.
Oud 24-01-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Nu weet ik niet waar ik dan wél cacaopoeder kan kopen als verdorie de AH het al niet heeft.
Wut? Heb je bij de koffie/thee gekeken? Volgens mij heeft de AH het hier gewoon.
Citaat:
wel een halve kilo suiker natuurlijk.
Meh, dat is ook evil
Oud 24-01-2013, 12:35
Lorelei
Lorelei is offline
Griep is goed voor m'n BMI
Oud 24-01-2013, 12:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Toen ik bij de koffiehoek in het UMCG vroeg om een koffie verkeerd, zei de mevrouw 'dat hebben we niet!'

Oh en toen ik in Brugge een cappucino bestelde kreeg ik gewoon koffie maar dan met een hele toef slagroom erop! Maakt mij niet uit, ik hou wel van slagroom, maar waarom noem je het dan cappucino
Ja, dat doen ze in Belgie.
Oud 24-01-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Oei.
Oud 24-01-2013, 12:41
Verwijderd
http://www.meppelercourant.nl/?n_id=274075&s_id=692

Tjonge, wat een collectieve waanzin echt
Oud 24-01-2013, 12:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind dat al die meuk sowieso niet gedronken dient te worden. 't Is toch fedomme geen KOFFIE, stelletje oelewappers.
Oud 24-01-2013, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
En UITERAARD hadden ze wel cacao Stond inderdaad bij de koffie/chocolademelk.
Oud 24-01-2013, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ben ik trouwens reteblij met m'n leren veterschoenen met al deze sneeuwprut
Oud 24-01-2013, 12:53
Turk February
Turk February is offline
Ik houd wel van cappuccino, maar dat is meer melk met koffie dan andersom.
Oud 24-01-2013, 12:54
Verwijderd
Ik drink graag warme milkshakes met koffiesmaak
Oud 24-01-2013, 12:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik drink graag warme milkshakes met koffiesmaak
Wat zijn dat?
Oud 24-01-2013, 12:55
Verwijderd
Ja ik bedoel dus koffie met veel melk en suiker en room en whatnot
Oud 24-01-2013, 13:00
Verwijderd
Ik vind dat alle koffie bestaansrecht heeft, behalve van die "ijskoffie" die letterlijk koude, meestal waterige koffie over een paar ijsklontjes is.
Oud 24-01-2013, 13:04
Verwijderd
Natuurlijk heeft alle koffie bestaansrecht, als men 't lekker vindt more power to them obviously. Alleen word ik diep ongelukkig van allesbehalve gitzwarte 'eckte' koffie, zo sterk dat je er een vulpen mee kan vullen. Met van die mooie bruingele kringen/belletjes. Omnomnom.
Oud 24-01-2013, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Wat een faaldoos die je dat heeft verteld

Ik heb mijn eerste cake in de oven staan. Dan snel de was in de droger en alles opruimen en afwassen wat ik heb gebruikt en cupcakes gaan maken. En als dat klaar is en in de oven staat nog meer dingen. Waarom al die dingen
Oud 24-01-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk heeft alle koffie bestaansrecht, als men 't lekker vindt more power to them obviously. Alleen word ik diep ongelukkig van allesbehalve gitzwarte 'eckte' koffie, zo sterk dat je er een vulpen mee kan vullen. Met van die mooie bruingele kringen/belletjes. Omnomnom.
Ja, ik bedoel vooral bestaansrecht in mijn maag.
Oud 24-01-2013, 13:09
Verwijderd
Nevermind me, ik ben maar een oude conservatieve zeikstraal

// Logitech zit in zwaar weer. Wat zonde, wat een goed bedrijf vind ik dat. Geweldige producten en ongekende service

edit: Grmbl, produkt/product. Ik vind dat het allebei correct moet zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten