Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het probleem is dat ik geen een sport leuk vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn schoonmoeder is goed in communiceren: "Ja, ze hadden bloed afgenomen en de uitslag daarvan was 6.9 en daarom is ze zo moe" en "Ja, en vroeger werd er dan bloed afgenomen bij de navelstreng maar nu is dat met 27 weken en ja, ik weet het ook niet allemaal maar nu is dat gewoon anders."
Duidelijk verhaal ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat als je 't Engelse 'cranberry' zegt in plaats van gewoon 'veenbes', je niet vervolgens alsnog het Nederlandse meervoud mag gebruiken. Dus koekjes kunnen met cranberry, cranberries of veenbessen zijn, maar niet met cranberry's. Miekje naamzoek, die doet dat ook zo.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was op zoek naar cacaopoeder in de AH, dat ging ongeveer zo:
Hallo mevrouw, mag ik iets vragen? Ik ben op zoek naar cacaopoeder, waar kan ik dat vinden? - Cacaopoeder?! Ja, om mee te bakken. - Om mee te BAKKEN??! Ja, daar maak je bijvoorbeeld chocoladetaart mee. - ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus toen bestelde ik maar een latte ![]() Oh en toen ik in Brugge een cappucino bestelde kreeg ik gewoon koffie maar dan met een hele toef slagroom erop! Maakt mij niet uit, ik hou wel van slagroom, maar waarom noem je het dan cappucino ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Natuurlijk heeft alle koffie bestaansrecht, als men 't lekker vindt more power to them obviously. Alleen word ik diep ongelukkig van allesbehalve gitzwarte 'eckte' koffie, zo sterk dat je er een vulpen mee kan vullen. Met van die mooie bruingele kringen/belletjes. Omnomnom.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb mijn eerste cake in de oven staan. Dan snel de was in de droger en alles opruimen en afwassen wat ik heb gebruikt en cupcakes gaan maken. En als dat klaar is en in de oven staat nog meer dingen. Waarom al die dingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nevermind me, ik ben maar een oude conservatieve zeikstraal
![]() // Logitech zit in zwaar weer. Wat zonde, wat een goed bedrijf vind ik dat. Geweldige producten en ongekende service ![]() edit: Grmbl, produkt/product. Ik vind dat het allebei correct moet zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|