Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dus de enige mogelijkheden waren Deus en Schrödinger en/of Snebbeltje. Snap je? Ze konden dus niet voor Owain gaan. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben net thuis en ga ook gelijk door m'n bed in, maar opvallende keuze, Deus lag al onder vuur. Zou kunnen betekenen dat Snebbel of Schrodinger wolf zijn. Ik hoop dat ik morgen tijd heb voor een wat inhoudelijker post, anders komt die maandag, dan ben ik vrij.
Trusten! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Verder is het welletjes voor vanavond, ben bekaf en enigszins beschonken en ik wil geen Archontje doen ![]() Laatst gewijzigd op 27-01-2013 om 00:24. |
![]() |
|
En best een vervelende uitslag. Gelijkspel in het lijstje is leuk, daadwerkelijk gelijkspel minder én nu weten we niet wat Archont heeft gedaan :/ Ofwel Snebbeltje/Schrödinger, ofwel heeft hij het gelijkspel op papier gelaten. Dat laatste verwacht ik niet eigenlijk, omdat ook uit een 5-4-4 stemming nog best veel te halen is uiteindelijk en stemmen uit zelfbehoud ligt wel meer voor de hand.
Het feit dát hij zijn stem nog niet door had gegeven vind ik wel een mogelijk motief voor de wolven om hem te kiezen. Zorgt ervoor dat we veel minder aan het stemlijstje hebben door de onzekerheid over zijn stem. Super irritant dat hij z'n stem niet heeft doorgegeven >< |
![]() |
|
Verwijderd
|
Opvallende uitslag inderdaad, en heel, heel jammer dat Deus zijn stem niet heeft doorgegeven aan ons. Op dit moment is dat natuurlijk niet handig, maar misschien kunnen we er later nog achter komen en als hij de rest van het spel ook van plan was om zulke dingen te gaan doen, dan is het misschien maar goed dat hij eruit is.
Als ik naar het lijstje kijk zijn er vijf alleenstemmers (of hoe noem je dat?). Vooral Sadye valt op omdat ze relatief laat (als 12e) nog random gaat stemmen. Frayne en Fizzle stemden als eerste twee. Voor een wolf is het sowieso relatief veilig om een alleenstemmer te zijn, en als je helemaal in het begin stemt wordt je er ook vaak niet meer op aangekeken, dus dat zou nog veiliger zijn. Ik zeg niet meteen dat ze wolf zouden zijn, maar het is voor mij iets om in de gaten te houden. Nu het gelijkspel. Ik zou verwachten dat Deus uit lijfsbehoud gestemd heeft, en dan zou het dus 5-4-4 (ofwel 5 voor Schrödinger ofwel 5 voor Snebbeltje). Dan kunnen we ervan uit gaan dat minimaal één wolf of onder het rijtje van Schrödinger of onder het rijtje van Snebbeltje staat. Maarja, goed, we weten dus niet wat Deus gedaan heeft, en we weten niet of het gelijkspel tussen twee of drie was. Als ik naar de verdeling van de stemmen kijk, zou ik verwachten dat er één (misschien twee) wolven alleenstemmers zijn, en dat de rest onder de rijtjes verdeeld is. Deze gedachte is verder nergens op gebaseerd en hecht er ook maar niet teveel waarde aan, maar het lijkt me relatief veilig als wolven om op die manier te gaan staan. |
![]() |
|
Het meest logische is dat er in alle drie de rijtjes één wolf staat. Op die manier hebben de nepstemmen van de wolven namelijk geen invloed op de uitslag. Verder is het goed mogelijk dat één van de anderen inderdaad wolf is, want als wolf zou ik Archont, met zijn wilde beschuldigingen die de aandacht afleiden, er juist wél in willen hebben. Aangezien ik geen wolf ben zou dat snebbeltje kandidaat-wolf maken.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik ben bang dat we pas veel later iets gaan hebben aan dit lijstje (en misschien wel helemaal niet), want zonder die stem van Archont is het moeilijk te bepalen tussen wie het gelijkspel was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Ik moet zeggen: applaus voor de wolven, we weten niks.
![]() En de beschuldigingen aan het adres van Schrödinger en Snebbeltje snap ik eigenlijk niet zo goed. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het was in de lijstjes zo: Deus: 4 Snebbeltje: 4 Schrödinger: 4 Het kan dat er onder Snebbel en Schrödinger elk twee wolven stonden, en dat de verrader naar een van hun is geswitcht, waardoor de wolven de keus hadden. Dat lijkt me niet echt voor de hand liggen, want het is nogal nutteloos, maar gewoon, om even aan te geven dat het nog niet zoveel zin heeft om op basis van deze stemlijstjes al met honderd vage aanwijzingen te komen, want we kunnen helemaal nietsss met zekerheid zeggen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou me niet doodstaren op de lijstjes, daar komt ooit wel wat uit. Het zou handiger zijn als we nu wat zouden weten, maar die stem van Deus komt ooit wel vanzelf boven water.
Speaking of Deus, ik weet dat de eerste die erover begint altijd als eerste verdacht is, maar dat risico neem ik wel; de geliefden zijn in het spel. Heeft er iemand genoeg inzicht in Deus en zijn eventuele keuze (ervaren spelers vs bekende spelers)?
|
Ooh dat klopt ja, de geliefden zijn er nu bij! Ik neem aan dat hij in elk geval niet Owain gekozen heeft, hij zal niet zo vervelend zijn om een heel inactieve speler te kiezen. Hij zal vast wel iemand hebben gekozen van wie hij denkt dat die ervaring heeft en voor hem kan winnen. Hier heb ik geen ervaring mee, maar het is een inschatting.
Trouwens, het verhaal, is dat van een TV-serie ofzo? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uh ja, ik wil iedereen sowieso in de gaten houden
![]() ![]() Maar serieus, ik vind nu niet dat er al zoveel uit een lijstje is te halen. We weten niet op wie Deus heeft gestemd, we weten niet tussen wie het gelijkspel is geweest en we weten wel meer dingen niet. Ik ga nu maar eerst even afwachten wie de wolven gaan eten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was eigenlijk gewoon een beetje mijn gedachten op aan het schrijven, en verder niks. Ik vergat eerst de verrader, dat gaf Vowel aan. En toen zei ik dat het nu eigenlijk nog niet zoveel uitmaakt of je een verrader of een wolf eruit zou halen, want dat is allebei goed en handig. Denk vooral wat je ervan wil denken, maar beter kan ik niet uitleggen wat ik dacht.
|
![]() |
|
T*ring dit spelletje is moeilijker dan ik dacht
![]() Verder heb ik niet veel nuttigs te zeggen geloof ik. Ik ben benieuwd wat de wolven gaan doen, maar mij lijkt dat je daar ook nog niet heel veel uit kunt halen, toch? Ja behalve dat je dan kunt kijken of diegene iemand beschuldigd heeft, maar als de wolven iemand eruit zouden halen die één van hen heeft beschuldigd, kan dat natuurlijk ook juist argwaan opwekken en dat ze het daarom niet doen. Dus eigenlijk valt er niet veel uit op te maken, lijkt mij. Of zie ik iets over het hoofd?
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je wel gestemd of niet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Once Upon a Time ![]() Citaat:
Als ze de verrader eten kun je uit de posts van de verrader (die over het algemeen aan de wolven zal willen hinten dat ie verrader is om opeten te voorkomen) vaak wel nuttige info halen. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou sann, je hebt gelijk, maar ik zou op dit moment ook geen goede theorie (of een slechte) uit mijn mouw kunnen schudden, er is gewoon nog niks gebeurd.
En hallo, inactievelingen, kom er ook eens bij of geef een gegronde reden op waarom je er niet bent (bloodyb, Owain..). Je hoeft geen A4tje te schrijven over je verdachten, maar een beetje actief meedoen is wel leuk. Ik zou ook nog wel willen weten op wie Owain heeft gestemd, misschien zitten we er wel helemaal naast wb de lijstjes en hoe dat in elkaar zou kunnen zitten.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
En ik ga me even verdiepen in de verhaallijn van once upon a time ![]() Citaat:
Ik ben VET benieuwd naar deze eetronde. Ik vind het dus inderdaad wel een sterk idee dat Sadye gekoppeld is aan een sterke, ervaren speler. Ook valt me het wazige, warrige gedrag van Uomi op. Ze post wel vaak, maar ontkracht haar theorieën dan door te zeggen 'maar let hier maar niet op hoor' of 'denk ervan wat je wil maar dit viel mij op' en dergelijken. Ik heb het idee dat ze de onschuld zelve loopt te spelen. Dat Owain een wolf is geloof ik sowieso niet, want dan zouden de andere wolven wel achter zijn hol aanzitten om hem wat actiever te krijgen denk ik zo. Misschien is hij gewoon dorpeling en vond hij dat een saaie rol en speelt hij daarom zo inactief mee? In dat geval is er in elk geval niet zo heel veel aan verloren als hij er deze ronde uitligt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het onnodig theorien van anderen nog eens te herhalen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En waarom was je te laat? Je hebt twee dagen gehad om te stemmen, maar je hebt überhaupt niets van je laten horen. Edit: als fizzle een functie heeft en ze staat lekker veilig alleen, dan kan ze best eens verrader zijn. /wildegok. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92: Afterparty Spelleider | 95 | 23-02-2013 20:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 |