Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2013, 21:25
Verwijderd
Er staat een of ander ventilatieding aan dat niet uit kan (of tenminste: waarvan ik niet kan vinden hoe het uit kan) en mijn huisgenootjes zijn er niet en nu is het heel irritant en kan ik niet slapen enzo
Advertentie
Oud 26-01-2013, 21:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wacht nog op de uitslag van het weerwolfspel en dan ga ik slapen.
Oud 26-01-2013, 21:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe ja. Griep is sort of weggeëbd en nu ben ik ineens snipverkouden beetje jammer dit.
Oud 26-01-2013, 22:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dag allemaal, ik ben ervandoor. Kan het scherm bijna niet meer zien door mijn tranende ogen
Oud 26-01-2013, 22:40
Verwijderd
Veel plezier
Oud 26-01-2013, 22:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hallo! Ik ben mevrouw faalhaas, aangenaam. Ik heb vandaag voor de derde keer de deur achter me dichtgetrokken terwijl ik mijn sleutels niet bij me had. Het is zelfs de tweede keer deze week. Gelukkig had ik dit keer wel een jas en sigaretten bij me, helaas geen telefoon of portemonnee. Vriendinnetje met reservesleutel was niet thuis. Ik ben lopend naar het station gegaan waar ik had afgesproken met vriendinnetjes en gelukkig was ik er op tijd. Vriendinnetjes hebben alles voor me betaald en ik heb bij hen gegeten. Daarna kon ik reservesleutelvriendin bellen en naar huis. Ik ben zeg maar een beetje kapot nu
Oud 26-01-2013, 23:14
Verwijderd
*aai*

Kun je geen reservesleutel verstoppen?
Oud 26-01-2013, 23:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er valt hier niet echt iets te verstoppen. Grote flat met alleen maar kale gangen. Misschien moet ik nog wat sleutels bij laten maken en die over alle mensen die ik ken verspreiden
Oud 26-01-2013, 23:33
Verwijderd
Hmm Misschien een sleutelsamenwerkingsverband aangaan met een verder anonieme buur.
Oud 27-01-2013, 09:32
Verwijderd
Hele week dooi en veel regen maar die valt in buien
Oud 27-01-2013, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Hmm Misschien een sleutelsamenwerkingsverband aangaan met een verder anonieme buur.
Bejaarde buren zijn daar het best voor, die zijn vaak thuis moet je alleen wel overdag jezelf buitensluiten, niet 's nachts.
Oud 27-01-2013, 09:36
Verwijderd
Of heel veel reservesleutels maken en een set in elke jas stoppen?
Verwijderd
Ik had gisteren schaatsen van iemand geleend, maar ze zaten heel vervelend en nu heb ik blaren. De meeste zijn al open en heb ik net ontsmet. Auwauwauw
Verwijderd
Hoi Sarah!
Oud 27-01-2013, 09:38
Verwijderd
Hoi!
Schaatsen, dat moet ik dit jaar misschien ook eens doen voordat de schaatsbaan weer dicht gaat.
Oud 27-01-2013, 09:38
Verwijderd
Maar dan zonder blaren svp.
Oud 27-01-2013, 09:39
Verwijderd
Ik heb vorige week ook op de schaatsbaan in Enschede geschaatst En gisteren op een dichtgevroren vijver. (Ik schreef vijfer )
Oud 27-01-2013, 09:41
Verwijderd
Tip voor blaren en wondjes ontsmetten: jodiumzalf prikt echt niet en het is niet zo'n geknoei als met vloeibare ontsmettingsspulletjes oh en het voorkomt dat de pleister aan de wond plakt.
Oud 27-01-2013, 09:42
Verwijderd
Gewoon bij de drogist? En kun je niet open blaren beter doorprikken, of maakt dat niet zoveel uit? Want ik heb geen naald in de buurt.
Oud 27-01-2013, 09:45
Verwijderd
Ja ik denk dat ze het bij de drogist wel hebben, anders een willekeurige apotheek, er us geen recept voor nodig.

Drukblaren doen minder pijn als je ze doorprikt, en je voorkomt dat de blaar knapt op een lastig moment, maar het hoeft niet per se.
Oud 27-01-2013, 09:50
Verwijderd
Dankjewel Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Oud 27-01-2013, 09:56
Verwijderd
Vanavond uit eten bij de Argentijn voor de verjaardag van een vriend van Theodoor en verder vooral huishoudklusjes, misschien nog studeren. En jij?
Oud 27-01-2013, 10:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen, ik heb nu 4 dagen klokje rond geslapen en ik ben alleen nog verkouden
Oud 27-01-2013, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen, ik heb nu 4 dagen klokje rond geslapen en ik ben alleen nog verkouden
Goedzo
Oud 27-01-2013, 10:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goedzo
Dat is ook geen pretje, maar het is beter dan een wolk in je kop enzo

Ik was vooral bang dat ik koorts zou krijgen en zou gaan ijlen, want alleen mijn moeder weet dan wat ze moet doen. Godzijdank niet gebeurd
Oud 27-01-2013, 10:14
Verwijderd
ddd
Oud 27-01-2013, 10:21
Verwijderd
IJlen is naar maar als je zo tussen de achttien en de zeventig bent, dan ijl je niet zomaar van een beetje koorts.
Oud 27-01-2013, 10:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was sneller dan jij en ik zat ook 'AMG schaam je!'

Sarah: Doe ik al mijn hele leven Ik heb gelukkig echte koorts sinds mijn 18e weten af te weren door telkens op tijd te gaan slapen
Oud 27-01-2013, 10:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nog nooit geijld geloof ik!
Oud 27-01-2013, 10:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit geijld geloof ik!
Je mist niks
Oud 27-01-2013, 10:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De stemrondes liggen te ver uit elkaar man, ik zit echt op mijn nagels te bijten in het wwspel
Oud 27-01-2013, 10:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op je wolvennagels? Muahahaha
Oud 27-01-2013, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je mist niks
Ik ben er ook wel blij om inderdaad
Oud 27-01-2013, 10:33
Verwijderd
Citaat:
IJlen is naar maar als je zo tussen de achttien en de zeventig bent, dan ijl je niet zomaar van een beetje koorts.
Oud 27-01-2013, 10:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben er ook wel blij om inderdaad
Mja ik had het er gisteren met mijn moeder over en die zei: "Ja, dat heb je je hele leven al gehad. Dan zag je allemaal dingen die er niet waren en dan dacht ik alleen maar, 'oh god, ik heb weer een debiel'."
Oud 27-01-2013, 10:36
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1873306
AWWWW
Oud 27-01-2013, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Vanavond uit eten bij de Argentijn voor de verjaardag van een vriend van Theodoor en verder vooral huishoudklusjes, misschien nog studeren. En jij?
Argentijn Ik ga een beetje lekker lui zijn vandaag. Nog even heel rustig mijn kamer opruimen en voor de rest niet zoveel. Morgen is weer mijn eerste lesdag, dus ik vind dat het nog wel even mag

Aww (ik wilde een smiley doen, maar ik kan er geen vinden die er goed bij past )
Oud 27-01-2013, 11:03
Verwijderd
Oh, ik heb ook best wat geijld de laatste keer dat ik koorts had
Oud 27-01-2013, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Op je wolvennagels? Muahahaha
Oud 27-01-2013, 11:29
Verwijderd
Ik was gisteravond naar een toneelstuk. En ik vind het op zich wel leuk, maar eigenlijk kan ik gewoon helemaal niks met het hele genre.
Oud 27-01-2013, 12:05
Verwijderd
Mijn lunch vandaag was roomijs met zelfgemaakt rauw koekdeeg
Oud 27-01-2013, 12:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was lichtelijk aan het ijlen toen ik extreem slaaptekort had. Ik had geen koorts, maar was wel kotsmisselijk en ik heb de verpleging wel 4 keer gebeld met 'ik voel me zo slecht, boehoehoe, ik denk dat ik moet kotsen. Alsjeblieft niet extra prednison geven, ik ben echt niet psychotisch. Sorry sorry sorry' (en dan extreem sloom en slissend uitgesproken met pauzes ertussen ). En ik bleef maar doorpraten terwijl ik nauwelijks kon praten en maar blijven herhalen dat het me speet en dat ik geen extra prednison wilde (ze waren helemaal niet van plan me dat te geven, maar goed) Maar écht ijlen heb ik nooit gedaan geloof ik.
Oud 27-01-2013, 12:19
Verwijderd
Toen ik nog echt ziek-ziek was kon ik sowieso geen onderscheid meer maken tussen dromen en werkelijkheid. En mijn ouders zeiden later dat ik echt geen kloppende zinnen er meer uitkreeg en de helft van de tijd gewoon niet aanspreekbaar was enzo. Het klonk/klinkt eigenlijk best grappig
Oud 27-01-2013, 12:44
Verwijderd
Bij de eerste keer dat ik voorhoofdsholteonsteking had, toen was ik zeventien, heb ik nog wel flink geijld. Ik ging naar de wc en ik was ondersteboven, of de rest van de wereld was ondersteboven, en terwijl ik op de wc heel raar zat te doen om in de wc te plassen terwijl ik ondersteboven was, werd ik aangevallen door vliegende pannenkoeken en toen heb ik heel hard gegild en zijn mijn ouders van de andere kant van het huis komen aanrennen om me te troosten.
Oud 27-01-2013, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, ben ik even blij dat ik dat nooit heb gehad.
Oud 27-01-2013, 12:47
Verwijderd
Maar de vorige keer dat ik koorts had, twee jaar geleden, kon ik niet eens m'n dromen onthouden, laat staan dat ik er wakker bij was.
Oud 27-01-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ben ik even blij dat ik dat nooit heb gehad.
Precies, ja.
Oud 27-01-2013, 12:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet nooit wat ik ijl. Ik weet op het moment zelf wel dat het weer zover is, maar achteraf kan ik niet uitleggen wat er gebeurde en waarom dat me zo bang maakte. Ik kan het misschien het beste vergelijken met muren die op je af komen, denk ik.
Oud 27-01-2013, 12:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen ik koorts had besloot ik dat ik nog best kon werken
Oud 27-01-2013, 12:52
Verwijderd
Daarom eet ik pannenkoeken tegenwoordig altijd meteen op. Voor ze me aan kunnen vallen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten