Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Aww (ik wilde een smiley doen, maar ik kan er geen vinden die er goed bij past ![]() |
![]() |
|
Ik was lichtelijk aan het ijlen toen ik extreem slaaptekort had. Ik had geen koorts, maar was wel kotsmisselijk en ik heb de verpleging wel 4 keer gebeld met 'ik voel me zo slecht, boehoehoe, ik denk dat ik moet kotsen. Alsjeblieft niet extra prednison geven, ik ben echt niet psychotisch. Sorry sorry sorry' (en dan extreem sloom en slissend uitgesproken met pauzes ertussen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik nog echt ziek-ziek was kon ik sowieso geen onderscheid meer maken tussen dromen en werkelijkheid. En mijn ouders zeiden later dat ik echt geen kloppende zinnen er meer uitkreeg en de helft van de tijd gewoon niet aanspreekbaar was enzo. Het klonk/klinkt eigenlijk best grappig
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij de eerste keer dat ik voorhoofdsholteonsteking had, toen was ik zeventien, heb ik nog wel flink geijld. Ik ging naar de wc en ik was ondersteboven, of de rest van de wereld was ondersteboven, en terwijl ik op de wc heel raar zat te doen om in de wc te plassen terwijl ik ondersteboven was, werd ik aangevallen door vliegende pannenkoeken en toen heb ik heel hard gegild en zijn mijn ouders van de andere kant van het huis komen aanrennen om me te troosten.
|
![]() |
|
Ik weet nooit wat ik ijl. Ik weet op het moment zelf wel dat het weer zover is, maar achteraf kan ik niet uitleggen wat er gebeurde en waarom dat me zo bang maakte. Ik kan het misschien het beste vergelijken met muren die op je af komen, denk ik.
|
|