Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2013, 14:44
Verwijderd
http://www.bronovo.nl/Bronovo/nl-NL/...chirurgie3.htm

Volgens mij was het de middelste
Advertentie
Verwijderd
Maar, Sarah, jij weet dat misschien. Hoe halen ze verstandskiezen eruit die voor de helft nog niet doorgekomen zijn? En zeg maar achter m'n tandvleesgebied liggen?

Wil ik het weten? :')
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
M'n werk gaat niet door

Willen jullie me allemaal een beetje geld opsturen
Stuur mij ook wat, ik heb helemaal geen werk.
Citaat:
Maar kun je niet gewoon een afspraak maken in een Belgisch ziekenhuis? En geen idee hoe de beste man heette, ik had een ontsteking dus ik wou gewoon NU een kaakchirurg.
Ja, dat weet ik dus niet, ik weet niet hoe dat zit met verzekeringen (en ik kan moeilijk opbellen met 'hoi, wat nou als ik toevallig in België ben..' en de week erna ineens een afspraak in België hebben ). Ik heb ook niet zoveel zin om er enorm veel geld aan uit te geven.

Ja, ontsteking, dan wil je wel ja.
Verwijderd
Citaat:
Hoe wil je dat vergoeden? contant?
Ja LP komt aan met 'als ik nu in België gewoon ineens heel erg last krijg van mijn kiezen dan kunnen ze ze daar trekken!'

Dus dan lijkt het me praktischer om gewoon te bellen en een afspraak te maken, nee?
Oud 06-02-2013, 14:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
nou, er werd bij mij een zenuw geraakt blijkbaar, toen vloog ik, ondanks de verdoving, tegen het plafond. (ergens vorig jaar mei was dit) en nu is nog steeds de helft van mijn kin verdoofd. NIet meer zo erg als eerst maar als ik mijn kin aanraak voel ik het ook in mijn lip alsof er een draadje over gespannen is, en verder heb ik er maar weinig gevoel nog inzitten. Ik heb na het trekken wel twee weken last gehad van mijn wang en kin en ook nog een kaakklem waardoor mijn mond amper open ging.
en ik was al zó bang Ik weet natuurlijk ook dat het nergens op slaat en de 2e keer was het spuitje, trekken, klaar en wegwezen. Ik ben niet iemand die publiekelijk huilt, maar als ik daar binnenkom word ik instant misselijk, krijg het idee dat ik ga flauw vallen en kan alleen nog maar huilen. Ook al weet ik natuurlijk dat het voor een betere zaak is en dat als ik een beetje mijn gemak houd het allemaal een stuk sneller gaat, ik heb mezelf totaal niet in de hand als het om tandarts/kaakchirurgshit gaat.
Bij mij werden er eerst foto's gemaakt, met de mededeling: "Daar en daar zit een zenuw, die KUNNEN we raken, maar de kans daarop is heel klein. Maar bij deze ben je geinformeerd en weet je dat je risico loopt op een half verlamd smoelwerk."
Oud 06-02-2013, 14:46
Verwijderd
Ik sluit ook niet uit dat het best mogelijk is dat je het in Nederland onder narcose zou laten doen. Ze doen dat sowieso wel bij patiënten met echte fobieën en verstandelijke beperkingen en dat soort dingen. Ik weet niet hoe angstig je moet zijn voordat je daarvoor in aanmerking komt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, dat kan ook, en dat was 'vroeger' de enige optie (naast creditcard).
Ah oke dan ga ik daar eens naar kijken!

Citaat:
Nou, hoe heette die en welk ziekenhuis, dan weet LP waar ze moet zijn
Assen
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Pas op, horror tandarts verhaal

Spoiler
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dus dan lijkt het me praktischer om gewoon te bellen en een afspraak te maken, nee?
Nou ja, misschien dat je reisverzekering een gedeelte dekt, maar ik gok dat als je perse volledige narcose wil dat je daarvoor lekker zelf op zal draaien
Oud 06-02-2013, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Maar, Sarah, jij weet dat misschien. Hoe halen ze verstandskiezen eruit die voor de helft nog niet doorgekomen zijn? En zeg maar achter m'n tandvleesgebied liggen?

Weet ik niet precies, ik heb geen kaakchirurgiestage gedaan! Ik neem aan dat ze gewoon je mond openhouden met zo'n malle klem en het er dan uitsnijden.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een lekkere dure kaknaam heeft die man!
Verwijderd
Oh, en geloof me, je wil ze er echt uit hebben voor ze gaan ontsteken. Ik heb daar toevallig pech mee gehad, bij mij zijn ze aan beide kanten ontstoken eruit gehaald en dat is echt ZWAAR KUT. Een ontsteking is al kut, maar een ontsteking in je mond is dubbel zo kut wat mij betreft. Niet kunnen eten, behalve soep maar dat ben je na een dag ook wel zat, vervolgens nadat die klote dingen weg zijn wel kunnen eten maar dan smaakt echt alles teringranzig omdat je dan zo'n ontstekingsmaak in je mond hebt. Daar word je dan weer misselijk van . Tel bij het hele rijtje ook koorts op en shit, dan ben je helemaal klaar.
Oud 06-02-2013, 14:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe angstig je moet zijn voordat je daarvoor in aanmerking komt.
Waarschijnlijk een een briefje hebben van een psycholoog/iater die dat erkent, met een krabbel eronder
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet precies, ik heb geen kaakchirurgiestage gedaan! Ik neem aan dat ze gewoon je mond openhouden met zo'n malle klem en het er dan uitsnijden.
Erg.

Zo'n klem daar heb ik echt trauma's van. Die moest ik ook in m'n bek toen m'n beugel erin ging. Maar heel je lippen verdrogen dan omdat je ze niet nat kan houden. Men, dat vond ik echt een kutgevoel.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, misschien dat je reisverzekering een gedeelte dekt, maar ik gok dat als je perse volledige narcose wil dat je daarvoor lekker zelf op zal draaien
Ja, moet je tegen LP zeggen, niet mijn idee. Ik heb die dingen gewoon laten trekken
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Bij mij lagen de twee kiezen in de onderkaak ook half in de kaak. Dan wordt er een stukje bot weggezaagd om bij de kies te komen. Ik heb er niet veel extra pijn van gehad, dus klinkt naarder dan het is

Citaat:
Bij mij werden er eerst foto's gemaakt, met de mededeling: "Daar en daar zit een zenuw, die KUNNEN we raken, maar de kans daarop is heel klein. Maar bij deze ben je geinformeerd en weet je dat je risico loopt op een half verlamd smoelwerk."
Bij mij is er een speciale foto gemaakt in zo'n MRI/weetikveelding om te controleren of die kies de zenuw niet raakte
Oud 06-02-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Bij mij lagen de twee kiezen in de onderkaak ook half in de kaak. Dan wordt er een stukje bot weggezaagd om bij de kies te komen. Ik heb er niet veel extra pijn van gehad, dus klinkt naarder dan het is
Oud 06-02-2013, 14:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik sluit ook niet uit dat het best mogelijk is dat je het in Nederland onder narcose zou laten doen. Ze doen dat sowieso wel bij patiënten met echte fobieën en verstandelijke beperkingen en dat soort dingen. Ik weet niet hoe angstig je moet zijn voordat je daarvoor in aanmerking komt.
Dat moet te faken zijn. Nou ja, faken hoeft niet eens, want ik heb hetzelfde als Pip, ik moet gewoon huilen, ik raak in paniek bij het idee alleen al.

Citaat:
Hm nou ja, in België is dat dus heel normaal, dat je onder narcose gaat.
Citaat:
Ja, moet je tegen LP zeggen, niet mijn idee. Ik heb die dingen gewoon laten trekken
Ja, als de mijne ontstoken zouden zijn, zou ik er ook niet zo'n probleem van maken, kut dan is het pijn vs ergere pijn.
Citaat:

Spoiler
Gatverdamme
Oud 06-02-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Die tandarts van mij is inderdaad een vervelende man, maar die weet tegenwoordig wel hoe hij met mij moet omgaan.
Zijn zoon doet trouwens ook verstandskiezen, maar dat is zo'n walgelijk joch, ik vertrouw hem al helemaal niet.
Nee, patientgerichte zorg enzo. Als je een vervelend persoon voor je hebt kan je het aangeven dat je je niet op je gemak voelt. Ik had gelukkig wel een aardige vrouw, maar door haar fout huiver ik nog bij haar te gaan.

ja, dat maakt hem niet minder vervelend dat stuk chagrijn.
Citaat:
Heb je een naam? Zo ja, PM me dan even.

Overigens ga ik niet dood van de pijn (dat zou een hele goede motivatie zijn om gewoon te gaan), dat is het hele punt. Als ik pijn zou hebben, zou het niet zo'n moeilijke keuze zijn. Die van mij zijn niet door en moeten ook niet doorkomen, anders zit ik weer met een beugel en dat vind ik ook niet echt grappig. Maar ik dacht, als ik het nou in België laat doen, hoef ik ook niet onnodig hysterisch te worden enzo.
Daar moet je wel mee oppassen, in elk geval verschoof bij mij de grens van vervelende wel enigszins uit te houden kiespijn naar nasty onhoudbare bewegingsdrang opwekkende zenuwpijn die ik alleen minder voelde als ik met harde stompe voorwerpen op mijn achterhoofd kon slaan, ging van kwaad tot erger. Kon amper mijn gedachten bij iets anders houden dan die pijn, kon niet slapen etc. Zo'n ''''aanval'''' kon soms wel zes uur duren. De laatste keer dat ik dit had heeft het een week geduurd voor ik naar de tandarts ging.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zeg het ook niet specifiek tegen jou
Verwijderd
De eerste keer vond ik de pijn daar bij lange niet genoeg voor om mijn angst voor de tandarts te overwinnen hoor . Maar mijn ouders hebben me gewoon meegesleept. Sinds toen is mijn angst eigenlijk gewoon weg.
Chick Rock
Chick Rock is offline
ECHT, het valt mee! Na het trekken van die dingen op vrijdagmiddag heb ik alleen die middag en avond twee zware pijnstillers genomen, daarna prima geslapen en de volgende ochtend voelde ik er nauwelijks mee iets van en ben ik de hele dag met m'n moeder gaan winkelen
Oud 06-02-2013, 14:54
Verwijderd
Citaat:
ECHT, het valt mee! Na het trekken van die dingen op vrijdagmiddag heb ik alleen die middag en avond twee zware pijnstillers genomen, daarna prima geslapen en de volgende ochtend voelde ik er nauwelijks mee iets van en ben ik de hele dag met m'n moeder gaan winkelen
Oke, dan hoop ik maar dat dat bij mij ook zo gaat

Nu eerst nog de moed verzamelen om uberhaupt een afspraak te maken :') Schuif het al best lang voor me uit.
Oud 06-02-2013, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Dat moet te faken zijn. Nou ja, faken hoeft niet eens, want ik heb hetzelfde als Pip, ik moet gewoon huilen, ik raak in paniek bij het idee alleen al.
Ja, ik weet dus alleen niet of het genoeg is om te zeggen 'hoi ik raak in paniek' of dat je een Officiele Diagnose moet hebben, ik denk het tweede.
Oud 06-02-2013, 14:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, patientgerichte zorg enzo. Als je een vervelend persoon voor je hebt kan je het aangeven dat je je niet op je gemak voelt. Ik had gelukkig wel een aardige vrouw, maar door haar fout huiver ik nog bij haar te gaan.

ja, dat maakt hem niet minder vervelend dat stuk chagrijn.

Daar moet je wel mee oppassen, in elk geval verschoof bij mij de grens van vervelende wel enigszins uit te houden kiespijn naar nasty onhoudbare bewegingsdrang opwekkende zenuwpijn die ik alleen minder voelde als ik met harde stompe voorwerpen op mijn achterhoofd kon slaan, ging van kwaad tot erger. Kon amper mijn gedachten bij iets anders houden dan die pijn, kon niet slapen etc. Zo'n ''''aanval'''' kon soms wel zes uur duren. De laatste keer dat ik dit had heeft het een week geduurd voor ik naar de tandarts ging.
Dat begrijp ik ja. En zo erg is Brummel niet hoor, althans, tegen mij. Hij doet altijd ouwehoeren en vertelt me wat er gaat gebeuren, zodat ik me erop kan voorbereiden enzo. Hij heeft me een keer wel echt pijn gedaan met boren, maar toen had hij al zoveel verdoving in me gespoten dat ik ging kwijlen en hij mocht/kon niet nog meer gebruiken. Dat was echt zo niet chill

Mja, ik weet ook wel dat ik moet gaan, gelukkig heb ik er geen last van, alleen af en toe met spoelen na tandenpoetsen, niet met ijs/thee ofzo.
Oud 06-02-2013, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was als kind ook behoorlijk bang voor de tandarts, maar op een gegeven moment, ik denk dat ik een jaar of 10/11 was, heb ik tegen mezelf gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen en dat er nog nooit iets engs was gebeurd. Daarvoor was ik van ons gezin altijd de allerlaatste die aan de beurt was (uitstellen ftw), maar die keer dwong ik mezelf als eerste te gaan. Precies DIE keer was er ineens van alles aan de hand Ik moest de eerste keer fluor happen (waarbij ik natuurlijk bijna over m'n nek ging), ik had een gaatje dat geboord moest worden en er moesten een kies en een tand worden getrokken (dus verdovingsspuiten en alles)
Verwijderd
Ik wist trouwens niet dat jij angst kende Carn je komt altijd over als iemand die gewoon alles doet omdat het moet gebeuren en daar verder niet zoveel over denkt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm nou ja, in België is dat dus heel normaal, dat je onder narcose gaat.
Nou ja, normaal? Misschien dat ze het als optie aanbieden, en dat mensen daar vaak voor kiezen, dat is wat anders. Kans dat het niet eens vergoed zal worden, dat is meer mijn punt
Oud 06-02-2013, 14:58
Verwijderd
Phoebs, als je in België iets laat doen, dan zal dat ook betaald moeten worden door je verzekering, dus als ze je roes in Nederland niet vergoeden, gaan ze dat in België ook niet doen. En het is niet dat als jij hier klachten krijgt dat ze je meteen naar een ziekenhuis brengen om je kiezen te trekken, je moet bij een tandarts een verwijzing krijgen. Het is hier ook niet 'normaal' dat ze dat onder narcose doen, je krijgt gewoon de keuze als je bij de tandarts zit.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wist trouwens niet dat jij angst kende Carn je komt altijd over als iemand die gewoon alles doet omdat het moet gebeuren en daar verder niet zoveel over denkt.
Zo denk ik er uiteindelijk wel over hoor, vooral op het moment zelf, maar laat niet weg dat ook ik het niet leuk vind als men met een tang aan je tanden gaan zitten rossen ;o
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik weet dus alleen niet of het genoeg is om te zeggen 'hoi ik raak in paniek' of dat je een Officiele Diagnose moet hebben, ik denk het tweede.
Oh. Nou ja, dat moet te faken zijn

Maar de chirurg wordt sowieso niet vergoed (eigen risico en alles, toch?), dus ik zal ook eens kijken wat een roesje kost en misschien is het uit te zoeken wat het in België allemaal kost.
Verwijderd
Er is een tandentoko in alphen aan de rijn waar je onder narcose je hele bek kan verbouwen. Maar het intakegesprek is al 180 euro
Oud 06-02-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
ja toen mijn verstandskiezen werden getrokken ben ik de ene keer diezelfde middag met m'n moeder gaan winkelen en de andere keer ben ik met de trein naar Groningen gegaan en heb ik een toneelrepetitie gehad. Paracetamol slikken voordat de verdoving helemaal is uitgewerkt en het gaat wel goed. Alleen taaie dingen kauwen blijft een tijdje pijnlijk, maar ach, dan heb je een reden om brood zonder korstjes te mogen eten.
Oud 06-02-2013, 14:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was als kind ook behoorlijk bang voor de tandarts, maar op een gegeven moment, ik denk dat ik een jaar of 10/11 was, heb ik tegen mezelf gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen en dat er nog nooit iets engs was gebeurd. Daarvoor was ik van ons gezin altijd de allerlaatste die aan de beurt was (uitstellen ftw), maar die keer dwong ik mezelf als eerste te gaan. Precies DIE keer was er ineens van alles aan de hand Ik moest de eerste keer fluor happen (waarbij ik natuurlijk bijna over m'n nek ging), ik had een gaatje dat geboord moest worden en er moesten een kies en een tand worden getrokken (dus verdovingsspuiten en alles)
Oja en het was ook nog op 11 november, Sint Maarten, dus die avond liep ik met een dot watten over straat met m'n lampionnetje te zingen en kon ik nauwelijks het snoep eten dat ik kreeg
Oud 06-02-2013, 15:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit ja.
Citaat:
Nou ja, normaal? Misschien dat ze het als optie aanbieden, en dat mensen daar vaak voor kiezen, dat is wat anders. Kans dat het niet eens vergoed zal worden, dat is meer mijn punt
Citaat:
Phoebs, als je in België iets laat doen, dan zal dat ook betaald moeten worden door je verzekering, dus als ze je roes in Nederland niet vergoeden, gaan ze dat in België ook niet doen. En het is niet dat als jij hier klachten krijgt dat ze je meteen naar een ziekenhuis brengen om je kiezen te trekken, je moet bij een tandarts een verwijzing krijgen. Het is hier ook niet 'normaal' dat ze dat onder narcose doen, je krijgt gewoon de keuze als je bij de tandarts zit.
Oh van wie heb ik die verkeerde info gehoord dan?
Verwijderd
Citaat:
dat hebben ze mij dus niet verteld dat las ik later op internet.
Citaat:

Spoiler

Citaat:
Oh. Nou ja, dat moet te faken zijn

Maar de chirurg wordt sowieso niet vergoed (eigen risico en alles, toch?), dus ik zal ook eens kijken wat een roesje kost en misschien is het uit te zoeken wat het in België allemaal kost.
jawel verstandskiezen trekken wordt wel vergoed. Andere valt onder eigen risico. Althans, vorig jaar was dat zo.
Verwijderd
Oh, dat kon ik echt niet . Vooral de eerste keer kon ik echt een paar dagen niets.

Maarrrr, aan de andere kant heeft de vriend van mijn huisgenootje op vrijdag zijn verstandskiezen laten trekken en heeft hij toen op zaterdag een wedstrijd geroeid met mijn vriendje. Volgens mijn vriend ging dat heel prima.
Oud 06-02-2013, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Er is een tandentoko in alphen aan de rijn waar je onder narcose je hele bek kan verbouwen. Maar het intakegesprek is al 180 euro
Oei! Als ik de loterij win, gaan we samen
Verwijderd
Bah, fluor happen. Ik lustte geen Elmex en geen kauwgom (maar wel aquafresh en pepermuntjes) dus hadden mijn ouders bedacht dat ik geen mint lustte, wat toch wel de minst vieze smaak fluor is, maar toen ging de tandarts dus speciaal voor mij aardbeienfluor pakken, gatverdamme.
Verwijderd
Fluor happen is sowieso wat mij betreft de ergste tandartsenmarteling.

En ik weet niet van wie jij die info hebt Maar je weet toch wel dat ik in België woon en dat je mij dat gewoon kunt vragen ^^ vooral omdat ik volgens mij al vaak genoeg heb laten vallen dat ik mijn verstandskiezen onder narcose heb laten verwijderen
Oud 06-02-2013, 15:02
Verwijderd
Ik neem toch aan dat dit meer gaat over Nederlandse verzekeringen en niet zo zeer over Belgische kaakchirurgie? Voor Pheebs dan
Oud 06-02-2013, 15:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bah, fluor happen. Ik lustte geen Elmex en geen kauwgom (maar wel aquafresh en pepermuntjes) dus hadden mijn ouders bedacht dat ik geen mint lustte, wat toch wel de minst vieze smaak fluor is, maar toen ging de tandarts dus speciaal voor mij aardbeienfluor pakken, gatverdamme.
Ik lust geen munt, dus fruit ftw!
Citaat:
Fluor happen is sowieso wat mij betreft de ergste tandartsenmarteling.

En ik weet niet van wie jij die info hebt Maar je weet toch wel dat ik in België woon en dat je mij dat gewoon kunt vragen ^^ vooral omdat ik volgens mij al vaak genoeg heb laten vallen dat ik mijn verstandskiezen onder narcose heb laten verwijderen
Ja, het is kut, maar sinds ik het niet meer krijg, heb ik ineens heel veel gaatjes, dus ik denk eraan er weer mee te beginnen.

Misschien daarom? Narcose ftw in ieder (dit) geval.
Oud 06-02-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Oei! Als ik de loterij win, gaan we samen
hier hou ik je aan en dit geldt ook voor mij
ik ga je zo bellen als ik mijn broodje op heb.
Verwijderd
Citaat:
Ik lust geen munt, dus fruit ftw!

Ja, het is kut, maar sinds ik het niet meer krijg, heb ik ineens heel veel gaatjes, dus ik denk eraan er weer mee te beginnen.

Misschien daarom? Narcose ftw in ieder (dit) geval.
dat heeft geen zin meer na je 18e heb ik me laten vertellen.
Verwijderd
Citaat:
Ohhhh, ik zei precies hetzelfde laatst! Bij mij hebben ze hetzelfde geflikt en als ik toch wel ergens een schijthekel aan had, was het chemische aardbeiensmaak. Op de kleuterschool moest ik aan tafel blijven zitten tot mijn aardbeienyoghurt op was. Ik heb daar net zolang gezeten tot het tijd was om naar huis te gaan en mijn moeder kwam kijken waar ik bleef. Ik heb het níet aangeraakt
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja toen mijn verstandskiezen werden getrokken ben ik de ene keer diezelfde middag met m'n moeder gaan winkelen en de andere keer ben ik met de trein naar Groningen gegaan en heb ik een toneelrepetitie gehad. Paracetamol slikken voordat de verdoving helemaal is uitgewerkt en het gaat wel goed. Alleen taaie dingen kauwen blijft een tijdje pijnlijk, maar ach, dan heb je een reden om brood zonder korstjes te mogen eten.
Ja, dat deed ik de eerste keer wel fout. Mijn moeder was er ineens stellig van overtuigd dat ik alleen die pijnstiller van de apotheek moest slikken, en dat ik daar niet ook nog paracetamol bij mocht slikken (terwijl dat dus juist werd aangeraden). Toen heb ik wel even een uurtje behoorlijk wat pijn gehad

Overigens heb ik ook nauwelijks zwelling gehad beide keren Direct koelen en ik heb m'n wangen volgesmeerd met arniflor/arnica van vsm, werkte prima.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hier hou ik je aan en dit geldt ook voor mij
ik ga je zo bellen als ik mijn broodje op heb.
Wel een goede loterij he, met 300 kunnen we niet zoveel
Is goed
Oud 06-02-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ik neem toch aan dat dit meer gaat over Nederlandse verzekeringen en niet zo zeer over Belgische kaakchirurgie? Voor Pheebs dan
Nee, meer over het of het normaal is en of je zomaar het ziekenhuis kunt binnenwandelen met ik heb pijnnnnn aan mijn kiezen en of ze dan onder narcose iets verwijderen
Oud 06-02-2013, 15:05
Verwijderd
Nou ja, als Nederlandse verzekeringen het in België zouden vergoeden dan zouden wel veel meer mensen dat doen vermoed ik . Maar zelfs dan vergoed de verzekering het niet, en dat is deels de reden dat Pheebs naar België ging.
Oud 06-02-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Wel een goede loterij he, met 300 kunnen we niet zoveel
Is goed
ja hèhè dat snap ik ook wel he geit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten