Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik sluit ook niet uit dat het best mogelijk is dat je het in Nederland onder narcose zou laten doen. Ze doen dat sowieso wel bij patiënten met echte fobieën en verstandelijke beperkingen en dat soort dingen. Ik weet niet hoe angstig je moet zijn voordat je daarvoor in aanmerking komt.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en geloof me, je wil ze er echt uit hebben voor ze gaan ontsteken. Ik heb daar toevallig pech mee gehad, bij mij zijn ze aan beide kanten ontstoken eruit gehaald en dat is echt ZWAAR KUT. Een ontsteking is al kut, maar een ontsteking in je mond is dubbel zo kut wat mij betreft. Niet kunnen eten, behalve soep maar dat ben je na een dag ook wel zat, vervolgens nadat die klote dingen weg zijn wel kunnen eten maar dan smaakt echt alles teringranzig omdat je dan zo'n ontstekingsmaak in je mond hebt. Daar word je dan weer misselijk van
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo'n klem daar heb ik echt trauma's van. Die moest ik ook in m'n bek toen m'n beugel erin ging. Maar heel je lippen verdrogen dan omdat je ze niet nat kan houden. Men, dat vond ik echt een kutgevoel. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, dat maakt hem niet minder vervelend dat stuk chagrijn. Citaat:
|
![]() |
|
ECHT, het valt mee! Na het trekken van die dingen op vrijdagmiddag heb ik alleen die middag en avond twee zware pijnstillers genomen, daarna prima geslapen en de volgende ochtend voelde ik er nauwelijks mee iets van en ben ik de hele dag met m'n moeder gaan winkelen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu eerst nog de moed verzamelen om uberhaupt een afspraak te maken :') Schuif het al best lang voor me uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, ik weet ook wel dat ik moet gaan, gelukkig heb ik er geen last van, alleen af en toe met spoelen na tandenpoetsen, niet met ijs/thee ofzo.
|
Ik was als kind ook behoorlijk bang voor de tandarts, maar op een gegeven moment, ik denk dat ik een jaar of 10/11 was, heb ik tegen mezelf gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen en dat er nog nooit iets engs was gebeurd. Daarvoor was ik van ons gezin altijd de allerlaatste die aan de beurt was (uitstellen ftw), maar die keer dwong ik mezelf als eerste te gaan. Precies DIE keer was er ineens van alles aan de hand
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Phoebs, als je in België iets laat doen, dan zal dat ook betaald moeten worden door je verzekering, dus als ze je roes in Nederland niet vergoeden, gaan ze dat in België ook niet doen. En het is niet dat als jij hier klachten krijgt dat ze je meteen naar een ziekenhuis brengen om je kiezen te trekken, je moet bij een tandarts een verwijzing krijgen. Het is hier ook niet 'normaal' dat ze dat onder narcose doen, je krijgt gewoon de keuze als je bij de tandarts zit.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar de chirurg wordt sowieso niet vergoed (eigen risico en alles, toch?), dus ik zal ook eens kijken wat een roesje kost en misschien is het uit te zoeken wat het in België allemaal kost.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, dat kon ik echt niet
![]() Maarrrr, aan de andere kant heeft de vriend van mijn huisgenootje op vrijdag zijn verstandskiezen laten trekken en heeft hij toen op zaterdag een wedstrijd geroeid met mijn vriendje. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah, fluor happen. Ik lustte geen Elmex en geen kauwgom (maar wel aquafresh en pepermuntjes) dus hadden mijn ouders bedacht dat ik geen mint lustte, wat toch wel de minst vieze smaak fluor is, maar toen ging de tandarts dus speciaal voor mij aardbeienfluor pakken, gatverdamme.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Fluor happen is sowieso wat mij betreft de ergste tandartsenmarteling.
En ik weet niet van wie jij die info hebt ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Misschien daarom? Narcose ftw in ieder (dit) geval.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens heb ik ook nauwelijks zwelling gehad beide keren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|