Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Zit standaard in mijn portemonnee
Oh, dan: vergeet je beurs niet
Advertentie
Oud 15-02-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog niet wat ik meeneem. Er is hier geen oven en ik heb ook geen bakvormen om iets mee te doen
Er zijn heel veel klassieke high tea snacks waarvoor je niets hoeft te bakken!
Oud 15-02-2013, 17:24
Verwijderd
Arretjescake is het allerbeste gebak dat je kunt maken als je geen oven hebt!
Oud 15-02-2013, 17:25
Verwijderd
Ik wou dus ook minisandwiches met roomkaas en komkommer maken zodat Fizzle ook mee kan doen, maar dat zou jij ook kunnen doen ipv ik want ik neem toch al taart mee
Oud 15-02-2013, 17:27
Verwijderd
Ik ben aan t werk en tis bizar rustig. Ik hoop niet dat dit stilte voor de storm is, dat belooft nog wat...
Oud 15-02-2013, 17:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, dan: vergeet je beurs niet
Die zit standaard in mijn tas, en nee, die zal ik niet vergeten
Oud 15-02-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Er zijn heel veel klassieke high tea snacks waarvoor je niets hoeft te bakken!
Ik ga zoeken! Maar stiekem wilde ik iets dat ik al eens gemaakt had, en dus niet mislukt.

Citaat:
Arretjescake is het allerbeste gebak dat je kunt maken als je geen oven hebt!
Ook aan gedacht, maar ik heb echt alleen een paar pannen en twee kleine kommetjes.
Oud 15-02-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dus ook minisandwiches met roomkaas en komkommer maken zodat Fizzle ook mee kan doen, maar dat zou jij ook kunnen doen ipv ik want ik neem toch al taart mee
Ah, dat wil ik best
Oud 15-02-2013, 17:31
Verwijderd
Ja alleen als je dat ook echt leuk vindt hoor, niet dat ik je ermee opzadel
Oud 15-02-2013, 17:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, ik moet ook wat meenemen. Normaal zou ik zeggen, ik zing wel een liedje, maar dat durf ik echt niet met fizzle erbij dus ik maak zo wel even een tripje supermarkt.
Verwijderd
Citaat:

Ook aan gedacht, maar ik heb echt alleen een paar pannen en twee kleine kommetjes.
Dan maak je een ronde arretjescake, in een pan. Of arretjescakerotsjes, net als pindarotsjes. Kan best
Verwijderd
Oh ja, meet. Ik ga niet bakken, sorry Ik wil eventueel wel even langs de supermarkt om wat lekkers te halen
Oud 15-02-2013, 17:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Verwijderd
*note-to-self Morgen naar Fizzle, niet naar huis, want meet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omg, ik moet ook wat meenemen. Normaal zou ik zeggen, ik zing wel een liedje, maar dat durf ik echt niet met fizzle erbij dus ik maak zo wel even een tripje supermarkt.
Waarom durf je niet te zingen met mij erbij gekkie
Oud 15-02-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ja alleen als je dat ook echt leuk vindt hoor, niet dat ik je ermee opzadel
Citaat:
Dan maak je een ronde arretjescake, in een pan. Of arretjescakerotsjes, net als pindarotsjes. Kan best
Dan ga ik toch voor de arretjescake, denk ik
Oud 15-02-2013, 17:34
Verwijderd
*Note to self 2: Kleren meenemen zodat ik niet in m'n werkkleding naar Fizzle hoef.
Oud 15-02-2013, 17:36
Verwijderd
IK BEN ZO'N MONGOOL. Ik had m'n raamkozijnen gepoetst (Ja het gaat nog steeds niet al te best ) en een fotolijst die in het kozijn staat op m'n bank gelegd. Daar was was bovenop gekomen en daar ging ik net op zitten om andere was te vouwen (ja logisch systeem) en toen kraakkkk
Oud 15-02-2013, 17:36
Verwijderd
Buhuu mijn Lowlands 2010 collage
Oud 15-02-2013, 17:37
Verwijderd
We gaan om 20 uur bij het restaurant zijn, dus heeft Theodoor afgesproken dat we tussen 19:45 en 19:30 een vriend ophalen die er tien minuten vandaan woont, en dat we tussen 19:30 en 19:15 een vriend ophalen die hier om de hoek woont, en vindt hij dat ik om 19:00 klaar moet staan voor vertrek
Oud 15-02-2013, 17:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh ja, meet. Ik ga niet bakken, sorry Ik wil eventueel wel even langs de supermarkt om wat lekkers te halen
Olijven mag ik wel, en nootjes
Oud 15-02-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Olijven mag ik wel, en nootjes
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik toch voor de arretjescake, denk ik
Ok

We moeten wel allemaal niet te grote porties maken, anders eten we ons nog misselijk
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom durf je niet te zingen met mij erbij gekkie
Ik vind het sowieso eng hoor, maar jij hebt er verstand van en alles
Oud 15-02-2013, 17:46
Verwijderd
Hiha ik ging googlen op napoleontaart en toen was een van de eerste hits deze oude post van mij forum.scholieren.com/showthread.php?p=30220336#post30220336
Oud 15-02-2013, 17:47
Verwijderd
Waarom is het geen link geworden
Oud 15-02-2013, 17:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso eng hoor, maar jij hebt er verstand van en alles
Maar aan de andere kant ben ik ook babysitter!
Oud 15-02-2013, 17:53
Verwijderd
Theodoor vroeg of ik nou al klaar was. We hoeven er pas over 70 minuten te zijn! Het is een klein half uur rijden!
Oud 15-02-2013, 17:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar jij zit toch ook geen uren te tutten? Waar heeft hij dat dan vandaan?
Oud 15-02-2013, 18:05
Verwijderd
Nee. Ik ben wel iemand die alles op het laatste nippertje doet. En hij is iemand die graag ruim op tijd is. Maar dit is wel erg extreem
Oud 15-02-2013, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom is het geen link geworden
http:// ?
Oud 15-02-2013, 18:32
Verwijderd
Napoleontaart is de beste taart. Ik vind dat Etmakas me een stuk moet sturen met de post.
Oud 15-02-2013, 18:34
Verwijderd
Tevens heb ik Turk vandaag uitgenodigd om soep bij mij te komen eten, maar ik heb maar één lepel. En geen soepkommen. Die moet hij nu allemaal meenemen.
Oud 15-02-2013, 18:35
Verwijderd
Op het moment is er ook geen soep trouwens, maar gelukkig komt hij later dan gepland dus dat kan ik nog rechtzetten.
Oud 15-02-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Tevens heb ik Turk vandaag uitgenodigd om soep bij mij te komen eten, maar ik heb maar één lepel. En geen soepkommen. Die moet hij nu allemaal meenemen.

Oud 15-02-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Napoleontaart is de beste taart. Ik vind dat Etmakas me een stuk moet sturen met de post.
Dan moet je morgen even langs fizzle komen!

Over post gesproken: een Moldavische kennis vertelde me gisteren dat iemand in Duitsland een keer haar een brief had gestuurd. Zij woonde toen nog in Moldavië. De Duitse post had alleen nog nooit van Moldavië gehoord, dus ze stuurden de brief naar de Maladiven. Uiteindelijk is de brief wel aangekomen, met heel veel stempels erop.

En ik wil even mededelen dat ik mijn betere helft erg waardeer: ik waardeer mijn betere helft erg.
Oud 15-02-2013, 19:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga de uitdaging ook maar eens aan voor napoleontaart, denk ik.
Oud 15-02-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ga de uitdaging ook maar eens aan voor napoleontaart, denk ik.

Dan is het misschien wel nuttig om te weten dat het recept dat Para had gepost, ergens in die link van Klaverhap, maar een recept is. Er zijn er 349587, want Napoleontaart is eigenlijk gewoon een taart met minstens vijf laagjes, daartussen en erop een witte, mierzoete crème en nootjes erop. Je kan voor de lagen ook pannenkoeken gebruiken, dat is ook heel lekker. Of bladerdeeg. Of een soort cakeachtig iets. En de crème kan je op heel veel manieren maken, gewoon wat jij wil. Mijn crème is boter, meel, verdikte melk, gewone melk, poedersuiker en suiker, maar je kan ook wat van die dingen weglaten.
Oud 15-02-2013, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Dan is het misschien wel nuttig om te weten dat het recept dat Para had gepost, ergens in die link van Klaverhap, maar een recept is. Er zijn er 349587, want Napoleontaart is eigenlijk gewoon een taart met minstens vijf laagjes, daartussen en erop een witte, mierzoete crème en nootjes erop. Je kan voor de lagen ook pannenkoeken gebruiken, dat is ook heel lekker. Of bladerdeeg. Of een soort cakeachtig iets. En de crème kan je op heel veel manieren maken, gewoon wat jij wil. Mijn crème is boter, meel, verdikte melk, gewone melk, poedersuiker en suiker, maar je kan ook wat van die dingen weglaten.
Ok Thanks voor de info. Als ik weer eens tijd heb en in een bakbui ben, ga ik het ook eens proberen.
Oud 15-02-2013, 21:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De cake zit nu in de oven en ik hoop maar dat het goed komt, want ik heb er een beetje een eigen recept van gemaakt Ik moet dus ook wel proeven straks, voordat ik jullie straks een hele vieze cake voorzet
Oud 15-02-2013, 21:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben gewoon naar de winkel gelopen en ik heb lekker makkelijk en lui gedaan
Oud 15-02-2013, 22:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De cake is misschien niet helemaal goed gaar, maar hijs wel vet lekker. Oh dat mag ik natuurlijk niet zeggen over mijn eigen cake. Maar hij is toch vet lekker.
Oud 15-02-2013, 23:04
Pierrot
Pierrot is offline
Jongens en meisjes, ik verveel me.
Oud 15-02-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je morgen even langs fizzle komen!
Morgen heb ik maar liefst twee andere sociale activiteiten, dus dat zal niet gaan. Napoleontaart met de post zou een goede troost zijn.

Citaat:
Jongens en meisjes, ik verveel me.
http://www.feedthehead.net
Oud 15-02-2013, 23:44
Verwijderd
Ik heb teringleuke nieuwe mensen in m'n leven.

Maar ben nu wel hoofdpijnerig door de vele bocht die ik heb gedronken.
Oud 16-02-2013, 00:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook koppijn man, ik ga nog even een sigaretje roken en dan flink pitten. Tot sinas!
Oud 16-02-2013, 00:10
Verwijderd
Ik heb ook 5 sigaretten gerookt
Oud 16-02-2013, 00:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik heb ook hoofdpijn En ik ga ook nog een sigaretje roken en misschien wel naar bed daarna.
Oud 16-02-2013, 05:01
Verwijderd
Citaat:
Morgen heb ik maar liefst twee andere sociale activiteiten, dus dat zal niet gaan. Napoleontaart met de post zou een goede troost zijn.

http://www.feedthehead.net
Weet je zeker dat je dat wil, ja? Als ik hem vandaag op de bus doe, is hij er denk ik dinsdag pas. Ik weet niet of dat nog lekker is.

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Tot sinas!
Oud 16-02-2013, 07:34
Verwijderd
Moest dat nou? Ik heb nog zoveel te doen vandaag! Ik heb een snape-neus nu!

Citaat:
Ik heb teringleuke nieuwe mensen in m'n leven.

Maar ben nu wel hoofdpijnerig door de vele bocht die ik heb gedronken.
Citaat:
Ik heb ook koppijn man, ik ga nog even een sigaretje roken en dan flink pitten. Tot sinas!
Citaat:
Hoi! Ik heb ook hoofdpijn En ik ga ook nog een sigaretje roken en misschien wel naar bed daarna.
Hey zeg, konden jullie die hoofpijn niet voor jezelf houden? Het lijkt alsof ik gezopen heb gisteren, ffs, een kater zonder de plezier van het zuipen, dat is een pretje!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten