Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
IK BEN ZO'N MONGOOL. Ik had m'n raamkozijnen gepoetst (Ja
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
We gaan om 20 uur bij het restaurant zijn, dus heeft Theodoor afgesproken dat we tussen 19:45 en 19:30 een vriend ophalen die er tien minuten vandaan woont, en dat we tussen 19:30 en 19:15 een vriend ophalen die hier om de hoek woont, en vindt hij dat ik om 19:00 klaar moet staan voor vertrek
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over post gesproken: een Moldavische kennis vertelde me gisteren dat iemand in Duitsland een keer haar een brief had gestuurd. Zij woonde toen nog in Moldavië. De Duitse post had alleen nog nooit van Moldavië gehoord, dus ze stuurden de brief naar de Maladiven. ![]() En ik wil even mededelen dat ik mijn betere helft erg waardeer: ik waardeer mijn betere helft erg. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan is het misschien wel nuttig om te weten dat het recept dat Para had gepost, ergens in die link van Klaverhap, maar een recept is. Er zijn er 349587, want Napoleontaart is eigenlijk gewoon een taart met minstens vijf laagjes, daartussen en erop een witte, mierzoete crème en nootjes erop. Je kan voor de lagen ook pannenkoeken gebruiken, dat is ook heel lekker. Of bladerdeeg. Of een soort cakeachtig iets. En de crème kan je op heel veel manieren maken, gewoon wat jij wil. Mijn crème is boter, meel, verdikte melk, gewone melk, poedersuiker en suiker, maar je kan ook wat van die dingen weglaten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Moest dat nou? Ik heb nog zoveel te doen vandaag! Ik heb een snape-neus nu!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|