Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar bang zijn om 'mijn leven te verliezen' voor een keertje foutparkeren, kan je zien als 'bang voor je leven', ja? mag ik ook eens appels met peren vergelijken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Naja... je hebt het nu van 1 posts opgebiegt...... begin je ook even aan de rest? |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder kan ik het jullie (natuurlijk) niet aan jullie verstand peuteren. Maar dat hoeft ook niet, zoals nietzman al zei. Jullie zullen toch nooit studeren of op enige manier invloed kunnen uitoefenen, dus raas maar lekker door ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je het maar op een goede manier doet. Goede manier om van 2 pestkoppen af te komen was geweest. Meer naar de sportschool en naar een maandje ofzo ff flink gaan knokken. Ok, je lost er niks mee op, maar als je ze goed raakt zullen ze er langer over na gaan denken als dat je ze dood schiet. (logisch, doden denken niet.) Elke vrom van geweld vereist een tegenovergestelde vorm van geweld in dezelfde proportie. Als mensen je pesten dan pest/ sla je terug. Je gaat niet schieten. Trouwens warom is het goed dat Fortuyn uit de weg is??? Bedoel hij is neergeschoten, dat is niet uit de weg dat ie lomp opgeruimd door een godsgruwlijke lompe eikel die hopelijk dood neervalt. Ik ben niet voor Fortuyn, ik heb alleen zo een hekel aan mensen die op zulke wijze denken iets op te lossen. Achterlijke mensen, die denken dat wapens iets oplossen. Wapens zijn de lichamen van dommen. Kogels zijn hun woorden. Vernieling is wat zei spreken. Als je een eind aan geweld wil maken leer kinderen dan eindelijk eens vanaf de basischool dat als je iets dwars zit je het die ander gewoon in zijn gezicht moet zeggen. Leer ze weer te vechten voor zichzelf en te streven naar de top. Inplaats van ze allemaal naar je eigen beeld te vormen met dezelfde verkeerde normen en waarden. Depressief, ze proberen tegen te houden, ze zichzelf niet laten ontwikkelen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sommige mensen zijn gewoon ongelofelijk laf, walgelijk gewoon
||
Citaat:
Zou je dit ook zeggen als je de feiten op misdaadgebied tussen nederland en amerika wist? Denk je echt dat amerika, als land met belachelijk hoge straffen en de doodstraf, veiliger is als nederland? Dream on! Denk je niet dat mensen die 50 jaar in de cel hebben gezeten, helemaal ontvreemd zijn en een veel grotere bedreiging voor de samenleving zijn? |
![]() |
||
Citaat:
hoezo neem je het voor de pesters op, ben je bang dat mensen dit ooit bij jou gaan doen dan, laf kereltje
||
Citaat:
Als er een land is waar het niet aan gebrek aan medeleven voor de gepeste ligt, dan is het wel nederland.... nu ook nog een goede begeleiding voor de pester, zodat we weten wat zijn motieven zijn, en dan kunnen we het misschien in de toekomst uitroeien... |
![]() |
||
Citaat:
maar dergelijk postgedrag komt door het niet-lezen van het topic voor het posten.... |
![]() |
||
Citaat:
FF een herinnering aan de algemene netiquette. ALS JE QUOTE GEBRUIKT MOET JE NIET DE HELFT VAN DE TEKST ERTUSSENUIT HALEN. DAT SCHEPT EEN VERKEERD BEELD EN IS ONEERLIJK TEGENOVER DE POSTENDE PARTIJ EN NADELIG VOOR DE DISCUSSIE.. En nu ff voor de goede orde mocht jij het niet snappen. Het recht in eigen handen nemen betekent dus ook dat als ze je keihard de klas uitkicken omdat je te hard in je zakdoek snuit je gewoon gelijk bij iemand die hoger staat als die leraar zegt dat ie je om niets eruit heb gestuurd ipv van gaan wachten tot die leraar met iets komt. Het recht in eigen hand nemen is dus niet mensen zomaar neerknallen maar het kan ook zijn dat je strijd voor een juiste oplossing. Neem bijvoorbeeld stakingen tegen kinderarbeid. Is ook een vorm van het recht in eigen hand nemen. Je vind dat het algemene beleid niet dingen steund die jij belangrijk vind en komt daar dus voor op en neemt zo het recht in eigen handen. Het recht hier niet edoeld als in wetten en rechten maar als recht in de zin van de juiste beslissing of manier van doen. Dus doe voortaan niet zo lullig met je quotes. Verkeerd beeld geven is in sommige situaties namelijk niet bevordelijk voor de discussie. En zoals jij het doet is het flauw. Fijn jij hebt je lol gehad, ga nu maar weer buiten spelen. Blijf voortaan dus bij mijn posts maar van die quote knop af als je hem niet weet te gebruiken.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
gelukkig kwam ik altijd op voor floris (die heeft jaren lang bij me school gezeten in de basisschool en de hogere school) en ik heb het gelukkig altijd voor hem op genomen nu ben ik een jaar van die school af.. en hij niet.. en nu word ie vreselijk gepest en niemand troost hem of helpt hem niet meer.. maar gelukkig is als ik afentoe weer op die school kom ze dan opeens poeslief tegen hem.. ik weet dat ie gepest word door een van me vriendinnen is ook de eeuwige pispaaltje van de klas.. maar die komt voor haar eigen op nu.. maar floris nog niet helaas. ![]() ik was trouwens ook een pispaaltje en nu ben ik gelukkig veranderd en ben ik harder geworden.. ![]()
|
Verwijderd
|
50 jaar is weer zo'n absurd hoge celstraf...maar ach, das voor amerikaanse begrippen vrij normaal schijnbaar..
Maar natuurlijk moet iemand gestraft worden, om daarna weer, voor zover mogelijk, normaal in een maatschappij te kunnen functioneren. Dat is gewoon uitgesloten op deze manier.. Een zinnige uitspraak over welke straf iemand wel zou moeten hebben kun je niet doen omdat je simpelweg amper wat van de zaak weet.. Pesten is en mag absoluut geen reden zijn tot moorden. Net zoals een verkrachting of eigenlijk zo goed als alle misdaden die je aangedaan zijn geen reden mogen zijn tot moorden. Wel moet het meetellen in de straf die je iemand oplegt. (de VS doet dit schijnbaar zelfs in zo'n mate dat het 300 jaar celstraf scheelt... ![]() |
![]() |
|
Mensen verdienen het om te sterven omdat ze pesten? Met diezelfde logica zou je kunnen zeggen dat mensen die dat vinden het verdienen gepest te worden.
![]() De pesters hebben op die manier hun zin gekregen, ze hebben iemand gebroken.
||
Citaat:
||
Citaat:
terwijl een gepestene toch wel een goed motief ervoor heeft
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
edit trouwens ik kijk niet naar die lompe sbs bullshit kutpropaganda, waar mensen bij een camera zich lekker aardig gaan voordoen, maar je moet eens weten hoeveel gevallen die camera niet hebben
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarom vinden mensen fysieke mishandeling zo erg en onderschatten ze geestelijke mishandeling? |
![]() |
|
mensen (girl 18, nietzman enz) dit is een discussie bedoeld over een jongen van 16 die 50 jaar krijgt dus geen kraak elkaar zo veel mogelijk af topic.
dus svp vanaf nu iedereen weer ontopic
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
en weet je waar ik doodziek van word met die klote pesters tegenwoordig.. als de mentor/mentorix of juffvrouw of meester er wat van zegt gaan ze schijnheilig doen.. en als de dinges dan weg is gaan ze weer tekeer..
ik heb dat ook weleens op school gehad toen werd ik de hele dag gepest.. en ik draafde in de 2epauze zo door dat ik de fietszadel van die klootzak helemaal heb stuk gestoken met ze zakmes.. en toen wouden ze me laten nablijven en toen heb ik gezegd dat verdient moet ie me maar niet pesten en zo.. nou ik dus na blijven en de juf heeft beloofd om er een uurtje vrij om te maken vrijdag om over pesten te praten.. nou die vrijdag.. ik had echt geen zin om naar die kut les te gaan want ik weet toch wat er gebeurd.. die stomme rot pesters gaan scheinheilig en zielig doen als of zij zo braaf doen en toen hebben ze beloofd van ohw we zouden het nooit meer doen en toen moest ik me exuus aanbieden waarom IK WORD TOCH GEPEST en niet zei.?? soms waren de meesters en juffen echt achterlijk op die school hoor
|
![]() |
|
|