Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2013, 12:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit komt:

[filmpje]
Door dit kom ik ook.
Oud 13-03-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
The cat traps are working!

Schatkisten met hopen nepjuwelen en nepmunten (jammer dat het geen sinterklaas is), flessen rum (lege flessen en gewoon glaze flessen zonder etket, wat
danook), wrakhout, papegaaien, schelpen en visachtige dingen, doodskoppen, glazen ogen, houten poten, haken, schatkaarten (goedkkop en makkelijk), visnetten, kanonnen, geweren, sabels, zwaarden, dolken...

Als ik in moet gaan op hoe, wat waar, moet je het maar even zeggen.

Oh en ppiratenmuziek natuurlijk!
Citaat:
Schatkaart kun je er oud uit laten zien door de randjes te verbranden en thee eroverheen te gooien. Koffie is te donker.
Verder ben ik met Muut, goeie ideeën
Mjah, het is voor een studentenfeest he ? Er moeten niet te veel dingen die kapot kunnen, want dat gaat gewoon geheid binnen 2 minuten stuk. Schatkisten enzo moeten op de grond staan en worden gewoon een groot drama. We moeten het de volgende dag ook weer opruimen . Maar op zich kunnen we wel glazenflessen ophangen met etiketten met "schatkaarten" erin, dat kost niet eens geld daar moet ik nog even over nadenken, maar daar kan ik wel wat mee
Oud 13-03-2013, 12:44
Verwijderd
Stormlantaarns, ijzeren of houten emmers, strandzand.
Oud 13-03-2013, 12:44
Verwijderd
Een papegaai.
Oud 13-03-2013, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zwaarden en ooglapjes!
Oud 13-03-2013, 12:46
Verwijderd
en ja, de message in a bottle die je al bedacht
Oud 13-03-2013, 12:47
Verwijderd
Zwaarden en ooglapjes is versiering voor mensen dat moeten ze zelf maar regelen.

Maar het moet dus allemaal wel zonder budget het liefst we betalen alles uit eigen zak en dan moeten we maar hopen dat er genoeg mensen komen en dat ze allemaal rum gaan kopen zodat we het terug verdienen.
Oud 13-03-2013, 12:49
Verwijderd
Waarom? :')
Oud 13-03-2013, 12:53
Verwijderd
Schatkaarten zijn makkelijk en gratis te maken
Oud 13-03-2013, 12:54
Verwijderd
Oh dat had je zelf al bedacht
Oud 13-03-2013, 12:56
Verwijderd
En vinden we de volgende ochtend in snippers terug en die moeten we dan allemaal gaan weghalen

Dat is een beetje het stomme. Het is een feest speciaal voor wedstrijdroeiers, dat zijn mensen die normaal niet mogen drinken en voor half twaalf naar bed gaan, die krijgen dan dispensatie en dan mogen ze ineens wél drinken en laat naar bed. Die worden lam en vernietigen alles wat er in hun pad komt. Niets voor niets dat de dag ervoor de hele soos leeggehaald wordt, deurklinken weggehaald worden en water afgesloten wordt (van kranen, niet van de wc's ) en dergelijke
Oud 13-03-2013, 12:58
Verwijderd
Kun je misschien ergens lege houten vaten lenen? Kun je gebruiken als tafeltjes ofzo.

ik ga wat voorbeelden gooien die je met lenen, troep en creativiteit wel zou kunnen proberen.

printen of schilderen

Oud 13-03-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
En vinden we de volgende ochtend in snippers terug en die moeten we dan allemaal gaan weghalen

Dat is een beetje het stomme. Het is een feest speciaal voor wedstrijdroeiers, dat zijn mensen die normaal niet mogen drinken en voor half twaalf naar bed gaan, die krijgen dan dispensatie en dan mogen ze ineens wél drinken en laat naar bed. Die worden lam en vernietigen alles wat er in hun pad komt. Niets voor niets dat de dag ervoor de hele soos leeggehaald wordt, deurklinken weggehaald worden en water afgesloten wordt (van kranen, niet van de wc's ) en dergelijke
oh, waarom dan een themafeest houden? Doe dan een gekkenhuisthema, alles leeg, matrassen tegen de muren en straightjackets voor zij die te ver gaan. Als je niks kunt versieren omdat het sowieso een gigantische teringbende wordt, dan wordt het thema nogal beperkt.
Oud 13-03-2013, 13:03
Verwijderd
Omdat er altijd themafeesten worden gegeven. Studentenvereniging . Het is nooit een probleem hoor, je moet er gewoon rekening mee houden! Zoveel versiering hoeft er ook niet te zijn, het gaat er om dat mensen een thema hebben waar ze zich voor kunnen verkleden.
Oud 13-03-2013, 13:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vaten, kratten en touwen moet je wel goedkoop kunnen krijgen. Ik had voor mijn piratenfeestje ook een papegaai gehad die aan het plafond werd gehangen, kan je mss ook nog doen.
Mss van oude pallets iets maken? Geknakte vlaggenmast?
Mss kan je van die grote linnen zakken verven en vullen met zand, zodat mensen er op kunnen zitten. Dunno...
Oud 13-03-2013, 13:08
Verwijderd
Touwen hadden we bedacht ja . Een papegaai moet ik dan even naar op zoek, maar die kunnen we ook ophangen .
Oud 13-03-2013, 13:42
Martiño
Martiño is offline
Omdat het chiquer uitziet! Daarom!~!!11`11
Oud 13-03-2013, 13:45
Martiño
Martiño is offline
Een grote poster/print op de ramen met een uitzicht op een tropisch eiland ofzo?
Oud 13-03-2013, 13:46
Martiño
Martiño is offline
Gekleurde feestverlichting, van die kleine lantaarntjes of met een warme gele kleur.
Oud 13-03-2013, 15:05
Verwijderd
morgen eerder uit, dus ik ga luchen mit de mam.
Oud 13-03-2013, 15:36
Verwijderd
Als patienten komen met een probleem, dan moet je daar een episode aan koppelen, wat inhoudt dat in een lijstje komt te staan wat de patient had. Een van de waarnemers doet dat dan zo raar, bv een patient die de oren komt laten uitspuiten geeft hij de episode 'doof'. Nu staat er in het lijstje met wat ze allemaal ooit heeft gehad dat ze doof is
Oud 13-03-2013, 15:40
Verwijderd
Ik hou er ook niet van als er dingen in dat lijstje komen te staan als 'been'. Goh, heeft de patient een been? Maar dat is meer mijn pet peeve, want op zich kan worden aangenomen dat de patient dan pijn in het been heeft.
Oud 13-03-2013, 15:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Almeerder Gaétan van de Sande zag zijn hiphopfeest ENCORE na afgelopen weekend ineens wereldnieuws worden dankzij Justin Bieber. Het tieneridool zou de Melkweg in Amsterdam zaterdagnacht woedend hebben verlaten omdat de gewenste VIP-behandeling uitbleef.

"Anderhalf uur voor Justin zou komen kregen we een telefoontje met het verzoek voor een VIP-tafel. Dat valt gewoon niet te realiseren in de setting. Wij hebben dat nog nooit gedaan, voor welke ster dan ook. Gregory van der Wiel stond hier zaterdag ook gewoon tussen het publiek."

Ja, Gregory is immers ook een wereldster van formaat
Oud 13-03-2013, 15:47
Miekje*
Miekje* is offline
Grrrrr, ik kocht net een 3d-puzzeltje van een vlinder, en nu wil hij niet goed in elkaar Ik snap dat het ding maar 2 euro was, maar zelfs dan horen die vleugels toch gewoon te blijven zitten?
Oud 13-03-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Grrrrr, ik kocht net een 3d-puzzeltje van een vlinder, en nu wil hij niet goed in elkaar Ik snap dat het ding maar 2 euro was, maar zelfs dan horen die vleugels toch gewoon te blijven zitten?
Ik word altijd een beetje gelukkig van 3D puzzeltjes, maar dan moeten ze wel passen, ja.

Vanmiddag had ik mijn laatste tentamen voor de vakantie Dus nu morgen en vrijdag nog eventjes college en dan een weekje vrij, joepie
Oud 13-03-2013, 15:54
Verwijderd
Hmm, beetje jammer dat Sim City 4 net te heftig lijkt te zijn voor mijn laptop. Dan maar naar mijn gaming rig.
Oud 13-03-2013, 15:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm, beetje jammer dat Sim City 4 net te heftig lijkt te zijn voor mijn laptop. Dan maar naar mijn gaming rig.
SimCity 4? maar dat spel is al tien jaar oud ofzo
Oud 13-03-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
SimCity 4? maar dat spel is al tien jaar oud ofzo
Aye, vertel mij wat. Kan best zijn dat er vanalles op de achtergrond aan het draaien was, daar heb ik verder niet naar gekeken Hier heb ik toch een groter scherm dus de keuze was al snel gemaakt.
Oud 13-03-2013, 16:09
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, well. Simsen
Oud 13-03-2013, 16:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Door dit kom ik ook.
Oud 13-03-2013, 16:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Almeerder Gaétan van de Sande zag zijn hiphopfeest ENCORE na afgelopen weekend ineens wereldnieuws worden dankzij Justin Bieber. Het tieneridool zou de Melkweg in Amsterdam zaterdagnacht woedend hebben verlaten omdat de gewenste VIP-behandeling uitbleef.

"Anderhalf uur voor Justin zou komen kregen we een telefoontje met het verzoek voor een VIP-tafel. Dat valt gewoon niet te realiseren in de setting. Wij hebben dat nog nooit gedaan, voor welke ster dan ook. Gregory van der Wiel stond hier zaterdag ook gewoon tussen het publiek."

Wtf, Bieber. Ik ben ook wel eens bij Encore geweest en er is daar gewoon geen plek voor een tafel of vip-area. Het is gewoon de melkweg, het is een zaal en daar dansen mensen. Had 'ie ten eerste maar een andere club moeten kiezen en ten tweede wat langer van tevoren moeten bellen. Fucking arrogant om ervan uit te gaan dat mensen de hele toko voor je ombouwen omdat je toevallig een verwende kutpuber met wat hitjes bent.
Oud 13-03-2013, 17:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Gregory van der Wiel stond hier zaterdag ook gewoon tussen het publiek."

Nou ja, ik ben het gewoon met die kerel eens. Gekke Justin. Ik zou ook wel overal een VIP-tafel willen.

Verder vind ik Gregory van der Wiel een hilarische naam, en toen ik hem googelde bleek het weer een voetballer te zijn. Wat een namen hebben die mensen toch.
Oud 13-03-2013, 18:13
Verwijderd
Ik loop net in de ah, zeer aantrekkelijke vent komt binnen. Ik geef hem mijn liefste/onderdanigste glimlach. Man lacht ondeugend (kotswoord) terug.
Ineens denk ik, ik ken die vent ergens van....is het gewoon Henk Bleker, het cda gekkie. Die mag me weleens ontvoeren naar zijn hooischuur
jammer dat ik daar met ongekamd haar, slippers en out of bed look liep ;x
Oud 13-03-2013, 18:20
Verwijderd
Ehr, Henk Bleker
Oud 13-03-2013, 18:25
Turk February
Turk February is offline
Oud 13-03-2013, 18:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik loop net in de ah, zeer aantrekkelijke vent komt binnen. Ik geef hem mijn liefste/onderdanigste glimlach. Man lacht ondeugend (kotswoord) terug.
Ineens denk ik, ik ken die vent ergens van....is het gewoon Henk Bleker, het cda gekkie. Die mag me weleens ontvoeren naar zijn hooischuur
Srsly?
Oud 13-03-2013, 18:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ehr, Henk Bleker
haha, ja Q, nou weet je wie je concurrent was
Oud 13-03-2013, 18:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 13-03-2013, 18:31
Verwijderd
ja, jullie weten toch wel dat ik niet vies ben van ouwe mannetjes? Hij is wel wat aan de dunne kant trouwens.
Oud 13-03-2013, 18:32
Verwijderd
nah, jullie zien toch ook wel dat hij een onwijs charmante kop heeft?
Oud 13-03-2013, 18:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Argh, soms wil ik mezelf echt een schop geven Ik had zo ongeveer besloten dat ik niet op een vierde date zou gaan met die ene jongen, omdat ik hem wel erg aardig vond, maar me niet echt lichamelijk tot hem voelde aangetrokken. Nu moet ik dat nog tegen hem zeggen, maar ik weet niet hoe Ik voel me belachelijk lullig en twijfel bovendien ineens. *zucht*
Oud 13-03-2013, 19:02
Verwijderd
'ik voel me niet fysiek tot je aangetrokken, zoals je begrijpt is dat wel een voorwaarde om verder te gaan, ik wil je niet kwetsen maar dat is nu hoe het is'.
Ik zeg dit ook zo vaak, maar dan een stuk minder subtiel. Hij gaat er heus niet dood aan.
Oud 13-03-2013, 19:03
Verwijderd
of nou ja zo vaak, zo vaak. Meestal vind ik hen mentaal niet boeiend genoeg. Dan zeg ik 'ik vind je niet boeiend genoeg ik ga je weer verwijderen van mijn msn/skype, doeiii'
Oud 13-03-2013, 19:04
Verwijderd
je bent die gozer toch niks verplicht verder? Het spreekt juist voor je als je eerlijk bent.
Oud 13-03-2013, 19:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee, ik ben hem niks verplicht, maar ik mag hem wel als persoon. En ik denk dat hij behoorlijk euh.. gevoelig en misschien ook onzeker is. Dus ik vind het een beetje gemeen ofzo
Oud 13-03-2013, 19:09
Verwijderd
Nou de andere optie is een relatie aangaan uit medelijden, denk niet dat dat je vertrouwen opkrikt of dat dat gezond is. Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn onzekerheid.
oh en je kan ook zeggen dat je nog wel contact wilt houden maar niet in relatie-context?
Oud 13-03-2013, 19:11
Verwijderd
Ik heb echt heerlijk gegeten net, geroerbakte spinazie met tomaatjes en creme fraiche als vulling voor geroosterde puntpaprika met vis
Oud 13-03-2013, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou de andere optie is een relatie aangaan uit medelijden, denk niet dat dat je vertrouwen opkrikt of dat dat gezond is. Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn onzekerheid.
oh en je kan ook zeggen dat je nog wel contact wilt houden maar niet in relatie-context?
Je hebt gelijk. En dan geef ik mezelf nu maar een schop onder de kont
Oud 13-03-2013, 19:14
Verwijderd
Succes CR, nare gesprekken zijn dat.

Citaat:
Ik heb echt heerlijk gegeten net, geroerbakte spinazie met tomaatjes en creme fraiche als vulling voor geroosterde puntpaprika met vis
Dat klinkt goddelijk <3
Oud 13-03-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk. En dan geef ik mezelf nu maar een schop onder de kont
way to go
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten