Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zwaarden en ooglapjes is versiering voor mensen
![]() Maar het moet dus allemaal wel zonder budget het liefst ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom? :')
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En vinden we de volgende ochtend in snippers terug en die moeten we dan allemaal gaan weghalen
![]() Dat is een beetje het stomme. Het is een feest speciaal voor wedstrijdroeiers, dat zijn mensen die normaal niet mogen drinken en voor half twaalf naar bed gaan, die krijgen dan dispensatie en dan mogen ze ineens wél drinken en laat naar bed. Die worden lam en vernietigen alles wat er in hun pad komt. Niets voor niets dat de dag ervoor de hele soos leeggehaald wordt, deurklinken weggehaald worden en water afgesloten wordt (van kranen, niet van de wc's ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vaten, kratten en touwen moet je wel goedkoop kunnen krijgen. Ik had voor mijn piratenfeestje ook een papegaai gehad die aan het plafond werd gehangen, kan je mss ook nog doen.
Mss van oude pallets iets maken? Geknakte vlaggenmast? Mss kan je van die grote linnen zakken verven en vullen met zand, zodat mensen er op kunnen zitten. Dunno...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als patienten komen met een probleem, dan moet je daar een episode aan koppelen, wat inhoudt dat in een lijstje komt te staan wat de patient had. Een van de waarnemers doet dat dan zo raar, bv een patient die de oren komt laten uitspuiten geeft hij de episode 'doof'. Nu staat er in het lijstje met wat ze allemaal ooit heeft gehad dat ze doof is
![]() |
![]() |
|
Almeerder Gaétan van de Sande zag zijn hiphopfeest ENCORE na afgelopen weekend ineens wereldnieuws worden dankzij Justin Bieber. Het tieneridool zou de Melkweg in Amsterdam zaterdagnacht woedend hebben verlaten omdat de gewenste VIP-behandeling uitbleef.
"Anderhalf uur voor Justin zou komen kregen we een telefoontje met het verzoek voor een VIP-tafel. Dat valt gewoon niet te realiseren in de setting. Wij hebben dat nog nooit gedaan, voor welke ster dan ook. Gregory van der Wiel stond hier zaterdag ook gewoon tussen het publiek." Ja, Gregory is immers ook een wereldster van formaat ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanmiddag had ik mijn laatste tentamen voor de vakantie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder vind ik Gregory van der Wiel een hilarische naam, en toen ik hem googelde bleek het weer een voetballer te zijn. Wat een namen hebben die mensen toch.
|
Verwijderd
|
Ik loop net in de ah, zeer aantrekkelijke vent komt binnen. Ik geef hem mijn liefste/onderdanigste glimlach. Man lacht ondeugend (kotswoord) terug.
Ineens denk ik, ik ken die vent ergens van....is het gewoon Henk Bleker, het cda gekkie. Die mag me weleens ontvoeren naar zijn hooischuur ![]() jammer dat ik daar met ongekamd haar, slippers en out of bed look liep ;x |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Argh, soms wil ik mezelf echt een schop geven
![]() ![]()
|
Nee, ik ben hem niks verplicht, maar ik mag hem wel als persoon. En ik denk dat hij behoorlijk euh.. gevoelig en misschien ook onzeker is. Dus ik vind het een beetje gemeen ofzo
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|