Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Van top tot teen ben ik gehuld in 2 staartjes in me haar
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- redelijk kort felgroen rokje met blauwe dingetjes aan de onderkant
- zwart spagettitopje - paarse en felgroene linten in mn haar gevlochten - zwartgelakte nagels met gifgroen zigzaglijntje - 5 ringen, 5 oorbellen, 5 armbandjes -hee, ik zie een patroon opdoemen- en 2 kettinkjes waarvan 1 een conical-halsbandje is - hele lelijke donkergroene pantoffels komende uit de steentijd - zwart kanten ondergoedsetje - raketijsje in mn hand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vraag maar aan alle andere mensen ik zou eigenlijk twee uur geleden al weg moeten gaan van de computer, maar ik wil niet, dus ik stel het weggaan elke vijf minuten tien minuten uit.. en dan denk ik ook dat tien minuten msn'en geen zin heeft, dus blijft het uit *stopt met smoesjesverhaaltje* ik ben gewoon inetverslaafd, klaar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overdag
Kleding: Lichtblauwe Korte broek gant Donkerblauw t-shirt Benetton Bootschoenen Timberland Luchtje: Sun for men van Jill Sander Accesoires: Oud casio horloge Gevlochten leren armbandje Zilverkleurige Oakley Minute Nu Kleding: Khaki broek Tommy Hilfiger Zachtroze polo Lacoste Bootschoenen Timberland Khaki kleurige sokken van de hema oid Luchtje: Sun for men van Jill Sander Accesoires: Gant Madison Square (horloge) |
![]() |
|
Kleding:
bruin linnen rokje helder lichtblauw shirtje lichtblauwe suede instappers Verder: zilveren ketting en armband met hele grove schakel twee dunne zilveren ringetjes nagels french manicure (beetje naturel gehouden) haar losjes opgestoken luchtje Polo Sport Make-up moet nog gebeuren, beetje labello alleen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloven in Jezus??? TMLWKY | 105 | 10-09-2002 16:40 |