Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Als ik de volgende x weer een 8,5 sta is m'n gemiddelde nog steeds met 0,5 punt gezakt. Bovendien betekent het dat ik de komende tijd nóg harder moet werken en ik heb al amper meer een sociaal leven. En het komt wel goed en het is for the greater good en JADIEJA maar fuck, kut.

+ cum laude zit er niet meer in, toch? Of zijn de regels veranderd?
Advertentie
Oud 24-03-2013, 19:31
ßuerp
ßuerp is offline
Ipv patat bij mn sate, heb ik een pita gekregen.
Oud 24-03-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
+ cum laude zit er niet meer in, toch? Of zijn de regels veranderd?
Veranderd:

Judicia
1. Het judicium 'cum laude' wordt toegekend aan het
masterexamen, indien voldaan is aan elk van de volgende
voorwaarden:
a. voor de onderdelen van het masterexamen is gemiddeld
tenminste het eindcijfer 8,00 behaald;
b. in de loop van de masteropleiding is nooit voor een onderdeel
een onvoldoende3
behaald en is nooit een voldoende
overgedaan.

Gelukkig maar.
Oud 24-03-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Hide and seek?
Oh, ok! *verstopt zich*

Citaat:
Ipv patat bij mn sate, heb ik een pita gekregen.
Wat een PITA!
Oud 24-03-2013, 19:34
Verwijderd
Nou even 2 9,3'en halen en ik ben weer bij
Oud 24-03-2013, 19:35
Verwijderd
En dank voor de knuffel Quis <3
Verwijderd
Citaat:
Veranderd:

Judicia
voorwaarden:
een onvoldoende3
overgedaan.

Gelukkig maar.
Ah nice! Ik kon geen cl halen omdat je toen nog alles boven de zeven moest hebben, wat best belachelijk is als je bedenkt hoeveel groepcijfers we kregen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als ik de volgende x weer een 8,5 sta is m'n gemiddelde nog steeds met 0,5 punt gezakt. Bovendien betekent het dat ik de komende tijd nóg harder moet werken en ik heb al amper meer een sociaal leven. En het komt wel goed en het is for the greater good en JADIEJA maar fuck, kut.

Ohja, kut *thee met cake neerzet*
Oud 24-03-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Veranderd:

Judicia
voorwaarden:
een onvoldoende3
overgedaan.

Gelukkig maar.
Lelijke regelgeving, wel, en overbodig lang.
Verwijderd
Miekje ben je al toegelaten?
Verwijderd
Citaat:
Ah nice! Ik kon geen cl halen omdat je toen nog alles boven de zeven moest hebben, wat best belachelijk is als je bedenkt hoeveel groepcijfers we kregen.
Op privaatrecht doen we alles lekker individueel
Oud 24-03-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ohja, kut *thee met cake neerzet*
Dank. Ik weet dat het een beetje klinkt als gezeik hoor, een zes is nog steeds voldoende en bla, maar ik baal gewoon even een half uurtje.
Oud 24-03-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Lelijke regelgeving, wel, en overbodig lang.
Oud 24-03-2013, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Op privaatrecht doen we alles lekker individueel

Trouwens, ik heb een nieuwe kamergenoot erbij, een privatist en jasses alle clichés zijn waar, wat een bal. Hij schijnt actief bij de PvdA te zijn maar ik zou zweren dat ie rechts en rijk is, het straalt uit al zijn poriën. Het allerergste is dat hij continu hyperenthousiast is over alles. "oooooh heeeeeee, esprossooooo, wat lekkker!!!~@@@!'' en ik dus heel de dag ''sterf balletje, sterf'' denk.
Verder issie wel aardig hoor.
Oud 24-03-2013, 19:41
Verwijderd
Citaat:

Trouwens, ik heb een nieuwe kamergenoot erbij, een privatist en jasses alle clichés zijn waar, wat een bal. Hij schijnt actief bij de PvdA te zijn maar ik zou zweren dat ie rechts en rijk is, het straalt uit al zijn poriën. Het allerergste is dat hij continu hyperenthousiast is over alles. "oooooh heeeeeee, esprossooooo, wat lekkker!!!~@@@!'' en ik dus heel de dag ''sterf balletje, sterf'' denk.
Huhu hossel een date voor me
Oud 24-03-2013, 19:42
Verwijderd
Mijn lief neemt maar niet op, is er voetbal of zo?
Oud 24-03-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Huhu hossel een date voor me
Hij is klein en heeft een gek rond hoofd en ook al probeer ik me hem als een superleuk persoon voor te stellen, dan nog steeds is ie niet knap.
Oud 24-03-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Hij is klein en heeft een gek rond hoofd en ook al probeer ik me hem als een superleuk persoon voor te stellen, dan nog steeds is ie niet knap.
Oud 24-03-2013, 19:44
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Een zes EEN ZES. BLEGH BAH BLEGH BAH KAK.
Oud 24-03-2013, 19:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje ben je al toegelaten?
Toegelaten op de hogeschool bedoel je? Nee, mijn aanmeldings/inschrijvingsprocedure loopt nog. Ik heb nog geen datum voor mijn intakegesprek, maar dat zal vast niet zo lang meer duren.
Oud 24-03-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Toegelaten op de hogeschool bedoel je? Nee, mijn aanmeldings/inschrijvingsprocedure loopt nog. Ik heb nog geen datum voor mijn intakegesprek, maar dat zal vast niet zo lang meer duren.
Ja dat bedoelde ik. Spannend! (al neem ik aan dat je de concurrentie achter je laat, dat zullen grotendeels net afgestudeerde scholieren zijn toch?)
Oud 24-03-2013, 19:48
Verwijderd
Quis, check even Facebook
Oud 24-03-2013, 19:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn lief neemt maar niet op, is er voetbal of zo?
Was het maar, flauwe interlandpotjes ook altijd tussendoor
Oud 24-03-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Was het maar, flauwe interlandpotjes ook altijd tussendoor
Hmmm, dubieus dan.
Oud 24-03-2013, 19:49
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:

Haha. Ik was vergeten trouwens dat je nu in DH zat.
Oud 24-03-2013, 19:51
Carn
Carn is offline
ik was vandaag in een winkel om een slaapzak te scoren die nog lekker warm is bij -5 (oid), die dingen zijn nog fucking duur ook
Oud 24-03-2013, 19:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Muilen

Ik dacht dat dat een Vlaams woord was ^^
Citaat:
Dat is het ook.
Hier zeggen we dat ook gewoon hoor.

Citaat:

Oh God, ik zou er gillend gek van worden. Ik ga ook altijd automatisch in de aanval tegen corpsballen, ik word dan extra gevat/gemeen om hun ego keihard te crushen.
Ik heb altijd zin om dingen te zeggen als "Zeg Jan-Diederik, of Valentijn, whatever, als je er als een belangrijke kerel wilt uitzien moet je mss es je broek ophijsen en je vette baggerkop wassen. Keedoei."
Oud 24-03-2013, 19:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja dat bedoelde ik. Spannend! (al neem ik aan dat je de concurrentie achter je laat, dat zullen grotendeels net afgestudeerde scholieren zijn toch?)
Ja, en bovendien zijn al mijn cijfers boven de acht (op 2 of 3 na, daar heb ik dan een 7 of net geen 7 voor gehaald) en alle examen van Nederlands en Engels zijn ook boven de 8. Én ik heb proefgestudeerd én ik heb een onderscheiding van de school gekregen wegens inzet voor school en maatschappij, dus het lijkt me sterk dat ze me zullen weigeren En er zijn überhaupt weinig mensen die van het MBO komen en een docentenopleiding willen gaan doen, dus ik heb goede hoop.

Oei, dat klinkt best conceited, maar zo bedoel ik het niet, hoor.
Oud 24-03-2013, 19:53
Verwijderd
Bedtijd, morgen weer om half 6 de wekker Trusten lieverds!
Oud 24-03-2013, 19:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju, halfdood nu, maar wel een leuk dagje gehad in DH! En nee, niet bij Quis, sorry
Oud 24-03-2013, 19:55
Miekje*
Miekje* is offline
Bovendien was de intake voor mijn huidige school zo'n bitch, dat ik echt een 'kom maar op, ik lust je rauw'-gevoel heb Ik hoop dat ik me een beetje in hou, anders willen ze me helemaal niet hebben.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, zijn er hier mensen met verstand van fietsen repareren?
Het stuur van m'n nieuwe oude fiets is echt fucking laag en ik kan 'm niet hoger zetten. Zijn er mss stuurpen verlengstukken ofzo, zodat ik niet een nieuw stuur hoef te hosselen. en if so, is dat een beetje handig te monteren?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
"Zeg Jan-Diederik, of Valentijn, whatever, als je er als een belangrijke kerel wilt uitzien moet je mss es je broek ophijsen en je vette baggerkop wassen. Keedoei."
Godver doe dat aub een keer

Citaat:
Ja, en bovendien zijn al mijn cijfers boven de acht (op 2 of 3 na, daar heb ik dan een 7 of net geen 7 voor gehaald) en alle examen van Nederlands en Engels zijn ook boven de 8. Én ik heb proefgestudeerd én ik heb een onderscheiding van de school gekregen wegens inzet voor school en maatschappij, dus het lijkt me sterk dat ze me zullen weigeren En er zijn überhaupt weinig mensen die van het MBO komen en een docentenopleiding willen gaan doen, ds ik heb goede hoop.

Je bent ook gewoon heel goed, helemaal niet conceited!
Oud 24-03-2013, 19:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een PITA!
Oud 24-03-2013, 19:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je bent ook gewoon heel goed, helemaal niet conceited!
Emg

En ik doe een niveau hoger examen in Engels dan eigenlijk moet. Mooi extraatje Al heb ik het eigenlijk helemaal niet nodig voor het HBO, maar toch.
Oud 24-03-2013, 19:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Erger nog; gameplaybepalende content
Lame. Dan betaal je dus 60 euro + wat is het, 10 euro aan microcontent?
Oud 24-03-2013, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, een hele website vol leuke en makkelijke naaiprojectjes EN HELE PAGINA'S VOL APRONS *kwijl*
Oud 24-03-2013, 20:06
Carn
Carn is offline
Sim City is gewoon broken by design, ik snap niet dat dat spel door QA is heengekomen.
Oud 24-03-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Lame. Dan betaal je dus 60 euro + wat is het, 10 euro aan microcontent?
Tsja, de game en wat je aan ingame content wil/kan kopen, ja. Dat kan van $niks tot $unlimited zijn.
Oud 24-03-2013, 20:07
Carn
Carn is offline
Games as a service!!
Oud 24-03-2013, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
God, al die schortjes zijn ook van de meest AFSCHUWELIJKE stofjes gemaakt Bloemenprintjes en strikjes, iewl.
Oud 24-03-2013, 20:14
Carn
Carn is offline
ik heb al dagen dit liedje in mijn hoofd

Oud 24-03-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Quis, check even Facebook
Jij ook!

Citaat:
ik was vandaag in een winkel om een slaapzak te scoren die nog lekker warm is bij -5 (oid), die dingen zijn nog fucking duur ook
Ja, dat weet ik Mijn Cat's Meow heeft 130 gekost (is nu blijkbaar ook al 175 http://www.asadventure.nl/index.cfm?...ode=1326C10001) en -4 is toch echt al behoorlijk bibberend in mijn slaapzak vertoeven.
Dat viel mij destijds ook heel erg tegen. Als ik nu in de winter of tijdens koud weer moet, neem ik die en een oude brede mee die ik er nog omheen doe en meestal heb ik nog wat larpmantels om erover te smijten + ik lig op een veldbed met een thermisch matje, dus de kou trekt niet uit de grond in mijn rug en nu lig ik toch niet meer een hele nacht te klappertanden
Overigens verlies je de meeste warmte via je hoofd (heb ik me laten vertellen) en dingen als slaapmutsen zijn extra handig. Thermisch ondergoed is ook goed (heb ik niet) en nooit vol gekleed in je slaapzak kruipen want dan ontregel je hem en kan hij je warmte niet opnemen om je terug te verwarmen (of een of ander ingewikkeld verhaal).
Oud 24-03-2013, 20:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
God, al die schortjes zijn ook van de meest AFSCHUWELIJKE stofjes gemaakt Bloemenprintjes en strikjes, iewl.
Ik wil dingen maken van de stapels oude T-shirts die ik nooit draag. een grote schoudertas is denk ik heel makkelijk, maar het is een beetje jammer dat ik geen naaimachine heb en dat 't me zoveel tijd kost om 't met de hand te doen.
Oud 24-03-2013, 20:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik Mijn Cat's Meow heeft 130 gekost (is nu blijkbaar ook al 175 http://www.asadventure.nl/index.cfm?...ode=1326C10001) en -4 is toch echt al behoorlijk bibberend in mijn slaapzak vertoeven.
Dat viel mij destijds ook heel erg tegen. Als ik nu in de winter of tijdens koud weer moet, neem ik die en een oude brede mee die ik er nog omheen doe en meestal heb ik nog wat larpmantels om erover te smijten + ik lig op een veldbed met een thermisch matje, dus de kou trekt niet uit de grond in mijn rug en nu lig ik toch niet meer een hele nacht te klappertanden
Overigens verlies je de meeste warmte via je hoofd (heb ik me laten vertellen) en dingen als slaapmutsen zijn extra handig. Thermisch ondergoed is ook goed (heb ik niet) en nooit vol gekleed in je slaapzak kruipen want dan ontregel je hem en kan hij je warmte niet opnemen om je terug te verwarmen (of een of ander ingewikkeld verhaal).
Ja, zoiets vrees ik toch wel kwijt te zijn. Donderdag toch maar even naar een outdoorsport winkel om er eentje aan te schaffen. Gelukkig heb ik het niet snel koud dus ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen; maar voor de zekerheid ook maar mn 'zomer' slaapzak volgende week.
Oud 24-03-2013, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil dingen maken van de stapels oude T-shirts die ik nooit draag. een grote schoudertas is denk ik heel makkelijk, maar het is een beetje jammer dat ik geen naaimachine heb en dat 't me zoveel tijd kost om 't met de hand te doen.
Kun je niet een naaimachine van iemand lenen?
Oud 24-03-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Hier zeggen we dat ook gewoon hoor.

Oh God, ik zou er gillend gek van worden. Ik ga ook altijd automatisch in de aanval tegen corpsballen, ik word dan extra gevat/gemeen om hun ego keihard te crushen.
Ik heb altijd zin om dingen te zeggen als "Zeg Jan-Diederik, of Valentijn, whatever, als je er als een belangrijke kerel wilt uitzien moet je mss es je broek ophijsen en je vette baggerkop wassen. Keedoei."
Nouja zoooo erg is deze gelukkig niet (hij is zelfs een beetje mislukt als bal anders werkte 'ie wel op de Zuidas in plaats van bij ons , maar ik zal aan je denken, als er morgen weer een botsing tussen mijn ochtendhumeur en zijn zonnestraaltjesglimlach is.
Oh en Valentijn vind ik een erg mooie naam en helemaal niet ballerig.

Citaat:
Ja, en bovendien zijn al mijn cijfers boven de acht (op 2 of 3 na, daar heb ik dan een 7 of net geen 7 voor gehaald) en alle examen van Nederlands en Engels zijn ook boven de 8. Én ik heb proefgestudeerd én ik heb een onderscheiding van de school gekregen wegens inzet voor school en maatschappij, dus het lijkt me sterk dat ze me zullen weigeren En er zijn überhaupt weinig mensen die van het MBO komen en een docentenopleiding willen gaan doen, dus ik heb goede hoop.

Nice, dat scheelt weer stress. Ik denk zelfs dat ze in hun handjes mogen wrijven als docentenopleiding, met zo'n gemotiveerde en goede leerling, en hetzelfde geldt voor de toekomstige middelbare waar je gaat werken!

Citaat:
Nondeju, halfdood nu, maar wel een leuk dagje gehad in DH! En nee, niet bij Quis, sorry
En ja, volgende keer even laten weten, zeker als het op een zondag is, kopje-thee-bij-CS-meet is zo geregeld, toch?
Oud 24-03-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, zoiets vrees ik toch wel kwijt te zijn. Donderdag toch maar even naar een outdoorsport winkel om er eentje aan te schaffen. Gelukkig heb ik het niet snel koud dus ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen; maar voor de zekerheid ook maar mn 'zomer' slaapzak volgende week.
Ik heb op voorhand overal slaapzakken, temperaturen en prijzen zitten vergelijken en de Cat's Meow was op dat moment echt de beste koop wat betreft temperatuur. Ik ben dan ook met dat doel naar de AS gegaan en toen bleek dat ze hem niet konden vinden terwijl hij er wel moest zijn. Hij hing als showmodel ^^ ook nog met een hogere prijs, maar toen ik ze weer op de internetprijzen, kreeg ik hem aan de internetprijs.
Oud 24-03-2013, 20:29
Verwijderd
Ik heb niks te vertellen, maar ik heb het idee dat ik al best lang niet meer in saai gepost heb, dus post ik toch maar even. *zwaait verlegen*
Oud 24-03-2013, 20:31
Verwijderd
En misschien een overbodige opmerking, je moet de comfort temperatuur aanhouden. Dat hij geschikt is voor lager wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je hoogstwaarschijnlijk de morgen haalt en niet doodvriest
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten