Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Judicia 1. Het judicium 'cum laude' wordt toegekend aan het masterexamen, indien voldaan is aan elk van de volgende voorwaarden: a. voor de onderdelen van het masterexamen is gemiddeld tenminste het eindcijfer 8,00 behaald; b. in de loop van de masteropleiding is nooit voor een onderdeel een onvoldoende3 behaald en is nooit een voldoende overgedaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, ik heb een nieuwe kamergenoot erbij, een privatist en jasses alle clichés zijn waar, wat een bal. ![]() ![]() Verder issie wel aardig hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb altijd zin om dingen te zeggen als "Zeg Jan-Diederik, of Valentijn, whatever, als je er als een belangrijke kerel wilt uitzien moet je mss es je broek ophijsen en je vette baggerkop wassen. Keedoei."
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Btw, zijn er hier mensen met verstand van fietsen repareren?
Het stuur van m'n nieuwe oude fiets is echt fucking laag en ik kan 'm niet hoger zetten. Zijn er mss stuurpen verlengstukken ofzo, zodat ik niet een nieuw stuur hoef te hosselen. en if so, is dat een beetje handig te monteren? ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik doe een niveau hoger examen in Engels dan eigenlijk moet. Mooi extraatje ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Dat viel mij destijds ook heel erg tegen. Als ik nu in de winter of tijdens koud weer moet, neem ik die en een oude brede mee die ik er nog omheen doe en meestal heb ik nog wat larpmantels om erover te smijten + ik lig op een veldbed met een thermisch matje, dus de kou trekt niet uit de grond in mijn rug en nu lig ik toch niet meer een hele nacht te klappertanden ![]() Overigens verlies je de meeste warmte via je hoofd (heb ik me laten vertellen) en dingen als slaapmutsen zijn extra handig. Thermisch ondergoed is ook goed (heb ik niet) en nooit vol gekleed in je slaapzak kruipen want dan ontregel je hem en kan hij je warmte niet opnemen om je terug te verwarmen (of een of ander ingewikkeld verhaal). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh en Valentijn vind ik een erg mooie naam en helemaal niet ballerig. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|