Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 07:54
Verwijderd
omat iemand slechte zin heeft, mag je het hele huis poetsen en dat je ook nog eens naar school moet doet er niet toe.
Advertentie
Oud 28-03-2013, 07:56
Verwijderd
wat hebben we toch en leuke buurvrouw, ze zet gewoon de container die geleegd is in de oprit.

Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 08:10.
Oud 28-03-2013, 08:02
Qimm
Qimm is offline
wat?
Oud 28-03-2013, 08:03
Verwijderd
niks, ik praat tegen mezelf.
Oud 28-03-2013, 08:04
Verwijderd
Ik snap echt niet wat je zegt Sadye, behalve dan dat het iets met je buurvrouw te maken heeft.
Oud 28-03-2013, 08:11
Verwijderd
Minoes breekt het huis af.
Oud 28-03-2013, 08:16
Verwijderd
Sadye misschien is af en toe het LJH een beter idee.
Oud 28-03-2013, 08:18
Verwijderd
of twitter.
Oud 28-03-2013, 08:19
Verwijderd
Nee, dat denk ik niet.
Oud 28-03-2013, 08:20
Verwijderd
Waarom niet, iedereen zet daar de grootste onzin op.
Oud 28-03-2013, 08:22
Verwijderd
Omdat je ook gewoon een keer iets kunt zeggen tegen je moeder of je buurvrouw. Via Twitter huilen is net zo onduidelijk voor de rest en voor de betrokkenen behoorlijk lame.
Oud 28-03-2013, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet, iedereen zet daar de grootste onzin op.
Als iedereen besluit poep te gaan eten, doe jij het dan ook?
Oud 28-03-2013, 08:27
Verwijderd

iedereen moet dit horen

wat een mooi droomliedje <3333
Oud 28-03-2013, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Omdat je ook gewoon een keer iets kunt zeggen tegen je moeder of je buurvrouw. Via Twitter huilen is net zo onduidelijk voor de rest en voor de betrokkenen behoorlijk lame.
Ik ken genoeg mensen die dat doen, en waar je geen ene fluit van snapt waar ze het over hebben.

Mijn buurvrouw ken ik niet eens en met mijn moeder valt niet te praten.
Oud 28-03-2013, 08:36
Verwijderd
Citaat:
De naaimachine-applicatie voor op mijn naaimachinehoes is af Even voor de beeldvorming: hij is 23 cm breed.

Spoiler
Oh ik miste applicatie in die zin en ik dacht van hoe gaat ze die hoes er om krijgen Maar gaaf! En leuk!

Citaat:
zegt mijn pa ook altijd tegen mij.. 'marcel, ga eens fatsoenlijk werk zoeken' dan zeg ik.. je hebt in nederland 2 verschillende soorten mensen, mensen die slim zijn, en mensen die werken

moet je ook eens tegen hem zeggen, zijn ze meteen stil (de mijne dan)
ja het is heel slim om van een uitkering te leven en je af te moeten vragen wat je de maand erop moet gaan eten. Tenzij je in het zwart werkt. Maar dan werk je nog steeds.

Citaat:
Ik denk dat mijn pa me keihard voor m'n muil zou schoppen als ik zoiets tegen 'm durfde te zeggen. en ik vind ook wel dat je een klap verdient voor zo'n opmerking. Werken is goed voor je, of je nou slim bent of niet.
Precies. Ik heb overigens ook nooit zakgeld gekregen, ik heb vanaf mijn 13e gewerkt voor de dingen die ik wou hebben.
Oud 28-03-2013, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ken genoeg mensen die dat doen, en waar je geen ene fluit van snapt waar ze het over hebben.

Ligt t ook niet aan jezelf?
Oud 28-03-2013, 09:22
Verwijderd
Citaat:

Ja en je woont in Parkstad, je bent 16 en zit op het vmbo. Natuurlijk ken je genoeg mensen die dat doen.
Oud 28-03-2013, 09:26
Verwijderd
Zo, even pauze. Ik ben al super productief geweest vanmorgen Beetje jammer alleen dat ik de rotklusjes voor me uit geschoven heb en er nu dus alleen nog maar rotklusjes over zijn
Oud 28-03-2013, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Ja en je woont in Parkstad, je bent 16 en zit op het vmbo. Natuurlijk ken je genoeg mensen die dat doen.
Precies, ik houd het wel voor me dan.

En hoe weet je waar ik woon?
Oud 28-03-2013, 09:39
Verwijderd
Uit verschillende berichtjes is wel af te leiden dat je in Parkstad woont Sadye.
Oud 28-03-2013, 09:42
Verwijderd
Oud 28-03-2013, 09:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aagh, ondanks herhaald opnieuw opstarten doet telefoon nog steeds moeilijk en kan ik niet bellen en moeilijk sms'en
Oud 28-03-2013, 09:47
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 28-03-2013, 09:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm, blijkbaar is er niks mis met het netwerk, dus dan ligt het blijkbaar aan m'n telefoon
Oud 28-03-2013, 10:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut, bijstand als niet-schoolverlater is iets lager dan ik in m'n hoofd had maar goed, nog steeds redelijk goed mee te leven.
Oud 28-03-2013, 10:47
Verwijderd
12 uur maar eens traag naar school fietsen. van half 1tot 4 uur alleen CPE van kunst.
Oud 28-03-2013, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Kut, bijstand als niet-schoolverlater is iets lager dan ik in m'n hoofd had maar goed, nog steeds redelijk goed mee te leven.
Bijstand.

Oud 28-03-2013, 10:56
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geslapen tot kwart voor 11 Dat was echt helemaal niet de bedoeling.
Oud 28-03-2013, 10:59
Verwijderd
Ik lees net dat Pasen hier kouder gaat worden dan Kerstmis was. Leuk.
Oud 28-03-2013, 11:00
Verwijderd
Whut
Oud 28-03-2013, 11:01
Verwijderd
Als het eind april maar lekker warm wordt!
Oud 28-03-2013, 11:10
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, ik zie vanaf het zolderraam dat one hangpotten vol zitten met mos Dan kan ik gewoon mos uit eigen tuin gebruiken voor mijn projectjes <3
Oud 28-03-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Hoi Stefenootje, je bent er weer Hoe was je forumloze periode, of mag ik dat niet vragen?
Mijn forumloze periode was niet zoveel bijzonders!

Citaat:
Hoi Stefenootje!!!! *dingen in topic leg voor Stefenootje*
Hoi! Leuke dingen? Of gewoon, kantoorartikelen en emmers?
Oud 28-03-2013, 11:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik lees net dat Pasen hier kouder gaat worden dan Kerstmis was. Leuk.
Wij hebben met de kerst op een terrasje gezeten, goed wel met zo'n verwarm unit erbij, maar toch. Moet ik nu niet aan denken
Oud 28-03-2013, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik zie vanaf het zolderraam dat one hangpotten vol zitten met mos Dan kan ik gewoon mos uit eigen tuin gebruiken voor mijn projectjes <3
Dat zal Aad waarderen.
Oud 28-03-2013, 11:13
Verwijderd
Ik denk dat eneco heel blij is met de kou en mij als klant.
Oud 28-03-2013, 11:16
Verwijderd
mijn bestie werkt bij het leger des heils en als het 's nachts vriest zijn ze verplicht om de winterregeling te openen. Dat is een soort huge hal/gymzaal waar iedereen gratis mag slapen (normaal kost het 2 euro). All in, met ontbijt en avondeten. Dat heeft nog nooit zolang geduurd. Ze hebben budget gekregen t/m 1 april maar ws moet de gemeente gaan bijlappen voor daarna. Is nog nooit voorgekomen.
Verwijderd
Ik wil 13/14 april goed weer, want dan hebben we weer een wedstrijd. Ik wil nu wel graag weer een keer sturen zonder duizend lagen kleren aan. En niet met witte tenen uit de boot komen. En zelf weer een keer roeien
Verwijderd
Citaat:
mijn bestie werkt bij het leger des heils en als het 's nachts vriest zijn ze verplicht om de winterregeling te openen. Dat is een soort huge hal/gymzaal waar iedereen gratis mag slapen (normaal kost het 2 euro). All in, met ontbijt en avondeten. Dat heeft nog nooit zolang geduurd. Ze hebben budget gekregen t/m 1 april maar ws moet de gemeente gaan bijlappen voor daarna. Is nog nooit voorgekomen.
ik wist helemaal niet dat ze dat deden!
Oud 28-03-2013, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Mag iedereen daarheen?
Oud 28-03-2013, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Mag iedereen daarheen?
Ja en als de politie iemand buiten aantreft met de vrieskou zijn ze verplicht mensen daarheen te brengen.
Oud 28-03-2013, 11:50
Verwijderd
Valt er hier nog wat te roddelen?
Oud 28-03-2013, 11:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moest vandaag eigenlijk naar school, maar ben niet gegaan
Oud 28-03-2013, 11:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
"U spreekt met Zilveren Kruis Achmea. Op dit moment zijn wij gesloten. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds. *tuut tuut tuut*"
Oud 28-03-2013, 11:53
Verwijderd
Als jullie ergens om 2 uur op bezoek zouden komen, zouden jullie dan nog lunch verwachten? Mijn ouders komen met paaszondag hier naartoe want ze gingen eten met mijn zus, maar mijn zus wil niet dat mijn vriendje en ik mee eten, dus nu komen ze eerder naar mij toe. Maar ze zeggen alleen maar 'verras ons maar hoor!11!!' en nu weet ik niet of ik ze lunch moet geven of thee met lekkers.
Oud 28-03-2013, 11:53
Verwijderd
Hmm. Mijn zus gaat wel heel uitgebreid koken, dus misschien moet ik het gewoon houden bij thee met mini sandwiches ofzo.
Oud 28-03-2013, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom spreek je het niet gewoon af met ze?
Oud 28-03-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Valt er hier nog wat te roddelen?
Het schijnt dat Martienjo van de herenliefde is En dat Stefenootje en Noedelhap vier handen op één buik zijn
Oud 28-03-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom spreek je het niet gewoon af met ze?
Omdat 'VERRAS ONS MAAR !!!' Dat is echt het enige antwoord wat ik dus krijg.
Oud 28-03-2013, 11:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat 'VERRAS ONS MAAR !!!' Dat is echt het enige antwoord wat ik dus krijg.
Wat een gekke ouders

Regels voor berichten