Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mijn bestie werkt bij het leger des heils en als het 's nachts vriest zijn ze verplicht om de winterregeling te openen. Dat is een soort huge hal/gymzaal waar iedereen gratis mag slapen (normaal kost het 2 euro). All in, met ontbijt en avondeten. Dat heeft nog nooit zolang geduurd. Ze hebben budget gekregen t/m 1 april maar ws moet de gemeente gaan bijlappen voor daarna. Is nog nooit voorgekomen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
"U spreekt met Zilveren Kruis Achmea. Op dit moment zijn wij gesloten. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds. *tuut tuut tuut*"
![]()
|
Verwijderd
|
Als jullie ergens om 2 uur op bezoek zouden komen, zouden jullie dan nog lunch verwachten? Mijn ouders komen met paaszondag hier naartoe want ze gingen eten met mijn zus, maar mijn zus wil niet dat mijn vriendje en ik mee eten, dus nu komen ze eerder naar mij toe. Maar ze zeggen alleen maar 'verras ons maar hoor!11!!' en nu weet ik niet of ik ze lunch moet geven of thee met lekkers.
|
![]() |
|
|