Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn pa vindt het heel normaal dat je elke keer naar de dokter gaat als je oor dicht zit
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En ik heb gedurfd
![]() Ze begrijpt het, is het met me eens, maar moet dit sowieso nog met de baas bespreken die nu even in een andere winkel zit, ze wou eerst zorgen dat ik zo snel mogelijk mijn gsm weer had. Ze gaat me bellen ^^ En haar geloof ik wel. Ik ben trots op mezelf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aargh stomme verhuisbedrijven... Afgelopen week en deze week zouden totaal 5 verhuisbedrijven langskomen voor een offerte. Die van gisteren belde een uur vantevoren af, en die van vandaag belt net ook met een kutreden (meneer moet naar de opera...). Serieus, willen ze geen geld verdienen ofzo
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vorige keer is de hele ellende aanleiding geweest voor dikke shit met mijn pc, een nieuwe harde schijf en tot 3 keer toe formatteren en herinstalleren. Aan mijn pc kan het niet meer liggen. Dan besteed je ook eens een keer veel geld aan een gadget ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niets specifiek, maar omdat mijn computer al langer raar deed, dacht ik dat het aan mijn pc lag dat de gsm het niet deed en heb ik hem laten controleren en toen bleek de harde schijf aan vervanging toe. Dat had ooit wel moeten gebeuren natuurlijk, maar omdat ik dacht dat het daaraan lag, heb ik dat nu laten doen. Ook al was er geen geld voor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Artistmutant (mutant-art wou hij niet pakken om de een of andere vage reden) op fb is inderdaad van mij en de website Mutant-art.com ook. Als je op mijn naam klikt, kun je voor Bezoek Mutant's webpagina kiezen en dan kom je daar op terecht ^^ Ik ben nu een nieuwe aan het maken, want ze staat al jaren zo en ik vond het toen een slim idee om alles met afbeeldingen te maken, maar nieuwe dingen toevoegen is iets minder simpel dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een schattige mozaïek hond ![]() |
![]() |
|
|