Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2013, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn favoriete nieuwe winkel in Groningen, Søstrene Grene, heeft een promofilmpje op fb gezet. En daarin spreken alle fucking medewerkers søstrene uit als 'sustreene' terwijl het 'sustrunne' is sustreeeeene greeeeene /Deen-o -fiel
Oud 16-04-2013, 09:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks

Ik heb trouwens gedroomd over een gozer die echt echt echt goed kon zoenen, maar ik kan for the life of me niet meer voor de geest halen hoe hij eruit zag
Oud 16-04-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
De koelkast?
Nee, het was in de buurt van mijn bureau, dus het kon ook van buiten komen. Ik ben even weg geweest en nu hoor ik niks meer.

En awkward moment net. Cat, ben jij dat? En géén idee hebben wie zij is. Ik vermoed iemand van de afdelingen waar ik ooit heb gezeten, maar dat is ook al een eeuwigheid geleden (minstens een jaar nu ). Ik wist ook niet wat ik moest zeggen en vragen en zij was een beetje wazig geloof ik.

De apotheek heeft me prijzen en een uitdraai gegeven van alles wat ik nodig gehad heb ten gevolge van wat er is gebeurd. Ik heb gisteren alle facturen van de ziekenhuizen opgedoken en ook alle facturen die het gevolg zijn van onderzoeken achteraf. Ik ga alles, maar dan ook echt alles wat ik heb uitgegeven bundelen en bijvoegen in het dossier dat ik naar het FMO ga sturen. Dat tikt best aan, al die kleine dingen (en grotere dingen). Ik kan het altijd proberen en er is toch niemand anders die het boeit en een rechtszaak valt niet te winnen.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:02.
Oud 16-04-2013, 09:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En een afspraak bij de dokter voor vandaag gefikst
Oud 16-04-2013, 10:04
Verwijderd
Mijn gsm is terug. Nu kijken of ik durf te vragen of er iets van compensatie tegenover kan staan.
Oud 16-04-2013, 10:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa vindt het heel normaal dat je elke keer naar de dokter gaat als je oor dicht zit dan zou ik er waarschijnlijk ook minder moeilijk over doen als ie hier om de hoek zat ipv 3 kwartier rijden, maar alsof die mensen niks beters te doen hebben
Oud 16-04-2013, 10:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat vonden jullie van dat liedje dat speelde tijdens de end credits van Game of thrones episode 3? Ik vond het nogal het moment verpesten dat eraan vooraf ging.
Ik vond het wel grappig; leuke juxtaposition, zoals dat heet. Keer wat anders dan dramatische muziek; maar het hoeft geen gewoonte te gaan worden.
Oud 16-04-2013, 10:21
Carn
Carn is offline
En het paste wel bij de situatie vond ik.
Oud 16-04-2013, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vond het wel grappig; leuke juxtaposition, zoals dat heet. Keer wat anders dan dramatische muziek; maar het hoeft geen gewoonte te gaan worden.
Dit ja Hoewel ik het wel opvallend 'anders' vond, stoorde het me niet echt. Dit soort eindes gecombineerd met zulke muziek tijdens de aftiteling ben ik meer gewend van bijvoorbeeld True Blood.
Oud 16-04-2013, 11:21
Verwijderd
En ik heb gedurfd Ik heb gewoon heel redelijk gezegd dat ik snap dat zij niets aan een falende telefoon kunnen doen maar dat een falende werknemer die klanten niet serieus neemt en net niet voor gek verklaart, wel te verhalen is op hen. En het feit dat die kerel nog niet eens de moeite heeft genomen om zijn excuses aan te bieden, speelt ook een hele grote rol.
Ze begrijpt het, is het met me eens, maar moet dit sowieso nog met de baas bespreken die nu even in een andere winkel zit, ze wou eerst zorgen dat ik zo snel mogelijk mijn gsm weer had. Ze gaat me bellen ^^ En haar geloof ik wel.

Ik ben trots op mezelf
Oud 16-04-2013, 11:22
Verwijderd
Goedzo Mutant
Oud 16-04-2013, 11:23
Verwijderd
Goed bezig
Oud 16-04-2013, 11:23
Verwijderd
Het wordt nog wel eens wat met me
Oud 16-04-2013, 11:33
Verwijderd
En de gsm faalt op dit moment nog steeds

De winkel is net dicht, dus ik moet een uur wachten. Joy.
Oud 16-04-2013, 11:34
Verwijderd
Aargh stomme verhuisbedrijven... Afgelopen week en deze week zouden totaal 5 verhuisbedrijven langskomen voor een offerte. Die van gisteren belde een uur vantevoren af, en die van vandaag belt net ook met een kutreden (meneer moet naar de opera...). Serieus, willen ze geen geld verdienen ofzo
Oud 16-04-2013, 11:40
Verwijderd
3 tussenuren en een pauze. Dan 10 minuten op school zijn voor kunst examenopdraht te presenteren. #meh
Oud 16-04-2013, 11:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit spaghetti te eten, bij gebrek aan brood (of whatever)
Oud 16-04-2013, 11:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah en ik vond al dat mijn geraspte jonge kaas zo raar smaakte. Het is oude kaas
Oud 16-04-2013, 12:09
Verwijderd

nog 2 uur wachten.
Oud 16-04-2013, 12:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, ik ga ervan tussen, duim voor me!
Oud 16-04-2013, 12:13
Verwijderd
Succes LP!
Oud 16-04-2013, 12:14
Verwijderd
En anders kom je er bij toeval achter dat je telefoonrekening drie keer zo hoog is en je voor april alweer over je belbundel heenzit. Heel fijn KPN, dat jullie even een seintje geven
Oud 16-04-2013, 12:16
Verwijderd
succes met wat je ook gaat doen.

Vodafone geeft ook nooit aan of ik over mijn abonnement zit.
Oud 16-04-2013, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Oké, ik ga ervan tussen, duim voor me!
Succes!
Oud 16-04-2013, 12:17
Verwijderd
Nou het stomme is dat ze het wel aangeven bij mijn internetbundel. Een tijd terug kreeg ik een smsje dat ik op de helft van mijn bundel zat, dus ik nam aan dat ze dat ook bij mijn belbundel zouden doen. Helaas
Oud 16-04-2013, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Aargh stomme verhuisbedrijven... Afgelopen week en deze week zouden totaal 5 verhuisbedrijven langskomen voor een offerte. Die van gisteren belde een uur vantevoren af, en die van vandaag belt net ook met een kutreden (meneer moet naar de opera...). Serieus, willen ze geen geld verdienen ofzo
Naar de opera "Sorry mevrouwtje, ik kan echt niet komen. Als ik niet met moeder de vrouw mee ga naar de opera dan gaat ze bij me weg. En ach ja, u zult zelf ook wel weten - soms moet je nu eenmaal doen alsof je het leuk vindt om samen met haar op stap te gaan. Dat houdt de vrouwtjes tevreden he!" Aldus de verhuizer met bierbuik, eeuwige sigaret op de lip en een bodywarmer.
Oud 16-04-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Naar de opera "Sorry mevrouwtje, ik kan echt niet komen. Als ik niet met moeder de vrouw mee ga naar de opera dan gaat ze bij me weg. En ach ja, u zult zelf ook wel weten - soms moet je nu eenmaal doen alsof je het leuk vindt om samen met haar op stap te gaan. Dat houdt de vrouwtjes tevreden he!" Aldus de verhuizer met bierbuik, eeuwige sigaret op de lip en een bodywarmer.
Ik werd door zijn 'secretaresse' gebeld, en op de achtergrond hoorde ik hem bulderen dat hij ook geen zin had in opera, maar dat hij ook niet wilde scheiden. Jawel. Dus je zat aardig warm
Oud 16-04-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Rechtendames Sann Quis en de rest naamzoek!
Geen idee.
Oud 16-04-2013, 13:06
Verwijderd
Whahaha, dat meen je niet! Wat een pielie dan.
Oud 16-04-2013, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Whahaha, dat meen je niet! Wat een pielie dan.
Ja echt he Maar goed, we hebben nog vier andere offertes, dus ik ga er niet nog een keer voor thuisblijven!
Oud 16-04-2013, 13:48
Verwijderd
En dat was dus Hoi gsm en Dag gsm

En nu voel ik me best wel kut.
Oud 16-04-2013, 13:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Kapot?
Oud 16-04-2013, 13:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het past sowieso helemaal niet bij de serie / stijl. Vond het ook maar raar
Citaat:
Citaat:
Dit ja Hoewel ik het wel opvallend 'anders' vond, stoorde het me niet echt. Dit soort eindes gecombineerd met zulke muziek tijdens de aftiteling ben ik meer gewend van bijvoorbeeld True Blood.
Toen ik de aflevering downloadde, stond er bij de reacties van: "this upload is screwed, for some reason the last two minutes are some weird rock music, please look for a better rip"
Oud 16-04-2013, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Kapot?
Eigenlijk heeft hij nog niet gewerkt. De telefoon an sich deed het, maar hij weigerde gewoon om te communiceren met de pc, niet met app en niet zonder app. De werknemer die me eerst 'hielp' heeft niks voor me gedaan buiten 'een mailtje naar Nokia sturen' en me dingen op de mouw spelden en mijn klachten wegwuiven (en me net niet voor gek verklaren, maar het feit dat echt niemand anders die klachten had terwijl er genoeg verkocht waren, drong niet in zijn stomme kop door). Uiteindelijk toch maar met iemand anders gesproken en het bleek inderdaad mijn toestel te zijn. Teruggestuurd (de dag voor Paasweekend), daar hebben ze shit gedaan en vandaag was hij terug. Ze hebben hem getest in de winkel, dikke prima, ik kom thuis, steek hem in en ik krijg een dikke middelvinger. Ik ga terug, de winkel krijgt dikke middelvinger.
De vorige keer is de hele ellende aanleiding geweest voor dikke shit met mijn pc, een nieuwe harde schijf en tot 3 keer toe formatteren en herinstalleren. Aan mijn pc kan het niet meer liggen.

Dan besteed je ook eens een keer veel geld aan een gadget
Oud 16-04-2013, 14:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat is het verband tussen een niet communicerende telefoon en een defecte hardeschijf in een computer?
Oud 16-04-2013, 14:05
Verwijderd
Niets specifiek, maar omdat mijn computer al langer raar deed, dacht ik dat het aan mijn pc lag dat de gsm het niet deed en heb ik hem laten controleren en toen bleek de harde schijf aan vervanging toe. Dat had ooit wel moeten gebeuren natuurlijk, maar omdat ik dacht dat het daaraan lag, heb ik dat nu laten doen. Ook al was er geen geld voor.
Oud 16-04-2013, 14:08
Verwijderd
En the fuck?
http://www.parool.nl/parool/nl/3404/...000-euro.dhtml
Oud 16-04-2013, 14:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Twintigduizend euro voor 10 GB aan data?
Oud 16-04-2013, 14:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jeuj, mijn webwinkeltje is af en staat sinds vandaag online!

Klikketieklik
Oud 16-04-2013, 14:25
Verwijderd

Oud 16-04-2013, 14:25
Verwijderd
Wel een heel goeie parel, denk ik, voor zo ver we 'm kunnen zien. Zeker als je bedenkt dat 'ie in vectors is.
Oud 16-04-2013, 14:27
Verwijderd
Heb je ook een ouderwetsch klingelende deurbel in je winkeltje? Anders kom ik niet
Oud 16-04-2013, 14:28
Verwijderd
Ik heb je site vandaag nog gelinkt aan iemand, trouwens, Noedel! Een bekende van me die werkt als social-media-ideeën-pitcher voor een bedrijf. Misschien zijn ze wel geïnteresseerd, houd je er een animatieopdrachtje aan over.
Oud 16-04-2013, 14:39
Verwijderd
mijn lichaam is weer eens kapot. Zenuwstelsel overbelast en overprikkelt. Niks aan te doen behalve veel rust. Dag sturen / enige tijdsbesteding.
Oud 16-04-2013, 14:41
Verwijderd
klaar met kunst. het ging echt goed. ik had de beste PP van de hele klas en de leraar die normaal altijd negatief kijkt naar werkstukken had er niets aan op te merken. en ze vonden mijn jasje leuk.

Mutant doe jij aan tekenen enz? ik zag op fb een pagina die zo heet?
Oud 16-04-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
mijn lichaam is weer eens kapot. Zenuwstelsel overbelast en overprikkelt. Niks aan te doen behalve veel rust. Dag sturen / enige tijdsbesteding.
Wat kut sterkte en knuffels!
Oud 16-04-2013, 14:49
Verwijderd
Ja. Pfff. Ik wou dit echt niet horen, maar helaas... Gelukkig mag ik wel een acht sturen, 1 keer per week... Dat is nog iets.
Oud 16-04-2013, 14:55
Verwijderd
Citaat:
klaar met kunst. het ging echt goed. ik had de beste PP van de hele klas en de leraar die normaal altijd negatief kijkt naar werkstukken had er niets aan op te merken. en ze vonden mijn jasje leuk.

Mutant doe jij aan tekenen enz? ik zag op fb een pagina die zo heet?
Ik schilder, teken, recyclart, pruts, naai, haak, prul, en hang de creabea uit zonder kinderen te hebben en mutsjes te willen haken en ben van middelbare leeftijd met een hip kort kapsel tegen mijn goesting

Artistmutant (mutant-art wou hij niet pakken om de een of andere vage reden) op fb is inderdaad van mij en de website Mutant-art.com ook. Als je op mijn naam klikt, kun je voor Bezoek Mutant's webpagina kiezen en dan kom je daar op terecht ^^
Ik ben nu een nieuwe aan het maken, want ze staat al jaren zo en ik vond het toen een slim idee om alles met afbeeldingen te maken, maar nieuwe dingen toevoegen is iets minder simpel dan
Oud 16-04-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik schilder, teken, recyclart, pruts, naai, haak, prul, en hang de creabea uit zonder kinderen te hebben en mutsjes te willen haken en ben van middelbare leeftijd met een hip kort kapsel tegen mijn goesting

Artistmutant (mutant-art wou hij niet pakken om de een of andere vage reden) op fb is inderdaad van mij en de website Mutant-art.com ook. Als je op mijn naam klikt, kun je voor Bezoek Mutant's webpagina kiezen en dan kom je daar op terecht ^^
Ik ben nu een nieuwe aan het maken, want ze staat al jaren zo en ik vond het toen een slim idee om alles met afbeeldingen te maken, maar nieuwe dingen toevoegen is iets minder simpel dan
Oke, ik kwam er bij toeval op. ik was wat door aan het klikken uit verveling.
Wat een schattige mozaïek hond
Oud 16-04-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
mag je ook niet doen waar ze je voor gevraagd hebben?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten