Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanochtend werd ik wakker en er zat een hele dikke spin in de slaapkamer. Echt zo'n zwarte joekel. Ik heb er een emmer overheen gezet, want hij paste niet in een glas.
![]() ![]() ![]() ![]() Godver, ik heb zo'n hekel aan spinnen. ![]() te pakken. En ik kan ook niet zien waar hij zit, door zwart plastic kun je niet heen kijken.. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Japanners ontmoet <3 Veel buigen ^^ |
![]() |
|
Ja, arm beest.
![]() ![]() Maar ik kan morgen wel even proberen met een groot stuk karton of zo. Vandaag moet ik nog even van de schrik bekomen. ![]() ![]() Oh en ja, het lijf past wel in een glas hoor, maar die poten niet. En dan wil ik het ook niet riskeren om de poten te breken (of wat er dan ook mee gebeurt, soms zit er zo'n poot vast en zie je dat beest struggelen om weg te komen en zo.. awwww). Of dat ze dat glas ziet aankomen en het op een rennen zet. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oh ja, die emmer blijft daar dan maar tot Kazet weer thuis is.
![]() Doet me opeens denken aan mijn moeder. Jaren geleden had ze ook een grote spin in huis (eerst zei ze "Omg, er zit daar een muis!" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Minstens 5 km van huis wegbrengen, je denkt toch niet dat zoiets door een dichte deur wordt tegengehouden? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Soms zit er bij m'n ouders een HEEL DIKKE spin. Eén keer was ik alleen thuis, zat op de bank (die tegen de muur stond) tv te kijken, ton die spin ineens achter m'n schouder over de muur kroop. Iiiiehhh *ril* Zo'n spin met een lijf van zo'n 2 cm en inclusief poten 8 cm lang
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat de regel is: hoe groter, hoe minder eng. Want dan lijkt zo'n beest tenminste een beetje op een "dier" in plaats van een insect. Maar dan nog wil ik ze niet in huis. Behalve tarantula's. <3 |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een vensterbank aan stukken gemept met een bezem om er eentje te pakken te krijgen ^^ Tegenwoordig heb ik het redelijk onder controle, maar als het formaat theeschoteltje wordt, dan ben ik een gillend klein meisje. Citaat:
|
![]() |
|
Ik vraag me trouwens serieus af waar die angst voor spinnen toch vandaan komt.
Mijn moeder is helemaal niet bang voor spinnen, dus van haar kan ik het niet hebben. Ik weet niet waar het vandaan komt. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik snap trouwens niet waarom je bang zou zijn voor langpootspinnen en hooiwagens. Die vang ik gewoon met m'n handen om ze naar buiten te bonjouren.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat spinnen bang zijn, tarara, ze rennen gewoon keihard op je af! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Mjah, toch maar eens even zoeken. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, want waarom spinnen? Waarom niet kevers, of sprinkhanen of muggen of of of. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|