Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoi fizzle!
Ik ga zo naar buiten in een broekje dat zo kort en strak is voor mijn doen dat ik er maanden naar heb gestaard in mijn kast, maar nooit heb aangedurfd. Beetje zo kort als jouw brrroekje, alleen zijn mijn benen minstens 2 keer zo breed en is het broekje van bordeauxrode ribstof... Oeioei! Maar ik ga dit pwnen.
|
Verwijderd
|
Verdomme wat heb ik een hoop onzin in de afgelopen jaren verzameld, bewaard, gekopieerd en gekocht
![]() Gelukkig zijn de ergste dingen een verzameling geweest van iemand die waarschijnlijk ook besefte dat het onzin was en ze dus cadeau deed aan mij ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ík moet echt nodig shoppen voor de zomer en het gala.
Mijn broertje heeft vandaag op school te horen gekregen welke rollen hij krijgt in de school revue. ' De klas van hem doet verschillende stukjes uit musicals opvoeren en hij speelt samen kinderen uit zijn klas en de andere groep 8: de nonen uit sister act en als solorol de vader van die kinderen in de sound of music. het verhaal van muscical is: Donkey de ezel van shrek gaat zijn oude bazen langs en dat zijn de musicals dan. De musicals die meedoen zijn: the sound of music, mary poppins, annie, sisteract en nog een paar. En omdat die me haat mag ik niet komen. ![]() |
![]() |
|
|