Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2013, 08:23
Verwijderd
Zo, tien uur geslapen, fijnnnnn! En oeps nu ben ik super laat en ik moet ook nog met de tram omdat mn fiets op werk staat. dumdumdum. /ren
Advertentie
Oud 24-04-2013, 08:26
Verwijderd
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...groenten.dhtml

Wat is dit nou weer voor iets raars
Oud 24-04-2013, 08:36
Verwijderd
Haha, Kwinsie, linkensteler

Maar, ja, dubieus he. Monsanto, kom er maar in
Oud 24-04-2013, 08:40
Verwijderd
Jaaa ik dacht dat iemand anders dat gepost had en niet jij, Paranara. Vandaar de schaamteloze repost
Oud 24-04-2013, 08:52
Verwijderd
Goedesmorgens
Oud 24-04-2013, 09:05
Verwijderd
Goedemorgen!
Ik ga binnenkort met een aantal cliënten mee op vakantie, kreeg ik gisteren te horen dat we waarschijnlijk ook gaan zwemmen. En dat heb ik al zo'n twee jaar niet meer gedaan. En twee jaar geleden was ook ongeveer tien kilo geleden. Dus nu moet ik als een idioot op zoek naar een nieuw badpak want een bikini mag niet eens. De leuke badpakken zijn zo duur
Oud 24-04-2013, 09:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben welliswaar niet echt thuis in de materie, maar zo op het eerste gezicht vind ik het ook wat merkwaardig. Als ik het zo lees gaat het namelijk niet om exotische soorten die eventueel een probleem zouden kunnen vormen voor de hier bestaande flora en fauna, want dan was het wel te begrijpen geweest.
Oud 24-04-2013, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen!
Ik ga binnenkort met een aantal cliënten mee op vakantie, kreeg ik gisteren te horen dat we waarschijnlijk ook gaan zwemmen. En dat heb ik al zo'n twee jaar niet meer gedaan. En twee jaar geleden was ook ongeveer tien kilo geleden. Dus nu moet ik als een idioot op zoek naar een nieuw badpak want een bikini mag niet eens. De leuke badpakken zijn zo duur
Doe een tankini, of mag dat ook niet?
Oud 24-04-2013, 09:18
Verwijderd
Oud 24-04-2013, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Doe een tankini, of mag dat ook niet?
Weet ik niet. Maar ik vind veel tankini's lelijk en ik gok dat ik dan wel beter gewoon een bikini kan aan doen. Maar het gaat me niet zozeer om het badpak hoor, dat vind ik wel prima. Punt is alleen dat ik graag stiekem (en al heel lang) een vintage badpak wil maar die zijn zo tyfusduur. Ik ben op jacht naar de uitverkoop, maar die is nog niet gevonden.Wildbreien <3
Oud 24-04-2013, 09:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
oef

En goedemorgen!
Oud 24-04-2013, 09:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is het weer toch steeds gek, vandaag 18 graden en zon, vrijdag weer 10 graden en regen
Oud 24-04-2013, 09:45
Verwijderd
Ja, het kan vriezen en het kan dooien.
Oud 24-04-2013, 09:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
'April doet wat ie wil', zo ging dat gezegde toch?
Oud 24-04-2013, 09:54
Verwijderd
Het weer doet gewoon wat het wil ^^

Ik vond het gisteren op één dag wel raar: overdag fris en 's avonds warm.
Oud 24-04-2013, 09:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Heerlijk weer! En de magnolia staat in volle bloei en dat is zo mooi. Er staat nog een boom naast die heel mooie kleine roze bloemetjes heeft. Het is net een japans schilderij <3
Oud 24-04-2013, 09:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Die magnolia is trouwens wel een beetje raar. De boom heeft nog geen bladeren, maar staat dus wel in volle bloei. Als ik me niet vergis bloeit een magnolia ook twee keer per jaar. Rare boom. Maar wel een ontzettend mooie boom.
Oud 24-04-2013, 09:57
Verwijderd
Gisteren zat ik buiten in de pauze op 't werk en iemand begon wéér over het weer. Omdat ik de enige in zijn nabijheid was, had-ie 't blijkbaar tegen mij. Ik heb 'm een implied facepalm gegeven en doodgezwegen
Oud 24-04-2013, 09:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Moet ik mij nu aangesproken voelen?
Oud 24-04-2013, 10:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Aha! Even googelen leert mij dat er verschillende soorten magnolia's zijn. Hier staat er zo één:

Laatst gewijzigd op 24-04-2013 om 10:07. Reden: plaatje kapot
Oud 24-04-2013, 10:01
Verwijderd
Goeiemorgen!

Bij magnoliabomen denk ik altijd direct aan dit liedje
Oud 24-04-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Moet ik mij nu aangesproken voelen?
Ben je mal.
Oud 24-04-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Sann en Klaverhap naamzoek:
Over dat yoga-gebeuren: is dat dan ook echt conditioneel zwaar, of alleen zwaar voor je spieren?

En belangrijker: krijg je er een goddelijk lijf van?
Alleen spieren, conditioneel stelt het niet zoveel voor. M'n armen en benen en LIJF EN GEEST kunnen het gewoon niet aan
Oud 24-04-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Haha, Kwinsie, linkensteler

Maar, ja, dubieus he. Monsanto, kom er maar in
Ja tering er is weer goed gelobbyd hoor.
Oud 24-04-2013, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Alleen spieren, conditioneel stelt het niet zoveel voor. M'n armen en benen en LIJF EN GEEST kunnen het gewoon niet aan
Ik denk nu nog dat ik dat yoga-gebeuren een eitje vind omdat ik jarenlang op yoga heb gezeten. Maar dat zal dan nog wel eens vies tegen kunnen vallen
Oud 24-04-2013, 11:54
Vowel
Vowel is offline
Even een update: de spin is weg. Samen met de emmer en het stuk karton.
Oud 24-04-2013, 11:58
Verwijderd
Vanzelf weggelopen?
Oud 24-04-2013, 12:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

HOERA MIJN BAN IS VOORBIJ

dat was even afkicken hoi
Oud 24-04-2013, 12:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
eng
Oud 24-04-2013, 12:03
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Welkom terug!
Oud 24-04-2013, 12:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bedankt!
Oud 24-04-2013, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nu een emmer met poten voor me
Oud 24-04-2013, 12:11
Verwijderd
Wat een leuke foto fizzle <3
Oud 24-04-2013, 12:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi fizzle!

Ik ga zo naar buiten in een broekje dat zo kort en strak is voor mijn doen dat ik er maanden naar heb gestaard in mijn kast, maar nooit heb aangedurfd. Beetje zo kort als jouw brrroekje, alleen zijn mijn benen minstens 2 keer zo breed en is het broekje van bordeauxrode ribstof...

Oeioei! Maar ik ga dit pwnen.
Oud 24-04-2013, 12:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat broekje is een boxer van mijn vriend, dus dat jouw broekje even kort is zegt wel iets ja succes, je kan het! Het weer is in elk geval heerlijk
Oud 24-04-2013, 12:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat ik toch maar naar het laatste half uur van muzikale leiding ga ondanks de verleidingen van het forum kusjes!
Oud 24-04-2013, 12:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zie nu een emmer met poten voor me
Haha, nou gelukkig niet zeg. Als het écht zo'n vies eng groot best was geweest had ik de dierenopvang (of zo) gebeld en was ik lekker gaan shoppen totdat het beest weg was.
Oud 24-04-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

hoi. ben je afgevallen?
Oud 24-04-2013, 12:40
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Zo ik kom ook even "saaien"
Kort daggie op school gehad, nu even aan mijn werkstuk.
Oud 24-04-2013, 12:46
Verwijderd
Mijn internet laat me deze week in de steek. Hij laadt zo sloom en dat heeft die nooit gedaan.
Oud 24-04-2013, 13:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, het is vet warm buiten ik heb me omgekleed, jurkjestijd (maar nog wel met lange legging, want witte harige benen /sexeh )
Oud 24-04-2013, 13:15
Verwijderd
Verdomme wat heb ik een hoop onzin in de afgelopen jaren verzameld, bewaard, gekopieerd en gekocht

Gelukkig zijn de ergste dingen een verzameling geweest van iemand die waarschijnlijk ook besefte dat het onzin was en ze dus cadeau deed aan mij Ach, misschien is het nog wat waard als inspiratie voor larp.
Oud 24-04-2013, 13:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Jongens, het is vet warm buiten ik heb me omgekleed, jurkjestijd (maar nog wel met lange legging, want witte harige benen /sexeh )
Zometeen maar eens even naar buiten.
Oud 24-04-2013, 13:24
Verwijderd
ík moet echt nodig shoppen voor de zomer en het gala.

Mijn broertje heeft vandaag op school te horen gekregen welke rollen hij krijgt in de school revue. '
De klas van hem doet verschillende stukjes uit musicals opvoeren en hij speelt samen kinderen uit zijn klas en de andere groep 8: de nonen uit sister act en als solorol de vader van die kinderen in de sound of music.

het verhaal van muscical is: Donkey de ezel van shrek gaat zijn oude bazen langs en dat zijn de musicals dan. De musicals die meedoen zijn: the sound of music, mary poppins, annie, sisteract en nog een paar. En omdat die me haat mag ik niet komen.
Oud 24-04-2013, 13:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Welkom terug, goede foto

Citaat:
hoi. ben je afgevallen?
Oud 24-04-2013, 13:34
Verwijderd
Mijn lichaam faalt weer eens op een ander niveau .
Oud 24-04-2013, 13:36
Verwijderd
Boven NAP?
Oud 24-04-2013, 13:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben je jonger dan 21 jaar en heb je ervaring en/of een opleiding genoten en lijkt het
je leuk om ons team te versterken?

Oud 24-04-2013, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Boven NAP?
Soort van beschadigd hoornvlies. Nou ja. Het is in ieder geval niets ernstigs en gaat hopelijk weer vanzelf over . En het geeft geen pijn. Dus eigenlijk is het niets, maar ja.
Oud 24-04-2013, 13:44
Verwijderd
Maar ik heb echt zo'n ontzettend chille / lieve opticien . Hij neemt je jas aan en hij helpt je ook weer met aantrekken enzo .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten