| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heerlijk ook om Lafayette weer in actie te zien.
Spoiler
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een lieve post. Maar hier is het regenen al klaar, zo te zien, dus misschien lukt het nog wel vandaag met de zon. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb het vorig seizoen min of meer 'uit beleefdheid' uitgekeken (ik hou niet van onafgemaakte zaken en ik hoopte telkens dat het toch beter zou gaan worden, maar dat viel dus echt tegen) De serie slaat nu een pad in wat me eigenlijk niet (meer) aanspreekt. Ik ben dan ook iemand die de boeken heeft gelezen, en die verhaallijnen vond ik veel leuker/aansprekender. De serie is me gewoon wat te hysterisch, over the top en gewoon meh. Als ik stukjes skip in afleveringen omdat ik me verveel is er iets niet goed
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Waar seizoen 1 en boek 1 98% parallel lopen, zelfs wat de dialogen betreft, gebeuren er nu dingen in de serie die niet meer met het verhaallijn in de boeken te maken heeft. Nog geen stukjes overlap, niets. En het spreekt me gewoon echt niet aan, ik vind het vooral irritant
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik zit vol smart te wachten tot het keihard gaat onweren en regenen. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, en de andere dude in dit kantoortje dan. Maar dat is een oude man die zich niet zo druk maakt om appearances. Dus ik vind dat het prima kan.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, ik heb ook de tanktop eens opgezocht ter vergelijking, maar het verschil ontgaat me een beetje. Ook blijkt dus dat ik geen tanktop aan heb, maar meer een T-shirt zonder mouwen, de "schouderband" is vrij breed en de hals is redelijk gesloten. Dus, het valt allemaal reuze mee.
|
|
![]() |
|
|