Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2013, 17:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is dit het spellingnazi topic
Ja, en spellingnazitopic hoort aan elkaar

Spoiler
Oud 30-06-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Knalrood.
Laat het nu ja.
Oud 30-06-2013, 17:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben nu ook gedoucht en aangekleed Op mijn to-dolist staat vandaag nog:

- minstens twee wassen draaien (handdoeken en beddengoed)
- drie of vier wassen vouwen
- bed verschonen
- afwassen
- vegen
- boodschappen doen
- De tweede was zit in de machine
- Twee wassen gevouwen
- Bed is afgehaald
- Afwas gedaan
- Boodschappen gedaan
- Gasfornuis schoongemaakt
- Keukenvloer geveegd en op handen en knieën gedweild

En nou vind m'n lijf het wel weer een beetje genoeg geweest vooral het dweilen was erg leuk

Nog doen:
- Bed opmaken
- Twee wassen opvouwen
- Vegen in woonkamer
Oud 30-06-2013, 17:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Spoiler
Daar twijfelde ik al over

En:
Citaat:
Ja.

Hoe is je operatie verlopen?
Ben nog niet geopereerd. Mijn huisarts was wat bezorgder dan de chirurg. Morgen weer bloedprikken. Mijn armen zien er ondertussen uit alsof ik een verslaafde ben maar zal nu snel wel gaan gebeuren, ik word steeds geler.
Oud 30-06-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is inderdaad altijd een leuke ja. Ik deed het vroeger ook zo, maar ik heb nu een soort swiffer met een dweildoekje dat je vast kunt maken, ideaal, veel beter dan zo'n aftrekker (volgens onze lerares Nederlands in het eerste jaar officieel een gummizwabber) en een losse dweil.

Citaat:
Nog doen:
- Bed opmaken
Dat staat me ook te wachten. Gevecht met mijn Nemesis. Ooit komt de dag dat ik niet als overwinnaar uit het gevecht kom en dan vinden ze me gestikt in het dekbedovertrek.
Oud 30-06-2013, 17:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
- Twee wassen gevouwen
- Bed is afgehaald
- Afwas gedaan
- Boodschappen gedaan

En nou vind m'n lijf het wel weer een beetje genoeg geweest vooral het dweilen was erg leuk

Nog doen:
- Bed opmaken
- Twee wassen opvouwen
- Vegen in woonkamer
Hier kan ik echt niet tegenop ben je ook in te huren?
Oud 30-06-2013, 17:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Daar twijfelde ik al over

En:

Ben nog niet geopereerd. Mijn huisarts was wat bezorgder dan de chirurg. Morgen weer bloedprikken. Mijn armen zien er ondertussen uit alsof ik een verslaafde ben maar zal nu snel wel gaan gebeuren, ik word steeds geler.
O man, wat naar. Sterkte maar weer dan!
Oud 30-06-2013, 17:36
Verwijderd
Aftrekker
Oud 30-06-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
- Twee wassen gevouwen
- Bed is afgehaald
- Afwas gedaan
- Boodschappen gedaan

Dit heb ik gister ook gedaan.
Oud 30-06-2013, 17:41
Verwijderd
Ik heb aftersun op mijn neus gesmeerd. Mijn ogen gaan van het spul tranen.
Oud 30-06-2013, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, dat is inderdaad altijd een leuke ja. Ik deed het vroeger ook zo, maar ik heb nu een soort swiffer met een dweildoekje dat je vast kunt maken, ideaal, veel beter dan zo'n aftrekker (volgens onze lerares Nederlands in het eerste jaar officieel een gummizwabber) en een losse dweil.

Dat staat me ook te wachten. Gevecht met mijn Nemesis. Ooit komt de dag dat ik niet als overwinnaar uit het gevecht kom en dan vinden ze me gestikt in het dekbedovertrek.
Ik heb ook wel zo'n ding, maar dan meer echt dweilerig, maar dan heb je dat gedoe met een sopje en alles. Bovendien zaten er dikke vlekken, daarvoor moest ik toch echt poetsen.

En ja, ik heb ook een gruwelijke hekel aan bed opmaken

Citaat:
Hier kan ik echt niet tegenop ben je ook in te huren?
Nou nee, ik heb al wel genoeg (dan wel teveel) aan m'n eigen zooi. Na één zo'n dag ben ik dan ook helemaal kapot. Ik voel het al aankomen, maar ben dus nog niet klaar
Oud 30-06-2013, 17:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien moest ik dit restje energie maar eens investeren in koken, dan krijg ik daar hopelijk ook weer wat energie voor terug
Oud 30-06-2013, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook wel zo'n ding, maar dan meer echt dweilerig, maar dan heb je dat gedoe met een sopje en alles. Bovendien zaten er dikke vlekken, daarvoor moest ik toch echt poetsen.

En ja, ik heb ook een gruwelijke hekel aan bed opmaken
Vertel me, want ik kan het me niet voorstellen, hoe dweil je zonder sopje?
En de dikke vlekken ken ik, schuurborstel is net niet nodig soms. Daarom vind ik dat ding zo fijn, kun je meer kracht mee zetten dan met een losse dweil die opfrommelt en alle kanten op gaat behalve de juiste
Oud 30-06-2013, 18:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nou nee, ik heb al wel genoeg (dan wel teveel) aan m'n eigen zooi. Na één zo'n dag ben ik dan ook helemaal kapot. Ik voel het al aankomen, maar ben dus nog niet klaar
I hear ya. Succes!
Oud 30-06-2013, 18:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vertel me, want ik kan het me niet voorstellen, hoe dweil je zonder sopje?
En de dikke vlekken ken ik, schuurborstel is net niet nodig soms. Daarom vind ik dat ding zo fijn, kun je meer kracht mee zetten dan met een losse dweil die opfrommelt en alle kanten op gaat behalve de juiste
Ik heb een lege spuitfles (à la Dasty) gevuld met sopmengsel dat spray ik op de grond en ik boen erover met een doekje.

Citaat:
I hear ya. Succes!
Merci

Het eten is klaar: gebakken aardappels, twee kaassoufflés en een lekkere salade <3
Oud 30-06-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een lege spuitfles (à la Dasty) gevuld met sopmengsel dat spray ik op de grond en ik boen erover met een doekje.
Slim! Maar ja, nog wel steeds belastend natuurlijk.
Oud 30-06-2013, 18:17
Verwijderd
Mijn broertje wilde net iemand bellen. hij pakte inplaats van zijn mobieltje de afstandsbediening. Hij drukte ook op de knopjes.
Oud 30-06-2013, 18:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Slim! Maar ja, nog wel steeds belastend natuurlijk.
Daarom dweil ik ook (bijna) nooit Heel soms de keuken dus nog (hoewel ik 'm meestal alleen stofzuig en de vlekken op de koop toeneem), maar de woon- en slaapkamer doe ik echt nooit (zelf), laat staan de gang
Oud 30-06-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Daarom dweil ik ook (bijna) nooit Heel soms de keuken dus nog (hoewel ik 'm meestal alleen stofzuig en de vlekken op de koop toeneem), maar de woon- en slaapkamer doe ik echt nooit (zelf), laat staan de gang
Ik heb ook overal tegels (behalve boven), dus ik ken het. Ik heb een paar jaar geleden mijn oude skates verkocht en ik had de polsbeschermers gehouden (gebruikte ik als spalkjes om mee te slapen), maar de kniebeschermers mee verkocht. De keer daarop dat ik de vloer deed bedacht ik me hoe stom dat van me was.
Oud 30-06-2013, 18:42
Hazel
Hazel is offline
Zo. Was opgehangen, weer een sollicitatie de deur uit en morgen op gesprek Spannend!
Oud 30-06-2013, 18:52
Verwijderd
De ene larp uitgesteld en dat was mooi want dat betekende dat ik niet alle ideeën meer in een korte periode uit moest voeren. Nu wel de andere en *bam* daar komen al die ideeën. Ik heb nog 1,5 maand. Op zoek naar matrassenschuim!
Oud 30-06-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Is dit het spellingnazi topic
*spellingnazitopic
Oud 30-06-2013, 19:08
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
O, te laat.
Oud 30-06-2013, 19:14
Verwijderd
Ik weet niet waar al die vliegen opeens vandaan blijven komen, als ik niet beter wist, zou ik denken dat er ergens een lijk of een dood beest in een kast ligt te rotten.
Oud 30-06-2013, 20:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nog twee wassen opgevouwen en bed opgemaakt. Alleen een beetje jammer dat er een kussensloop (van de set die al op bed ligt) op mysterieuze wijze verdwenen is.
Oud 30-06-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Nog twee wassen opgevouwen en bed opgemaakt. Alleen een beetje jammer dat er een kussensloop (van de set die al op bed ligt) op mysterieuze wijze verdwenen is.
Zit die niet nog stiekem in het dekbedovertrek ofzo, die van mij eet ze ook wel eens op.
Oud 30-06-2013, 20:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, daar was ik ook al bang voor. Moet 't ding er weer af. Ik stel het nog even uit
Oud 30-06-2013, 20:27
Verwijderd
Oh en hij plakt niet meer ergens in de wasmachine, dat kan ook nog. Fijn als dat een rode sok is en je er pas achter komt nadat witte lakens gewassen zijn
Oud 30-06-2013, 20:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nope, wasmachine en droger gecontroleerd.
Oud 30-06-2013, 20:33
Verwijderd
Dan verdenk ik het overtrek van de gruwelijke misdaad. Ze zijn er toe in staat, die krengen! Misschien is het wel een complot in een poging om jou te verstikken, goed dat je het nog even uitstelt, je moet toeslaan als ze het niet verwachten!

Oud 30-06-2013, 20:39
Verwijderd
http://zalmbakken.com/
Oud 30-06-2013, 20:42
Turk February
Turk February is offline
Kankerhandig dit.
Oud 30-06-2013, 20:46
Verwijderd
Rozig, uitgewaaid en moe van een avondje aan het strand met .sann. Het was heerlijk <3.
Oud 30-06-2013, 21:03
Lorelei
Lorelei is offline
Oh jongens, ik ben helemaal op en de tentamens moeten nog beginnen.
Oud 30-06-2013, 21:18
Hazel
Hazel is offline
Wat zijn jullie favoriete films over geesten?
Oud 30-06-2013, 21:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat zijn jullie favoriete films over geesten?
The Haunting, The Innocents, The Shining, Ring, Dark Water.
Oud 30-06-2013, 21:27
Verwijderd
Aladdin ;D;d
Oud 30-06-2013, 21:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ik verslikte me
Oud 30-06-2013, 21:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Aladdin ;D;d
;D;d
Oud 30-06-2013, 21:31
Turk February
Turk February is offline
Dat is trouwens best een slechte film.
Oud 30-06-2013, 21:36
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
The Haunting, The Innocents, The Shining, Ring, Dark Water.
Merci!
Oud 30-06-2013, 21:36
Verwijderd
Ik kan me nu, op Aladdin na, geen enkele film herinneren over geesten.
Oud 30-06-2013, 21:37
Verwijderd
Ofja, bollywoodfilms.
Oud 30-06-2013, 21:41
Verwijderd
The Others, The sixth Sense, Ghostbusters.
Oud 30-06-2013, 21:42
Verwijderd
WTF. Ik wil net gaan slapen, rijden er een brandweerwagen en twee politieauto's met sirenes voor. Nu lopen ze het huis naast het mijne in en uit, en overleggen ze, maar blijkbaar is er geen uitslaande brand of zo. ik durf niet zo goed te gaan slapen, maar om ze nou lastig te gaan vallen met vragen terwijl ze hun werk proberen te doen...
Oud 30-06-2013, 21:43
Turk February
Turk February is offline
Ghost Dad:

Oud 30-06-2013, 21:45
Verwijderd
Sleepy Hollow.
Oud 30-06-2013, 21:45
Turk February
Turk February is offline
En alle 'films' van BBC's Ghost Story for Christmas zijn ook de moeite waard, als je van Olde Worlde-geesten houdt.
Oud 30-06-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
WTF. Ik wil net gaan slapen, rijden er een brandweerwagen en twee politieauto's met sirenes voor. Nu lopen ze het huis naast het mijne in en uit, en overleggen ze, maar blijkbaar is er geen uitslaande brand of zo. ik durf niet zo goed te gaan slapen, maar om ze nou lastig te gaan vallen met vragen terwijl ze hun werk proberen te doen...
Vraag gewoon of je rustig kan gaan slapen. Daar zullen ze echt niet moeilijk over doen.
Oud 30-06-2013, 21:46
Hazel
Hazel is offline
Is dat Bill Cosby?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten