Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh is shredden ook met plank en zo? Of is dat een vervolgdingetje of zo? Ik ben nogal een core stability-aanhanger dus planken is SUPERGOED voor je. Dat zou iedere sporter gewoon geregeld moeten doen, komt letterlijk overal bij van pas. Dat hele shredden komt iets positiever op mijn netvlies te staan nu ik dit lees
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind shredden ook een beetje suf en zou liever gewoon kickboksen of hardlopen of balletdansen of gewichtheffen, maar voor al die dingen moet ik naar buiten en/of met mensen praten. En bij Jillian mag ik foute aerobicspakjes aan en alles, dat is wel een voordeel.
![]() ![]() Planken deed ik bij m'n lenigheidsroutine ook, dus daar heb ik wel zin in. Moet dat ook 30 seconden? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Planken is honderdduizend keer beter dan puh ups. Planken is echt de bom. Ik ben er van overtuigd dat ik nooit duffe blessures heb dankzij core stability
![]() ![]() ![]() ok dit interesseert jullie niet. Doe maar planken, is goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De psycholoog in mij wil meteen gaan verklaren waarom ze nu dan zo evil is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog even in de level 2 denial zit. Ik heb geen idee precies wat planken in houd, maar als het of iets is wat op push ups lijkt, of iets is waarbij ik evenwicht nodig ga hebben, ben ik blij dat ik nog even mijn kop in het zand kan steken.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had eergister een shred gedaan, wel een beetje lopen cheaten hier en daar. Toen ik vanmorgen mijn ogen open deed gelijk weer, maar dat hield ik na 15 min voor gezien want wat haat ik het intens. Echter was ik wel in een bewegingsmood dus heb ik 13.9 km gefietst in 37 minuten. Inclusief stoplichten en langzame mensen voor me voor wie ik moest afremmen. |
![]() |
||
Citaat:
|
5/30! Ik heb vandaag iemand aan de deur laten staan omdat ik aan het shredden was. Volgens mij voor het eerst dat ik geen excuus aannam om maar niet te hoeven gaan/doorgaan.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik dump het hier maar
![]() vandaag op mijn fiets naar het werk. Op de terugweg moet ik dan over de Cauberg, dat is een van de zwaarste heuvels om op te fietsen in Nederland. Meestal is dat mijn dooddoener, of ik rijd er als een slak omhoog, of ik rijd er hard omhoog, maar kan daarna helemaal niets meer ![]() Nu werd ik vlak voor de Cauberg afgesneden door een of andere grijze volkswagen golf. Ik kon nog net mijn fiets langs de andere kant gooien en gaf een tikje tegen de ruit om aan te geven dat ze moeten opletten of er iemand fietst. Vervolgens begint de Cauberg, en de volkswagen haalt me in, raampje open, gigantische scheldkannonade, de chauffeur probeert me klem te rijden tot viermaal toe, blijft naast me rijden, vraagt nog "waarom geef je geen antwoord, asociale zak?" ik dacht 'omdat ik volle bak een berg op aan het fietsen ben, dat zie je toch?' maar goed. Ik wilde me niet laten kennen dus heb niets gezegd of gedaan maar ben wel zo hard mogelijk naar boven gereden. Bovenop de Cauberg reed de golf verder door en ik vol adrenaline ook. Net thuis, kijk op mijn fietscomputer: met afstand de snelste tijd ooit op dit traject ![]() ![]() Dankuwel, grijze golf ![]() /ok einde verhaal ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|