Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2013, 14:38
Verwijderd
Ik ben langzaamaan al na aan het denken over het vervolg na afronden van shredden. Wat kunnen jullie aanraden?
Wel met Jillian uiteraard
Advertentie
Oud 11-07-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
'This is easy for you.'
Dat is de enige motiverende zin uit heel dat filmpje!

Ik ben ook weer begonnen. Ik dacht dat ik gisteren zou afhaken want toen moest ik werken maar in plaats daarvan ben ik om 7 uur opgestaan, dus nu 4/30
Oud 11-07-2013, 14:42
Verwijderd
Ik deed Ripped, level 1 vond ik een beetje makkelijk, level 2 en 3 SUPERLEUK en level 4 meh. Maaike. heeft ook ripped gedaan als vervolg.

Ik vind "this is easy for you" ook heel fijn ja JA JILLIAN JAAA

Welkom terug para En bikkel, wtf
Oud 11-07-2013, 14:43
Verwijderd
Ik vind dat ouders hun kinderen verplicht goed moeten leren eten en bewegen, want om dergelijke gewoontes op latere leeftijd te moeten ontwikkelen is gewoon wreed.
Oud 11-07-2013, 14:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind dat ouders hun kinderen verplicht goed moeten leren eten en bewegen, want om dergelijke gewoontes op latere leeftijd te moeten ontwikkelen is gewoon wreed.
hear hear! Eigenlijk moet er een soort ouderschapstest komt, en als je die (verder supermakkelijke) test niet succesvol afsluit dan wordt je kinderbijslag gekort ofzo en moet je meer zorgbelasting betalen omdat je goed inlezen voor de zorg van je kind blijkbaar al te veel moeite is
Oud 11-07-2013, 15:11
Verwijderd
Oh is shredden ook met plank en zo? Of is dat een vervolgdingetje of zo? Ik ben nogal een core stability-aanhanger dus planken is SUPERGOED voor je. Dat zou iedere sporter gewoon geregeld moeten doen, komt letterlijk overal bij van pas. Dat hele shredden komt iets positiever op mijn netvlies te staan nu ik dit lees
Oud 11-07-2013, 15:21
Verwijderd
Nee vanaf level 2 (dus na 10 dagen), als je in level 1 een beetje push ups hebt geleerd, komt in level 2 de plankhel. En die houdt niet meer op daarna

Jillian is er ook nogal fan van.
Oud 11-07-2013, 15:23
Verwijderd
Oud 11-07-2013, 15:49
Verwijderd
Ik vind shredden ook een beetje suf en zou liever gewoon kickboksen of hardlopen of balletdansen of gewichtheffen, maar voor al die dingen moet ik naar buiten en/of met mensen praten. En bij Jillian mag ik foute aerobicspakjes aan en alles, dat is wel een voordeel.

Planken deed ik bij m'n lenigheidsroutine ook, dus daar heb ik wel zin in. Moet dat ook 30 seconden?
Oud 11-07-2013, 15:51
Verwijderd
More like 15 minuten Kracht is alleen maar plank zo'n beetje, en als ze zich verveeld gooit ze ze ook gewoon bij cardio in
Oud 11-07-2013, 15:52
Verwijderd
En zomg je pakje. Ik wil dat ook
Oud 11-07-2013, 15:52
Verwijderd
Planken is honderdduizend keer beter dan puh ups. Planken is echt de bom. Ik ben er van overtuigd dat ik nooit duffe blessures heb dankzij core stability als ik wat heb, dan is het meestal meteen iets gebroken omdat een tegenstander lomp is geweest maar geen sissy spierscheurtjes of verstappingen of zoiets gays

ok dit interesseert jullie niet. Doe maar planken, is goed
Oud 11-07-2013, 15:53
Verwijderd
Ertur als persoonlijke coach erbij, ja hoooor
Oud 11-07-2013, 15:53
Verwijderd
Goed, tijd voor een shredje, dan even wat eten en vanavond nog een rondje Evy. I'M BACK BITCHES
Oud 11-07-2013, 16:05
Verwijderd
Chef Ertur.
Oud 11-07-2013, 16:06
Verwijderd
Hebben jullie de oude foto's van Jillian al gezien?

Tenminste, het internet zegt dat zij het is.
Oud 11-07-2013, 16:38
Verwijderd
Oei ik moest twee pagina's terug om te kijken om te kijken waar ik was. FOEI. Maar 6/30 en ik ging als een malle
Oud 11-07-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Omg was Jillian fatty?
Oud 11-07-2013, 16:53
Maaike.
Maaike. is offline
Hoi level drie is inderdaad SUPERLEUK! En veel
Oud 11-07-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Ik vind haar gezicht helemaal niet lijken
Oud 11-07-2013, 17:23
Verwijderd
In eighth grade, I weighed 175 pounds and my nose was the size of a softball. Once, I was sitting at lunch and got surrounded by a bunch of kids who let me have it about how ugly I was my unibrow, the size of my nose, the fat rolling over my jeans.

Nose job!
Oud 11-07-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
In eighth grade, I weighed 175 pounds and my nose was the size of a softball. Once, I was sitting at lunch and got surrounded by a bunch of kids who let me have it about how ugly I was my unibrow, the size of my nose, the fat rolling over my jeans.

Nose job!
Kijk, daar hebben we wat aan

De psycholoog in mij wil meteen gaan verklaren waarom ze nu dan zo evil is
Oud 11-07-2013, 18:43
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Oei, misschien ook maar eens proberen Krijg je wel buikspierpijn? Dat wil ikkk
Zeker doen, is ook een veel leukere workout dan shred, imo cardio, planken, lungen en stretchen vooral. En bij de meeste dingen voel je de spieren in je buik, billen, bovenbenen, onderbenen dus dat is chilll
Oud 11-07-2013, 18:43
Pancakes
Pancakes is offline
De killer abs wil ik btw ook supergraag gaan doen, die ziet er nog epischer uit maar die ga ik tegelijk met Maaike doen
Oud 11-07-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
De killer abs wil ik btw ook supergraag gaan doen, die ziet er nog epischer uit maar die ga ik tegelijk met Maaike doen
Amg, dan doe ik 'm dan gewoon met jullie mee
Oud 11-07-2013, 19:10
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Amg, dan doe ik 'm dan gewoon met jullie mee
Haha jaaa beter wel
Oud 11-07-2013, 19:11
Verwijderd
Oeh killerabs klinkt ook wel leuk... Die wil ik wel
Oud 11-07-2013, 19:14
Verwijderd
25/30 Gaat lekker! Wel een beetje bizar dat ik nu bij iedere plank Ertur in mijn hoofd heb spoken Dit forum heeft me geïndoctrineerd
Oud 11-07-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Haha jaaa beter wel
Citaat:
Oeh killerabs klinkt ook wel leuk... Die wil ik wel
Ik vind het het leukst om met andere mensen tegelijk te doen en dan te zeiken, dus HE HO SUPERGOED PLAN
Oud 11-07-2013, 19:16
Verwijderd
Ja vind ik ook leuk!! Want bij het teruglezen van de oude topics was het duidelijk het leukste toen verschillende mensen aan het shredden waren, dus dat wil ik nog wel een keer!
Oud 11-07-2013, 19:17
Verwijderd
Topppp. Wanneer beginnen we? Jij moet nog 5 dagen? Hoe lang moet jij nog ripped Maaike? En pancakes wil jij eerst die andere afmaken offff..?
Oud 11-07-2013, 19:18
Verwijderd
OH JOEPIE
Oud 11-07-2013, 19:35
Verwijderd
Hoe lang duurt killer abs? Ik ben dit weekend een weekend weg en volgende week vierdaagse feesten in Nijmegen, dus ik ben vrijdag klaar met shredden.
Begin augustus ga ik wel op vakantie (twee weken), maar dat moet jullie niet tegenhouden hoor
Oud 11-07-2013, 19:40
Verwijderd
Omg ik ben volgend weekend ook in Nijmegen
Oud 11-07-2013, 19:40
Verwijderd
Laten we Maaike en Pancakes even afwachten, dan zien we dan wel wat het handigste is En samen beginnen is al genoeg uitdaging, samen eindigen gaat toch niet lukken, dat is met shred ook nooit gelukt
Oud 11-07-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Omg ik ben volgend weekend ook in Nijmegen
Ik ga niet in het weekend... Dan zijn de feesten alweer voorbij. Ik ga dinsdagavond en vrijdag naar de intocht.
Oud 11-07-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Laten we Maaike en Pancakes even afwachten, dan zien we dan wel wat het handigste is En samen beginnen is al genoeg uitdaging, samen eindigen gaat toch niet lukken, dat is met shred ook nooit gelukt
Ja dat is waar

Ik vind dit wel echt een TOP idee
Oud 11-07-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ga niet in het weekend... Dan zijn de feesten alweer voorbij. Ik ga dinsdagavond en vrijdag naar de intocht.
Ik ben er vrijdag! Als we het over dezelfde vrijdag hebben, maar dit is maar Saai-material
Oud 11-07-2013, 20:50
Neko*
Neko* is offline
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog even in de level 2 denial zit. Ik heb geen idee precies wat planken in houd, maar als het of iets is wat op push ups lijkt, of iets is waarbij ik evenwicht nodig ga hebben, ben ik blij dat ik nog even mijn kop in het zand kan steken.
Oud 11-07-2013, 21:04
Verwijderd
Zooo en Evy les 16 Ik vond het ook echt fijn om te lopen, dus ik hoop dat m'n slechte Evy-humeur van de laatste 2x weer voorbij is.
Oud 11-07-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog even in de level 2 denial zit. Ik heb geen idee precies wat planken in houd, maar als het of iets is wat op push ups lijkt, of iets is waarbij ik evenwicht nodig ga hebben, ben ik blij dat ik nog even mijn kop in het zand kan steken.
Ik ging 'm de dag voor ik 'm voor het eerst moest doen kijken geloof ik, of 2 dagen ervoor en toen deed ik alleen maar WTF DOE NORMAAL DAT KAN NIET. En toen ik 'm deed viel 't me nog best mee
Oud 12-07-2013, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is de enige motiverende zin uit heel dat filmpje!
die! en ook nog 'you are capable of working out hard'.

Ik had eergister een shred gedaan, wel een beetje lopen cheaten hier en daar.
Toen ik vanmorgen mijn ogen open deed gelijk weer, maar dat hield ik na 15 min voor gezien want wat haat ik het intens. Echter was ik wel in een bewegingsmood dus heb ik 13.9 km gefietst in 37 minuten. Inclusief stoplichten en langzame mensen voor me voor wie ik moest afremmen.
Oud 12-07-2013, 11:16
Verwijderd
7/30
Oud 12-07-2013, 11:25
Verwijderd
@Pip: als je het zo stom vind en het daardoor steeds niet doet kun je misschien beter met jezelf afspreken dat je elke dag een stuk gaat fietsen ofzo?
Oud 12-07-2013, 11:26
Verwijderd
Oh en slechte breezerhitjes tijdens het shredden
Oud 12-07-2013, 12:48
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Pip: als je het zo stom vind en het daardoor steeds niet doet kun je misschien beter met jezelf afspreken dat je elke dag een stuk gaat fietsen ofzo?
Wilde ik net gaan zeggen! Als je het niet leuk vind, is het ook niet gek dat je het niet volhoud. Dan kan je beter iets zoeken wat je wel leuk vind of in ieder geval niet intens haat.
Oud 12-07-2013, 12:51
Neko*
Neko* is offline
5/30! Ik heb vandaag iemand aan de deur laten staan omdat ik aan het shredden was. Volgens mij voor het eerst dat ik geen excuus aannam om maar niet te hoeven gaan/doorgaan. Nu nog even uitzoeken hoe ik het dit weekend ga doen, zonder dat mensen mij beschamend door de kamer zien springen.
Oud 12-07-2013, 15:57
Verwijderd
26/30
Het einde komt in zicht!
Vandaag mijn ouders gezien. Het zijn echt twee wandelende reclameborden voor shredden
Oud 12-07-2013, 16:18
Verwijderd
Citaat:
26/30
Het einde komt in zicht!
Vandaag mijn ouders gezien. Het zijn echt twee wandelende reclameborden voor shredden
Oud 12-07-2013, 16:37
Verwijderd
Ik dump het hier maar

vandaag op mijn fiets naar het werk. Op de terugweg moet ik dan over de Cauberg, dat is een van de zwaarste heuvels om op te fietsen in Nederland. Meestal is dat mijn dooddoener, of ik rijd er als een slak omhoog, of ik rijd er hard omhoog, maar kan daarna helemaal niets meer

Nu werd ik vlak voor de Cauberg afgesneden door een of andere grijze volkswagen golf. Ik kon nog net mijn fiets langs de andere kant gooien en gaf een tikje tegen de ruit om aan te geven dat ze moeten opletten of er iemand fietst. Vervolgens begint de Cauberg, en de volkswagen haalt me in, raampje open, gigantische scheldkannonade, de chauffeur probeert me klem te rijden tot viermaal toe, blijft naast me rijden, vraagt nog "waarom geef je geen antwoord, asociale zak?" ik dacht 'omdat ik volle bak een berg op aan het fietsen ben, dat zie je toch?' maar goed. Ik wilde me niet laten kennen dus heb niets gezegd of gedaan maar ben wel zo hard mogelijk naar boven gereden.

Bovenop de Cauberg reed de golf verder door en ik vol adrenaline ook. Net thuis, kijk op mijn fietscomputer: met afstand de snelste tijd ooit op dit traject

Dankuwel, grijze golf

/ok einde verhaal
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten