Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kreeg een klein cadeautje van vriendin die kwam eten om me op te vrolijken
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
De broekensaga continues. Samenvattend: ik heb een bruiloft waarbij ik geacht wordt in jaren-50 style te verschijnen. Ik trek een wit overhemd aan, en een broek met bretels, en een hoedje, en dan ben ik wel weer klaar vind ik. De broek wordt nu gezocht. Ik wil de broek ook nog daarna wel eens naar mijn werk aan kunnen doen (financieel, kantoor).
Ik twijfel nu tussen deze drie. Welke zouden jullie doen? De persoon die zegt "koop ze gewoon alle drie" krijgt een kusje MAAR DAT GA IK NIET DOEN ![]() ![]() Nummer 1 Nummer 2 Nummer 3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb al een uur geleden naar mijn werk gebeld, maar degene die ik moest hebben, kreeg de receptioniste niet te pakken. En ze zou doorgeven dat ik gebeld had, en dan zou zij mij terugbellen, maar ik heb nog niks gehoord. Moest ik daar nu zo vroeg voor bellen
![]()
|
Verwijderd
|
WTF er is een iboodhunt maar dan voor "home&living" en niet voor alles. Nu een broodrooster voor 120 euro. Afgeprijsd van 300 euro. Ik ben iemand die het niet zo raar vindt als mensen wat meer betalen voor een goed product of een merknaampje, maar DRIEHONDERD EURO voor een broodrooster? WTF?
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En daarnaast, jaren 50, het mag best een ouderwetse broek zijn hoor ![]() |
![]() |
|
Ik vind het allemaal prima broeken, maar broek 3 moet je wel kunnen dragen, en er zijn er maar heel weinig die dat kunnen. Als ik iemand met broek 3 over straat zag lopen, zou ik hem in negen van de tien gevallen voor de tram willen duwen. Maar die ene uitzondering ziet er dan ook wel heel goed uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |