Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2013, 08:07
Verwijderd
Meh, beterschap absinthe!
Advertentie
Oud 19-09-2013, 08:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju, dit wordt leuk. Ik was eigenlijk dinsdagavond al kapottig, toen gisteren voorbereiden voor vandaag en gisteravond de quizavond die ik heb medegeorganiseerd (om half 8 voelde ik me al niet goed, maar ik was pas tegen 11'en thuis ) en over 40 minuten moet ik in het museum staan voor een excursiedagje met een nogal enthousiaste docent die bovendien bijzonder lang van stof is en de curator van de tentoonstelling aan wie ik intelligente vragen moet stellen. O boy

Gelukkig is het mooi weer, dat helpt wel
Oud 19-09-2013, 08:36
Verwijderd
Ik heb gewoon 0,0 zin.
Oud 19-09-2013, 08:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
De foto's van de bromance van Patrick Stewart en Ian McKellan beurden me wel op zeg <3
Oud 19-09-2013, 08:45
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb gewoon 0,0 zin.
Dit. Stomme dag. Stomme week. Ik wil in bed liggen met de dekens over me heen en wachten tot het voorbij gaat.
Oud 19-09-2013, 09:12
Neko*
Neko* is offline
En nu geef ik mezelf een schop onder m'n hol, want van zielig doen wordt niemand beter. En als ik thuis kom is er B&J in de vriezer.
Oud 19-09-2013, 09:14
Verwijderd
Ik had ook totaal geen zin vandaag, maar inmiddels heb ik iets van productiviteit gevonden en dan gaat de dag tenminste ietsje sneller voorbij.
Oud 19-09-2013, 12:06
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had vandaag een practicum waarbij ik zo veel moest tekenen dat ik nu flink duizelig ben Bwuh. Straks ga ik nog eventjes de stad in om mezelf op een mooi kleurtje nagellak te trakteren. Van mijn laatste twee euro van deze maand. Lekker puh.
Oud 19-09-2013, 12:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Een heel goede vriendin van me is weer opgenomen Ik wil heel graag bij haar op bezoek en ik vind ook dat ik het niet kan maken om niet te gaan, maar ik heb nogal nare herinneringen aan de afdeling waar ze nu is en ik durf niet zo goed Nu weet ik niet zo goed wat te doen.
Oud 19-09-2013, 12:09
Verwijderd
Ik ben echt klaar met mezelf.... Ik ben echt even klaar met alles .
Oud 19-09-2013, 12:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een heel goede vriendin van me is weer opgenomen Ik wil heel graag bij haar op bezoek en ik vind ook dat ik het niet kan maken om niet te gaan, maar ik heb nogal nare herinneringen aan de afdeling waar ze nu is en ik durf niet zo goed Nu weet ik niet zo goed wat te doen.
Citaat:
Knuffels voor jullie!

//Zondag viert zo'n beetje mijn beste vriendin haar verjaardag, en ik heb geen geld voor een cadeautje Nu heb ik thuis wel een shitload aan knutselspullen enzo liggen, dus misschien kan ik zelf een leuk cadeautje maken. Weten jullie iets leuks?
Oud 19-09-2013, 13:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nondeju, dit wordt leuk. Ik was eigenlijk dinsdagavond al kapottig, toen gisteren voorbereiden voor vandaag en gisteravond de quizavond die ik heb medegeorganiseerd (om half 8 voelde ik me al niet goed, maar ik was pas tegen 11'en thuis ) en over 40 minuten moet ik in het museum staan voor een excursiedagje met een nogal enthousiaste docent die bovendien bijzonder lang van stof is en de curator van de tentoonstelling aan wie ik intelligente vragen moet stellen. O boy

Gelukkig is het mooi weer, dat helpt wel
Citaat:
Dit. Stomme dag. Stomme week. Ik wil in bed liggen met de dekens over me heen en wachten tot het voorbij gaat.
Citaat:
Ik had ook totaal geen zin vandaag, maar inmiddels heb ik iets van productiviteit gevonden en dan gaat de dag tenminste ietsje sneller voorbij.
Citaat:
Ik had vandaag een practicum waarbij ik zo veel moest tekenen dat ik nu flink duizelig ben Bwuh. Straks ga ik nog eventjes de stad in om mezelf op een mooi kleurtje nagellak te trakteren. Van mijn laatste twee euro van deze maand. Lekker puh.
Citaat:
Citaat:
Zo he, wat een stelletje zieligerds zijn wij bij elkaar Hoe gaat het nu dames, inmiddels enige zin in de dag gekregen?

Ik ben blij dat ik weer thuis ben, hoewel de excursie best leuk was. Ik heb eindelijk een werk gekozen uit de collectie om te onderzoeken (namelijk een foto van Anton Corbijn van Miles Davis ) en ik voerde een gesprek met twee wat oudere mannen die helemaal niks begrepen van al die moderne kunst. Dat ging zo:

Mannetjes: Wij hebben vier uur gereisd om dit te kunnen zien. Ben je al beneden geweest? *veelbetekenende blik*
Ik: Jazeker! Vond u het niet wat?
Mannetjes: *weer een veelbetekenende blik, terugdenkend aan Chinese moderne kunst met veel expliciete seks en geweld*
Ik: Maar u weet toch dat het niet gaat over...
Mannetjes: ...het uitrekken van kleren?
Ik: Precies. Het gaat over hoe die mannen voor het hebben van seks direct naar werkkampen worden gestuurd, zonder rechtspraak.
Mannetjes: *stilte* Oh. Nee, dat hadden we er niet echt uitgehaald.

Ze vonden de werken in de zaal waar we stonden 'best mooi' (fotowerk van Inez van Lamsweerde, Anton Corbijn, allemaal portretten). Ik heb ze maar even de weg gewezen naar de vleugel met negentiende- en begin twintigste-eeuwse schilderkunst Ik heb nog even foto's gemaakt en kwam ze weer tegen aan de andere kant van het museum, waar ze zo ongeveer heen gerend moeten zijn
Oud 19-09-2013, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Allejezus, het is nog niet genoeg dat de weg onder m'n raam open ligt en dat werklui daar de hele dag door lawaai maken (hoewel, vooral 's morgens vroeg natuurlijk ), nu zijn er ook nog werklui bezig op het dak hier tegenover om een dakkapel te schuren. Rot eens op met al jullie lawaai

Ik ben helemaal niet chagrijnig hoor
Oud 19-09-2013, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zelfmedelijden, dus ik ga croissantjes kopen
Oud 19-09-2013, 13:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ook knuffels en een warme pot thee voor CR Ondertussen ben ik niet zo duizelig meer, gelukkig. Ik heb net even met mijn hond buiten gewandeld, en toen ging het over

En ik moet nog steeds iets verzinnen voor mijn dinnie En ik zit met allerlei leuke en lekkere bakdingen in mijn hoofd, maar ze is juist aan het afvallen, dus dat zou gemeen zijn. Moeilijk, moeilijk.
Oud 19-09-2013, 13:51
Verwijderd
Ik zit op school en een groot deel van mijn leraren leest alles letterlijk van een powerpoint presentatie af, die ze gemaakt hebben op basis van de stof die wij moesten lezen (en ik al samengevat heb). En ze vertellen niks extra's, alleen letterlijk wat er in het boek staat
Oud 19-09-2013, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ook knuffels en een warme pot thee voor CR Ondertussen ben ik niet zo duizelig meer, gelukkig. Ik heb net even met mijn hond buiten gewandeld, en toen ging het over

En ik moet nog steeds iets verzinnen voor mijn dinnie En ik zit met allerlei leuke en lekkere bakdingen in mijn hoofd, maar ze is juist aan het afvallen, dus dat zou gemeen zijn. Moeilijk, moeilijk.
Mooi zo

Hier staan ook recepten met minder suiker en vet. Ik vraag me af hoe lekker ze dan nog zijn, maar je kan het allicht proberen
Oud 19-09-2013, 14:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zit op school en een groot deel van mijn leraren leest alles letterlijk van een powerpoint presentatie af, die ze gemaakt hebben op basis van de stof die wij moesten lezen (en ik al samengevat heb). En ze vertellen niks extra's, alleen letterlijk wat er in het boek staat
Lekker is dat.
Citaat:
Mooi zo

Hier staan ook recepten met minder suiker en vet. Ik vraag me af hoe lekker ze dan nog zijn, maar je kan het allicht proberen
Ok Ik zal eens kijken. Dankjewel, iig!
Oud 19-09-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Lekker is dat.

Ok Ik zal eens kijken. Dankjewel, iig!
Ja, ik vind het heel frustrerend.
Oud 19-09-2013, 14:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou niet blij zijn met een lowfatcake geloof ik. Liever iets leuks voor in mijn haar of een mooie ketting als het iets zelfmaak is. Maar dat ben ik!
Oud 19-09-2013, 14:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ze is net begonnen met de pabo, dus ik wil wel graag iets maken wat ze voor school/werk kan gebruiken. Maar wat!
Oud 19-09-2013, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, de jas is op de post gegaan en morgen wordt 'ie bezorgd jammer alleen dat ik dan niet thuis ben
Oud 19-09-2013, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht ik wijzig het bezorgadres direct naar het postkantoor, dan kan ik 'm daar 's middags ophalen, maar dat kan niet. Blijkbaar moet er eerst een poging gedaan worden om het pakket bij je thuis te bezorgen en als dat niet lukt kan je dat pas veranderen. Lekker omslachtig.
Oud 19-09-2013, 14:32
Verwijderd
Foto's met van verkrachtingsslachtoffers met citaten van hun verkrachters. Simpel en indrukwekkend.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 19-09-2013 om 16:31. Reden: Spoiler voor Etmakas.
Oud 19-09-2013, 14:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verdrietig
Oud 19-09-2013, 15:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou van Buzzfeed, hier een hele post over Prins Erik (van Ariel dus)
Oud 19-09-2013, 15:24
Verwijderd
Ertur ertus colonel sanders vuile sjeng naamzoek.
Oud 19-09-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Knuffels voor jullie!

//Zondag viert zo'n beetje mijn beste vriendin haar verjaardag, en ik heb geen geld voor een cadeautje Nu heb ik thuis wel een shitload aan knutselspullen enzo liggen, dus misschien kan ik zelf een leuk cadeautje maken. Weten jullie iets leuks?
Tijdje terug verjaarde een vriendin en ze wilden graag gesponsord worden voor een vaatwasser. Ik heb toen zelf een cadeautje samengesteld met dingetjes die ik al had en zelf had gemaakt (oa een CD samengesteld, ik had nog kaarsjes in de verpakking, lotions, kruidenzaadjes, sleutelhanger gemaakt, wel allemaal dingen die bij haar passen) en ik had nog een klein plastic varkentje ergens tussen mijn prullen opgedoken en al mijn kleingeld (maar echt kleingeld, alles wat ik over had, dus ook 1 en 2 centen, daar werken ze hier nog mee) van een week daarin gestoken als ondersteuning ^^ Ze vond het geweldig iig.

Citaat:
Verdrietig
Ja, ik heb daar een tijdje terug al over zitten treuren en vloeken.
Oud 19-09-2013, 15:31
Verwijderd
omg thuis lezen ik durf het nu niet aan te klikken
Oud 19-09-2013, 15:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tijdje terug verjaarde een vriendin en ze wilden graag gesponsord worden voor een vaatwasser. Ik heb toen zelf een cadeautje samengesteld met dingetjes die ik al had en zelf had gemaakt (oa een CD samengesteld, ik had nog kaarsjes in de verpakking, lotions, kruidenzaadjes, sleutelhanger gemaakt, wel allemaal dingen die bij haar passen) en ik had nog een klein plastic varkentje ergens tussen mijn prullen opgedoken en al mijn kleingeld (maar echt kleingeld, alles wat ik over had, dus ook 1 en 2 centen, daar werken ze hier nog mee) van een week daarin gestoken als ondersteuning ^^ Ze vond het geweldig iig.
Ja, zoiets was ik ook van plan, ware het niet dat ik nauwelijks overige prullen heb Maar ik heb al een oplosing bedacht Ik haal een tientje uit mijn spaarpot om bij de action een plaid en een leuke mok van te kopen, en dan maak ik een herfst-en-winter-overleefpakket. Ik stop er thee bij (we heben echt duisent smaken in huis) en maak pompoentjes en herfstblaadjes van papier om erbij te doen, en ik moet ergens nog een zak dennenappels hebben liggen Zelfgemaakt kaartje erbij en klaar. Oh, en een zelfgemaakte pot appelmoes, natuurlijk.
Oud 19-09-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
omg thuis lezen ik durf het nu niet aan te klikken
Oud 19-09-2013, 15:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Zo he, wat een stelletje zieligerds zijn wij bij elkaar Hoe gaat het nu dames, inmiddels enige zin in de dag gekregen?

Er gaan nu nog twee vriendinnetjes mee bij haar op bezoek, dat voelt al een stuk beter Misschien is het ook wel goed om daar nog eens terug te gaan en te zien dat er verder niets engs gebeurt, associaties loskoppelen en het verleden lekker het verleden laten.
Oud 19-09-2013, 15:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Er gaan nu nog twee vriendinnetjes mee bij haar op bezoek, dat voelt al een stuk beter Misschien is het ook wel goed om daar nog eens terug te gaan en te zien dat er verder niets engs gebeurt, associaties loskoppelen en het verleden lekker het verleden laten.
Klinkt als een goede strategie En ik vind het knap van je dat je gaat.
Oud 19-09-2013, 15:45
Miekje*
Miekje* is offline
Oh trouwens, mischien doe ik het cadeaupakket iets minder uitgebreid, maar ga ik deze maken Ik heb nog wel een oud plaid liggen die ik erin verwerken kan.
Oud 19-09-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:

Ik moet daar ook af en toe doorheen. Ziekenhuizen die me jeuk geven, mijn nieuwe kine waarbij de hokjes en de sfeer aan de intensieve deden denken, eerste keer kamperen en een halfuur hysterisch janken omdat ik een hallucinatie herbeleefde. En daarna is het (voor mij) meestal wel weg. Nou ja, de ziekenhuizen blijven wat jeuk geven, maar die negeer ik ^^
Oud 19-09-2013, 16:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh trouwens, mischien doe ik het cadeaupakket iets minder uitgebreid, maar ga ik deze maken Ik heb nog wel een oud plaid liggen die ik erin verwerken kan.
Cute! Ik wou net 'knuffel' als optie roepen, maar je was me dus al voor.

Over budget-cadeautjes gesproken: een vriendin van me heeft me ooit een Disney-prinsessen plakboek gegeven met foto's en tekeningetjes die ze had gemaakt van mij en m'n favoriete komieken. Ondanks dat ze niet kan tekenen was het echt superlief dat ze er zo veel tijd in had gestoken.

Zo had ze bijvoorbeeld een tekeningetje van mij met een T-shirt aan waarop stond 'I won't love you long time'.
Oud 19-09-2013, 16:21
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Knuffel! En thee en koekjes!

Citaat:
Ja, zoiets was ik ook van plan, ware het niet dat ik nauwelijks overige prullen heb Maar ik heb al een oplosing bedacht Ik haal een tientje uit mijn spaarpot om bij de action een plaid en een leuke mok van te kopen, en dan maak ik een herfst-en-winter-overleefpakket. Ik stop er thee bij (we heben echt duisent smaken in huis) en maak pompoentjes en herfstblaadjes van papier om erbij te doen, en ik moet ergens nog een zak dennenappels hebben liggen Zelfgemaakt kaartje erbij en klaar. Oh, en een zelfgemaakte pot appelmoes, natuurlijk.
Leuk! Dat zou ik ook wel willen krijgen. Afgezien van het feit dat ik in Mei jarig ben en het dan niet echt herfst/winter is.

Citaat:
Oeh, de jas is op de post gegaan en morgen wordt 'ie bezorgd jammer alleen dat ik dan niet thuis ben
Dat is fijn!
Oud 19-09-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Foto's met van verkrachtingsslachtoffers met citaten van hun verkrachters. Simpel en indrukwekkend.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alhoewel deze en deze eigenlijk 'beter' zijn, want zo'n bewust wegmoffelen van protest komt vaker voor dan psychopaten die je niet als mens zien.

[afbeelding]

Wil je dit spoileren plz?
Oud 19-09-2013, 16:22
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Hier is het er wel iets beter op geworden. Mijn practicum duurde lang en het ging allemaal niet zoals het moest, maar ik heb wel gelachen met een klasgenoot. En verder is de dag nu bijna voorbij en hoef ik van mezelf niets meer te doen, dus dat helpt ook goed.
Oud 19-09-2013, 16:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Hier is het er wel iets beter op geworden. Mijn practicum duurde lang en het ging allemaal niet zoals het moest, maar ik heb wel gelachen met een klasgenoot. En verder is de dag nu bijna voorbij en hoef ik van mezelf niets meer te doen, dus dat helpt ook goed.
Dat helpt zeker, ik hoef ook niks meer
Oud 19-09-2013, 16:24
Neko*
Neko* is offline
En nu heb ik spontaan een kat op schoot, dat is ook wel fijn. <3
Oud 19-09-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Wil je dit spoileren plz?
Vooruit.
Oud 19-09-2013, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Vooruit.
Wat een ruimhartigheid.
Oud 19-09-2013, 16:40
Verwijderd

Garfield en Odie <3
Oud 19-09-2013, 16:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh God, ik had kunnen weten dat ik niet moest reageren op deze post op de fb-pagina van een ex-collega:
Spoiler

Ik gaf commentaar over het gebruik van het woord 'females' en 'succubus' en ik krijg echt een fucking arrogant bericht terug van een dude die het duidelijk niet begrepen heeft.

Spoiler

Sure kerel, probeer 't maar goed te lullen, dat lukt je niet. Hoppa, gooi ik zomaar de beschrijving van het woord 'demoon' erbij. Oh is dat toch 'duivel'? Ja, daar heeft dit vrouwtje je mooi tuk he!

Ik wou nog een hele tirade houden over hoe bullshit het concept friendzone in deze context is, maar ik bespaar mezelf de feminist rage, want deze kerel snapt 't toch niet. Ik heb 'm wel verkapt een douchebag genoemd, dat zal 'm leren!
Oud 19-09-2013, 16:46
Verwijderd
Trimmeke, trouw met me.

Helemaal los van of je hier gelijk hebt of niet, ik spreek niet goed genoeg Engels om dat in te kunnen schatten. Maar ik vind het zo fijn hoe je altijd voor dit soort dingen opkomt. <3
Oud 19-09-2013, 16:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh lol:
"Gefeliciteerd. je hebt zojuist alle mannen beschreven als een 'douchebag'. iedere vent gebruikt wel een variant van female tegenover zijn vrienden. je beschrijving hiervan is trouwens wel erg specifiek. ervaringsdeskundige? voor de rest geef ik je gelijk. wikipedia zal vast kloppen."

en JA, etmakas, ik wil!
Oud 19-09-2013, 16:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
effe wat anders he: Ik kijk nu 'Young & Married' op MTV en ik bijna zeker dat 1 van die meisjes ook bij Teen Mom was (Ik herken haar door-merg-en-been-gaande stem en lelijke haakneus), maar nu heeft ze ineens blauw haar, is ze een emo vol met piercings en is ze ineens lesbisch. Wat? :confused

edit: Ohnee, het is een emo kerel, maar alsnog...Wat?

Laatst gewijzigd op 19-09-2013 om 16:59. Reden: G'woon.
Oud 19-09-2013, 17:21
Verwijderd

?
Oud 19-09-2013, 17:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Leuk! Dat zou ik ook wel willen krijgen. Afgezien van het feit dat ik in Mei jarig ben en het dan niet echt herfst/winter is.
Dankjewel ^^ Ik hou van pakketcadeautjes verzinnen en vind het ook atijd leuk om ze te krijgen. En vooral voor mensen die dicht bij me staan, doe ik wel extra mijn best er iets leuks van te maken.
Citaat:
[afbeelding]

Garfield en Odie <3
Omg

Regels voor berichten