Advertentie | |
|
![]() |
|
De foto's van de bromance van Patrick Stewart en Ian McKellan beurden me wel op zeg <3
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben blij dat ik weer thuis ben, hoewel de excursie best leuk was. Ik heb eindelijk een werk gekozen uit de collectie om te onderzoeken (namelijk een foto van Anton Corbijn van Miles Davis ![]() Mannetjes: Wij hebben vier uur gereisd om dit te kunnen zien. Ben je al beneden geweest? *veelbetekenende blik* Ik: Jazeker! Vond u het niet wat? Mannetjes: *weer een veelbetekenende blik, terugdenkend aan Chinese moderne kunst met veel expliciete seks en geweld* Ik: Maar u weet toch dat het niet gaat over... Mannetjes: ...het uitrekken van kleren? Ik: Precies. Het gaat over hoe die mannen voor het hebben van seks direct naar werkkampen worden gestuurd, zonder rechtspraak. Mannetjes: *stilte* Oh. Nee, dat hadden we er niet echt uitgehaald. Ze vonden de werken in de zaal waar we stonden 'best mooi' (fotowerk van Inez van Lamsweerde, Anton Corbijn, allemaal portretten). Ik heb ze maar even de weg gewezen naar de vleugel met negentiende- en begin twintigste-eeuwse schilderkunst ![]() ![]() ![]()
|
Allejezus, het is nog niet genoeg dat de weg onder m'n raam open ligt en dat werklui daar de hele dag door lawaai maken (hoewel, vooral 's morgens vroeg natuurlijk
![]() ![]() Ik ben helemaal niet chagrijnig hoor ![]()
|
Ook knuffels en een warme pot thee voor CR
![]() ![]() En ik moet nog steeds iets verzinnen voor mijn dinnie ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit op school en een groot deel van mijn leraren leest alles letterlijk van een powerpoint presentatie af, die ze gemaakt hebben op basis van de stof die wij moesten lezen (en ik al samengevat heb). En ze vertellen niks extra's, alleen letterlijk wat er in het boek staat
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier staan ook recepten met minder suiker en vet. Ik vraag me af hoe lekker ze dan nog zijn, maar je kan het allicht proberen ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik dacht ik wijzig het bezorgadres direct naar het postkantoor, dan kan ik 'm daar 's middags ophalen, maar dat kan niet. Blijkbaar moet er eerst een poging gedaan worden om het pakket bij je thuis te bezorgen en als dat niet lukt kan je dat pas veranderen. Lekker omslachtig.
|
Verwijderd
|
Foto's met van verkrachtingsslachtoffers met citaten van hun verkrachters. Simpel en indrukwekkend.
Spoiler
Laatst gewijzigd op 19-09-2013 om 16:31. Reden: Spoiler voor Etmakas. |
![]() |
|
Ik hou van Buzzfeed, hier een hele post over Prins Erik (van Ariel dus)
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Er gaan nu nog twee vriendinnetjes mee bij haar op bezoek, dat voelt al een stuk beter ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Oh trouwens, mischien doe ik het cadeaupakket iets minder uitgebreid, maar ga ik deze maken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet daar ook af en toe doorheen. Ziekenhuizen die me jeuk geven, mijn nieuwe kine waarbij de hokjes en de sfeer aan de intensieve deden denken, eerste keer kamperen en een halfuur hysterisch janken omdat ik een hallucinatie herbeleefde. En daarna is het (voor mij) meestal wel weg. Nou ja, de ziekenhuizen blijven wat jeuk geven, maar die negeer ik ^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over budget-cadeautjes gesproken: een vriendin van me heeft me ooit een Disney-prinsessen plakboek gegeven met foto's en tekeningetjes die ze had gemaakt van mij en m'n favoriete komieken. Ondanks dat ze niet kan tekenen was het echt superlief dat ze er zo veel tijd in had gestoken. Zo had ze bijvoorbeeld een tekeningetje van mij met een T-shirt aan waarop stond 'I won't love you long time'. ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier is het er wel iets beter op geworden. Mijn practicum duurde lang en het ging allemaal niet zoals het moest, maar ik heb wel gelachen met een klasgenoot. En verder is de dag nu bijna voorbij en hoef ik van mezelf niets meer te doen, dus dat helpt ook goed. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Oh God, ik had kunnen weten dat ik niet moest reageren op deze post op de fb-pagina van een ex-collega:
Spoiler
Ik gaf commentaar over het gebruik van het woord 'females' en 'succubus' en ik krijg echt een fucking arrogant bericht terug van een dude die het duidelijk niet begrepen heeft.
Spoiler
Sure kerel, probeer 't maar goed te lullen, dat lukt je niet. Hoppa, gooi ik zomaar de beschrijving van het woord 'demoon' erbij. Oh is dat toch 'duivel'? Ja, daar heeft dit vrouwtje je mooi tuk he! Ik wou nog een hele tirade houden over hoe bullshit het concept friendzone in deze context is, maar ik bespaar mezelf de feminist rage, want deze kerel snapt 't toch niet. Ik heb 'm wel verkapt een douchebag genoemd, dat zal 'm leren! ![]()
|
Oh lol:
"Gefeliciteerd. je hebt zojuist alle mannen beschreven als een 'douchebag'. iedere vent gebruikt wel een variant van female tegenover zijn vrienden. je beschrijving hiervan is trouwens wel erg specifiek. ervaringsdeskundige? voor de rest geef ik je gelijk. wikipedia zal vast kloppen." ![]() en JA, etmakas, ik wil! ![]()
|
effe wat anders he: Ik kijk nu 'Young & Married' op MTV en ik bijna zeker dat 1 van die meisjes ook bij Teen Mom was (Ik herken haar door-merg-en-been-gaande stem en lelijke haakneus), maar nu heeft ze ineens blauw haar, is ze een emo vol met piercings en is ze ineens lesbisch. Wat? :confused
edit: Ohnee, het is een emo kerel, maar alsnog...Wat?
Laatst gewijzigd op 19-09-2013 om 16:59. Reden: G'woon. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|