Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben bij de toko en op de markt geweest en heb kibbeling gegeten
![]() En ik kocht een zakje kemirinoten, die gebruik je als specerij. De vrouw achter de kassa keek me aan met een blik van "heb je er weer zo een" en zei "weet je wel wat dit is?" Dus ik zei "ik heb een recept waar het in moet" en zij zei "ik ga een kleinere verpakking voor je pakken" en ik "oh oké" want ik wist niet dat er een kleinere verpakking van was anders had ik die wel genomen. Maar ze deed het zo lekker stellig ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oeh zuurkool
![]() Ik vind voor één persoon koken wel altijd lastig, wat betreft hoeveelheden pasta of rijst heb ik het wel redelijk door, maar je hebt altijd zoveel kleine beetjes groenten over ![]()
|
Ja je kan zeker ook goedkoop gezond koken. Ik wilde ook meer zeggen dat het niet logisch hoeft te zijn dat je afvalt van budgeteten.
@ Eline: diepvries groenten, kan je gewoon nemen zoveel als je nodig hebt ![]()
|
Ik kook altijd een grote portie 'saus' en verdeel de overgebleven restjes dan over diepvrieszakjes. Pasta/rijst/noedels kook ik altijd vers.
Vlees koop ik groot in en gooi ik in aparte porties in de vriezer. En ik heb altijd wat diepvriesgroenten. Zo hoef ik nooit 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Maar ik ben nog steeds een fatty, want ik ben een sucker voor zoete troep.
||
Citaat:
![]()
|
Gatverdamme, stamppot van instantpuree
![]() ![]() Ik eet nu vaker aardappels en Hollandse pot dan toen ik thuis woonde denk ik. Vroeger hield ik heel erg van van die kant en klare gehaktballen uit de supermarkt. Nu moet ik ff denken.
||
Citaat:
Tegenwoordig eten m'n ouders elke avond bij m'n zus, en die doet ook niet echt aan groente. Ik voel me altijd supergoor als ik weer eens bij m'n ouders ben langsgeweest. Alsof ik m'n aderen voel dichtslibben. Net maakte ik voor mezelf risotto met doperwtjes en een gekruide kipfilet. Dat zouden m'n ouders dus nooit eten.
||
Citaat:
|
|