Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Fucking luie honden. |
![]() |
||
[QUOTE=De Ziener;33963993]
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nathan heeft daar ook een rapporteer-knopje voor hè? PM's zien wij niet tot ze gerapporteerd worden. Als er vermoedens bestaan kunnen we navraag doen, maar dat is het ook wel een beetje. Als Nathan PM's krijgt zal hij zelf moeten aangeven dat ze ongewenst zijn, anders weten wij ook niet dat die PM's er zijn.
Ik heb me zelf eerder over het topic uitgelaten en daarbij gesteld dat er mijns inziens genoeg gezonde meningen in het topic te vinden waren. Dat neemt niet weg dat het topic uitgroeide tot een draak van een topic, waarin respect ver te zoeken was. Daarin had inderdaad sneller en daadkrachtiger gereageerd kunnen worden. Ik vind het jammer dat je zo over forumbazen denkt, Axel11.
|
Hij post vaak genoeg dat hij weer rare dingen heeft ontvangen. Beetje actief op reageren kan best, want er zijn genoeg forumbazen/plusjes die het steeds lezen. Bovendien, we hebben het hier over kinderen... Laten we het vooral op hun eigen verantwoordelijkheid gooien.
En jullie zijn degenen die kinderen hier willen beschermen, het bannen van De Ziener helpt daar echt bij ja. Schouderklopje hoor. |
![]() |
|
Als iemand op seksualiteit om te helpen aanbiedt PM's te sturen ga ik daar vaak mee aan de slag, dus wat dat betreft wordt er echt wel op gelet. Ook op CG zijn we behoorlijk streng.
Nathan weet de plusjes en forumbazen volgens mij zelf prima te vinden, wanneer er in zijn ogen niet voldoende op zijn hints of opmerkingen over die berichten gereageerd wordt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() reden voor ban: veel te oud voor een scholierenforum
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
ik droomde over de Ziener fizzle-fluffy | 9 | 27-12-2015 00:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
De Kantine |
weerwolfspel idee: de vampier Eye of Sauron | 17 | 20-02-2012 15:32 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 |