Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doet het jullie goed als hij me geen vragen meer zou durven te stellen. Of raken de gemoederen al verhit bij de gedachte, dat hij dit wel eens zou kunnen doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kwetsend overkomende opmerkingen kunnen alleen worden rechtgezet, als deze letterlijk aan me worden voor gelegd. En daar komt tot op heden toe niet veel van terecht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wordt gedreven door geestelijke afwijkingen, waarom niemand heeft gevraagd, maar waar helaas elk type mens aan kan leiden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mark52.. bespaar je de moeite. En jou waarschuw ik bij deze, niet hier weer zo verder gaan want dan zullen er weer maatregelen moeten worden genomen. Niemand wil met je praten dus wees JIJ nu een verstandig en pleur lekker op van dit forum. Zielig stuk niks dat je bent. Het is dat het zo treurig is, anders zou het haast lachwekkend zijn, zoveel domheid.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ga zelfs verder dan accepteren met de mening dat te moeten respecteren. Het gaat er ook niet om door welke seksuele geaardheid anale seks wordt bedreven. , Maar over die genen - waaronder speciaal de onervaren jongeren en zelfs kinderen - welke daar mee gaan experimenteren zonder te weten waartoe dit kan leiden. En de genen met geestelijke afwijking, die daarvan gebruik maken om ze in te palmen voor het eigen genot. Om ze daar tegen te kunnen beschermen, ben ik de mening aangedaan dat er in voorlichting te kort wordt geschoten. En wel over de stadiums welke met anale seks kunnen worden bereikt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
No offence, maar een homoseksuele man van middelbare leeftijd die zich moeiteloos begeeft tussen tieners en en jongvolwassenen, die voornamelijk actief is op het subforum seksualiteit om daar jongeren te voorzien van allerlei adviezen zie ik juist als een risico. Ik denk daarom ook dat jongeren eerder beschermd moeten worden tegen dit soort types dan tegen types als de Ziener. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
ik droomde over de Ziener fizzle-fluffy | 9 | 27-12-2015 00:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
De Kantine |
weerwolfspel idee: de vampier Eye of Sauron | 17 | 20-02-2012 15:32 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 |