Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2015, 19:34
Verwijderd
En dan nog is het verder niet zo relevant of ik dan hetzelfde gehandeld zou hebben lijkt me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2015, 19:41
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ik wilde met hem praten in dat topic, maar toen zag ik dat Pluis het topic gesloten heeft.
Bedankt daar is moed voor nodig;
Als we tot een gedachtewisseling waren gekomen, had men dat jou zeker niet in dank af genomen. Je mag me ook no nog vragen stellen, die zullen nimmer tot een uitschelden of veroordelen van homo's, biseksuelen etc. leiden Soms heb ik de indruk dat men gewoon dat etiket op me willen plakken. .

Laatst gewijzigd op 20-12-2015 om 22:34. Reden: tikfoutje
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 19:42
Verwijderd
Ik denk niet dat Mark52 iets compleet anders had gezegd dan de rest...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 19:47
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
NEE DAT IS DUS NIET ZO VIEZE VUILE GORE OUWE MAN, FLIKKER OP
Weer een scheldwoord dat uitsluitend tegen homo's is gericht, is dat wat toch diep in je leeft?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 19:54
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ik denk niet dat Mark52 iets compleet anders had gezegd dan de rest...
Hoop je dat, en wat als hij zijn eigen mening jullie niet welgevallig zou zijn, was hij dan ook in ongenade gevallen.
Doet het jullie goed als hij me geen vragen meer zou durven te stellen.
Of raken de gemoederen al verhit bij de gedachte, dat hij dit wel eens zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Weer een scheldwoord dat uitsluitend tegen homo's is gericht, is dat wat toch diep in je leeft?
Euh, ja?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:06
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
... Waarom denk je in godsnaam meteen, of überhaupt, aan minderjarigen verleiden tot seks?
Omdat niet de volwassenen daarvan het slachtoffer worden, maar de minderjarigen en zelfs de jongste.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:06
Verwijderd
Nou jah, zo diep zit het niet. Of misschien zit het wel diep maar niet verstopt. Denk niet dat er hier forummers zijn die niet weten dat ik regelmatig de bruine zee bevaar.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Omdat niet de volwassenen daarvan het slachtoffer worden, maar de minderjarigen en zelfs de jongste.
Hoe is dit een antwoord op zijn vraag?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:13
claret
claret is offline
Citaat:
Deadlock is zo gay dat er af en toe iets diep in hem leeft.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:28
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ze zijn nog veel minder gebaat bij mensen die ze pertinente onwaarheden en leugens verkopen zoals jij. Wat je zegt slaat als een kut op Dirk en gaat he-le-maal nergens over. Dan heb ik het alleen nog maar over de feitelijke inhoud en niet over je ongelofelijk onleesbare schrijfstijl en de walging die je in het algemeen oproept.
Hallo deadloch, weer een scheldtirade erbij "Kut op Dirk. Het lijkt wel of jullie elkander in vuilspuierrij willen overtreffen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:36
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nou jah, zo diep zit het niet. Of misschien zit het wel diep maar niet verstopt. Denk niet dat er hier forummers zijn die niet weten dat ik regelmatig de bruine zee bevaar.
De eerste keer dat ik de uitdrukking de bruine zee tegenkom. Mmm gek.
Oud 20-12-2015, 20:41
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ze zijn nog veel minder gebaat bij mensen die ze pertinente onwaarheden en leugens verkopen zoals jij. Wat je zegt slaat als een kut op Dirk en gaat he-le-maal nergens over. Dan heb ik het alleen nog maar over de feitelijke inhoud en niet over je ongelofelijk onleesbare schrijfstijl en de walging die je in het algemeen oproept.
Hallo deadloch, weer een scheldtirade erbij "Kut op Dirk. Het lijkt wel of jullie elkander in vuilspuierrij willen overtreffen. Waarom maak je zulk een kabaal over iets dat volgens jou nergens over gaat? Gewoon negeren man.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 20:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De eerste keer dat ik de uitdrukking de bruine zee tegenkom. Mmm gek.
Deadlock heeft vaak seks met mensen met oncontroleerbare diarree.

Heb ik trouwens ook vaak last van.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Deadlock heeft vaak seks met mensen met oncontroleerbare diarree.

Heb ik trouwens ook vaak last van.
Oh yeah baby, die spuitpoep van jou onder mijn oksels als je gehurkt half boven mijn ontblote bovenlichaam hangt
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:04
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
De Ziener is genoeg geflamed en uitgescholden, volgensmij is de boodschap wel duidelijk en zo niet dan wordt die dat ook niet op deze manier.
Hallo niet met de wind mee waaien, en ze met de neus op de feiten drukken, dat nemen ze je beslist kwalijk. Ik betoon er mijn respect voor
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Hallo niet met de wind mee waaien, en ze met de neus op de feiten drukken, dat nemen ze je beslist kwalijk. Ik betoon er mijn respect voor
Ik neem haar niets kwalijk.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:14
df
df is offline
Succesvolle troll is succesvol
Oud 20-12-2015, 21:18
Verwijderd
Ik ben d'r bang voor.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:24
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Er is totaal niemand die gezegd heeft dat je een kinderverkrachter bent, sterker nog, jij zegt eerder dingen die insinueren dat homoseksualiteit en acteren daarop slecht zijn dan dat over jou gezegd is.
Gezien de zwemonderwijzer Benno dat wel was, komt een vergelijk me hem op het zelfde neer. En dan laat ik het vergelijk met Hitler nog buiten beschouwing.
Kwetsend overkomende opmerkingen kunnen alleen worden rechtgezet, als deze letterlijk aan me worden voor gelegd. En daar komt tot op heden toe niet veel van terecht.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:28
Verwijderd
Tegen zoveel simpelheid kan alleen Bruut op denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:49
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Hij heeft het alleen niet over homo's maar over vieze ouwe mannetjes die zich raar gedragen en niet vatbaar zijn voor feiten en verder staat hij onder mijn bescherming dus bek houwe.
Alweer een schelwoord erbij, ik raak er al aardig aan gewend.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Alweer een schelwoord erbij, ik raak er al aardig aan gewend.
Welk scheldwoord bedoel je precies?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft het alleen niet over homo's maar over vieze ouwe mannetjes die zich raar gedragen en niet vatbaar zijn voor feiten en verder staat hij onder mijn bescherming dus bek houwe.
Wajow
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 21:59
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Tegen zoveel simpelheid kan alleen Bruut op denk ik.
Inderdaad heel simpel, haal de kwetsende zin er uit, en leg hem even aan me voor.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad heel simpel, haal de kwetsende zin er uit, en leg hem even aan me voor.
Nee dank je ik zit vol.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 22:20
Durian
Durian is offline
Niggaz worden gepopt met AK's in de back
Oud 20-12-2015, 22:33
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Als je misbruik maakt van een kind, dan kan het kind verslaafd raken aan dat misbruik en daarom is gayseks slecht? Is dat wat je zegt? WTF
Nee dat staat in geen enkele relatie tot het normaal Homo. biseksueel of hetero zijn.
Maar wordt gedreven door geestelijke afwijkingen, waarom niemand heeft gevraagd, maar waar helaas elk type mens aan kan leiden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 22:35
Axel11
Axel11 is offline
Vind je anale seks tussen homo's nou wel of niet acceptabel, Ziener? Gewoon ja of nee graag eens een keer.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 22:40
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Welk scheldwoord bedoel je precies?
bek houwe moet trouwens houwen zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 22:41
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
omg
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Bedankt daar is moed voor nodig;
Als we tot een gedachtewisseling waren gekomen, had men dat jou zeker niet in dank af genomen. Je mag me ook no nog vragen stellen, die zullen nimmer tot een uitschelden of veroordelen van homo's, biseksuelen etc. leiden Soms heb ik de indruk dat men gewoon dat etiket op me willen plakken. .
Oh nee hè.. nu ga je hier zielig lopen doen?

Mark52.. bespaar je de moeite.

En jou waarschuw ik bij deze, niet hier weer zo verder gaan want dan zullen er weer maatregelen moeten worden genomen. Niemand wil met je praten dus wees JIJ nu een verstandig en pleur lekker op van dit forum. Zielig stuk niks dat je bent. Het is dat het zo treurig is, anders zou het haast lachwekkend zijn, zoveel domheid..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor.... Sukkel!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 23:19
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Vind je anale seks tussen homo's nou wel of niet acceptabel, Ziener? Gewoon ja of nee graag eens een keer.
Omdat als ik die ander was geweest, er dan onder gelijke omstandigheden hetzelfde zou zijn geleefd, geloofd en gehandeld heb ik daar geen probleem mee.
Ga zelfs verder dan accepteren met de mening dat te moeten respecteren.
Het gaat er ook niet om door welke seksuele geaardheid anale seks wordt bedreven. ,
Maar over die genen - waaronder speciaal de onervaren jongeren en zelfs kinderen - welke daar mee gaan experimenteren zonder te weten waartoe dit kan leiden. En de genen met geestelijke afwijking, die daarvan gebruik maken om ze in te palmen voor het eigen genot. Om ze daar tegen te kunnen beschermen, ben ik de mening aangedaan dat er in voorlichting te kort wordt geschoten. En wel over de stadiums welke met anale seks kunnen worden bereikt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 23:26
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Oh nee hè.. nu ga je hier zielig lopen doen?

Mark52.. bespaar je de moeite.

En jou waarschuw ik bij deze, niet hier weer zo verder gaan want dan zullen er weer maatregelen moeten worden genomen. Niemand wil met je praten dus wees JIJ nu een verstandig en pleur lekker op van dit forum. Zielig stuk niks dat je bent. Het is dat het zo treurig is, anders zou het haast lachwekkend zijn, zoveel domheid..
Alweer een krachtterm er bij, echt te veel eer en al die moeite. Die niet strookt met de vele malen herhaalde oproep, om mijn te negeren. Waardeloos dus die negeerlijst.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 23:35
Macrador
Macrador is offline
Oud 20-12-2015, 23:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fixed.
Oud 20-12-2015, 23:41
Verwijderd
Door wie ben je gefixt?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 23:42
Macrador
Macrador is offline
Vind het wel gek dat iemand zomaar verbannen word voor gekke meningen en zever verkopen
Oud 20-12-2015, 23:43
Verwijderd
Oooh
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 23:43
df
df is offline
Waarom is De Ziener precies verbannen?
Oud 20-12-2015, 23:45
Verwijderd
Omdat ie 78 is en niet op een scholieren forum hoort en bullshit verkoopt.

Dankje LP!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 04:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind een topic over hem een beetje overdreven, maar ik vind het wel opvallend dat hij "genoeg geflamed" is terwijl het topic rustig een week lang uit de hand mocht lopen terwijl er meerdere fb's / fb+'en in het topic postten en niet ingrepen tot Pluis het uiteindelijk maar deed. Oh en ik vind niet dat hij voldoende 'geflamed' is, sommige mensen moet je met het oog op de doelgroep gewoon niet toelaten. 40+ers die er alleen maar komen om jongeren te overtuigen dat ze van experimenteren slecht en homoseksueel worden is daar 1 van.

Wel opmerkelijk wel dat hij nog gewoon mag posten trouwens.
Zo de spijker op z'n kop! Ik kan je wel zoenen! Want wat je schrijft was dus ook precies mijn hele punt. Nathan en waarschijnlijk nog veel meer jongeren worden bloednerveus van dit soort types die ze vanalles aan proberen te praten. En ik vind dan ook dat de jongeren beschermd moeten worden hiertegen. Dit soort gedoe kan ze beschadigen. Goed dat hij nu verbannen is. En voor diegenen die zich afvragen waarom precies.... lees even het topic over gayseks, dan is het wel duidelijk denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 04:15
Verwijderd
Citaat:
Door wie ben je gefixt?

Citaat:
Oooh
Citaat:
Omdat ie 78 is en niet op een scholieren forum hoort en bullshit verkoopt.

Dankje LP!
Eindelijk rust voor je!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 06:16
Verwijderd
Citaat:
Zo de spijker op z'n kop! Ik kan je wel zoenen! Want wat je schrijft was dus ook precies mijn hele punt. Nathan en waarschijnlijk nog veel meer jongeren worden bloednerveus van dit soort types die ze vanalles aan proberen te praten. En ik vind dan ook dat de jongeren beschermd moeten worden hiertegen. Dit soort gedoe kan ze beschadigen. Goed dat hij nu verbannen is. En voor diegenen die zich afvragen waarom precies.... lees even het topic over gayseks, dan is het wel duidelijk denk ik.
Hoe oud ben jij?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 06:26
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud ben jij?
Iets van 42-45 afaik.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Iets van 42-45 afaik.
Ik schat hem ook in als een veertiger/vijftiger.

No offence, maar een homoseksuele man van middelbare leeftijd die zich moeiteloos begeeft tussen tieners en en jongvolwassenen, die voornamelijk actief is op het subforum seksualiteit om daar jongeren te voorzien van allerlei adviezen zie ik juist als een risico. Ik denk daarom ook dat jongeren eerder beschermd moeten worden tegen dit soort types dan tegen types als de Ziener.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 07:31
Verwijderd
Ben ik met je eens. Hij zal vast wel in de gaten gehouden worden. Maar de ziener verpest ook de hele sfeer. En iemand van 78 met ouderwetse ideeën hoort hier niet.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2015, 08:00
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Maar prostitutie is de shit G!
Oud 21-12-2015, 08:04
Axel11
Axel11 is offline
Wordt Pr0xy nu ook verbannen omdat hij fel tegenstander van het homohuwelijk is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten