Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En het is uiteraard genderneutraal! Net zoals jouw vrijgezellenfeest hoop ik! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ben er ook niet echt rouwig om dat Marjolein eruit ligt ![]() |
![]() |
|
Ik vond het niet echt n boeiende aflevering, maar dit seizoen valt me sowieso n beetje tegen.
Jammer dat Marjolein er uit is, ik vind haar wel geinig met d'r opzichtige gemol en dramatische stoïcijnse blik. Had liever gezien dat Rop er uit ging want wat kan ik me ergeren aan die kerel. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind Rop ook irritant maar Marjolein vond ik nog irritanter dus blij dat zij eruit is
![]() ![]() Ik vind het op zich wel een gaaf seizoen, maar wat ik jammer vind is dat ze bijna een soort van 'droomseizoen' hebben, alleen maar luxe hotels/appartementen, fijne opdrachten.. Ik weet dat het geen Expeditie Robinson is maar het is toch wel leuker als er af en toe iets is wat sommige mensen niet durven of als het een beetje afzien is zoals met de kou in de eerste paar opdrachten in IJsland.. En ik ben heel benieuwd naar hoe het gaat met Penningmeesteres Cecile en het strijken en puzzelen met het geld.. |
![]() |
||||
Citaat:
/rant Citaat:
Citaat:
![]() Overigens heb ik wel sterk het vermoeden dat de producers een paar mensen hebben ingefluisterd dat ze eens naar dat geld moesten kijken. ![]()
|
Verwijderd
|
Weet je wat ik me ook heb bedacht dat ik stom vind.. dat de meeste opdrachten al mislukken als er één ding fout gaat. Hoe makkelijk is het dan om te mollen? Je kan dan bij wijze van spreke één hamer verkeerd leggen in die opdracht en het is al prima.
Verder waren ze wel weer ontzettend onhandig bezig als groep maarja.. Tim is bijna té verdacht aan het doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En verder: Cécile ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Klaas is mijn mol, maar ik durf Taeke niet af te schrijven, geen idee waarom. Ik vind hem icm Tim veel mollen, maar tegelijkertijd is hij heel fanatiek in opdrachten, hoewel die elke keer mislukken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Jeeeej, de Belgische Wie Is De Mol is ook weer begonnen! Loezzel | 27 | 12-04-2017 04:36 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2016 Little Phoebe | 5 | 09-01-2016 20:34 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |
De Kantine |
Een nieuw spel op De Kantine? Missy | 77 | 03-03-2008 17:59 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 | |
Films, TV & Radio |
' De Mol' is back ! Bram | 62 | 13-03-2003 17:08 |