Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan heel goed thuis vakantie vieren, en dan begin ik inderdaad smiddags al met wijn, lees ik veel, lig ik de hele dag in bed of op se bank te stinken en gaan we samen veel uiteten en terrassen.
We zijn tot bu toe een keer samen op vakantie geweest en dan beginnen we ook ak vroeg aan de wijn, spelen we belachelijk veel rummicub en hebben een fijne mix tussen actief en lui. Dit jaar hopelijk naar Italië! |
![]() |
|
Vandaag was een leuke dag! Bij de ringvaart regatta gekeken met een vriend, vooral veel auto gereden en weinig gekeken maar het was heel gezellig en heel erg gelachen. Toen snel naar huis en naar Amsterdam voor een cursus waar ik eigenlijk spijt van had maar het was echt leuk dus toch prima! Nu snel slapen want morgen weer werken.
|
Altijd als ik besluit om in mijn eigen kamer te slapen ipv bij mijn vriend gaat mijn huisgenoot om dit tijdstip douchen of zo, wat ik supergoed hoor en ik alsnog vet laat pas kan gaan slapen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=A9l9wxGFl4k#t=1m33s |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik moet de gekleurde inkt van de printer thuis nog vervangen om voor college wat te printen. In zwart-wit, maar de printer werkt niet als een cartridge leeg is ![]() Op de uni zijn we van gratis printen naar printen met een pasjessysteem gegaan recent, maar ik heb daar nog helemaal geen tegoed op ofzo en weet ook niet zo goed waar en hoe ik dat moet regelen ![]() ![]()
||
Citaat:
Deze zomer Madrid ![]() ![]()
|
Ik wilde dinsdag iets printen maar de laptop herkende de printer niet. Onwijs lopen kutten, bleek dat er ergens een stekker loszat. Toen ik dat ging fixen stootte ik mijn kont tegen de punt van de bank waardoor dat nu beurs is dus word er ook nog telkens aan herinnert
![]()
|
Kan altijd erger Daantje! Ik heb een paar maanden terug een plank op de printer laten vallen. Ik was bezig met kabels achter de planken van mijn boekenkast langs halen, en toen schoof de bovenste plank van de dragers af. Plof, bovenop de printer die op de plank daar onder stond. Wonder boven wonder doet hij het nog
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|